Miehet! Tupakoiva nainen, hot or not?
Tupakoiva äiti -ketjusta tuli tällainen mieleeni. Eli kertokaas miehet omat mielipiteenne naisten tupakoinnista? Joidenkin miesten mielestähän se on tosi eroottista ja turn on... ainakin nuorten naisten tupakointi... mitä itse ajattelette? Ja vaikuttaako naisen ikä asiaan? Kun vastaatte, mainitkaa vielä tupakoitteko itse. Kiitos!
Kommentit (150)
Yhtä kuuma kuin alkoholiongelmainen tai ylipainoinen.
Totaalinen turn-off. Sain tietää silloisen tyttöystäväni polttavan sillon joskus harvoin kun ottaa alkoholia ja tein selväksi että en todellakaan hyväksy moista käytöstä.
Tupakoivat aiheuttavat sairauksillaan niin suuret kulut valtiolle, etten voisi seurustella sellaisen kanssa. Ehdottomasti kierrän kaukaa. Ei ole mitään seksikästä siinä, ei vaikka kuinka olisi pakkeloitu naama! Tupakoivat nuoret naiset taas ovat typeriä (kuten aikuisetkin, sekä miehet), koska vaaroista puhutaan niin paljon.
Melko ehdoton not, yksi ällöttävimmistä tavoisat. Olen joskus itsekkin tupakoinut, mutta lopettanut yli 15 vuotta sitte.
M40
Ällöttää se huono kunto, yskiminen, haiseminen, huono iho ja rumat hampaat. Hyi helvetti, en todellakaan voisi seurustella tupakoivan naisen kanssa. Lisäksi tupakka on kamalan kallista, haluaisin naisen osaavan käyttää rahojaan järkevämmin.
Voi olla HOT, mutta ehdottomasti ei kumppanimateriaalia.
Kun nainen vetää tupakan esiin, niin annan hänelle mielessäni potentiaalisen WT-leiman ja yleensä se osoittautuu oikeaksi.
Ei ole turn on, ei terveyden tuhoaminen ja pahalta haiseminen ole seksikästä
Vaikea sanoa yksiselitteisesti onko hot vai not, koska eipä ole suhteet vielä tupakointiin tai tupakoimattomuuteen kaatunut. Sama lienee alkoholin kanssa. Omaan makuuni absolutisti ei ole potentiaalinen kumppaniehdokas, mutta ei sellainen tissuttelijakaan, joka juo joka päivä. Paras veto lienee sellainen keskitien kulkija näissä asioissa.
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun suutelen tupakoivaa naista, niin tuntuu kuin suutelisi tuhkakuppia.
Useinkin tumputat ja suutelet tuhkakuppia?
Miksi ylipäänsä ajaudut suutelemaan tupakoivaa naista, jos se noin vastenmielistä on?
Jos et ymmärrä kielikuvaa, niin ei ole oma ongelmani. Ikinä en ole tupakkaa edes maistanut ja en välitä maistella sitä naisenkaan suusta, oli miten kuuma mimmi tahansa.
Ei jatkoon! Naisen ikä ei vaikuta päätökseeni. Itse en tupakoi niin haluan myös savuttoman naisen.
Vierailija kirjoitti:
No jos ajattelette kaunista naista jolla punatut huulet ja kissansilmämeikki ja joka imaisee savuja tupakasta... silleen elegantisti... oon ymmärtänyt että ainakin tällainen on kuumaa miesten mielestä. Sensuelli tupakointi siis. Nautiskeleva tupakointi. Voi myös viestiä että nainen on cool ja ehkä vähän normeista piittaamaton.
Ap
Ehkä joskus 50-luvulla joo, mutta ei tosiaankaan enää tänä päivänä. Ja tiedoksesi, että se mitä sinä kuvittelet " elegantisti" imaisemiseksi, näyttää (tupakoimattoman) ulkopuolisen silmissä säälittävältä posket lommolla nikotiinikoukussa imppaamiseksi.
P.S. Tiedäthän myös , että kaikkien savuttomien nenään myös haiset kammottavalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella iso NOT! Hyi! Tupakoivat naiset haisee pahalle ja näyttää vanhoille.
m19
Varmaan joo näyttää vanhoille jotkut 16-vuotiaat, jotka polttavat?
Ihan muutaman vuoden sisällä eli 20+ alkaa jo aika hyvin erottaa ulkonäöstä kuka polttaa ja kuka ei. Sitä ennen tupakoitsijat toki erottaa jo siitä löyhkästä hengityksessä. Kolmikymppiusenä säännöllisesti tupakoivat ovat jo ikäistään huomattavasti vanhentuneemman näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. :/ ehkä täällä vauvapalstalla on jotain kunnollisia nörttimiehiä sitten vaan... olen nimittäin ymmärtänyt ihan toisin...
Ap
Joo se oli kyllä ihan jo aloituksesi perusteella selvää, ettei ymmärryksesi taso ole kovin korkea.
Mist vetoa, että odotat vain sitä yhtä kommenttia joltain ketjupolttavalta syrjäytyneeltä peräkammarinpojalta joka sanoisi että hänen mielestään tupakointi on tosi seksikästä, ja sitten tarraudut siihen "totuuteen" ja sivuutat kaikki 95% kielteisesti suhtautuneista kommentoijista?
Hot! Pidän Sin Cityn fisujakin parempina, kun tupakoivat. "professorinkaltaisissa", tupakoivissa ja pitkätukka aukiolevissa vanhemmissakin naisissa on jotain kuumottavaa, seksikästä.
M:28v
Vihaan tupakointia enkä edes harkitsisi seurustelua tupakoivan naisen kanssa. Aikuinen ihminen joka tuhoaa terveytensä ja myös monilla naisilla ulkonäkönsä, en voisi hyväksyä.
Katson juuri oman isoisäni taistelua keuhkosyöpää vastaan, ihan pahaa tekee koko tälläinen aloitus!
Kyllä pitää olla todellinen idiootti jos pitää tupakointia jotenkin eroottisena tms, juuri näitä oikeasti yksinkertaisten juttuja.
M 29
Ap, olet idiootti. Nainen joka vetää norttia posket lommollaan ja haluaa nyt kuulla että kuinka haluttava sen takia on?
Vierailija kirjoitti:
No jos ajattelette kaunista naista jolla punatut huulet ja kissansilmämeikki ja joka imaisee savuja tupakasta... silleen elegantisti... oon ymmärtänyt että ainakin tällainen on kuumaa miesten mielestä. Sensuelli tupakointi siis. Nautiskeleva tupakointi. Voi myös viestiä että nainen on cool ja ehkä vähän normeista piittaamaton.
Ap
Oli joskus viime vuosituhannella, mutta ei enää 2010-luvulla
Not, tupakoijat haisee hirveeltä. Ei sellaista tee mieli pusutella ja nusutella.