Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Tinder-miehet on niin hätäisiä? Viestiin pitäisi vastata heti tai hermostutaan.

bye felipe
18.03.2017 |

Oli kiireinen viikko - en vilkaissutkaan Tinderiä viikkoon, kaikki ilmoitukset on poissa käytöstä. Tänään avasin sen ja ukoilta on tullut kiukutteluviestejä tyyliin:
-Mikset vastaa?
-Ei taida kiinnostaa? ym
hihasta nykimistä. Pari matchiä oli poistanut itsensä listaltani.
Ei minulla ole kiire...
Voin ehkä vastata jollekin tänään,
tai poistaa koko Tinderin. Vähän keinotekoinen tutustumisväylä, kun olen aina tavannut kaverit ja miesystävät ihan livenä.

Kommentit (129)

Vierailija
1/129 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tinder miehet eivät saa vastausta 9/10 kerrasta kun laittaavat kommenttia joten tottakai siinä hermostuu kun olet taas yksi niistä naisista joka ei vastaa koskaan. 

Naisille tinderit on niin helppoa kun on miljoona miestä tarjolla. Miehille on vaan se 1 tai 2 naista vuoden aikana mitkä matchaa. 

Vierailija
2/129 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan niin paljon matcheja, että hidastelijat jäävät jalkoihin. Joskus ihmetyttää, kun joku vastaa viikon päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö joku oikeasti sitä ohjelmistosyöpää?

Mene ulos ja tapaa siellä ihmisiä.

Vierailija
4/129 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tinderissä on aina ns. Jämä jäljellä. Ei tasokkaat tarvii tinderiä.

Vierailija
5/129 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet edes Tinderissä, jos et sieltä mitään tosissasi ole etsimässä?

Vierailija
6/129 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihminen tunne itseään kovin tärkeäksi jos annat heidän odottaa viikon. Itse ainakin pyrin vastaamaan nopeasti jos olen kiinnostunut henkilöstä. Jos joku odotuttaa minua viikon, niin se on vielä ihan ok jos keskustelu sitten jatkuu aktiivisesti sen jälkeen. Jos tulee taas toinen pitkä tauko, niin en viitsi yleensä vaivautua vastaamaan ellei ole tylsää. 

Huvittavinta on, että tällaisen useiden päivien viiveen jälkeen nainen kysyy, että haluaisinko tavata. Miksi ihmeessä haluaisin tavata henkilön, joka ei saa edes kahta viestiä lähetettyä peräkkäin ilman päivien taukoa? Jos osoittaa noin vähän kiinnostusta minuun, niin miksi olettaisin hänen olevan yhtään sen kiinnostavampi tapaamisellakaan. En tieten tahtoen hae vaivaannuttavia kohtaamisia. Ensin katsotaan sovelluksessa, että luistaako juttu vai ei ja sitten jos huomataan jutun luistavan, niin tavataan. Ei mitään pitkää viestittelyä tarvita, mutta edes tunnin intensiivinen ja parin illan löyhempi viestien vaihtaminen on riittävä. 

Vierailija
7/129 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tinder miehet eivät saa vastausta 9/10 kerrasta kun laittaavat kommenttia joten tottakai siinä hermostuu kun olet taas yksi niistä naisista joka ei vastaa koskaan. 

Naisille tinderit on niin helppoa kun on miljoona miestä tarjolla. Miehille on vaan se 1 tai 2 naista vuoden aikana mitkä matchaa. 

Tämä. Tinder-naisille tekisi hyvää kokeilla sovellusta miehen silmistä

Vierailija
8/129 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tinderissä on aina ns. Jämä jäljellä. Ei tasokkaat tarvii tinderiä.

Jämät, uudelle paikkakunnalle muuttaneet, ihmiset, joiden työkaverit ovat eri ikäluokkaa kuin itse, yksin harrastettavia harrastuksia omaavat, ujot...

Minulla ei ole sellaista kaveripiiriä, että tapaisin itseäni kiinnostavia naisia. Baariympäristössä en osaa olla luonteva. Tinderi on oikeastaan ainoa keino tavata mielenkiintoisia naisia. 

Vierailija
9/129 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On teikä kyllä aivan saamarin kujalla :'D M26 ja ekana iltana 10 matchia. Ylipätänsä jokapäivä tuntuu muutama tulevan jos jaksaa selailla. Ei siinä hullukaa ehi kaikille viestitellä jos vähän haluaa oikeasti tutustuakin.

Vierailija
10/129 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset sitä rallia pyörittää, se on tullut huomattua.

Matcheja kyllä tulee, ei siinä mitään, mutta kyllä se keskustelu on varsin olematonta. 

Naisten tekemät aloitukset on lähellä nollaa, näitä tulee todella harvoin.

Vierailija
11/129 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisille hätähousuhermoilijoille minä kyllä tosi harvoin vastaan takaisin. Minulta saa vastauksen varmemmin, jos malttaa odottaa tai jos esittää jonkun uuden kysymyksen.

Vierailija
12/129 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisille hätähousuhermoilijoille minä kyllä tosi harvoin vastaan takaisin. Minulta saa vastauksen varmemmin, jos malttaa odottaa tai jos esittää jonkun uuden kysymyksen.

Mitä tarkoittaa "jos esittää jonkun uuden kysymyksen"?

Vierailija
13/129 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos keskustelu jäi viimeksi vaikka kysymykseen "mitä aiot tehdä viikonloppuna", siihen voi viikonlopun jälkeen aloittaa uuden keskustelun "mitenkäs on viikko lähtenyt käyntiin". Tuossa tilanteessa on mielestäni tyhmää jäädä kyselemään sen edellisen vastauksen perään "mikset vastaa" (miten tällaiseen vastataan, jos näkee viestin vasta tiistaina?) vaan kannattaa reippaasti aloittaa uusi aihe.

Vierailija
14/129 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihminen tunne itseään kovin tärkeäksi jos annat heidän odottaa viikon. Itse ainakin pyrin vastaamaan nopeasti jos olen kiinnostunut henkilöstä. Jos joku odotuttaa minua viikon, niin se on vielä ihan ok jos keskustelu sitten jatkuu aktiivisesti sen jälkeen. Jos tulee taas toinen pitkä tauko, niin en viitsi yleensä vaivautua vastaamaan ellei ole tylsää. 

Huvittavinta on, että tällaisen useiden päivien viiveen jälkeen nainen kysyy, että haluaisinko tavata. Miksi ihmeessä haluaisin tavata henkilön, joka ei saa edes kahta viestiä lähetettyä peräkkäin ilman päivien taukoa? Jos osoittaa noin vähän kiinnostusta minuun, niin miksi olettaisin hänen olevan yhtään sen kiinnostavampi tapaamisellakaan. En tieten tahtoen hae vaivaannuttavia kohtaamisia. Ensin katsotaan sovelluksessa, että luistaako juttu vai ei ja sitten jos huomataan jutun luistavan, niin tavataan. Ei mitään pitkää viestittelyä tarvita, mutta edes tunnin intensiivinen ja parin illan löyhempi viestien vaihtaminen on riittävä. 

Tässä on nyt taas vähän sellainen "eksä tiä kuka mä oon" -asenne. Kyllä se kiinnostus vain paljon paremmin selviää kasvotusten. Eikö tämä nyt ole ihan itsestäänselvää? Miten ihmeessä ventovieraasta pitäisi kiinnostua ihan täysillä parin kuvan ja viestin perusteella?

Eihän tuo ole sinua kohtaan mikään henkilökohtainen loukkaus, vaan kaikki eivät nyt vain selaile sitä tinderiä sinun kanssasi samaan tahtiin. Tai sitten on meneillään joku muu keskustelu. Ja joo, tämäkin tietysti jotakuta loukkaa, kun toinen oli "kiinnostavampi", mutta edelleenkään tämä henkilö ei tiedä sinun ja sen toisen henkilön kiinnostavuudesta mitään ennen kuin tutustuu.

Aika pinnallisilta vaikutatte, jos itse pystytte parin viestin perusteella useasta ihmisestä näkemään, kenen kanssa on aineksia jatkoon.

Vierailija
15/129 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän yleensä 24h rajana.

Jos kysyn esim naista ulos tai naisen numeroa ja hän ei vastaa siihen mitään 24h kuluessa niin siinä tilanteessa saatan poistaa tilini ja luoda sen uudestaan.

Vierailija
16/129 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kysyn esim naista ulos tai naisen numeroa ja hän ei vastaa siihen mitään 24h kuluessa niin siinä tilanteessa saatan poistaa tilini ja luoda sen uudestaan.

Miksi ihmeessä koko tili pitää poistaa? Juuri tätä en ymmärrä. Mikset vain poista mätsiä? Enkä kyllä oikein ymmärrä senkään ideaa tuollaisen aikarajan takia. Onko se nyt niin kamalaa, jos jollakulla on muutakin elämää kuin tinder?

Vierailija
17/129 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos keskustelu jäi viimeksi vaikka kysymykseen "mitä aiot tehdä viikonloppuna", siihen voi viikonlopun jälkeen aloittaa uuden keskustelun "mitenkäs on viikko lähtenyt käyntiin". Tuossa tilanteessa on mielestäni tyhmää jäädä kyselemään sen edellisen vastauksen perään "mikset vastaa" (miten tällaiseen vastataan, jos näkee viestin vasta tiistaina?) vaan kannattaa reippaasti aloittaa uusi aihe.

Ja jos tämän päivien odottelun jälkeen ei laita uutta kysymystä niin sitä keskustelun jatkoa ei myöskään tule sinulta?

Vierailija
18/129 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä koko tili pitää poistaa? Juuri tätä en ymmärrä. Mikset vain poista mätsiä? Enkä kyllä oikein ymmärrä senkään ideaa tuollaisen aikarajan takia. Onko se nyt niin kamalaa, jos jollakulla on muutakin elämää kuin tinder?

Tuskin toi kirjoittaja on Tinderiä edes ikinä kokeillut. Pelkkää provoamista tämäkin ketju täynnä.

Vierailija
19/129 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos tämän päivien odottelun jälkeen ei laita uutta kysymystä niin sitä keskustelun jatkoa ei myöskään tule sinulta?

Mielestäni sanoin, että kannattaa mieluummin odottaa TAI lähettää uusi viesti, kuin tuollainen "mikset vastaa" -painostus. Mikä kohta sinulle jäi epäselväksi?

Vierailija
20/129 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla just päinvastainen kokemus. Itse kyllä vastaan mahd pian mutta miehiä ei tunnu kiinnostavan mulle vastailu. Poistankin hyvin nopeasti matchin jos vastausta ei kuulu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi