Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Tinder-miehet on niin hätäisiä? Viestiin pitäisi vastata heti tai hermostutaan.

bye felipe
18.03.2017 |

Oli kiireinen viikko - en vilkaissutkaan Tinderiä viikkoon, kaikki ilmoitukset on poissa käytöstä. Tänään avasin sen ja ukoilta on tullut kiukutteluviestejä tyyliin:
-Mikset vastaa?
-Ei taida kiinnostaa? ym
hihasta nykimistä. Pari matchiä oli poistanut itsensä listaltani.
Ei minulla ole kiire...
Voin ehkä vastata jollekin tänään,
tai poistaa koko Tinderin. Vähän keinotekoinen tutustumisväylä, kun olen aina tavannut kaverit ja miesystävät ihan livenä.

Kommentit (129)

81/129 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin ylle linkatun jutun Tinder-testistä ja pakko kopsata tänne tämä:

Mitä tästä voi päätellä? Ainakin sen, että päinvastoin kuin miesasiamiehet tykkäävät väittää, naiset eivät etsi yksiselitteisesti rikasta miestä (Pasi). Kärkijoukkoon asti eivät yltäneet myöskään testin pahat pojat (Mikael, varattu Vesku) - ellei sellaiseksi lasketa Latea. Laten menestystä en vieläkään ymmärrä enkä oikein osaa siitä mitään päätelläkään. Vaikuttiko hän kenties hauskalta bileäijältä? Ulkoisilla seikoilla ei myöskään ole niin suurta merkitystä, sillä vaikka kaikissa kuvissa näkyykin VBM:n kasvot, vartalo on voittajakuvissa piilossa ja pääosassa ekaa kuvaa on fiilis. Lihaksillakaan ei tässä kisassa pärjännyt - sori sali-Jami ja haba-Make.

Minusta oli hyvin kuvaavaa, että koko kilpailun voitti kiltti, hymyilevä naapurinpoika koiran kanssa.

Luin tuon jutun jo joskus aikaisemmin ja itseä kovasti ihmetytti, että itsellä on ihan päinvastaiset kokemukset. Epäilen vähän olisiko tulos erilainen kun olisi rumempi mies.

Vierailija
82/129 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäiseen kysymykseen vastaten: viikko viestitaukoa on liikaa. Kyllä mies kuin mieskin uskoo vähemmällä, että ei kiinnosta. Yleisesti, naisilla ei ole mitään käsitystä Tinderin käytöstä miesnäkökulmasta. Hyvin harva vastaa mitään, matcheja tulee vain harvoin. Tämä luonnollisesti johtuu

a) miesten naisia suuremmasta lukumäärästä ja

b) miesten naisia suuremmasta kiinnostuksesta löytää kumppani vastakkaisesta sukupuolesta.

Valitettavasti tilanne johtaa tai on jo johtanut yleisellä tasolla naisten ylimieliseen käytökseen. OK, kukin tekee aivan mitä haluaa, mutta on hiukan todellisuudelle vierasta valittaa kun ei ole vieläkin helpompaa.

Tilanne muuttuu naisten ikääntyessä, parikymppisenä mikään ei ole helpompaa kuin löytää seuraa, nelikymppisenä alkaa sitä aktiivisuuttakin löytymään hiukan enemmän. Valitettavasti naisille käy kuten miehille, ikä näkyy ja kiinnostus laimenee, mutta ehkä se on sitä elämää vain. Tasapaino, siihen kaikki tähtää mutta ehkä vanhainkodissa sitten viimein kohtaa.

Jos naisia kiinnostaa, niin se pitää osoittaa. Kun kohtaa tylyyttä 95%:sesti, niin sitä pyrkii aikaa myöten tehokkaammin karsimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/129 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on hyvä profiiliteksti ja kuvat, tapaan mielelläni heti esim. lounaan merkeissä.

Niin paljon on miehiä, jotka ovat kertakaikkiaan vääriä kasvotusten. En jaksa tuhlata aikaani turhanpäiväiseen ja aikaavievään viestien vaihtoon. Jos treffikutsua ei ala hetimiten tulemään, niin ei kiinnosta. Olen itse rohkea ja sosiaalinen livenä, haluan toisen olevan aidosti samanlainen.

Tämä varmaan sopii, jos on aikaa ravata lounailla tuntemattomien kanssa.

En itse ainakaan jaksaisi lähteä "sokkotreffeille". 

Niin mistäköhän kaikesta haluat keskustella ennen treffejä?

Hyvässä profiilitekstissä kerrotaan jo perusasiat, kuten millaista seuraa arvostaa ja millainen ihminen on itse luonteeltaan pääpiirteittäin. Yleensä mainitaan myös esim. onko lapsia ja millaiset elämäntavat omaa. Ja mitä harrastaa. Lisäksi on kuvat.

Vierailija
84/129 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä poistuin koko tinderistä osittain tämän hätäilyn takia. Mulla on kokopäivätyö ja elämä sen lisäksi. En kertakaikkiaan jaksa, ehdi ja viitsi käydä tinderissä joka ikinen päivä, saati sitten että olisi aikaa joka päivä viestitellä. Miehiltä tuntui mielenkiinto katoavan jos olin pari päivää poissa enkä siis heti vastaillut viesteihin. En jaksanut sellaista että jatkuvasti pitäisi olla selittelemässä tai pahoittelemassa sitä, että mulla on muutakin elämässä kuin tinder.

Tuo kertoo hyvin keskustelukumppanin kiinnostuksesta. Jos ei viitsi nähdä sitä vaivaa, että käyttäisi pari minuuttia päivässä minun kanssa keskusteluun ja tutustumiseen niin tuskin on se ihminen ketä olin etsimässä.

Maailma kun on täynnä mukavia naisia ketkä oikeasti on kiinnostuneita tutustumaan ja katsomaan yhdessä mihin se johtaa.

Ihmettelen kyllä, ketä harmittaa tai kuka edes muistaa sellaiset mätsit, jotka eivät vastanneet, jos ehdokkaita muutenlin riittää. Eikö se ole pelkästään hyvä, että sieltä karsiutuu osa pois heti alussa?

Siinä käy helposti niin että mätseistä karsiutuu kaikki kun kukaan ei vastaa.

No tämä kai ei realistinen ongelma ole, jos kerran "maailma on täynnä mukavia naisia ketkä oikeasti on kiinnostuneita tutustumaan", vai mitä?

Sitten taas jos tilanne on se, että kukaan ei vastaa, kannattaa ehkä yrittää malttaa edes se pari päivää odotella vastausta eikä alkaa vaan kiukuttelemaan ettei naisia kiinnosta. Kyse kun ei välttämättä ole kiinnostuksen puutteesta, vaan ihan vaan siitä, että naisella on muita kiireitä eikä hän pistä tinderöintiä muun elämän edelle.

Kyllä minäkin monta kertaa olisin ollut ihan kiinnostunut tutustumaan, mutta esimerkiksi muuta ajankäyttöä alan järkkäilemään uusiksi kiinnostavan miehen takia vasta siinä vaiheessa, kun ollaan jo vähän ehditty tutustua, että tiedän onko tässä jutussa mitään potentiaalia. Ja jos mies ei jaksa kahta päivää odotella, vaan alkaa narisemaan, niin kyllä se kiinnostus tutustumiseen siinä vaiheessa sitten viimeistään mullakin karisee.

Vierailija
85/129 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on hyvä profiiliteksti ja kuvat, tapaan mielelläni heti esim. lounaan merkeissä.

Niin paljon on miehiä, jotka ovat kertakaikkiaan vääriä kasvotusten. En jaksa tuhlata aikaani turhanpäiväiseen ja aikaavievään viestien vaihtoon. Jos treffikutsua ei ala hetimiten tulemään, niin ei kiinnosta. Olen itse rohkea ja sosiaalinen livenä, haluan toisen olevan aidosti samanlainen.

Hyvässä profiilitekstissä kerrotaan jo perusasiat, kuten millaista seuraa arvostaa ja millainen ihminen on itse luonteeltaan pääpiirteittäin. Yleensä mainitaan myös esim. onko lapsia ja millaiset elämäntavat omaa. Ja mitä harrastaa. Lisäksi on kuvat.

Todella harvassa on Tinder profiilit missä on noin paljon tietoja. Ei niihin mitään elämänkertaa kukaan kirjoita. Eikä ole tarkoituskaan. Monet jättää kokonaan tyhjäksi tai sitten on vaan joku yksi lause. Sehän on koko jutun idea, että ensin vähän vaihdellaan viestejä ja sitten treffataan.

Vierailija
86/129 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittailua vuodesta 1998 kirjoitti:

Alkuperäiseen kysymykseen vastaten: viikko viestitaukoa on liikaa. Kyllä mies kuin mieskin uskoo vähemmällä, että ei kiinnosta. Yleisesti, naisilla ei ole mitään käsitystä Tinderin käytöstä miesnäkökulmasta. Hyvin harva vastaa mitään, matcheja tulee vain harvoin. Tämä luonnollisesti johtuu

a) miesten naisia suuremmasta lukumäärästä ja

b) miesten naisia suuremmasta kiinnostuksesta löytää kumppani vastakkaisesta sukupuolesta.

Valitettavasti tilanne johtaa tai on jo johtanut yleisellä tasolla naisten ylimieliseen käytökseen. OK, kukin tekee aivan mitä haluaa, mutta on hiukan todellisuudelle vierasta valittaa kun ei ole vieläkin helpompaa.

Tilanne muuttuu naisten ikääntyessä, parikymppisenä mikään ei ole helpompaa kuin löytää seuraa, nelikymppisenä alkaa sitä aktiivisuuttakin löytymään hiukan enemmän. Valitettavasti naisille käy kuten miehille, ikä näkyy ja kiinnostus laimenee, mutta ehkä se on sitä elämää vain. Tasapaino, siihen kaikki tähtää mutta ehkä vanhainkodissa sitten viimein kohtaa.

Jos naisia kiinnostaa, niin se pitää osoittaa. Kun kohtaa tylyyttä 95%:sesti, niin sitä pyrkii aikaa myöten tehokkaammin karsimaan.

Jos ongelma oikeasti on se, että vastauksia ja mätsejä on vaikea saada, niin eikö ole aika hiton epäloogista ratkaista tilanne, poistamalla ne vähäisetkin mätsit ja kiukutella. Mitä ihmettä siinä häviää, jos jää odottelemaan ja "roikkumaan" vaikka siksi viikoksi? Jos ymmärrätte realiteetin, että naiselle siellä on seitsemän muuta miestä ehdottamassa treffejä täsmälleen yhtä aikaa, ei viikon pitäisi tuntua hirveän pitkältä ajalta. Ellet sitten oleta, että nainen juoksee useammilla treffeillä joka päivä. 

Vierailija
87/129 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Kiukuttelijoita jotka luulevat että matchaaminen on joku tae siitä että saa heti viesti ja lupauksen siitä, että piparia on tarjolla

Vierailija
88/129 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun käytin Tinderiä pari vuotta sitten, niin poistin matchit, jotka eivät vastanneet minulle pariin päivään. Sellainen mies ei vain sovi minulle, jollei jaksa kiinnostaa laittaa viestiä. Onneksi oli myös sellaisia miehiä, jotka halusivat oikeasti keskustella kanssani. Joten tää on ihan win-win-tilanne.

PS. Seurustelen nykyään Tinderistä tapaamani miehen kanssa:)

Vierailija
89/129 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella harvassa on Tinder profiilit missä on noin paljon tietoja. Ei niihin mitään elämänkertaa kukaan kirjoita. Eikä ole tarkoituskaan. Monet jättää kokonaan tyhjäksi tai sitten on vaan joku yksi lause. Sehän on koko jutun idea, että ensin vähän vaihdellaan viestejä ja sitten treffataan.

Mitäh? Nuo asathan kertoo muutamalla lauseella. Painaako joku nainen muka oikeasti sydäntä pelkälle kuvalle? Ei aknakaan kukaan mun kavereista..

No nyt ymmärrän, miksi ootte niin halukkaita chattaan..

90/129 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäh? Nuo asathan kertoo muutamalla lauseella. Painaako joku nainen muka oikeasti sydäntä pelkälle kuvalle? Ei aknakaan kukaan mun kavereista..

Suurimmalla osalla naisista ei lue yhtään mitään tai on rivi hymiöitä.

Vierailija
91/129 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika turha tästä aiheesta keskustella kun ei näköjään puolet ole edes kokeilleet koko Tinderiä. Vankkoja mielipiteitä tuntuu silti aiheesta riittävän...

Kokeile joskus niin tiedät.

Vierailija
92/129 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun panettaa pitää saada heti.

Vierailija
93/129 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että niiden muidujen selailu nostaa testosteronin tasoa ja stressiä. Tinder ei tee hyvää miehen psyykkeelle, eikä itsetunnolle.  Se samaan aikaan koukuttaa ja turhauttaa.... uhkapelureilla on samanlaista käytöstä. Pelaamaan tullaan aina uudelle, sitten paukutellaan pöytiä kun taaskaan ei voitettu. Tinder antaa hieman samanlaista jännitystä, ja jokainen nainen on kuin uusi pelikierros. Ja vaikka häviäminen on paljon todennäköisempää kuin voittaminen, pelaaminen jatkuu ja jatkuu. Viduddaahan se.

Vierailija
94/129 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Siksi, että niiden muidujen selailu nostaa testosteronin tasoa ja stressiä. Tinder ei tee hyvää miehen psyykkeelle, eikä itsetunnolle.  Se samaan aikaan koukuttaa ja turhauttaa.... uhkapelureilla on samanlaista käytöstä. Pelaamaan tullaan aina uudelle, sitten paukutellaan pöytiä kun taaskaan ei voitettu. Tinder antaa hieman samanlaista jännitystä, ja jokainen nainen on kuin uusi pelikierros. Ja vaikka häviäminen on paljon todennäköisempää kuin voittaminen, pelaaminen jatkuu ja jatkuu. Viduddaahan se.

Tai sitten voi olla normaali ihminen joka haluaa tutustua uusiin ihmisiin. Käydä treffeillä ja kokeilla mitä siitä sitten seuraa. Löytää oma sydänkäpynen jonka kanssa viettää elämää yhdessä.

Vierailija
95/129 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Tai sitten voi olla normaali ihminen joka haluaa tutustua uusiin ihmisiin. Käydä treffeillä ja kokeilla mitä siitä sitten seuraa. Löytää oma sydänkäpynen jonka kanssa viettää elämää yhdessä.

Niin.. katsos ihmisessä on monta eri puolta. Samaan aikaan kun yksi puoli haluaa yhtä, toinen puoli haluaa toista. Meissä on biologiset tendenssit ja tietoinen minä. Ja niitä tendenssejä ja jopa tietoisia tasoja on useampia.

Vierailija
96/129 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Tinderiä vain seksiseuran etsimiseen. Kun löydän sitä, en enää vastaile muille. En lue profiileja, eikä ammatit tai suosikkiartistit kiinnosta. Työaikana en käytä Tinderiä, arkena muutenkin harvoin.

Onneksi asun miljoonakaupungissa, niin ei lopu matchit kesken. Liian hyvännäköisistä en edes tykkää. Eikä todellakaan kaikki miehet vastaile mulle, enkä minä kaikille.

Vierailija
97/129 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako seksin hampaaton mies?

Vierailija
98/129 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tullut useampia mätsejä. Ja yleensä olen itse aloittanut keskustelun.

Moni nainen ei edes vastaa mitään takaisin.

Olen aloittanut keskustelun monenlailla..

Tervehtien.. Hei!.. Moi! jne. esitellyt myös itseni ja mitä haen tinderistä

mm. aitoa parisuhdetta

Joidenkin kanssa on lähtenyt keskustelu eteneen ihan arki asioita jutellen.. mutta on loppunut yllättäen.. Ehkä pitäisi olla kiinnostava tyyppi, jutut.. en tiedä🤔

Ehkä on tarjontaa/vaihtoehtoja.

Olis kyllä ehkä liiankin huippu homma löytää

rakkaus,ystävä,elämänkumppani tuolta.

Jos vastaukset kestää yli viikon tai kaksi. Niin se kertoo myös siitä ettei ole kiinnostunut..

mutta miksi nainen tykkää sitten kuvasta ja ei sen enempää.. ei kirjoita/vastaa.

Vierailija
99/129 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

bye felipe kirjoitti:

Oli kiireinen viikko - en vilkaissutkaan Tinderiä viikkoon, kaikki ilmoitukset on poissa käytöstä. Tänään avasin sen ja ukoilta on tullut kiukutteluviestejä tyyliin:

-Mikset vastaa?

-Ei taida kiinnostaa? ym

hihasta nykimistä. Pari matchiä oli poistanut itsensä listaltani.

Ei minulla ole kiire...

Voin ehkä vastata jollekin tänään,

tai poistaa koko Tinderin. Vähän keinotekoinen tutustumisväylä, kun olen aina tavannut kaverit ja miesystävät ihan livenä.

Oletko tosissasi? Viikko on todella pitkä aika olla vastaamatta. En ole juurinkaan deittaillut mutta yli vuorokausi vastaamatta niin pitäisin jo varmana että toinen ei ole kiinnostunut.

Vierailija
100/129 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder tehty siihen tarkoitukseen että löytyisi seksiseuraa 👉👌👈

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi