Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monen eri pojan kanssa tuli harrastettua seksiä yläasteiässä?

Vierailija
20.03.2017 |

Oma vastaus: 1

Kommentit (273)

Vierailija
121/273 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun perusteella vaikuttaa siltä, että melkein kaikki yläasteiässä seksiä harrastaneet ovat jotenkin rikkinäisiä. Onko muita, joilla on tuossa iässä ollut seksiä huomion ja hyväksynnän hakemisen sijaan ihan vain siksi, että sattui pitämään seksistä? Minulla heräsivät halut tosi aikaisin, joskus kuudennen-seitsemännen luokan aikoihin, ja yhdynnässä olin ensimmäisen kerran kahdeksannella, omasta aloitteestani.

Terveystiedon tunneilla aina korostettiin, kuinka tytöt eivät saa taipua poikien painostuksen alla, enkä ymmärtänyt tätä yhtään, koska olin suhteen yritelmissäni melkeinpä aloitteellisempi osapuoli. En kehdannut puhua kavereille asiasta, koska tyttöjen kuului suhtautua seksiin torjuvasti. Kumppaneita ehti yläasteiässä kertyä neljä. Yksi oli yhdenillanjuttu, yksi seksisuhde ja kaksi seurustelusuhteita, näistä toinen kolme kuukautta ja toinen kaksi vuotta (suhde jatkui lukion toiselle). Nautin seksistä alusta lähtien ja seksuaalinen itsetuntoni on aina ollut vahva.

Nykyään taitaa luku lähennellä sataa?

Vierailija
122/273 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä kysymys, mutta minkä ikäisenä ollaan yläasteiässä? M29 ja latino

N. 13-16-vuotiaana. Ootko vapaa? ;) 

Kiitos vastauksesta. En ole vapaa 😘. Vastaus alkuperäiseen kysymykseen mun osalta: nollan pojan, yhden tytön. Tuon tytön kanssa seurustelin 1,5 vuotta. M29 ja latino

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/273 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän yläasteikäisen olevan mahd liian nuori seksiin, mutta oikeastiko palstalaiset ovat odotelleet yli 20v asti?? Syötettiinkö teille jarrua vai mitä ihmettä?

En voi vastata kaikkien puolesta, mutta ainakin itselläni oli tosi korkea kynnys mennä sänkyyn kenenkään kanssa. Siihen oli monenlaisia syitä, ei vain yhtä. Ensiksikin olin kuullut, että se sattuu ja tottahan sellainen pelottaa. Ei oltu uskovaisia, mutta ajattelin tosiaankin seksin kuuluvan avioliittoon. Toisaalta olin aika nörtti eikä minusta pojat olleet kiinnostuneita ainakaan niin, että olisin itse huomannut. Kaipasin kyllä rakkautta, mutta en seksiä sinänsä, ajattelin näiden kuuluvan yhteen, ja ajattelin myös, että sellaisen aika tulee vasta joskus aikuisena, kun olen muuttanut pois kotoa opiskelemaan tai töihin. Näin sitten tapahtuikin. Ja olisin halunnut odotella vieläkin kauemmin. Eli ei ollut minulla mitään kiirettä parisuhteeseen, vielä vähemmän seksiin.

Yhteenvetona vain muutamia mahd. syitä: 1. kehitymme eri tahtiin, 2. periaatteet / moraaliset arvot, 3. heikko libido, 4. ujous ja arkuus, 5. vaikeus löytää paria, 6. fyysisen kivun pelko ja/tai suorituspaineet.

P.S. itse pitäisin aika outona ja ei-toivottavana, jos suurin osa ryhtyisi harrastamaan seksiä jo yläasteikäisenä. Joillekin se voi sopia, mutta tosiaankin kehitymme eri tahtiin...

Vierailija
124/273 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun perusteella vaikuttaa siltä, että melkein kaikki yläasteiässä seksiä harrastaneet ovat jotenkin rikkinäisiä. Onko muita, joilla on tuossa iässä ollut seksiä huomion ja hyväksynnän hakemisen sijaan ihan vain siksi, että sattui pitämään seksistä? Minulla heräsivät halut tosi aikaisin, joskus kuudennen-seitsemännen luokan aikoihin, ja yhdynnässä olin ensimmäisen kerran kahdeksannella, omasta aloitteestani.

Terveystiedon tunneilla aina korostettiin, kuinka tytöt eivät saa taipua poikien painostuksen alla, enkä ymmärtänyt tätä yhtään, koska olin suhteen yritelmissäni melkeinpä aloitteellisempi osapuoli. En kehdannut puhua kavereille asiasta, koska tyttöjen kuului suhtautua seksiin torjuvasti. Kumppaneita ehti yläasteiässä kertyä neljä. Yksi oli yhdenillanjuttu, yksi seksisuhde ja kaksi seurustelusuhteita, näistä toinen kolme kuukautta ja toinen kaksi vuotta (suhde jatkui lukion toiselle). Nautin seksistä alusta lähtien ja seksuaalinen itsetuntoni on aina ollut vahva.

Nykyään taitaa luku lähennellä sataa?

Ei. Mihin perustat oletuksesi? Luku lähentelee kahtakymmentä ja tuskin enää kasvaa, sillä olen ollut jo vuosia avioliitossa eikä aikomus ole erota.

Vierailija
125/273 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
126/273 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnenpa itseni vähintäänkin hutsuksi kun aloin seurustella 8-luokalla aikuisen miehen kanssa ja seksi tuli pian kuvioihin. Seurustelu kesti 3 vuotta. Lisäksi käväisin petissä muutaman kerran kesätyökaverin kanssa kun oli niin kemiat kohdillaan.

Olen naimisissa oleva useamman lapsen työssäkäyvä äiti jolla on ollut 15 eri petikumppania, aviomiehen kanssa seurustelun alettua vain hän on täkkiä kanssani heilutellut. Mitään pahaa en koe seksielämän aikaisesta aloituksesta koituneen.

Vierailija
127/273 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ketju miehille, kiitos.

Täh...? Missä sanottiin, ettei miehet saa vastata tähän? On tuolla aika monta nollaa ja harva homo on vielä yläasteiässä sinut seksuaalisen suuntautumisensa kanssa.

Vierailija
128/273 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
129/273 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma vastaus: 1

en oo ollut jakorasia, olin neitsyt

Vierailija
130/273 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kokeilimme seksiä pari kertaa parhaan ystäväni kanssa, pojan jonka olin tuntenut lapsesta asti. Hän oli homo mutta ei uskaltanut tulla kaapista, kaikki aina luuli että me seurusteltiin kun oltiin aina yhdessä joten me annettiin niiden luulla niin. Seksi alkoi kiinnostaa 15 vuotiaana ja ajateltiin että olisi turvallisinta ja helpointa kokeilla yhdessä. Eihän siitä mitään tullut :) Tapasin nykyisen aviomieheni kanssa 17 vuotiaana, joten kahden miehen kanssa olen ollut. Ei ole haitannut millään tavalla tuo aikainen kokeilu, hyväksi ja turvalliseksi olen aina oloni tuntenut. Ja hyvästä perheestä tulen.

N30

Vierailija
131/273 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain tuolla aiemmin ketjussa näköjään monta alapeukkua, kun ilmoitin seksin olleen oikein hyvää vaikka olin niin nuori :)

Ja siis todellakin itse nautin siitä ja tein aloitteen. Ei minua kukaan painostanut enkä hakenut mitään hyväksyntää, eikä asiasta edes puhuttu ulkopuolisille, joten tuskin kukaan edes tiesi mitä seurustelu piti sisällään. Kumppaneita oli yläasteaikana tosiaan vain yksi, mutta tuon yhden kanssa olikin sitten aika aktiivista.

Eihän tuo nyt niin outoa voi olla, ihmisiä on erilaisia ja toiset kehittyvät aiemmin kuin toiset.

Vierailija
132/273 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla.

Vierailija
133/273 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen pojan, yhden tytön kanssa. Poikien kanssa en seurustellut, tulin kaapista vasta puolisen vuotta sitten ja hekin ovat kaapissa. Tytön kanssa taisin seurustella pari-kolme kuukautta.

Poika 16v

Vierailija
134/273 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0. Olen heteromies.

Sinkkumies

Vierailija
135/273 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhdenkään.

Vierailija
136/273 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ja saman kanssa yhdessä vieläkin (ollaan 47)

Vierailija
137/273 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0, menetin neitsyyteni 20-vuotiaana.

Vierailija
138/273 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0. Olen heteromies.

Sinkkumies

Sori. Piti olla 9. Painoin väärää nappia.

Vierailija
139/273 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla, mua ei kiinnostanut yksikään niistä finninaamoista. Olin 21 ja asuin jo omillani, kun..se oli kivaa, selvinpäin a ehkäisy kunnossa. Mies oli 28 v ja tapasin hänet kesätöissä. Seurusteltiin noin vuosi kunnes lähdin opiselijavaihtoon. Se vaan kuivui kasaan.

Vierailija
140/273 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0. Meni vielä lukiokin nollilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä