Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tekee pahaa katsoa vierestä, kun mies niin selkeästi ihastunut toiseen naiseen.

Vierailija
18.03.2017 |

Lastemme harrastusten takia näemme useamman kerran viikossa. Mies puhuu naisesta usein, ei varmaan edes itse tätä huomaa.
Esim pari viikkoa sitten tämän naisen lapsi oli sairas, eikä päässyt matsiin. Naisen kanssa olin yhteyksissä ihan muista asioista päivän aikana ja hän ilmoitti tulevansa katsomaan peliä, vaikka lapsensa ei pelaa. Tästä kun sanoin miehelleni, niin kylläpä iloistui ja hymyili suu korvissa. Illalla kentän laidalla pää pyöri kuin korkkiruuvi hänen tiiraillessaan milloin nainen tulee paikalle. Käyttäytyy myös aivan erilailla tämän naisen läsnä ollessa, kuin muiden lasten vanhempien kanssa.
Olen asiasta miehelle maininnut, mutta häntä asia vaan naurattaa ja sanoo, että kuvittelen.

Kommentit (171)

Vierailija
41/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon miesvihaketju taas. Naiset haluaa parisuhteen sellaisen ihmisen kanssa, joka ei kykene ihastumaan toiseen ihmiseen. Aika epätodennäköistä sellaista löytää, pitkän parisuhteen aikana ihastumisia tulee ja menee. Sitten on vielä nää mammat jotka näkee ihastuksia sielläkin, missä niitä ei ole. Puolisolle tulee naispuolinen työkaveri niin johan "luetaan miestä kuin avointa kirjaa" ja "käsketään lopettaa kaveruus". Ihan käsittämätöntä :D Jos mun puolisoni alkaisi rajoittaa mun kaverisuhteitani niin kehottaisin jättämään avaimen eteisen pöydälle lähtiessään.

Minulla on todisteita miehen rakkaudentunnustuksista ja hän on sanonut, että olisi jättänyt minut tuon toisen takia, jos olisi saanut hänet.

Se joka käski lopettaa "kaveruuden".

Juu aina ei saa kaikkea mitä haluaisi... mutta melko säälittävää jos sitä pitää ruikuttaa puolisolle, "kun en saanut mitä halusin".

Vierailija
42/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon miesvihaketju taas. Naiset haluaa parisuhteen sellaisen ihmisen kanssa, joka ei kykene ihastumaan toiseen ihmiseen. Aika epätodennäköistä sellaista löytää, pitkän parisuhteen aikana ihastumisia tulee ja menee. Sitten on vielä nää mammat jotka näkee ihastuksia sielläkin, missä niitä ei ole. Puolisolle tulee naispuolinen työkaveri niin johan "luetaan miestä kuin avointa kirjaa" ja "käsketään lopettaa kaveruus". Ihan käsittämätöntä :D Jos mun puolisoni alkaisi rajoittaa mun kaverisuhteitani niin kehottaisin jättämään avaimen eteisen pöydälle lähtiessään.

Minulla on todisteita miehen rakkaudentunnustuksista ja hän on sanonut, että olisi jättänyt minut tuon toisen takia, jos olisi saanut hänet.

Että ihan todisteita. Sellainen parisuhdemalli siis teillä.

Anna kun arvaan... kyttäät salaa puolisosi puhelinta ja someviestintää? Tai "ratsaat", niin kuin parisuhdekyttääjien suosima termi kaiketi kuuluu. Ratsioita ja todisteita ja rangaistuksia. Mulle ihan tällainen normaali, luottamukseen perustuva parisuhde kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu aina ei saa kaikkea mitä haluaisi... mutta melko säälittävää jos sitä pitää ruikuttaa puolisolle, "kun en saanut mitä halusin".

Joo ihastuksista pitää kertoa avoimesti puolisolle, paitsi että niistä ei saa puolisolle mainita XD

Vierailija
44/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ihastuksista pitää kertoa avoimesti puolisolle, paitsi että niistä ei saa puolisolle mainita XD

Muuta tapaa mainita asiasta ei ole kuin että "olisi ottanut sen jos olisin saanut"?

Vierailija
45/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala etsiä uutta miestä ap. Ei tarvitse kertoa miehelle eikä erota, kun ei miehelläsikään ole tapana. Eikun tinderiin tms!

Vierailija
46/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että ihan todisteita. Sellainen parisuhdemalli siis teillä.

