Miksi Tinder-miehet on niin hätäisiä? Viestiin pitäisi vastata heti tai hermostutaan.
Oli kiireinen viikko - en vilkaissutkaan Tinderiä viikkoon, kaikki ilmoitukset on poissa käytöstä. Tänään avasin sen ja ukoilta on tullut kiukutteluviestejä tyyliin:
-Mikset vastaa?
-Ei taida kiinnostaa? ym
hihasta nykimistä. Pari matchiä oli poistanut itsensä listaltani.
Ei minulla ole kiire...
Voin ehkä vastata jollekin tänään,
tai poistaa koko Tinderin. Vähän keinotekoinen tutustumisväylä, kun olen aina tavannut kaverit ja miesystävät ihan livenä.
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä poistuin koko tinderistä osittain tämän hätäilyn takia. Mulla on kokopäivätyö ja elämä sen lisäksi. En kertakaikkiaan jaksa, ehdi ja viitsi käydä tinderissä joka ikinen päivä, saati sitten että olisi aikaa joka päivä viestitellä. Miehiltä tuntui mielenkiinto katoavan jos olin pari päivää poissa enkä siis heti vastaillut viesteihin. En jaksanut sellaista että jatkuvasti pitäisi olla selittelemässä tai pahoittelemassa sitä, että mulla on muutakin elämässä kuin tinder.
Tuo kertoo hyvin keskustelukumppanin kiinnostuksesta. Jos ei viitsi nähdä sitä vaivaa, että käyttäisi pari minuuttia päivässä minun kanssa keskusteluun ja tutustumiseen niin tuskin on se ihminen ketä olin etsimässä.
Maailma kun on täynnä mukavia naisia ketkä oikeasti on kiinnostuneita tutustumaan ja katsomaan yhdessä mihin se johtaa.
Ihmettelen kyllä, ketä harmittaa tai kuka edes muistaa sellaiset mätsit, jotka eivät vastanneet, jos ehdokkaita muutenlin riittää. Eikö se ole pelkästään hyvä, että sieltä karsiutuu osa pois heti alussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä poistuin koko tinderistä osittain tämän hätäilyn takia. Mulla on kokopäivätyö ja elämä sen lisäksi. En kertakaikkiaan jaksa, ehdi ja viitsi käydä tinderissä joka ikinen päivä, saati sitten että olisi aikaa joka päivä viestitellä. Miehiltä tuntui mielenkiinto katoavan jos olin pari päivää poissa enkä siis heti vastaillut viesteihin. En jaksanut sellaista että jatkuvasti pitäisi olla selittelemässä tai pahoittelemassa sitä, että mulla on muutakin elämässä kuin tinder.
Tuo kertoo hyvin keskustelukumppanin kiinnostuksesta. Jos ei viitsi nähdä sitä vaivaa, että käyttäisi pari minuuttia päivässä minun kanssa keskusteluun ja tutustumiseen niin tuskin on se ihminen ketä olin etsimässä.
Maailma kun on täynnä mukavia naisia ketkä oikeasti on kiinnostuneita tutustumaan ja katsomaan yhdessä mihin se johtaa.
Ihmettelen kyllä, ketä harmittaa tai kuka edes muistaa sellaiset mätsit, jotka eivät vastanneet, jos ehdokkaita muutenlin riittää. Eikö se ole pelkästään hyvä, että sieltä karsiutuu osa pois heti alussa?
Siinä käy helposti niin että mätseistä karsiutuu kaikki kun kukaan ei vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on hyvä profiiliteksti ja kuvat, tapaan mielelläni heti esim. lounaan merkeissä.
Niin paljon on miehiä, jotka ovat kertakaikkiaan vääriä kasvotusten. En jaksa tuhlata aikaani turhanpäiväiseen ja aikaavievään viestien vaihtoon. Jos treffikutsua ei ala hetimiten tulemään, niin ei kiinnosta. Olen itse rohkea ja sosiaalinen livenä, haluan toisen olevan aidosti samanlainen.
