Kuinka monen eri pojan kanssa tuli harrastettua seksiä yläasteiässä?
Kommentit (273)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolla. Kuten myös lukiossa ja yliopistossakin. T. 27 v. neitsyt
En silti ymmärrä, mitä vikaa on aloittaa seksi jo yläasteella, jos se tapahtuu osapuolten yhteisymmärryksessä. Antaa ihmisten toteuttaa seksuaalisuuttaan itselleen sopivalla tavalla.
Tottahan toki, mutta turha marista siitten vanhemmalla iällä jos ihmiset eivät kunnioita kun on ollut 'panoja'. Ok?
Miksi kunnioittaisin sinua, jos jaoit itseäsi 45-vuotiaana miehellesi ilman, että tarkoituksena oli lisääntyminen? Miksi et kunnioita itseäsi vaan haluat olla panopuuna? Miksi minä kunnioittaisin ketään, joka paneskelee vaikkei halua raskaaksi?
Niinpä niin.
0
Yläkouluaikana seksi tuntui kaukaiselta ajatukselta ja onneksi niin. Yläkoulun seksivalistus meni ohi korvien, koska ei koskettanut minua. Mutta toki informatiivisesti saattoi kuunnella, kuuluhan sekin yleissivistykseen. Ja sitten kavereitten kanssa välitunnilla vähän hihiteltiin, mistä taas oli puhe oikein oppitunnilla.
Luojan kiitos yläkouluaika oli meillä viatonta aikaa. Soisin sen kaikille yläkouluikäisille nuorille Suomessa ja muualla maailmassa. Vielä sai ihastumisen ja rakastumisen tunteita harjoitella rauhassa ja turvallisesti ihastumalla salaa johonkin ikäiseen poikaan, jota salaa seurattiin, mutta josta ei onneksi koskaan tullut mitään sen enempää.
Yläkouluiässä oli mielessä monet harrastukset, kavereitten kanssa ajanvietto, kiinnostavat oppitunnit, oma perhe, perheen lemmikit, haaveilu, pukeutuminen ja sen sellaiset tavalliset nuoren elämään kuuluvat jutut. Väärin olis joku tehnyt, jos siihen olisi yrittänyt seksiä tuoda ulkoapäin.
Yhden, seurusteltiin lähes 6 vuotta.
"My Girl" ja minä olemme tunteneet toisemme lapsuudesta saakka ja olen ihaillut häntä jo päiväkerhossa. Tiedän, että monet muutkin pojat olisivat häntä halunneet. Tunsin molemminpuolista värinää jo ala-asteen viimeisillä luokilla ja seiskan syksyllä aloimme seurustella ja hyvin pian myös rakastella salaa. Emme aina käyttäneet kondomia, ja lopulta hän alkoikin odottaa.
Yhdyntämme olivat niin huumaavia, niin kiivaita ja kiihkeitä. En tuntenut koskaan saavani kylliksi. Halusin häntä niin paljon, vonkasin koko ajan ja kieltämättä usein rakastelimme uskaliaissakin paikoissa. Varmasti häntä jännitti kiinnijäämisen mahdollisuus ja minuakin se toki ajatutti, mutta toisaalta se tuntui silloin nuorena kollina vain kiihottavan enemmän. Saatoimme rakastella monta kertaa päivässä, joskus heti koulupäivän jälkeen juhlasalin välinevarastossa, joskus livahdimme jopa välitunnilla vessaan tai pukuhuoneeseen. Ja iltaisin, kun tapasimme, olimme monasti myöhään hämärässä kirjaston oven syvennyksessä aluksi seisoviltaan seinää vasten ja loppuhuipennus usein makuullaan. En ole keneltäkään kuullut, että meidät olisi koskaan nähty puuhissa siellä tai missään muuallakaan, mikä on kyllä suorastaan ihmeellistä, sen verran aktiivisia olimme…
Olemme edelleen aktiivisia ja yhdessä parinkymmenen vuoden jälkeen. Tyttäremme täytti hiljattain tuon 20 vuotta. Vaikka teinivanhemmuudessa on omat hankaluutensa, en silti vaihtaisi päivääkään pois ja rakastan puolisoani ja lapsiani yli kaiken.
Ei yhtään, neitsyys meni lukiossa. Silloin olinkin aikamoinen horatsu.
Nolla. Mutta lukiossa olikin sitten jo 6, mistä en ole ylpeä. Luku on jäänyt kuuteen, sillä nykyisen aviomiehen kanssa aloimme seurustelemaan lukion lopulla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä saa olla aika v-tun l utka jos jo 15-vuotiaana menettää.
Onko 15-vuotias lapsi sitten henkisesti valmis saamaan lapsia?? Ei todellakaan, joten seksiä ei pidä siinä iässä harrastaa.
Nyt taitaa se ongelma löytyä ihan sieltä sinun suunnaltasi. Etkö tiedä, että seksiä voi harrastaa muustakin syystä, kuin lapsien tekemiseksi?
Söpöä kuitenkin, että yritit piilottaa rumat sanat :-D
Vierailija kirjoitti:
0 minulle ei kelvannut kukaan ;). Pitäiskö teistä tosissaan nuorten tyttöjen ajatella, etteivät kelpaa kenellekään, jos nolla?? Hävetkää vähän. Enkä minä ajattele olevani muita parempi tai huonompi seksin aloitusiän tai kumppaneiden määrän perusteella, eikä muidenkaan ehkä kannattaisi. :)
Et ajattele olevasi muita parempi mutta silti kerrot "minulle ei kelvannut kukaan".
Vierailija kirjoitti:
Oma vastaus: 107
Ja sitten siirryin tuholaiskeskukseen.....
Kaksi, molemmat yhden illan juttuja ja kännissä.
hm, ehkä 18-22, en ihan tarkkaan laskenut. Ja nykyisin muistan vaan ne pidempiaikaiset, 3 viikkoa ja sellaset suhteet.
0, koska olen itse poika enkä tunne olevani homoseksuaali
0. Menetin neitsyyteni 17-vuotiaana elämäni miehelle, jonka kanssa olen edelleenkin (yli kolmikymppisenä).
Yhden. Neitsyt olin 15-vuotiaaksi asti. Ja oli seurustelukumppani, jonka kanssa olin yhdessä lopulta 3,5 vuotta.
Miksi pitäisi kunnioittaa kenenkään panoja, oli ne tehty missä iässä tahansa? En minua kiinnosta muiden seksielämä niin paljon, että näkisin niissä jotain kunnioitettavaa tai vaihtoehtoisesti halveksittavaa, joka tuntuu olevan täällä se yleisempi vaihtoehto. Jotain on pakko olla mennyt seksuaalikasvatuksessa pieleen, jos muiden (mahdollisesti vuosien takainen!) seksielämä herättää niin vahvoja tunteita.