Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet! Tupakoiva nainen, hot or not?

Vierailija
24.03.2017 |

Tupakoiva äiti -ketjusta tuli tällainen mieleeni. Eli kertokaas miehet omat mielipiteenne naisten tupakoinnista? Joidenkin miesten mielestähän se on tosi eroottista ja turn on... ainakin nuorten naisten tupakointi... mitä itse ajattelette? Ja vaikuttaako naisen ikä asiaan? Kun vastaatte, mainitkaa vielä tupakoitteko itse. Kiitos!

Kommentit (150)

Vierailija
141/150 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin NOT, sukupuolesta riippumatta. Mutta varsinkin naisilla erittäin ällöttävä tapa.

Tupakoivat ihmiset räkivät ja syljeksivät ja haisevat pahalta, ja se sopii naisille vielä vähemmän kuin miehille.

Vierailija
142/150 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin NOT, sukupuolesta riippumatta. Mutta varsinkin naisilla erittäin ällöttävä tapa.

Tupakoivat ihmiset räkivät ja syljeksivät ja haisevat pahalta, ja se sopii naisille vielä vähemmän kuin miehille.

Lihavoidut kohdat hämmentävät nyt kyllä kovasti, vaikka en itsekään tupakointia fanita. Voitko perustella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
143/150 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Not

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
144/150 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni polttaa myös, joten häntä ei haittaa minun tupakointini. Mutta ymmärrän, että se ei todellakaan miellytä kaikkia, haisee pahalta, tuhoaa omaa kehoa ja näyttää rumalta. Poltin ennen askin päivässä, mutta olen saanut vähennettyä noin 3 tupakkaan pävässä. Jos poltan julkisella paikalla (mitä pyrin välttelemään), pysyttelen sivussa ja kaukana kanssa ihmisistä. Kyllä minä tiedän tupakoinnin haitat ja häpeilenkin sitä, mutta en silti pidä siitä, että minulle nyrpistellään naamaa ja räitään päälle. 

En minäkään pidä siitä, kun viikonloppu iltaisin ja öisin humalaiset ihmiset ölisee, kuseksii ja heittelee tölkkejä maahan, mutten silti kohtele heitä huonosti tai eriarvoisesti. 

Niin ja poltan ainoastaan sallituilla paikoilla.

Vierailija
145/150 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivat tervat tulee keuhkoihin kuukaudessa jos polttaa askin päivässä...

Yöh!!

Vierailija
146/150 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a....mielenkiintoisia kommentteja. Itse alotin polttamisen 37.v. Ei ensimmäistäkään röökiä ennen sitä. Yksi aamu vaan teki mieli ja kävin ostamassa askin. Poltan 1-2 tupakkaa päivässä. Maistuu vaan niin pirun hyvälle. Seksihalut on lisääntyy kun aloitin...ehkä kun ajattelee tekevänsä jotain kiellettyä niin.....😅

Olen aina ollut melkein raitis, tosi urheilullinen ja kaikkea. Tosi vaikeaa ollut löytää poikaystävää miestä vaikka kuika olen ollut ns mallikelpoinen. Tai juuri siksi.🤔 Miehiä ei oikeasti kiinnosta perus "tylsät" tai sit pitää olla super hyvän näköinen.

Väitän että unen puute ja ruokavalio saattaa vanhentaa enemmän kuin kohtuullinen tupakan poltto. Joo tiedän mitä myrkkyä on enkä tosiaan suosittele kenellekään. Itse ajatellen että tiedän mitä teen ja minkä riskin otan. Ei kuulu muille.

Itselleni tupakoiva mies oli ehdoton NOT ennen kunnes tapasin sen "oikeian" joka vei kerrasta kokonaisuutena/ihmisenä jalat alta. Siinä kohtaa ei enää kiinnosta yhtään polttaako vai ei. Haju mikä jää vaatteisiin on paha edelleen mutta esim suudellessa ei haittaa, tärkeämpää on se miltä muuten kosketus ja suudelma tuntuu.

Vierailija
147/150 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse polta, joten tupakointi on selvä showstopper minulle. Tutustuminen loppuu siihen, kun kuulen naisen tupakoivan.

Vierailija
148/150 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kessuttelu ei tee kenestäkään hottia. Tekee vain itsestään pellen.  M49

Vierailija
149/150 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Not! 

Vierailija
150/150 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse ei polta, niin kyllä se toisen polttaminen ja siihen liittyvät hajuhaitat häiritsee yllättävänkin paljon. Yhtä paha on nuuskan käyttäminen. Kertoo oman terveyden ylläpidon ajattelemattomuudesta, joten onhan sillä merkitystä, kun puhutaan parisuhteesta. Vastaukseni on selvähkö not.