Anna kun arvaan... kyttäät salaa puolisosi puhelinta ja someviestintää? Tai "ratsaat", niin kuin parisuhdekyttääjien suosima termi kaiketi kuuluu. Ratsioita ja todisteita ja rangaistuksia. Mulle ihan tällainen normaali, luottamukseen perustuva parisuhde kiitos.

Eiköhän tuo asia ole keskustelemalla selvinnyt, ketjua aiheesta ollut täällä aiemminkin.

Ei kaikki naiset ole mitään kyttääjiä ja ratsaajia. Monesti miehen salasuhteet tulee yllätyksenä.

Vierailija
47/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi neljän lapsen yh lähtisi katsomaan peliä kun lapsi on kipeänä kotona?

Ja joku isä kuolaisi tuon yhn perään? Joutuu vielä jatkossa huolehtimaan myös niistä neljästä lapsesta kun äiti lähtee vähän katsomaan peliä.

Vierailija
48/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ettäkö pitäisi istua sormi pyllyssä ja odottaa että puoliso (mies tai nainen) lakkaa käyttäytymästä kuin teini ja palaa puolisonsa luo kun ihku ihastus on mennyt ohi. Mitä lattiarättejä täällä oikein parveilee? Vai masokisteja joista on mahtavaa tulla kusetetuksi?

Vierailija
49/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ymmärtäisin vihjeestä ja aloittaisin eron touhuamisen. Käräjäoikeuteen hakemus ja siinä saattaa todellisuus napsahtaa ihastuneenkin nilkkaan.. suosittelen.

Vierailija
50/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde vetää ap. Jos jäät, miehesi pitää sinua tiskirättinä ja menettää kaiken kunnioituksensa sinua kohtaan ja tällöin ajautuu tämän yh:n luo. Jos lähdet, saattaa herätä. Ja jos ei herää, niin parempikin antaa mennä.

Tiedän tosin miten tässä käy. Ap jää tiskirätteilemään ja mies paneskelee toista siinä sivussa ja lopulta jättää ap:n. Näinhän nämä valitet menee.

Vierailija
51/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sama, mutta toisinpäin. Olen ihastunut toiseen mieheen ja haluan häntä kovasti, mutta kuitenkin enemmän omaa miestäni enkä halua pettää. Mieheni huomasi tämän ja kerroin rehellisesti, nyt seuraa tilannetta haukkana. Olen äärimmäisen pahoillani, sillä en halua loukata ja oikeasti oma mieheni on se ykkönen. On vaikea hallita tunteitaan kuitenkaan, tekojaan vain. Eli joskus näin tapahtuu, toivon, että menisi ohi pian.

Vierailija
52/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minusta miesvihaajaa tullut. En rajoittanut, annoin tehdä mitä tykkäsi ja itkin lähinnä yksin omaa riittämättömyyttäni. Loppuaikoina välttelin tilanteita joihin liittyi tuntemattomia naisia. Eihän siitä pääse yli eikä ympäri jos ei riitä.

Vierailija
53/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän keittää kun vastaavan farssin jouduin käymään läpi. On ne toiset naiset niin ihmeellisiä ja taitavia ja kun niissä ei ole mitään vikaa, ei sitten ensimmäistäkään. Naisen viestit, lahjat lapsille yms. mitään ei saa kyseenalaistaa.

Meillä ihastumiset ja ylistyspuheet päättyi siihen että mies kävi muijaa panemassa. Sen paskamyrskyn jälkeen tämä ihastus ei ollutkaan enää ihmeellinen tai ihana. Siinä kun itse kamoja pakkaili ja järjesteli muuttoa, miehellä muuttui mieli.

Vierailija
54/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan tuosta osittain itseni jonkun viiden vuoden takaa. Tosin en nyt vaimon läsnäollessa ollut tuollainen "kissa pistoksissa". Minäkin aikanani ihastuin uuteen työkaveriini ja haaveilin vaikka mistä hähen kanssaan. Nainen tuntui olevan kaikkea sitä mitä oma vaimo ei koskaan ollut. Sivistynyt, fiksu, hyvin toimeentuleva, reipas ja ahkera, liikunnallinen, vaalea, jne. ja sai pääni aivan pyörryksiin. Hänellä meni huonosti avioliitossaan ja erosikin sitten jossain välissä miehestään.

