Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monen eri pojan kanssa tuli harrastettua seksiä yläasteiässä?

Vierailija
20.03.2017 |

Oma vastaus: 1

Kommentit (273)

Vierailija
261/273 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOLLA. Ja näin 25-vuotiaana se on vieläkin NOLLA. Harmittaako? Kyllä vähän. Mutta ilmankin on pärjännyt.

Vierailija
262/273 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/273 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla minullakin.

Vielä 16v yhdyntä tuntui jotenkin äklöttävältä ajatukselta.

Vierailija
264/273 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden, mutta vaikka kuinka monta kertaa kun oltiin parisuhteessa.

Vierailija
265/273 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olisi hävettänyt olla neitsyt 9.luokalla... Vielä enemmän hävettäisi huudella keskustelupalstalla seksikumppaneiden lukumäärää.

Sainpahan hyvän käsityksen av-mammoista. Ette olleet kovin suosittuja? Ja nyt naamioitte sen hyväksi asiaksi ettei kukaan kiinnostunut yläasteella?

Itse ainakin olin suosittu, hoikka ja kaunis ja kuuluin ns pissisporukkaan. Ensimmäistä kertaa seurustelin kutosluokalla ja sen jälkeen en olekaan ollut sinkkuna montaa kuukautta, vaan koko yläasteen joko seurustelin, tai "säädin" eri poikien kanssa. Neitsyys kuitenkin meni vasta lukion ykkösellä, 16-vuotiaana. Eikä ne yläasteella tapailemani 12-16-vuotiaat pojatkaan oikeasti olleet kovinkaan kiinnostuneita harrastamaan seksiä, suuret puheethan niillä oli, muttasitten jos oikeasti tulivat sellaiseen tilanteeseen, että olisi ollut mahdollisuus panopuuhiin, niin jänistivät.

Aikuisten miesten kanssa en säätänyt, vaikka olisin kai halutessani voinut, niiden kanssa olisi kyllä se neitsyyskin varmaan mennyt aika äkkiä, ehkä jo silloin kutosluokalla.

Kiva että pidät pissiksenä olemista suurena meriittinä. Elämäsi parasta aikaa? Noloa että aikuinen ihminen kehuskelee tuollaisella asialla.

Idiootti! En lesoillut pissismenneisyydelläni, vai missä kohtaa niin muka näkyy? Kerroin vain edelliselle, ettei kaikki yläasteelta neitsyenä lähteneet ole automaattisesti epäsuosittuja noobeja ja aika neutraalisti kyllä kirjoitin, en tajua, miten päin viestiäni luit, kun se sinulle aukesi pissismeininkiä ylistävänä.

Vierailija
266/273 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8

Oho, no kiirettä sitten piti?

Ai 8 seksikumppania kolmessa vuodessa on "kiire"? :D minkä verran seksiä sinä harrastat vuodessa?

Vierailija
267/273 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla. En vielä yläasteella edes tiennyt että ikätoverini harrastavat seksiä, minulle "SE" oli ihan aikuisten juttuja,eikä edes kaikkien aikuisten, vaan tarpeeksi pervojen, nuorien ja hyväkroppaisten. Vasta 16-17-vuotiaana taisin hoksata, että äidin ja isän on täytynyt harrastaa seksiä joskus, koska minä ja sisarukseni olemme syntyneet, aiemmin luulin meidän saaneen alkunsa hedelmöityshoidolla XD

Vierailija
268/273 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä saa olla aika v-tun l utka jos jo 15-vuotiaana menettää.

Onko 15-vuotias lapsi sitten henkisesti valmis saamaan lapsia?? Ei todellakaan, joten seksiä ei pidä siinä iässä harrastaa.

Nyt taitaa se ongelma löytyä ihan sieltä sinun suunnaltasi. Etkö tiedä, että seksiä voi harrastaa muustakin syystä, kuin lapsien tekemiseksi?

Söpöä kuitenkin, että yritit piilottaa rumat sanat :-D

Onko se nyt niin vaikeata ymmärtää että jos harjoittaa heteroseksuaalista yhdyntää niin on mahdollisuus tulla raskaaksi? Mikään ehkäisykeino ei ole 100% varma paitsi selibaatti ja varsinkin jos on joku tunari 13-16v teini kyseessä.

Tuon ikäisenä abortti tai äityis on kyllä sitten jo aikamoinen saavutus. Mutta joo, kai minulla sitten on joku mielenterveysongelma kun en pidä sitä hyvänä juttuna.

Kuulostat kovasti uskovaiselta jolle seksi on kauheata syntiä :-D

Vierailija
269/273 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun miettii taaksepäin niin kyllä ne nuorena aloittaneet ovat jatkaneet samaa elämää yläasteen jälkeenpäin. Pari nykyään yh:na ja amiskatutkinnot takana..

Yritätkö siis taas sanoa, että jos ei ole korkeakoulutusta niin ei ole yhtä hyvä ihminen, kuin sinä?

Vierailija
270/273 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläasteella olisin halunnut oman ponin.

Minä halusin yläasteella ison hevosen, nykyään haaveilen kyllä yhdestä ponista, joka on myytävänä. Neitsyt olin silloin ja nyt, eli nolla on vastaus ap:lle.

N22

Vierailija
271/273 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollan. Olin koulukiusattu ja ujo, enkä osannut huolehtia ulkonäöstäni, joten pojat eivät olleet kiinnostuneita minusta. Enkä edes ajatellut seksiä juurikaan, koska olin varma, että en tulisi sitä vielä moneen vuoteen, jos ikinä, harrastamaan. No, neitsyys meni 32-vuotiaana ja sen jälkeen en ole harrastanut kertaakaan seksiä, tällä hetkellä olen 37v.

Vierailija
272/273 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhen ihanan

Vierailija
273/273 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni vain yhden. Aloimme seurustella, kun menin kahdeksannelle luokalle ja seksi tuli mukaan kuvioon kasiluokan keväällä. Seuraavana talvena, siis minun ollessani yhdeksännellä, tapahtui vakava onnettomuus johon suhteemme päättyi.

En ole ihan varma olinko sen ysiluokan kevään aikana jonkun muun kanssa, todennäköisesti en. Lukion aikana sitten sitäkin useamman ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme