Miksi Tinder-miehet on niin hätäisiä? Viestiin pitäisi vastata heti tai hermostutaan.
Oli kiireinen viikko - en vilkaissutkaan Tinderiä viikkoon, kaikki ilmoitukset on poissa käytöstä. Tänään avasin sen ja ukoilta on tullut kiukutteluviestejä tyyliin:
-Mikset vastaa?
-Ei taida kiinnostaa? ym
hihasta nykimistä. Pari matchiä oli poistanut itsensä listaltani.
Ei minulla ole kiire...
Voin ehkä vastata jollekin tänään,
tai poistaa koko Tinderin. Vähän keinotekoinen tutustumisväylä, kun olen aina tavannut kaverit ja miesystävät ihan livenä.
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tinder miehet eivät saa vastausta 9/10 kerrasta kun laittaavat kommenttia joten tottakai siinä hermostuu kun olet taas yksi niistä naisista joka ei vastaa koskaan.
Naisille tinderit on niin helppoa kun on miljoona miestä tarjolla. Miehille on vaan se 1 tai 2 naista vuoden aikana mitkä matchaa.
Naisille tinderit helppoja? Miljoona miestä tarjolla? Olen matchannut ja tavannut tinderistä viimeksi miehen 2017 helmikuussa eli yli puolitoista vuotta sitten. Ja olen NAINEN. Yksi match tuli jokunen kuukausi sitten ja tuokin mun puolelta vahinkotykkäys.
eikö tuo vahinkomatchi kumoa puheesi?
Miten kiukuttelu ja mätsin poistaminen auttaa sinua pääsemään treffeille? Ei kannata ottaa vastaamattomuutta niin vakavasti. Anna sen mätsin roikkua, ehkä hän palaa asiaan myöhemmin. Ja jos sinulle ei tule mätsejä, älä herran jestas poista profiilia, vaan uusi koko profiili ihan täysin. Miten saisit samoilla kuvilla sen enempää mätsejä toisellakaan kierroksella? Ja en todellakaan tarkoita nyt kenenkään ulkonäköä vaan kuvien laatua ja kuvien välittämää fiilistä. Jos mätsejä ei tule, kuvanlaatu ja fiilis on pielessä. Hyvillä kuvilla kuka vaan saa mätsejä, ihan taatusti.
Miten kiukuttelu ja mätsin poistaminen auttaa sinua pääsemään treffeille? Ei kannata ottaa vastaamattomuutta niin vakavasti. Anna sen mätsin roikkua, ehkä hän palaa asiaan myöhemmin. Ja jos sinulle ei tule mätsejä, älä herran jestas poista profiilia, vaan uusi koko profiili ihan täysin. Miten saisit samoilla kuvilla sen enempää mätsejä toisellakaan kierroksella? Ja en todellakaan tarkoita nyt kenenkään ulkonäköä vaan kuvien laatua ja kuvien välittämää fiilistä. Jos mätsejä ei tule, kuvanlaatu ja fiilis on pielessä. Hyvillä kuvilla kuka vaan saa mätsejä, ihan taatusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tinder miehet eivät saa vastausta 9/10 kerrasta kun laittaavat kommenttia joten tottakai siinä hermostuu kun olet taas yksi niistä naisista joka ei vastaa koskaan.
Naisille tinderit on niin helppoa kun on miljoona miestä tarjolla. Miehille on vaan se 1 tai 2 naista vuoden aikana mitkä matchaa.
Naisille tinderit helppoja? Miljoona miestä tarjolla? Olen matchannut ja tavannut tinderistä viimeksi miehen 2017 helmikuussa eli yli puolitoista vuotta sitten. Ja olen NAINEN. Yksi match tuli jokunen kuukausi sitten ja tuokin mun puolelta vahinkotykkäys.
eikö tuo vahinkomatchi kumoa puheesi?
Mitä se kumoaa? Olen siis saanut kaksi matchia vuodessa. Yippee!
En ymmärrä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kirjoitti:
Mitä jos keskustelisi sen yhden kiinnostavan kanssa kerralla ja katsoisi tuleeko siitä mitään? Mitä järkeä roikottaa satoja matchejä ja vastata jotain lyhyeisti silloin tällöin tai ei ollenkaan?
Joskus niin vain käy. Tuskin sinäkään lopetat profiileiden läpikäyntiä heti, kun yhdelle annat sydäntä. Sitten niitä mätsejä tulee useita päällekkäin. Pitäisikö ne muut syntyneet mätsit sitten poistaa kun yhden kanssa juttu luistaa? Miksi niin tekisin? Jos joku ei jaksa odottaa vastaustani, poistakoon mätsin itse. Mistä minä voin tietää, kenelle roikkuminen on ongelma, kun ainakaan itselleni se ei ole. Se toimikoon, jolle se hiljainen mätsi aiheuttaa ahdistusta.
En ole ollenkaan Tinderissä. Ihmettelen vain miten koko ajan odotetaan että seuraavalla pyyhkäisyllä saattaakin tulla eteen jotain vieläkin parempaa ja ihanampaa eikä edellisille olla ehditty edes moita sanomaan.
Toi on vähän kuin menisi s24 deittiin ja laittaisi viestin yhdelle miehelle. Sitten odotetaan viikko josko mies vastaisi. Sitten seuraavalla viikolla uusi viesti seuraavalle miehelle ja odotetaan viikko josko jotain tapahtuisi.
Luin ylle linkatun jutun Tinder-testistä ja pakko kopsata tänne tämä:
Mitä tästä voi päätellä? Ainakin sen, että päinvastoin kuin miesasiamiehet tykkäävät väittää, naiset eivät etsi yksiselitteisesti rikasta miestä (Pasi). Kärkijoukkoon asti eivät yltäneet myöskään testin pahat pojat (Mikael, varattu Vesku) - ellei sellaiseksi lasketa Latea. Laten menestystä en vieläkään ymmärrä enkä oikein osaa siitä mitään päätelläkään. Vaikuttiko hän kenties hauskalta bileäijältä? Ulkoisilla seikoilla ei myöskään ole niin suurta merkitystä, sillä vaikka kaikissa kuvissa näkyykin VBM:n kasvot, vartalo on voittajakuvissa piilossa ja pääosassa ekaa kuvaa on fiilis. Lihaksillakaan ei tässä kisassa pärjännyt - sori sali-Jami ja haba-Make.
Minusta oli hyvin kuvaavaa, että koko kilpailun voitti kiltti, hymyilevä naapurinpoika koiran kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän yleensä 24h rajana.
Jos kysyn esim naista ulos tai naisen numeroa ja hän ei vastaa siihen mitään 24h kuluessa niin siinä tilanteessa saatan poistaa tilini ja luoda sen uudestaan.
Miksi ihmeessä koko tili pitää poistaa? Juuri tätä en ymmärrä. Mikset vain poista mätsiä? Enkä kyllä oikein ymmärrä senkään ideaa tuollaisen aikarajan takia. Onko se nyt niin kamalaa, jos jollakulla on muutakin elämää kuin tinder?
Poistan ja luon tilini uudestaan sen takia että en saa enää mätsejä eikä mulla ole sen takia varaa jäädä odottelemaan yhden naisen vastausta treffeihin tai numeropyyntöön.
Siksi toivoisinkin naisilta usein suoraselkäisyyttä, joko suora kyllä tai ei mutta ei tuollaista löysässä hirressä odottelua.
Miten niin et saa enää mätsejä? Eikö sinulle tule näkyviin uusia profiileja? Luuletko että ne, jotka ovat sinulle jo kerran antaneet ruksia antaisivatkin seuraavalla kierroksella sydäntä? Tai ne, jotka hätäillessäsi itse poistit? Minä annan samalle tyypille sydäntä max kaksi kertaa ja sen jälkeen mielipiteeni tästä tyypistä on, että säntäilee päättömänä ympäriinsä tai ei osaa käyttää tinderiä tai ettei tiedä, mitä haluaa tai on varattu ja yrittää peitellä jälkiään. Eli ruksi tulee väistämättä näille, jotka viikon sisällä tulevat vastaan useamman kerran
Tinder käyttää algoritmia jossa suosituimmat profiilit sekä uudet käyttäjät pääsevät listojen kärkeen. Jos siis on "huono" profiili niin se valuu pikkuhiljaa kasan pohjalle eikä kukaan sitä enää näe (ellei swaippaa tuhansia miehiä). Sen takia kannattaa tehdä uusi profiili aika ajoin.
Toinen vaihtoehto on tinder gold.
Oikeasti mitä silloin pitää tehdä on tehdä parempi profiili! Kun päivittää uudet kuvat ja tekstit niin se profiilin pisteytys arvioidaan automaattisesti uudelleen ja on mahdollisuus päästä sieltä kasan pohjalta takaisin ylös. Jos teet uuden profiilin samoilla kuvilla niin löydät itsesi hetken päästä sieltä kasan pohjalta kuten edellisilläkin kerroilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on hyvä profiiliteksti ja kuvat, tapaan mielelläni heti esim. lounaan merkeissä.
Niin paljon on miehiä, jotka ovat kertakaikkiaan vääriä kasvotusten. En jaksa tuhlata aikaani turhanpäiväiseen ja aikaavievään viestien vaihtoon. Jos treffikutsua ei ala hetimiten tulemään, niin ei kiinnosta. Olen itse rohkea ja sosiaalinen livenä, haluan toisen olevan aidosti samanlainen.Mikset itse kutsu toista treffeille?
Sitäpaitsi et ai heti lounaalle...en tosiaankaan tapaisi miestä heti lounaalla. Kahvilla nähtäis. Ja maksaisin oman kahvini. Kuulostat siltä naistyypiltä, et ootat miesten tarjoavan sulle ilmaisia lounaita.
Onko mitään tylsempää kuin treffit kahvilassa? Ellei ole lesta tai muuten absolutisti.
Vierailija kirjoitti:
Tekee uuden profiilin ja laittaa siihen tietysti uusia kuvia ja parempia. Ei kannata vanhaa pitää koska se on jo kasan pohjimmaisena.
Onko tämä niin vaikea ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tästä voi päätellä? Ainakin sen, että päinvastoin kuin miesasiamiehet tykkäävät väittää, naiset eivät etsi yksiselitteisesti rikasta miestä (Pasi). Kärkijoukkoon asti eivät yltäneet myöskään testin pahat pojat (Mikael, varattu Vesku) - ellei sellaiseksi lasketa Latea. Laten menestystä en vieläkään ymmärrä enkä oikein osaa siitä mitään päätelläkään. Vaikuttiko hän kenties hauskalta bileäijältä? Ulkoisilla seikoilla ei myöskään ole niin suurta merkitystä, sillä vaikka kaikissa kuvissa näkyykin VBM:n kasvot, vartalo on voittajakuvissa piilossa ja pääosassa ekaa kuvaa on fiilis. Lihaksillakaan ei tässä kisassa pärjännyt - sori sali-Jami ja haba-Make.
Minusta oli hyvin kuvaavaa, että koko kilpailun voitti kiltti, hymyilevä naapurinpoika koiran kanssa.
Oikeasti se pahapoika panee ja kilttipoika maksaa illallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On teikä kyllä aivan saamarin kujalla :'D M26 ja ekana iltana 10 matchia. Ylipätänsä jokapäivä tuntuu muutama tulevan jos jaksaa selailla. Ei siinä hullukaa ehi kaikille viestitellä jos vähän haluaa oikeasti tutustuakin.
Hyvä sulle, mutta mulla esimerkiksi voi olla useita kuukausiakin mätsien välillä, eikä niitä muutenkaan tule kuin satunnaisesti. Että kyllä tuo on meille joillekkin ihan todellisuutta.
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On teikä kyllä aivan saamarin kujalla :'D M26 ja ekana iltana 10 matchia. Ylipätänsä jokapäivä tuntuu muutama tulevan jos jaksaa selailla. Ei siinä hullukaa ehi kaikille viestitellä jos vähän haluaa oikeasti tutustuakin.
Hyvä sulle, mutta mulla esimerkiksi voi olla useita kuukausiakin mätsien välillä, eikä niitä muutenkaan tule kuin satunnaisesti. Että kyllä tuo on meille joillekkin ihan todellisuutta.
Sä pelaat sitä väärin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on hyvä profiiliteksti ja kuvat, tapaan mielelläni heti esim. lounaan merkeissä.
Niin paljon on miehiä, jotka ovat kertakaikkiaan vääriä kasvotusten. En jaksa tuhlata aikaani turhanpäiväiseen ja aikaavievään viestien vaihtoon. Jos treffikutsua ei ala hetimiten tulemään, niin ei kiinnosta. Olen itse rohkea ja sosiaalinen livenä, haluan toisen olevan aidosti samanlainen.Mikset itse kutsu toista treffeille?
Sitäpaitsi et ai heti lounaalle...en tosiaankaan tapaisi miestä heti lounaalla. Kahvilla nähtäis. Ja maksaisin oman kahvini. Kuulostat siltä naistyypiltä, et ootat miesten tarjoavan sulle ilmaisia lounaita.Onko mitään tylsempää kuin treffit kahvilassa? Ellei ole lesta tai muuten absolutisti.
Näen asian niin, että jos mun pitää järjestää jotain sirkushuveja naisen huomion voittamiseksi on peli jo hävitty. Jos nainen on kiinnostunut niin kuppi kahvia ja kaunis hymy tekee ihmeitä. Ei tartte vuokrata limusiinia hakemaan kotiovelta tai tarjota seitsemän ruokalajin illallista ensitreffeillä.
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti se pahapoika panee ja kilttipoika maksaa illallisia.
Todisteiden edessä laitat peukalon suuhun ja alat imeä, niinkö. Hoet väsyneitä sloganeitasi uskonvahvistukseksi. Mitäs jos onkin niin, ettei sun Tinder-profiilista välity kiltti, hymyilevä naapurinpoika, vaan kiiluvasilmäinen, vihamielisyyttään epäonnistuneesti peittelevä trollipeikko.
En ymmärrä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kirjoitti:
Mitä jos keskustelisi sen yhden kiinnostavan kanssa kerralla ja katsoisi tuleeko siitä mitään? Mitä järkeä roikottaa satoja matchejä ja vastata jotain lyhyeisti silloin tällöin tai ei ollenkaan?
Joskus niin vain käy. Tuskin sinäkään lopetat profiileiden läpikäyntiä heti, kun yhdelle annat sydäntä. Sitten niitä mätsejä tulee useita päällekkäin. Pitäisikö ne muut syntyneet mätsit sitten poistaa kun yhden kanssa juttu luistaa? Miksi niin tekisin? Jos joku ei jaksa odottaa vastaustani, poistakoon mätsin itse. Mistä minä voin tietää, kenelle roikkuminen on ongelma, kun ainakaan itselleni se ei ole. Se toimikoon, jolle se hiljainen mätsi aiheuttaa ahdistusta.
En ole ollenkaan Tinderissä. Ihmettelen vain miten koko ajan odotetaan että seuraavalla pyyhkäisyllä saattaakin tulla eteen jotain vieläkin parempaa ja ihanampaa eikä edellisille olla ehditty edes moita sanomaan.
Ärsyttää, että tinderistä jotenkin aina oletetaan, että kaikilla siellä on tuo asenne, että "Kaikki pitää käydä läpi, seuraava voi olla parempi". Mun kokemuksen mukaan suurin osa matcheistä ei aloita keskustelua tai vastaan keskustelunaloitukseen, joten olis ihan järjetöntä ottaa aina vaan yksi match kerrallaan. Ja kyllä suurin osa sen tinderin pistää ilomielin pois, jos sieltä itselleen sopivan parin löytää, eikä kuumeisesti selaile, että jos nyt vaikka löytäisin vielä paremman.
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä pelaat sitä väärin
Eli?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Voin vahvistaa omalta osaltani tämän.
Joo, kyllähän minäkin ulkonäköä katson ja se vaikuttaa kriteereihin. Mutta mitä nyt näihin stereotypioihin tulee, niin minä swiippaan vasuriin yhtä suurella varmuudella jokaisen, joka on CEO kuin elämämkolulainen. Niin siis että kyseiseen ominaisuuteen nimenomaan haluaa identifioitua tasolla, että tuo sen profiilissaan esiin heti kärkeen.
Itse olen jotain sieltä välistä. Ja kun kyllä kieltämättä pirun vaikeaa kohdata 'kaltaistaan' 😂
Vähän ristiriitaisia nämä vaatimukset, että pitäisi keskittyä oikeasti niihin mätseihin eikä haalia jatkuvasti lisää, mutta sitten kun teet näin, valitetaan, kun ei vastata tai lähdetä treffeille. Eikö oikeasti tule mieleen, että se vastaamaton mätsi on juuri nyt keskittymässä johonkuhun toiseen ja sinun pitää nyt vain odottaa vuoroasi. Et voi olettaa, että mätsi lopettaa keskustelun kaikkien muiden kanssa sillä sekunnilla kun sinäkin mätsäät hänen kanssaan.