Mitään seksuaalista ei meidän välillämme koskaan tapatunut ja ihastus laimeni vähitellen. Hän sai siirron toiselle osastolle ja näimme enää satunnaisesti. Naisesta alkoi myös esimiesasemaan päästyään paljastua sellaisiakin piirteitä, jotka saivat otsan rypistymään vaikkei hän koskaan minun esimieheni ollutkaan. En myöskään olisi voinut koskaan tarjota neljän tonnin palkallani hänelle sellaista elintasoa mihin hän oli pitkässä parisuhteessaan tottunut. Nyt hän on löytänyt uuden rakkauden "vertaisestaan" ja hyvä niin. Edelleen olemme hyvissä väleissä, käymme joskus lounaalla vahtamassa kulumisia jne., mutta ihastuminen on poissa.

Onneksi en tehnyt mitään tyhmyyksiä vaan pidin järjen päässä. Oma vaimo on kuitenkin minulle oikeampi kaikkinen vikoine ja puutteineenkin. Onhan niitä itsessänikin. Kaksikymmentä vuotta saman kumppanin kanssa vaan joskus pistää kaikenlaisia ajatuksia päähän kun ympäröivä maailma tuntuu olevan täynnä ihania ja houkuttavia naisia. Ja sellaisia, jotka ansaitsisivat paljon parempaa kuin nykyisessä parisuhteessaan saavat.

Vierailija
55/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä laantuu. Hormonimyrskyjä noi rakastumiset vaan on. Olen elämäni aikana ihastunut useamman kertaa ja kaikki ne ovat menneet ohi ajan kanssa. Yhtään mitään niistä ei ole tullut koska rakkaudenpelostani en ole tehnyt edes aloitetta, joten vaaraa ei ole, ellei se nainen tee asialle mitään ja miehesi pysyy kontrollissa.

Vierailija
56/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumattomuus herättää epäilyn siitä että on jotakin mitä puoliso haluaa salata.

Vierailija
57/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää, että täällä on mieskirjoittaja, joka kertoo ihastuneensa toiseen naiseen, mutta pysyneensä teoissa uskollisena puolisolleen ja häntä on yläpeukutettu.

Sitten minä kerroin saman toisinpäin eli ihastuneeni toiseen mieheen,mutta pysyneeni teoissa uskollisena puolisolleni ja minua on alapeukutettu.

Kaksoisstandardi...

Vierailija
58/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Kyllä se siitä laantuu. Hormonimyrskyjä noi rakastumiset vaan on. Olen elämäni aikana ihastunut useamman kertaa ja kaikki ne ovat menneet ohi ajan kanssa. Yhtään mitään niistä ei ole tullut koska rakkaudenpelostani en ole tehnyt edes aloitetta, joten vaaraa ei ole, ellei se nainen tee asialle mitään ja miehesi pysyy kontrollissa.

En kyllä luottaisi mieheen joka ajattelee "vaaraa ei ole, ellei se nainen tee asialle mitään... "

Vierailija
59/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on erilaisia ja ihastuvat eri lailla. Itse teen paljon vapaaehtoisjuttuja, uhraan niihin paljon omaa aikaa, rahaaja jopa omaa vertani.  Autan pyyteettömästi muita koska siitä tulee itsellekin hyvä mieli.

Erityisen paha mieli tulee vaikka siitä jos joku nainen ei saa seksiä puolisoltaan. Tai liian vähän seksiä. Tai liian yksipuolista seksiä. Tai liian nopeaa seksiä. Tai liian vähän suuseksiä. Tai...

Näissä intiimiasioissa ei vaan ole oikein auttamiskanavaa.

Vierailija
60/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea estää jos heillä kemiat kolahtaa yksiin. Inhottava tilanne sinun kannalta kun mies ei pysty edes peittämään mitenkään ihastumistaan.

Olet oikeassa siinä, että ulkopuolisen on vaikea estää tuota.

Mutta on bullshittiä, että ihmisen olisi jotenkin "pakko" ihastua ihmiseen, jonka kanssa kemiat kohtaa. Ei. Siihen vaaditaan antautumista ihastukselle ja usein myös molemminpuolista toimintaa tilanteen edistämiseksi.

Jos nainen ei anna minkäänlaista vastakaikua, miehen pitää olla sikamaisen tyhmä idiootti, että jaksaa ihailla toista noin läpinäkyvästi kaukaa pitkiä aikoja oman puolison katsellessa vieressä. Jos nainen taas on mukana pelissä, niin molemmat ovat sikamaisia paskiaisia ihan muuten vain. Todella välinpitämätöntä ja paskamaista toimintaa, eipä tuosta voi muuta todeta. Jotkut sitä harrastaa, joillain tuollainen on täysin out of question -touhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän