Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tekee pahaa katsoa vierestä, kun mies niin selkeästi ihastunut toiseen naiseen.

Vierailija
18.03.2017 |

Lastemme harrastusten takia näemme useamman kerran viikossa. Mies puhuu naisesta usein, ei varmaan edes itse tätä huomaa.
Esim pari viikkoa sitten tämän naisen lapsi oli sairas, eikä päässyt matsiin. Naisen kanssa olin yhteyksissä ihan muista asioista päivän aikana ja hän ilmoitti tulevansa katsomaan peliä, vaikka lapsensa ei pelaa. Tästä kun sanoin miehelleni, niin kylläpä iloistui ja hymyili suu korvissa. Illalla kentän laidalla pää pyöri kuin korkkiruuvi hänen tiiraillessaan milloin nainen tulee paikalle. Käyttäytyy myös aivan erilailla tämän naisen läsnä ollessa, kuin muiden lasten vanhempien kanssa.
Olen asiasta miehelle maininnut, mutta häntä asia vaan naurattaa ja sanoo, että kuvittelen.

Kommentit (171)

Vierailija
21/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastuminenhan ihan kivaa. En tiedä miksi se pitää yrittää salata. Salailu vain lisäisi sitä tunnetta että ihastus on jollakin tavalla uhka puolisolle.

Joo on ihan kivaa. Kivaa varmaan katsella kun miehen pää pyörii kuin korkkiruuvi ja puolustelee naista kuin omaansa. Ainoa pointti vaan, että oikeesti omaansa kutsuu idiootiksi.

On siinä melkomoinen kusipää mieheksi. Ihan sama pettääkö vai ei, mulle riittäisi jo tuo katseilla nuoleminen ja mitähän se mahtaa mielessään kuvitella? Seksin aikana unelmoida? Eikä älyä edes peittää tuota kiimaisuuttaan! On ihan eri juttu tykätä jostain ihmisestä tai pitää viehättävänä, kuin kuolata perään ja vähätellä, ettei tässä mitään, olet idiootti, tyhmä ja vainoharhainen..

Mä raivostuisin niin, ettei mitään määrää...ja itsetunto on kohdillaan, enkä ole epävarma.

Ja joo, jokainen kokee parisuhteessa pikkuihastuksia, jotka menee ja tulee, mutta tämä on jo ihan omassa kategoriassaan. Onko nainen osoittanut myös jotain epäilyttävää käytöstä?

Jos sinulla on itsetunto kohdillaan miksi katselet puolisoa joka kutsuu puolisoa idiootiksi?

Sori, mutta en ymmärtänyt yhtään tätä kommenttia. Mulla ei ole puolisoa, joka käyttäytyisi noin. ??

Vierailija
22/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on normaalia ja tavallista ihastua toiseen pitkän parisuhteen aikana. Kevyt flirtti on ok jos kummankaan puoliso ei ole paikalla. Mutta jos puolisoista jompikumpi on paikalla, pitäisi malttaa ja antaa huomiota vain omalle puolisolleen. En tiedä miten toimia jos keskustelu ei tehoa tuossa sinun tilanteessasi. Ala flirttailemaan jonkun miehen kanssa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastuminenhan ihan kivaa. En tiedä miksi se pitää yrittää salata. Salailu vain lisäisi sitä tunnetta että ihastus on jollakin tavalla uhka puolisolle.

Joo on ihan kivaa. Kivaa varmaan katsella kun miehen pää pyörii kuin korkkiruuvi ja puolustelee naista kuin omaansa. Ainoa pointti vaan, että oikeesti omaansa kutsuu idiootiksi.

On siinä melkomoinen kusipää mieheksi. Ihan sama pettääkö vai ei, mulle riittäisi jo tuo katseilla nuoleminen ja mitähän se mahtaa mielessään kuvitella? Seksin aikana unelmoida? Eikä älyä edes peittää tuota kiimaisuuttaan! On ihan eri juttu tykätä jostain ihmisestä tai pitää viehättävänä, kuin kuolata perään ja vähätellä, ettei tässä mitään, olet idiootti, tyhmä ja vainoharhainen..

Mä raivostuisin niin, ettei mitään määrää...ja itsetunto on kohdillaan, enkä ole epävarma.

Ja joo, jokainen kokee parisuhteessa pikkuihastuksia, jotka menee ja tulee, mutta tämä on jo ihan omassa kategoriassaan. Onko nainen osoittanut myös jotain epäilyttävää käytöstä?

Jos sinulla on itsetunto kohdillaan miksi katselet puolisoa joka kutsuu puolisoa idiootiksi?

Sori, mutta en ymmärtänyt yhtään tätä kommenttia. Mulla ei ole puolisoa, joka käyttäytyisi noin. ??

"Mä raivostuisin niin, ettei mitään määrää...ja itsetunto on kohdillaan, enkä ole epävarma."

Raivostuisit miehelle joka ihastuu muihin kun on kutsunut sinua ensin idiootiksi?

Minulle olisi ihan sama vaikka minua idiootiksi hakukkuva mies ihastuisi johonkin toiseen.

Vierailija
24/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen on elekieleltään kuin avoin kirja mitä naisiin tulee, mutta ei ymmärrä sitä itse. Katsoin silloin vierestä enkä sanonut mitään. Jos sanoin, sain kuulla olevani todellisuudesta irtaantunut ja sairaalloisen mustasukkainen. Edellisellä kumppanilla oli ollut sama harhaluulo.

Hölmöksihän siinä itsensä tuntee kun oma kulta kerjää huomiota muilta naisilta ja asia on ilmeisen selvä kaikille muille paitsi miehelle itselleen.

Ratkaisu ongelmaan ei löytynyt mun terapiasta vaan erosta. Ahdistavaa todellakin, onneksi ei tarvitse enää ikinä katsoa sellaista.

Vierailija
25/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla mies on ollut kuukausia ihastunut toiseen työpaikalla. Kävivät selkäni takana ulkona ja viesteilivät päivittäin. Olivat päättäneet olla kavereita. Sain tietää tästä ja käskin miehen lopettaa kaveruuden. Mies ei suostu. Viesteilevät yhä, kavereina. Mies ei tunne minua kohtaan mitään, haluaa vielä kokeilla, voisiko tuntea. Minusta se ei tule onnistumaan, jos mies samalla kirjoittaa tälle naiselle ja itse ruokkii ihastustaan. Olemme nyt pariterapiassa, se on auttanut siihen että puhumme enemmän. Silti sekin on turhaa jos mies jatkaa viesteilyä. En luota.

Vierailija
26/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava tilanne. Muistan aikanaan, kun oma exä ilmoitti aina jälkeenpäin mitä kaikkea kivaa olivat tehneet ihastuksensa kanssa, kuinka tämä oli matkustanut toiselta paikkakunnalta häntä näkemään ja kotona ei mistään muusta puhuttukaan. Tiia sitä Tiia tätä Tiia Tiia. Hän kyllä muisti aina jälkeenpäin sanoa että "siis ei tässä mitään, sua mä rakastan". Näin varmaan. Lopahti oma kiinnostus pitää tuommoista suhdetta yllä aika nopeesti. :D

Ihastuminen on normaalia, mutta idiootiksi ei tarvitse alkaa...

Vierailija
27/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on ihastuvaista sorttia, puoliso saa koko ajan huomata, että perheessä vaikuttaa ulkopuolinen, jonka alituisen näkymättömän läsnäolon vaistoaa tai sitten konkreettisemmin puhelin piippaa viestiä vähän väliä. Tämä ihastuksen kohde tietyntyyppisillä miehillä saattaa vaihdella useinkin.  Ei ole kovinkaan miellyttävää todeta, että oma puoliso on noinkin teiniasteelle jämähtänyt. Pyytäisin miestä vakavasti aikuistumaan.

Vierailija
28/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mä raivostuisin niin, ettei mitään määrää...ja itsetunto on kohdillaan, enkä ole epävarma."

Raivostuisit miehelle joka ihastuu muihin kun on kutsunut sinua ensin idiootiksi?

Minulle olisi ihan sama vaikka minua idiootiksi hakukkuva mies ihastuisi johonkin toiseen.

Raivostuisin heti kättelyssä, jos huomaisin tuollaista jo ihan vakavaa ihastumista ja siihen liittyvää käytöstä (pikkuihastukset ja ohimenevät höpötykset ovat ihan eri asia, kuten todettu) , ja väittäisi ettei tässä mitään. Mua ei edes ehtisi kutsua idiootiksi. Mutta jokaisen oma asia tietenkin, kuka kynnysmatoksi haluaa, kuka ei...

Vierailija
29/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se rakkaus rajoja katso

Vierailija
30/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katselisi vaan laskisin miehen seuraamaan tuntemuksiaan, etenkin kun ei tunnu osaavan edes käytöstapoja. En edes pystyisi pysymään vierellä odottamassa meneekö ohi vai ei, vaan ajattelisin mikä sekin luulee olevansa. Ei kypsin mahdollinen suhtautuminen mutta niin siinä kävisi.

Vierailija
31/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon miesvihaketju taas. Naiset haluaa parisuhteen sellaisen ihmisen kanssa, joka ei kykene ihastumaan toiseen ihmiseen. Aika epätodennäköistä sellaista löytää, pitkän parisuhteen aikana ihastumisia tulee ja menee. Sitten on vielä nää mammat jotka näkee ihastuksia sielläkin, missä niitä ei ole. Puolisolle tulee naispuolinen työkaveri niin johan "luetaan miestä kuin avointa kirjaa" ja "käsketään lopettaa kaveruus". Ihan käsittämätöntä :D Jos mun puolisoni alkaisi rajoittaa mun kaverisuhteitani niin kehottaisin jättämään avaimen eteisen pöydälle lähtiessään.

Vierailija
32/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä mies vapaaksi ja kerro vielä varmuuden vuoksi missä on ovi. Ei tarvitse sitten enää täälläkään jauhaa tästä samasta ihastuksesta jatkuvasti.

Mahtaa ihastus loppua kun mies saisi viettää 24/7 yh-äidin ja 4 lapsen arkea.

En minä ainakaan roikkuisi puolisossa joka on avoimen ihastunut muihin. Ei kiinnosta olla pelkkä miehen kodinhoitaja ja kakkosvaihtoehto...

Vierailija
33/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin turhaan täällä vollotat ja huomiohuoraat. Miesten tehtävä ja tarkoitus on jakaa geenejään ja paritella mahdollisimman monen naaraan kanssa. Samaan tapaan kuin naisten tehtävä on hoitaa lapsia ja tehdä voileipiä. Miehesi käyttäytyy juuri oikein ja sinun pitää lopettaa tuo turhanpäiväinen sössötys.

Juuri näin!

Vierailija
34/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon miesvihaketju taas. Naiset haluaa parisuhteen sellaisen ihmisen kanssa, joka ei kykene ihastumaan toiseen ihmiseen. Aika epätodennäköistä sellaista löytää, pitkän parisuhteen aikana ihastumisia tulee ja menee. Sitten on vielä nää mammat jotka näkee ihastuksia sielläkin, missä niitä ei ole. Puolisolle tulee naispuolinen työkaveri niin johan "luetaan miestä kuin avointa kirjaa" ja "käsketään lopettaa kaveruus". Ihan käsittämätöntä :D Jos mun puolisoni alkaisi rajoittaa mun kaverisuhteitani niin kehottaisin jättämään avaimen eteisen pöydälle lähtiessään.

Minulla on todisteita miehen rakkaudentunnustuksista ja hän on sanonut, että olisi jättänyt minut tuon toisen takia, jos olisi saanut hänet.

Se joka käski lopettaa "kaveruuden".

Vierailija
35/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämän tapainen juttu ollut ainakin muutaman kerran täällä vai miten se kuulostaa niin tutulta? Jos olet siis ap itkenyt tänne ennenkin ja mitään et ole asian hyväksi tehnyt, niin ymmärrän miestäsi enemmän kuin hyvin. Ihan varmasti tuollainen reipas, itsenäinen ja aloitteellinen nainen kiinnostaa enemmän kuin sinä, joka olet täysin aloitekyvytön lapanen, surkea haiseva tiskirätti ja mielensäpahoittaja.

Miksi roikut suhteessa? Eikö olisi jo aika pakata roinat ja alkaa elämään juuri sellaista elämää kuin haluaa eikä jäädä vollottamaan jonkun äijän perään ja roikkua tässä kynsin hampain? Ai niin, et voi, koska sinulla ei olisi silloin enää mitään. Eli skeidakasassakin on parempi elää kuin eronneena ja varattomana kaupungin vuokrakämpässä.

Vierailija
36/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on ihastuvaista sorttia, puoliso saa koko ajan huomata, että perheessä vaikuttaa ulkopuolinen, jonka alituisen näkymättömän läsnäolon vaistoaa tai sitten konkreettisemmin puhelin piippaa viestiä vähän väliä. Tämä ihastuksen kohde tietyntyyppisillä miehillä saattaa vaihdella useinkin.  Ei ole kovinkaan miellyttävää todeta, että oma puoliso on noinkin teiniasteelle jämähtänyt. Pyytäisin miestä vakavasti aikuistumaan.

Mies ihastuvaista sorttia? Olisiko pikemminkin miehen puoliso vainoharhaista sorttia...

Vierailija
37/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Vierailija
38/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi neljän lapsen yh lähtisi katsomaan peliä kun lapsi on kipeänä kotona?

Vierailija
39/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni avoimesti näyttäisi ihastuneensa johonkin eikä myöntäisi asiaa, uhkaisin erolla. Vain juntit eivät osaa pitää tunteita sisällään puolison läsnäollessa.

Meillä ei yhteisiä tuttavia ole, joten vielä todennäköisemmin en huomaa miehessäni mitään merkkejä ihastumisesta. Se on hyvä.

Vierailija
40/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit kysyä siltä kuumis-yh:lta että oisko mitään yhteisiä pimppa-juttuja joku ilta? Yllätä miehesi... ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi