Miksi Tinder-miehet on niin hätäisiä? Viestiin pitäisi vastata heti tai hermostutaan.
Oli kiireinen viikko - en vilkaissutkaan Tinderiä viikkoon, kaikki ilmoitukset on poissa käytöstä. Tänään avasin sen ja ukoilta on tullut kiukutteluviestejä tyyliin:
-Mikset vastaa?
-Ei taida kiinnostaa? ym
hihasta nykimistä. Pari matchiä oli poistanut itsensä listaltani.
Ei minulla ole kiire...
Voin ehkä vastata jollekin tänään,
tai poistaa koko Tinderin. Vähän keinotekoinen tutustumisväylä, kun olen aina tavannut kaverit ja miesystävät ihan livenä.
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän yleensä 24h rajana.
Jos kysyn esim naista ulos tai naisen numeroa ja hän ei vastaa siihen mitään 24h kuluessa niin siinä tilanteessa saatan poistaa tilini ja luoda sen uudestaan.
Miksi ihmeessä koko tili pitää poistaa? Juuri tätä en ymmärrä. Mikset vain poista mätsiä? Enkä kyllä oikein ymmärrä senkään ideaa tuollaisen aikarajan takia. Onko se nyt niin kamalaa, jos jollakulla on muutakin elämää kuin tinder?
Poistan ja luon tilini uudestaan sen takia että en saa enää mätsejä eikä mulla ole sen takia varaa jäädä odottelemaan yhden naisen vastausta treffeihin tai numeropyyntöön.
Siksi toivoisinkin naisilta usein suoraselkäisyyttä, joko suora kyllä tai ei mutta ei tuollaista löysässä hirressä odottelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kysyn esim naista ulos tai naisen numeroa ja hän ei vastaa siihen mitään 24h kuluessa niin siinä tilanteessa saatan poistaa tilini ja luoda sen uudestaan.
Miksi ihmeessä koko tili pitää poistaa? Juuri tätä en ymmärrä. Mikset vain poista mätsiä? Enkä kyllä oikein ymmärrä senkään ideaa tuollaisen aikarajan takia. Onko se nyt niin kamalaa, jos jollakulla on muutakin elämää kuin tinder?
Poistan ja luon tilini uudestaan sen takia että en saa enää mätsejä eikä mulla ole sen takia varaa jäädä odottelemaan yhden naisen vastausta treffeihin tai numeropyyntöön.
Siksi toivoisinkin naisilta usein suoraselkäisyyttä, joko suora kyllä tai ei mutta ei tuollaista löysässä hirressä odottelua.
Mihin on kiire?
Sen nyt itse olen ainakin oppinut, että tuo hosuminen ei auta yhtään mitään.
Mä poistuin koko tinderistä osittain tämän hätäilyn takia. Mulla on kokopäivätyö ja elämä sen lisäksi. En kertakaikkiaan jaksa, ehdi ja viitsi käydä tinderissä joka ikinen päivä, saati sitten että olisi aikaa joka päivä viestitellä. Miehiltä tuntui mielenkiinto katoavan jos olin pari päivää poissa enkä siis heti vastaillut viesteihin. En jaksanut sellaista että jatkuvasti pitäisi olla selittelemässä tai pahoittelemassa sitä, että mulla on muutakin elämässä kuin tinder.
Olen itse nainen ja en olisi niin töykeä, et on keskustelu menossa ja sitten katoan päiväkausiksi. Voithan laittaa profiiliisi, että ehdit tinderöidä vain vapaapäivinä. Se olisi kohteliasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin et saa enää mätsejä? Eikö sinulle tule näkyviin uusia profiileja? Luuletko että ne, jotka ovat sinulle jo kerran antaneet ruksia antaisivatkin seuraavalla kierroksella sydäntä? Tai ne, jotka hätäillessäsi itse poistit? Minä annan samalle tyypille sydäntä max kaksi kertaa ja sen jälkeen mielipiteeni tästä tyypistä on, että säntäilee päättömänä ympäriinsä tai ei osaa käyttää tinderiä tai ettei tiedä, mitä haluaa tai on varattu ja yrittää peitellä jälkiään. Eli ruksi tulee väistämättä näille, jotka viikon sisällä tulevat vastaan useamman kerran
Mun tuntemat naiset poistaa mielenosoituksellisesti matchin jos ei samana päivänä vastaa. Et en nyt näkis tätä MIESongelmana. Tunnempa naisiakin, jotka whatsapissa kyttää viestin lähetettyään , et koska on toinen paikalla. Ja auta armias, jos mies on käynyt paikalla, eikä oo vastannut hänelle. Heti ollaan laittamassa poikki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin sanoen sinä et kestä jos naisella on muutakin elämää kuin Tinder. Muuten kai jaksaisit pidempään kuin vuorokauden odotella ilman että koet naisen roikuttavan sua vain löysässä hirressä.
Vierailija kirjoitti:
Mun tuntemat naiset poistaa mielenosoituksellisesti matchin jos ei samana päivänä vastaa. Et en nyt näkis tätä MIESongelmana. Tunnempa naisiakin, jotka whatsapissa kyttää viestin lähetettyään , et koska on toinen paikalla. Ja auta armias, jos mies on käynyt paikalla, eikä oo vastannut hänelle. Heti ollaan laittamassa poikki!
Niin. Kukin tyylillään. Jos näin tekee, on turha nillittää olemattomista mätseistä ja keskusteluista. Ja harvoin kai jäädään edes harmittelemaan menetetyn mätsin perään, jos ollaan vasta sillä tasolla, ettei ole siirrytty whatsappiin. Eli tuo mielenosoituskin menee ihan hukkaan.
Jos miehellä on hyvä profiiliteksti ja kuvat, tapaan mielelläni heti esim. lounaan merkeissä.
Niin paljon on miehiä, jotka ovat kertakaikkiaan vääriä kasvotusten. En jaksa tuhlata aikaani turhanpäiväiseen ja aikaavievään viestien vaihtoon. Jos treffikutsua ei ala hetimiten tulemään, niin ei kiinnosta. Olen itse rohkea ja sosiaalinen livenä, haluan toisen olevan aidosti samanlainen.
Sama myös esim. S24:ssa. Yksi ihan ok-oloinen mies vastasi ilmoitukseeni, vastasin takaisin, olin kiinnostunut, esitin kysymyksiä. Sitten en kahteen päivään(!!) ehtinyt kirjautumaan ja palatessani mies oli kirjoittanut varmaan 9 viestiä jossa viimeinen oli "joo poistan tän koko homman en kestä teitä pirkkoja" tms.
No ihan hyvä minulle ettei tullut enempää tuollaiseen tyyppiin tutustuttua, silti vähän ällistytti.
Vierailija kirjoitti:
Naiset sitä rallia pyörittää, se on tullut huomattua.
Matcheja kyllä tulee, ei siinä mitään, mutta kyllä se keskustelu on varsin olematonta.
Naisten tekemät aloitukset on lähellä nollaa, näitä tulee todella harvoin.
Mä sain kerran kalsarikänni-iltana luvan laittaa miespuolisen kaverini matcheille viestiä. Sanoin vielä, et annas kun täti näyttää, miten naisia isketään.
No juu lopouillasta oli lentää luuri seinään. Olin laittanut mukavia, ei seksuaalisia viestejä. Suurin osa ei vastannut. Ne jotka vastas niin vastaili lyhytsanaisesti ja vain YKSI nainen kysyi vastakysymyksiä. Kaikki muut vaan odotti MUN kannattelevan keskustelua, mun olevan aktiivisempi.
En tiiä miten miehet jaksaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on hyvä profiiliteksti ja kuvat, tapaan mielelläni heti esim. lounaan merkeissä.
Niin paljon on miehiä, jotka ovat kertakaikkiaan vääriä kasvotusten. En jaksa tuhlata aikaani turhanpäiväiseen ja aikaavievään viestien vaihtoon. Jos treffikutsua ei ala hetimiten tulemään, niin ei kiinnosta. Olen itse rohkea ja sosiaalinen livenä, haluan toisen olevan aidosti samanlainen.
Mikset itse kutsu toista treffeille?
Sitäpaitsi et ai heti lounaalle...en tosiaankaan tapaisi miestä heti lounaalla. Kahvilla nähtäis. Ja maksaisin oman kahvini. Kuulostat siltä naistyypiltä, et ootat miesten tarjoavan sulle ilmaisia lounaita.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Tämä on mielestäni paras tapa menetellä.
Mulla kävi vähän aikaa sitten niin että nainen laittoi heti mulle ekana viestin jossa kysyi mua ulos.
Esimerkillistä toimintaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matcheja kyllä tulee, ei siinä mitään, mutta kyllä se keskustelu on varsin olematonta.
Mä sain kerran kalsarikänni-iltana luvan laittaa miespuolisen kaverini matcheille viestiä. Sanoin vielä, et annas kun täti näyttää, miten naisia isketään.
No juu lopouillasta oli lentää luuri seinään. Olin laittanut mukavia, ei seksuaalisia viestejä. Suurin osa ei vastannut. Ne jotka vastas niin vastaili lyhytsanaisesti ja vain YKSI nainen kysyi vastakysymyksiä. Kaikki muut vaan odotti MUN kannattelevan keskustelua, mun olevan aktiivisempi.
Voin kertoa sulle 1.5v putkeen tinderiä käyttäneenä että pää hajoaa.
Naiset ei joko osaa keskustella tai sitten heitä ei kiinnosta yhtään.
Miksi mätsäät kanssani jos et ole kiinnostunut...................
En tiedä kun en ole tinderissä, enkä tule siellä olemaan. Joko tämä on selvä?
Vierailija kirjoitti:
Mä poistuin koko tinderistä osittain tämän hätäilyn takia. Mulla on kokopäivätyö ja elämä sen lisäksi. En kertakaikkiaan jaksa, ehdi ja viitsi käydä tinderissä joka ikinen päivä, saati sitten että olisi aikaa joka päivä viestitellä. Miehiltä tuntui mielenkiinto katoavan jos olin pari päivää poissa enkä siis heti vastaillut viesteihin. En jaksanut sellaista että jatkuvasti pitäisi olla selittelemässä tai pahoittelemassa sitä, että mulla on muutakin elämässä kuin tinder.
Tuo kertoo hyvin keskustelukumppanin kiinnostuksesta. Jos ei viitsi nähdä sitä vaivaa, että käyttäisi pari minuuttia päivässä minun kanssa keskusteluun ja tutustumiseen niin tuskin on se ihminen ketä olin etsimässä.
Maailma kun on täynnä mukavia naisia ketkä oikeasti on kiinnostuneita tutustumaan ja katsomaan yhdessä mihin se johtaa.
No ei sopisi mulle Tinder. Parisuhteessakin minusta luonnollista olla välillä puhelin kiinni ja tavoittamattomissa. Ei toki jos lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä varmaan sopii, jos on aikaa ravata lounailla tuntemattomien kanssa.
En itse ainakaan jaksaisi lähteä "sokkotreffeille".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän se juuri on. Itse olen ottanut sen asenteen, että jos ei tunnu lähtevän niin annan olla ja siirryn seuraavaan. Pää ei ole vielä hajonnut ja onneksi matcheja riittää, mutta lähtökohtaisesti tuo on aivan toivotonta.
Ei sillä, etteikö hyviäkin tyyppejä olisi osunut kohdalle, mutta näitä on tällä otannalla ehkä 1/10.
Joskus kun on enemmän vapaa-aikaa, on kiva käydä treffeillä ja tavata uusia ihmisiä. En tee sitä työkseni tai edes joka viikko, vaan ihan mielenkiinnosta, silloin kun siltä tuntuu. -eri