Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Tinder-miehet on niin hätäisiä? Viestiin pitäisi vastata heti tai hermostutaan.

bye felipe
18.03.2017 |

Oli kiireinen viikko - en vilkaissutkaan Tinderiä viikkoon, kaikki ilmoitukset on poissa käytöstä. Tänään avasin sen ja ukoilta on tullut kiukutteluviestejä tyyliin:
-Mikset vastaa?
-Ei taida kiinnostaa? ym
hihasta nykimistä. Pari matchiä oli poistanut itsensä listaltani.
Ei minulla ole kiire...
Voin ehkä vastata jollekin tänään,
tai poistaa koko Tinderin. Vähän keinotekoinen tutustumisväylä, kun olen aina tavannut kaverit ja miesystävät ihan livenä.

Kommentit (129)

Vierailija
121/129 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes on tinderissä jos ei ole viikkoon aikaa laittaa viestiäkään. Tuskin on aikaa treffeillekään. 

Kuka hullu tyhjentää kalenterinsa jollekin treffailulle jo ennen kuin mitään vakavampaa treffailua on sovittu? Ei kai se tarkoita sitä, etteikö aikaa tekisi jos siltä alkaisi tuntua? Ja mitäs jos tapana on käyttää tinderiä vaikkapa pe-iltaisin? Miksi sitä olisi käytettävä joka päivä? 

Vierailija
122/129 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jaksan vuorokauden odottaa viestiä, jos ei ole erikseen ollut puhetta että menee enemmän aikaa vastauksen saamiseen. Koen vuorokauden hiljaisuuden ilman syytä kiinnostuksen puuttumisena mua kohtaan.

Ketään en pelkän ulkonäön takia ala odottelemaan. Pitää olla siinä toisessa korvien välissä asiat kunnossa ja muutenkin olla sellainen sisäisesti, että minä haluan tutustua häneen. 

Yhden tai muutaman viestin perusteella en itse opi toisesta juuri mitään. Eikä synny mitään, mikä minussa saisi odottamaan pitkään. 

Mutta yhden tai kahden viestin perusteella kuitenkin odotat, että vastapuolella synty

Ilman syytä? Eiköhän se syy ole esim. se, että juttelee muidenkin kanssa? Niin minä ainakin oletan ja teen itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/129 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes on tinderissä jos ei ole viikkoon aikaa laittaa viestiäkään. Tuskin on aikaa treffeillekään. 

Kuka hullu tyhjentää kalenterinsa jollekin treffailulle jo ennen kuin mitään vakavampaa treffailua on sovittu? Ei kai se tarkoita sitä, etteikö aikaa tekisi jos siltä alkaisi tuntua? Ja mitäs jos tapana on käyttää tinderiä vaikkapa pe-iltaisin? Miksi sitä olisi käytettävä joka päivä? 

Jos kalenteri on noin täynnä, ei kannata tinderissä olla. Ei silloin ole aikaa tutustua, että tulisi se tapaaminen. 

Itse en aikatauluta elämääni, elän hetkessä. Nautin vapaa-ajasta ilman kalenteria. Eikä minua varten ole yksikään, jolla on kalenterin mukaan elämä. 

Vierailija
124/129 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävimpiä ovat sellaiset jotka odottavat jotain reaaliaikaista keskustelua. Heti kun laittaa viestin, mieheltä tulee vastaus, ja sitten pitäisi ilmeisesti itsekin heti vastata. En jaksa yhtään sellaista. Tuon tyyppisillä miehillä on myös tapana laittaa lyhyitä viestejä, mikä sekään ei oikein nappaa. Joidenkin kanssa on mennyt mukavasti niin, että yhden tai muutaman kerran päivässä laitetaan vähän pidempiä viestejä, eikä kumpikaan odota että vastaus tulee heti. Ei ole mitään painetta että pitää tietyssä ajassa laittaa se viesti.

Vierailija
125/129 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kalenteri on noin täynnä, ei kannata tinderissä olla. Ei silloin ole aikaa tutustua, että tulisi se tapaaminen. 

Itse en aikatauluta elämääni, elän hetkessä. Nautin vapaa-ajasta ilman kalenteria. Eikä minua varten ole yksikään, jolla on kalenterin mukaan elämä. 

Tinderissä voi olla vaikka olisi aikaa vain kahdelle pikapanolle vuodessa. Sinun tapasi käyttää tinderiä tai täyttää kalenterisi ei ole ainoa oikea.

Vierailija
126/129 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävimpiä ovat sellaiset jotka odottavat jotain reaaliaikaista keskustelua. Heti kun laittaa viestin, mieheltä tulee vastaus, ja sitten pitäisi ilmeisesti itsekin heti vastata. En jaksa yhtään sellaista. Tuon tyyppisillä miehillä on myös tapana laittaa lyhyitä viestejä, mikä sekään ei oikein nappaa. Joidenkin kanssa on mennyt mukavasti niin, että yhden tai muutaman kerran päivässä laitetaan vähän pidempiä viestejä, eikä kumpikaan odota että vastaus tulee heti. Ei ole mitään painetta että pitää tietyssä ajassa laittaa se viesti.

Reaaliaikainen olisi kaikista parasta. Silloin syntyy vuorovaikutusta ja aitoa keskustelua. Eikä mitään pitkään mietittyjä vastauksia. 

Itse kirjoitan pisempiä viestejä, enkä ymmärrä niitä yhden tai kahden sanan viestejä. 

Sen verran vanhan liiton ihminen olen, että mieluiten tapaisin ilman mitään tinderiä toisen livenä. Mutta, kun omissa menoissa ei juuri ketään tapaa, saati mahdollista elämänkumppania. Siksi olen tinderissä. 

Vierailija
127/129 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä voi olla vaikka olisi aikaa

Eipä ole niin väitettykään, että olisi vain yksi tapa. Panoista ei tässä ollut kuitenkaan kyse, vaan ihan normitreffailusta

Vierailija
128/129 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös paneskelu ole ihan tinderin normitreffailua siinä missä kahvilla käynnit ja kävelylenkitkin.

Vierailija
129/129 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reaaliaikainen olisi kaikista parasta. Silloin syntyy vuorovaikutusta ja aitoa keskustelua. Eikä mitään pitkään mietittyjä vastauksia. 

Itse kirjoitan pisempiä viestejä, enkä ymmärrä niitä yhden tai kahden sanan viestejä. 

Sen verran vanhan liiton ihminen olen, että mieluiten tapaisin ilman mitään tinder

No meitä on erilaisia. Hyvä että jotkut tykkäävät myös noista reaaliaikaista keskustelua haluavista miehistä, on sitten heillekin ottajia. Itse en vaan jaksa roikkua puhelimella pidempiä aikoja näpyttelemässä, vaan haluan valita itse sopivan ajankohdan. Aina ei ole sellainen fiilis että huvittaisi kirjoittaa.

Siinä olen samoilla linjoilla että mieluiten tapaisin livenä, enkä tällä hetkellä Tinderissä edes ole. Taitaa kuitenkin olla aika toivotonta ketään tällä tavalla kohdata, mutta toivo elää ettei enää ikinä tarvitsisi Tinderiin mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan