Miksi suomalaisissa on niin paljon ilkeämielisiä?
Ei osata sanoa mitään hyvää tai kiittää, v''''illaan muille ja valitetaan?
Kommentit (15)
saavat tyydytystä muiden kyykyttämisestä
En mä ainakaan kohtaa tuollaista käytöstä jatkuvasti.
Koska heikko itsetunto, kateellisuus. Näin alkuun.
He saavat nautintoa muiden pahoinvoinnista. T: Antti
Vierailija kirjoitti:
Olet onnekas
Kannattaa muuttaa johkin, jossa kulttuuri on iloista ja yhteisöllistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet onnekas
Asun ihan tavallisella suomalaisella paikkakunnalla ja kohtaan ihan tavallisia suomalaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muuttaa johkin, jossa kulttuuri on iloista ja yhteisöllistä.
Ai pilaamaan se ilkeämielisyydellä?
Se on usein heikon itsetunnon ja turvattomuuden merkki. Toisen mitätöinti ja hyvien sanojen panttaaminen kertovat siitä, että ihminen on itse
henkisesti nälkäinen. Terve ja onnellinen ihminen pystyy iloitsemaan muiden onnistumisista ja sanomaan hyvää. Ne, joilta se ei onnistu, elävät jatkuvassa puolustustilassa
Missä kohtaat tuollaisia ihmisiä? Omassa elämässäni ei ole juurikaan tullut vastaan yksittäisiä poikkeuksia lukuunottamatta.
M60+
M-1965 kirjoitti:
Missä kohtaat tuollaisia ihmisiä? Omassa elämässäni ei ole juurikaan tullut vastaan yksittäisiä poikkeuksia lukuunottamatta.
Työpaikalla, julkisilla paikoilla...
Suomi on muhinut vuosikymmeniä vasemmistonaisen vanhalta hieltä ja pissalta haisevassa ilmapiirissä. Lupausta paremmasta ei ole vaan tämä jatkuu loputtomiin. Ainoa asia mikä voi muuttaa asiat on sota. Mutta se tuo sitten isommat ongelmat. Mitään hyvää ratkaisua ei ole. Kannattaa muuttaa ulkomaille esimerkiksi Saksaan tai Yhdysvaltoihin, jos haluaa parempaa elämää.
Joka maassa on ilkeämielisiä. Toiset vain peittävät sen helpommin. Esim. amerikkalainen ”I love you” kulttuuri on taas niin teennäistä, että sen alle on vaikea nähdä. Pelkkää small talkia. Ihmisten todelliset ajatukset jäävät havaitsematta varsinkin pinnallisemmissa ja satunnaisissa kohtaamisissa.
Jos sota tulee hyvästi?