Ikisinkku ?, Anna vaan sitä toosaa, älä turhaan latele vaatimuksia :D
t.jännämännen
bye felipe kirjoitti:
Oli kiireinen viikko - en vilkaissutkaan Tinderiä viikkoon, kaikki ilmoitukset on poissa käytöstä. Tänään avasin sen ja ukoilta on tullut kiukutteluviestejä tyyliin:
-Mikset vastaa?
-Ei taida kiinnostaa? ym
hihasta nykimistä. Pari matchiä oli poistanut itsensä listaltani.
Ei minulla ole kiire...
Voin ehkä vastata jollekin tänään,
tai poistaa koko Tinderin. Vähän keinotekoinen tutustumisväylä, kun olen aina tavannut kaverit ja miesystävät ihan livenä.
Jos matchin jälkeen vastausta ei ole tullut pariin päivään niin oletan ettei nainen ole tosissaan liikkeellä ja poistan.
Joskus roikotan pidempään ja ehkä laitan toisen viestin, koska tinder ei aina ilmoita uusista viesteistä. Mutta naisen pitää olla silloin erityisen kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Koska tinder miehet eivät saa vastausta 9/10 kerrasta kun laittaavat kommenttia joten tottakai siinä hermostuu kun olet taas yksi niistä naisista joka ei vastaa koskaan.
Naisille tinderit on niin helppoa kun on miljoona miestä tarjolla. Miehille on vaan se 1 tai 2 naista vuoden aikana mitkä matchaa.
Käytin tinderiä muutaman viikon 2014 ja ainakaan silloin ei kyllä 9/10 miehistä ottanut itse edes yhteyttä. Olen ihan perusnätti nainen eli en varmaankaan mikään epätoivoinen "ehkä varmuuden varalta tästäkin matc jos muut ei onnaa" tai niin kaunis ettei miehet uskaltaisi ottaa yhteyttä. Oli ehkä noin 40 matchia joista tosiaan joku 3-4 aloitti itse keskustelun. Loput vastasivat kyllä kun minä laitoin jotain, mutta silti jäi jotenkin huono maku koko hommasta kun tuntui että ehkä kaikki olivat sitten vain seksin perässä. Onneksi tapasin nykyisen mieheni ihan livenä tämän tinderöinnin aikana eikä tarvinnut enää sitä hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tinder miehet eivät saa vastausta 9/10 kerrasta kun laittaavat kommenttia joten tottakai siinä hermostuu kun olet taas yksi niistä naisista joka ei vastaa koskaan.
Naisille tinderit on niin helppoa kun on miljoona miestä tarjolla. Miehille on vaan se 1 tai 2 naista vuoden aikana mitkä matchaa.
Käytin tinderiä muutaman viikon 2014 ja ainakaan silloin ei kyllä 9/10 miehistä ottanut itse edes yhteyttä. Olen ihan perusnätti nainen eli en varmaankaan mikään epätoivoinen "ehkä varmuuden varalta tästäkin matc jos muut ei onnaa" tai niin kaunis ettei miehet uskaltaisi ottaa yhteyttä. Oli ehkä noin 40 matchia joista tosiaan joku 3-4 aloitti itse keskustelun. Loput vastasivat kyllä kun minä laitoin jotain, mutta silti jäi jotenkin huono maku koko hommasta kun tuntui että ehkä kaikki olivat sitten vain seksin perässä. Onneksi tapasin nykyisen mieheni ihan livenä tämän tinderöinnin aikana eikä tarvinnut enää sitä hommaa.
Erikoista että usein niin kuulee naisten valittavan että eivät saa viestejä ja kuitenkin miehet sanovat että lähettävät kyllä asiallisia viestejä mutta eivät saa niihin vastauksia.
Mikä tässä menee ristiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset sitä rallia pyörittää, se on tullut huomattua.
Matcheja kyllä tulee, ei siinä mitään, mutta kyllä se keskustelu on varsin olematonta.
Naisten tekemät aloitukset on lähellä nollaa, näitä tulee todella harvoin.
Mä sain kerran kalsarikänni-iltana luvan laittaa miespuolisen kaverini matcheille viestiä. Sanoin vielä, et annas kun täti näyttää, miten naisia isketään.
No juu lopouillasta oli lentää luuri seinään. Olin laittanut mukavia, ei seksuaalisia viestejä. Suurin osa ei vastannut. Ne jotka vastas niin vastaili lyhytsanaisesti ja vain YKSI nainen kysyi vastakysymyksiä. Kaikki muut vaan odotti MUN kannattelevan keskustelua, mun olevan aktiivisempi.
En tiiä miten miehet jaksaa sitä.Tätähän se juuri on. Itse olen ottanut sen asenteen, että jos ei tunnu lähtevän niin annan olla ja siirryn seuraavaan. Pää ei ole vielä hajonnut ja onneksi matcheja riittää, mutta lähtökohtaisesti tuo on aivan toivotonta.
Ei sillä, etteikö hyviäkin tyyppejä olisi osunut kohdalle, mutta näitä on tällä otannalla ehkä 1/10.
Oletan että näitä laiskoja vastaajia pommittaa tuhat muutakin miestä ja vastauksia tulee vain velvollisuudesta.
Mutta on käynyt niinkin että joskus joku mätsi on jäänyt lojumaan puoleksi vuodeksi ja olen puolen vuoden kuluttua laittanut uudelleen viestiä. Yleensä silloin on tärpännyt paremmin ja treffit on tehty.
Jahkailevat naiset ovat kyllä niin rasittavia. Yksi pyysi aikoinaan jos veisin hänet purjehtimaan. Ei siis deittitarkoituksessa vaan ihan halusta kokea lajia. Sama nainen valitti sinkkufoorumilla kun miehet eivät jaksa odottaa vastauksia tinderissä. Lupasin sitten viedä hänet iltapurjehdukselle. Luvatessa kerroin että laji on sitten sellainen että kun keli on sopiva niin on lähdettävä. Kahtena aamuna kun tarjosin hänelle iltapurjehdusta niin ehkä klo 18 tuli viesti että sori olen kiireinen tänään. Jahkaillessa hän siis vei joltain toiselta mahdollisuuden päästä gastiksi. Kaksi kertaa tuota siis jaksoin ja sen jälkeen annoin olla. Nyt kohta 2 v yhdessä ihanan naisen kanssa, joka iloisesti ja ripeästi vastaili tinderissäkin viesteihini.
M
Olen huomannut saman ilmiön. En tinderissä, mutta muilla deittisivustoilla.
Ihmisistä on tullut tyyppiä "Mulle kaikki heti nyt". Johtuu juuri siitä että älypuhelimet ovat koko ajan kädessä ja jos yksi ei vastaa, voidaan jo siirtyä seuraavaan yhdellä pyyhkäisyllä. Ei mitenkään hyvä juttu.
Minä muistelen kaiholla niitä aikoja, kun miehet vielä jaksoivat nähdä vaivaa sen yhden naisen eteen, eikä pidetty naista vain suureen massaan lukeutuvana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä käy helposti niin että mätseistä karsiutuu kaikki kun kukaan ei vastaa.
No sehän johtuu sitten pelkästään siitä karsinnasta. Jos niitä mätsejä ei sitten jääkään, niin ei ehkä kannata niin hätäisesti sitä karsintaakaan tehdä. Tuossa äsken niin varmana sanottiin, ettei kannata tuhlata aikaa, kun kiinnostuneitakin on.
Mitä jos keskustelisi sen yhden kiinnostavan kanssa kerralla ja katsoisi tuleeko siitä mitään? Mitä järkeä roikottaa satoja matchejä ja vastata jotain lyhyeisti silloin tällöin tai ei ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän yleensä 24h rajana.
Jos kysyn esim naista ulos tai naisen numeroa ja hän ei vastaa siihen mitään 24h kuluessa niin siinä tilanteessa saatan poistaa tilini ja luoda sen uudestaan.
Miksi ihmeessä koko tili pitää poistaa? Juuri tätä en ymmärrä. Mikset vain poista mätsiä? Enkä kyllä oikein ymmärrä senkään ideaa tuollaisen aikarajan takia. Onko se nyt niin kamalaa, jos jollakulla on muutakin elämää kuin tinder?
Poistan ja luon tilini uudestaan sen takia että en saa enää mätsejä eikä mulla ole sen takia varaa jäädä odottelemaan yhden naisen vastausta treffeihin tai numeropyyntöön.
Siksi toivoisinkin naisilta usein suoraselkäisyyttä, joko suora kyllä tai ei mutta ei tuollaista löysässä hirressä odottelua.
Miten niin et saa enää mätsejä? Eikö sinulle tule näkyviin uusia profiileja? Luuletko että ne, jotka ovat sinulle jo kerran antaneet ruksia antaisivatkin seuraavalla kierroksella sydäntä? Tai ne, jotka hätäillessäsi itse poistit? Minä annan samalle tyypille sydäntä max kaksi kertaa ja sen jälkeen mielipiteeni tästä tyypistä on, että säntäilee päättömänä ympäriinsä tai ei osaa käyttää tinderiä tai ettei tiedä, mitä haluaa tai on varattu ja yrittää peitellä jälkiään. Eli ruksi tulee väistämättä näille, jotka viikon sisällä tulevat vastaan useamman kerran
Tinder käyttää algoritmia jossa suosituimmat profiilit sekä uudet käyttäjät pääsevät listojen kärkeen. Jos siis on "huono" profiili niin se valuu pikkuhiljaa kasan pohjalle eikä kukaan sitä enää näe (ellei swaippaa tuhansia miehiä). Sen takia kannattaa tehdä uusi profiili aika ajoin.
Toinen vaihtoehto on tinder gold.
En ymmärrä kirjoitti:
Mitä jos keskustelisi sen yhden kiinnostavan kanssa kerralla ja katsoisi tuleeko siitä mitään? Mitä järkeä roikottaa satoja matchejä ja vastata jotain lyhyeisti silloin tällöin tai ei ollenkaan?
Ihmiselämä ei riitä että tutustuisi jokaiseen profiiliin yksitellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Tinder-naisille tekisi hyvää kokeilla sovellusta miehen silmistä
Tulos voi yllättää - teidät miehet.
http://www.ptfu.fi/2015/05/tinder-mies-tulee-oletko-valmis-suuri.html?m…
Se on joko tai, kaikki tai ei mitään.
Ihmiset ovat erillaisia luonteeltaan, toiset reagoi asioihin tulisesti ja nopeasti, toiset rauhallisia ja ehkä vähän flekmaattisia.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman ilmiön. En tinderissä, mutta muilla deittisivustoilla.
Ihmisistä on tullut tyyppiä "Mulle kaikki heti nyt". Johtuu juuri siitä että älypuhelimet ovat koko ajan kädessä ja jos yksi ei vastaa, voidaan jo siirtyä seuraavaan yhdellä pyyhkäisyllä. Ei mitenkään hyvä juttu.
Minä muistelen kaiholla niitä aikoja, kun miehet vielä jaksoivat nähdä vaivaa sen yhden naisen eteen, eikä pidetty naista vain suureen massaan lukeutuvana.
Ei se ole vaivan näköä vaan lähinnä sitä että ei kannata nähdä vaivaa jos nainen ei osoita vastakaikua.
Mätseissä on niin paljon niitä joilla ei ole aikomustakaan lähteä treffeille ja ne pitää suodattaa nopeasti.
En ymmärrä kirjoitti:
Joskus niin vain käy. Tuskin sinäkään lopetat profiileiden läpikäyntiä heti, kun yhdelle annat sydäntä. Sitten niitä mätsejä tulee useita päällekkäin. Pitäisikö ne muut syntyneet mätsit sitten poistaa kun yhden kanssa juttu luistaa? Miksi niin tekisin? Jos joku ei jaksa odottaa vastaustani, poistakoon mätsin itse. Mistä minä voin tietää, kenelle roikkuminen on ongelma, kun ainakaan itselleni se ei ole. Se toimikoon, jolle se hiljainen mätsi aiheuttaa ahdistusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset sitä rallia pyörittää, se on tullut huomattua.
Matcheja kyllä tulee, ei siinä mitään, mutta kyllä se keskustelu on varsin olematonta.
Naisten tekemät aloitukset on lähellä nollaa, näitä tulee todella harvoin.
Mä sain kerran kalsarikänni-iltana luvan laittaa miespuolisen kaverini matcheille viestiä. Sanoin vielä, et annas kun täti näyttää, miten naisia isketään.
No juu lopouillasta oli lentää luuri seinään. Olin laittanut mukavia, ei seksuaalisia viestejä. Suurin osa ei vastannut. Ne jotka vastas niin vastaili lyhytsanaisesti ja vain YKSI nainen kysyi vastakysymyksiä. Kaikki muut vaan odotti MUN kannattelevan keskustelua, mun olevan aktiivisempi.
En tiiä miten miehet jaksaa sitä.Tätähän se juuri on. Itse olen ottanut sen asenteen, että jos ei tunnu lähtevän niin annan olla ja siirryn seuraavaan. Pää ei ole vielä hajonnut ja onneksi matcheja riittää, mutta lähtökohtaisesti tuo on aivan toivotonta.
Ei sillä, etteikö hyviäkin tyyppejä olisi osunut kohdalle, mutta näitä on tällä otannalla ehkä 1/10.
Oletan että näitä laiskoja vastaajia pommittaa tuhat muutakin miestä ja vastauksia tulee vain velvollisuudesta.
Mutta on käynyt niinkin että joskus joku mätsi on jäänyt lojumaan puoleksi vuodeksi ja olen puolen vuoden kuluttua laittanut uudelleen viestiä. Yleensä silloin on tärpännyt paremmin ja treffit on tehty.
Juu, en minäkään näitä matchejä poista. Ehkä laitan sitten joskus viestiä jos näkyy aktiviteettiä, vaikka uusii kuviaan.
Sehän tässä on, että näitä naisia pommitetaan takuuvarmasti jatkuvasti ja todennäköisesti se ainoa tapa saada näiden huomio on oman profiilin muokkaamisessa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kirjoitti:
Joskus niin vain käy. Tuskin sinäkään lopetat profiileiden läpikäyntiä heti, kun yhdelle annat sydäntä. Sitten niitä mätsejä tulee useita päällekkäin. Pitäisikö ne muut syntyneet mätsit sitten poistaa kun yhden kanssa juttu luistaa? Miksi niin tekisin? Jos joku ei jaksa odottaa vastaustani, poistakoon mätsin itse. Mistä minä voin tietää, kenelle roikkuminen on ongelma, kun ainakaan itselleni se ei ole. Se toimikoon, jolle se hiljainen mätsi aiheuttaa ahdistusta.
En ole ollenkaan Tinderissä. Ihmettelen vain miten koko ajan odotetaan että seuraavalla pyyhkäisyllä saattaakin tulla eteen jotain vieläkin parempaa ja ihanampaa eikä edellisille olla ehditty edes moita sanomaan.
Yksi sana:
ITSEKESKEISYYS
Ei jatkoon.