Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monen eri pojan kanssa tuli harrastettua seksiä yläasteiässä?

Vierailija
20.03.2017 |

Oma vastaus: 1

Kommentit (273)

Vierailija
181/273 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollan

Vierailija
182/273 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä ihmisiä häiritsee jos tuntemattomat ihmiset ovat harrastaneet seksiä alaikäisinä?

Kateus. Eivät itse kelvanneet kenellekkään silloin niin ovat nyt katkeria siitä.

Toinen mitä itse mietin voisi olla sellainen asenne, että itse olisi ehkä kenties halunnut vähän irrotella nuorena, mutta silloin kuvitteli että se on jotenkin väärin ja siitä seuraa jotain kamalaa myöhemmässä elämässä (vähän kuin uskovaisilla taivas-helvetti symboliikka). Nyt kun huomataan, että niille jotka nuorena irroittelivat ja elivät täysillä nuoruuttaan ei olekaan käynyt mitenkään huonosti, se ärsyttää kun siitä "oikein" tekemisestä ja oikealla tavalla elämisestä ei saanutkaan mitään palkintoa vaikka nuorena näin vielä kuvitteli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/273 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset tytöt ovat niin lutkia että menettävät neitsyydensä keskimäärin jo 15-vuotiaina. Ja sitten kehdataan vauva-palastalla vakavasti väittää että kyllä se oli nolla silloin yläasteella.

Ei pidä paikkaansa, tilastojen mukaan 17-vuotiaana. Ja se vaihtelee ikäluokittain. Vauvapalstan otos ei välttämättä edusta samaa ikäluokkaa kuin nuorten tilastot. Mutta ei ihme jos et ymmärrä. Lutkaksi haukkuminen ja yleistäminen kertoo jo yksinkertaisesta ja kapea-alaisesta ajattelutavasta.

Höpö höpö itsellesi. Mitään lähdettä et kuitenkaan anna sinun ns. tilastoillesi.

Muistan hyvin hesarista lukeneeni että keskimäärin suomalaiset menettävät neitsyydensä/poikuutensa 16-vuotiania ja tytöt hieman aiemmin kuin pojat. Tämä oli joskus 90-luvulla ja takuulla ikä on mennyt siitä vain alaspäin. 

Kyllä sitä saa olla aika v-tun l utka jos jo 15-vuotiaana menettää. Siinä on kyllä mennyt kasvatus pahasti pieleen. On se kyllä h elvettiä kun tyttöjen löysää seksikäytöstä ei saa mitenkään paheksua nykyisin oli se sitten miten moraalitonta tahansa. Kaikenlaisia per versioita, lasten välistä seksiä, hom oilua, les boilua, tran suilua ym pitää vain vierestä katsoa hymysuin hyväksyen koska kaikenlainen suvaitsevaisuus on juuri se oikea arvo johon kaikkien ihmisten pitää pyrkiä.

Onko 15-vuotias lapsi sitten henkisesti valmis saamaan lapsia?? Ei todellakaan, joten seksiä ei pidä siinä iässä harrastaa. Selibaattia lukuunottamatta mikään ehkäisykeino ei ole 100% varma joten niihin on turha vedota.

Vierailija
184/273 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä todella sairas palsta. Auta armias jos joku 30-40v mies on löytänyt 18-vuotiaan tyttöystävän niin heti on vauvamammojen armeja joukolla alapeukuttamassa ja haukkumassa mielisairaaksi pedari-sedäksi. Ne omat jakorasian seikkailut silloin joskus 13-15 vuotiaana parikymppisten pahispoikien kanssa oli kuitenkin ihan ookoo, mitä nyt pienestä jos silloin olisi jäänyt raskaaksi. Kaikki jotka eivät hyväksy on vain jotain kateellisia rumismiehiä joille ei pimperoa silloin herunut. Ei v-ttu hyvää päivää.

Vierailija
185/273 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tämän keskustelun tarkoitus on? Tuntea itsensä "paremmaksi naiseksi", kun ei ole harrastanut seksiä yläasteella ja tuomita ne, jotka ovat ja vieläpä useamman kumppanin kanssa?

Mun mielestä ihmiset, joita kiinnostaa toisten ihmisten makuuhuone-elämä, ovat terapian tarpeessa. Seksihän on mukavaa, kai sitä saa harrastaa justiinsa niin paljon tai vähän kuin itsestä tuntuu ilman, että jonkun pimperonvartijan täytyy heti olla moralisoimassa.

Vierailija
186/273 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8

Oho, no kiirettä sitten piti?

No eihän yläasteikäisillä pojilla siihen pitkään mene...

Vierailija
187/273 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla. 

Ysiluokalla muutama "suosittu oppilas" seurusteli, mutta ei meidän yläasteella pussailtu tms.

Vierailija
188/273 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden, enkä sitä itse olisi halunnut. Kova painostus pari vuotta vanhemmalta seurustelukumppanilta ja lopulta suostuin. En muista itse yhdynnästä mitään, vasta sen kun istuin vessanpöntöllä ja kummastelin verimäärää.

Vierailija
189/273 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollan. Lukioiässä: 8.

Vierailija
190/273 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhdenkään. En mä edes ajatellut seksiä siinä iässä.

Sitten olet poikkeus. Yleensä tuossa iässä ei juuri muuta ajatellakaan.

Vierailija
191/273 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla.

Vierailija
192/273 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 minulle ei kelvannut kukaan ;). Pitäiskö teistä tosissaan nuorten tyttöjen ajatella, etteivät kelpaa kenellekään, jos nolla?? Hävetkää vähän. Enkä minä ajattele olevani muita parempi tai huonompi seksin aloitusiän tai kumppaneiden määrän perusteella, eikä muidenkaan ehkä kannattaisi. :)

Vierailija
193/273 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla

Vierailija
194/273 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhdenkään kanssa. En edes sekstaillut. Pussailin kyllä ja minulla oli horatsun maine. Jostain syystä en tiedä miksi. 

Vierailija
195/273 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan yläasteiästä, että muutama tyttö oli poikien kierrätettävänä. Yks kerta olin jopa samassa huoneessa, kun tätä kiertopalkintoa nussittiin. Silloin vaan mietin, et "Mitä kivaa tossa mukamas on?"

Vierailija
196/273 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsero kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8

Oho, no kiirettä sitten piti?

No eihän yläasteikäisillä pojilla siihen pitkään mene...

Riittää yks bileilta.

Vierailija
197/273 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainoankaan. Pitkällisen harkinnan jälkeen aloitin seksielämän 18-vuotiaana poikaystäväni kanssa. 

Vierailija
198/273 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden. Tosin seksi ei tässä tarkoita yhdyntää.

Vierailija
199/273 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla. Kuten myös lukiossa ja yliopistossakin. T. 27 v. neitsyt

En silti ymmärrä, mitä vikaa on aloittaa seksi jo yläasteella, jos se tapahtuu osapuolten yhteisymmärryksessä. Antaa ihmisten toteuttaa seksuaalisuuttaan itselleen sopivalla tavalla.

Vierailija
200/273 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolla. Kuten myös lukiossa ja yliopistossakin. T. 27 v. neitsyt

En silti ymmärrä, mitä vikaa on aloittaa seksi jo yläasteella, jos se tapahtuu osapuolten yhteisymmärryksessä. Antaa ihmisten toteuttaa seksuaalisuuttaan itselleen sopivalla tavalla.

Tottahan toki, mutta turha marista siitten vanhemmalla iällä jos ihmiset eivät kunnioita kun on ollut 'panoja'. Ok?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi