Kuinka monen eri pojan kanssa tuli harrastettua seksiä yläasteiässä?
Kommentit (273)
Vierailija kirjoitti:
Jos seksiksi lasketaan vain toiminta, jolla menettää neitsyyden niin yhden.
Outoa se olisikin jos olisit neitsyyden menettänyt kahden ihmisen kanssa.
Tälläkö tasolla on tämän palstan tietotaito seksistä?
Vierailija kirjoitti:
3, miten voi olla näin paljon nollia?!
Joko a) valehtelevat tai b) tämä palsta on täynnä ihmisiä jotka eivät ole kelvanneet silloin kenellekkään eivätkä kelpaa kiukuttelusta päätellen edelleenkään.
Nollan. Olin neitsyt 24-vuotiaaksi. Kelpasin lopulta yhdelle.
Vierailija kirjoitti:
Pyöreä nolla, ja ylpeä siitä :)
t: koulun tavoitelluin ylpeä neitsyt
Nyt taidat kuvitella hieman liikoja itsestäsi :-D
käyttäjä-11339 kirjoitti:
On, ei se sulje pois muuta pilkettä silmäkulmassa tai romantiikkaa ja rakkautta.
Romantiikkaa yläasteella :-D
Nolla. En ollut edes suudellut kenenkään pojan kanssa. Asia vaivasi mua todella paljon, luulin olevani ikuisesti yksin. Kesälomalla sitten ysin jälkeen tapasin vähän vanhemman pojan ja kolme päivää seurustelun jälkeen mentiin sänkyyn, kiire kun oli. Nyt jälkeenpäin mua harmittaa, kuinka paljon oma neitsyys vaivasikaan mua. Muistan kun yläasteella pari tyttöä tuli raskaaksi ja mä olin kateellinen. Ihan outo ajatusmaailma. Kunpa voisi mennä ajassa taaksepäin sanomaan itselleen, että ota ihan rennosti.
Suomalaiset tytöt ovat niin lutkia että menettävät neitsyydensä keskimäärin jo 15-vuotiaina. Ja sitten kehdataan vauva-palastalla vakavasti väittää että kyllä se oli nolla silloin yläasteella.
Seirstelin yläasteen aikana kahden pojan kanssa, joiden molempien kanssa tuli seksiä harrastettua.
Jälkeenpäin on tosin jäänyt hieman harmittamaan kun annoin ensimäisen poikaystävän painostaa seksiin, vaikken siihen täysin valmis ollutkaan. Olin tuolloin 14.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset tytöt ovat niin lutkia että menettävät neitsyydensä keskimäärin jo 15-vuotiaina. Ja sitten kehdataan vauva-palastalla vakavasti väittää että kyllä se oli nolla silloin yläasteella.
Ei pidä paikkaansa, tilastojen mukaan 17-vuotiaana. Ja se vaihtelee ikäluokittain. Vauvapalstan otos ei välttämättä edusta samaa ikäluokkaa kuin nuorten tilastot. Mutta ei ihme jos et ymmärrä. Lutkaksi haukkuminen ja yleistäminen kertoo jo yksinkertaisesta ja kapea-alaisesta ajattelutavasta.
Vierailija kirjoitti:
Nolla, olin lukion ekalla kun harrastin seksiä ekan kerran.
Sama.
En tarkalleen muista. Ennen yhdeksättä luokkaa oli vielä alle 10, sen jälkeen ehkä hieman yli
Ei ollut seksiä siinä iässä, koska en ollut mikään jakorasia!!! 17-vuotiaana useamman kuukauden seurustelun jälkeen sitten oli eka kerta!
Miksi ihmeessä ihmisiä häiritsee jos tuntemattomat ihmiset ovat harrastaneet seksiä alaikäisinä? Mielestäni tämä on mielenkiintoisempi kysymys kuin otsikossa. Yläpeukkuja satelee satoja jos on siviästi pitänyt jalat ristissä, ovatko kaikki täällä uskovaisia vai miksi moinen moraalinen paheksunta?
3 kanssa yhdynnässä ja käsipeliä sit vielä jonku 3 kanssa lisäks. Ja voi olla teille vaikea uskoa mutta en ollut "koulupudokas", en lastensuojelun asiakas ja olen ehjän perheen lapsi. Hui kamalaa.
Laittakaahan alapeukut laulamaan! Kyllähän se niin on että seksi kuuluu avioliittoon ja naiset on jakorasioita jos harrastaa seksiä useamman kuin yhden kanssa. :""D Ja koska jos minä olen menettänyt neitsyyteni vasta 20-vuotiaana, olen paljon parempi nainen, eikä kukaan muukaan ole voinut olla sitä aiemmin valmis seksiin. :D Ootteko varmasti odottanut niin pitkälle omasta tahdosta vai eikö ollut ottajia kun ootte noin katkeria asian suhteen? 😂
Slutshaming <3 kirjoitti:
3 kanssa yhdynnässä ja käsipeliä sit vielä jonku 3 kanssa lisäks. Ja voi olla teille vaikea uskoa mutta en ollut "koulupudokas", en lastensuojelun asiakas ja olen ehjän perheen lapsi. Hui kamalaa.
Laittakaahan alapeukut laulamaan! Kyllähän se niin on että seksi kuuluu avioliittoon ja naiset on jakorasioita jos harrastaa seksiä useamman kuin yhden kanssa. :""D Ja koska jos minä olen menettänyt neitsyyteni vasta 20-vuotiaana, olen paljon parempi nainen, eikä kukaan muukaan ole voinut olla sitä aiemmin valmis seksiin. :D Ootteko varmasti odottanut niin pitkälle omasta tahdosta vai eikö ollut ottajia kun ootte noin katkeria asian suhteen? 😂
Itse olin kasvanut ydinperheessä omakotitaloalueella ja kympin oppilas kun ymmärsin kaiken koulussa lukemattakin. Silti käytin alkoholia kavereiden kanssa viikonloppuisin ja 15-vuotiaana menetin neitsyyteni ja sen jälkeen harrastin varmaankin vielä yhden tai kahden pojan kanssa seksiä yläastenaikana. Mietin itsekin että miksi ihmeessä jollakulla olisi se mielikuva, että seksin harrastaminen vie johonkin perikatoon, pidetäänkö seksiäkin nykyään jonain "porttihuumeena" josta siirrytään sitten johonkin vielä vaarallisempaan kamaan? Kuulostaa aika antiikkiselta asenteelta vai toivovatko naiset oikeasti, että jos joku toinen nainen on harrastanut seksiä enemmän kuin itse, pitäisi häntä rankaista siitä jotenkin vaikka sitten epäonnistuneella loppuelämällä?
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset tytöt ovat niin lutkia että menettävät neitsyydensä keskimäärin jo 15-vuotiaina.
Eikö sinua siis kukaan huolinut? :-D
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ihmisiä häiritsee jos tuntemattomat ihmiset ovat harrastaneet seksiä alaikäisinä?
Kateus. Eivät itse kelvanneet kenellekkään silloin niin ovat nyt katkeria siitä.
1.