Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tekee pahaa katsoa vierestä, kun mies niin selkeästi ihastunut toiseen naiseen.

Vierailija
18.03.2017 |

Lastemme harrastusten takia näemme useamman kerran viikossa. Mies puhuu naisesta usein, ei varmaan edes itse tätä huomaa.
Esim pari viikkoa sitten tämän naisen lapsi oli sairas, eikä päässyt matsiin. Naisen kanssa olin yhteyksissä ihan muista asioista päivän aikana ja hän ilmoitti tulevansa katsomaan peliä, vaikka lapsensa ei pelaa. Tästä kun sanoin miehelleni, niin kylläpä iloistui ja hymyili suu korvissa. Illalla kentän laidalla pää pyöri kuin korkkiruuvi hänen tiiraillessaan milloin nainen tulee paikalle. Käyttäytyy myös aivan erilailla tämän naisen läsnä ollessa, kuin muiden lasten vanhempien kanssa.
Olen asiasta miehelle maininnut, mutta häntä asia vaan naurattaa ja sanoo, että kuvittelen.

Kommentit (171)

Vierailija
81/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut saman usein. Miesten on hyvä tietää että heidän arvonsa nousee varattuina. Naiset ovat susia toisilleen.

Jos toinen mies flirttaisi sinulle miehesi edessä, hänen tulee sanoa suorat sanat toiselle miehelle ja käskeä hänet vetäytymään. Miehet kunnioittavat yleensä toisten miesten reviirejä.

Naisten kohdalla on eri asia. Naiset ovat ovelia. Yh-äiti tietää aivan varmasti mitä miehesi ajattelee, huolestuttavaa on ettei hän välitä sinusta tai sinun tunteistasi. Julmaa toimintaa.

Näin minä olen toiminut vastaavissa tilanteissa:

1. En taistele miehestä toisen naisen kanssa.

2. Vetäydyn ja jätän naiselle estradin. Tarkkailen miten he käyttäytyvät.

3. Päätän missä raja kulkee. Jos mies ylittää rajan on hän mennyttä.

4. Toinen nainen tajuaa tilanteen. Tarkkailen häntä ja katson kuinka julkea hän on. Yleensä mies on torjunut hänet kovin sanoin.

5. Lopputulos: olen saanut selville miten mies toimii näissä tilanteissa jolloin päätän itse haluanko jatkaa hänen kanssaan vai en. Vetäytymällä minä olen tilanteen "herratar".

- Kun miehesi puhuu yh-äidistä, esitä pitkästynyttä ja välinpitämätöntä, ikäänkuin se olisi valkoista kohinaa. Selaa lehteä tms. Kun mies lopettaa, puhu innostuneesti jostakin toisesta aiheesta. Jos mies puhuu yh-äidistä -> valkoista kohinaa eli tylsää puhetta.

Mies huomaa nopeasti ettei saa sinua reagoimaan puheillaan. Älä mene mukaan keskusteluun, anna miehen höpöttää yksikseen.

- Kun yh-nainen saapuu paikalle, kiinnitä huomiosi johonkin toiseen ihmiseen ja rupattele hänen kanssaan. Nainen tai mies, samantekevää, kunhan yh-naiselle käy selväksi ettet sinä voisi vähempää liikuttaa hänen läsnäolonsa.

- Kun miehesi kyttäilee yh-naista, keksi tekosyy ja mene muualle. Älä katso häneen päin. Ole kuin häntä ei olisi olemassakaan.

Olet täten jättänyt miehesi täysin yh-äidin armoille,  mikä tarkoittaa sitä että miehesi on toimittava. Nyt näet onko miehesi luottamuksesi arvoinen vai ei.

Muista että kyseessä on heidän välinen ongelma, se ei ole sinun syytäsi eikä se ole sinun harteillasi. Miehesi on selvitettävä ongelmansa yksin.

Parhaassa tapauksessa käy niin, että miehesi tajuaa yhtäkkiä millainen petoeläin yh-äiti onkaan. Itse olen huomannut kuinka miesystävät ovat aivan järkyttyneitä siitä kuinka ystävättäret kehtaavat käydä heidän kimppuunsa ilman minkäänlaista kunnioitusta minua kohtaan.

Kun sinä olet vetäytynyt miehesi saa mahdollisuuden nähdä yh-äiti sellaisena kuin hän on. Todennäköisesti miehesi ryntää suojelemaan sinua ja menettää kaiken mielenkiintonsa yh-naista kohtaan. Miehesi yrittää hurmata sinut uudelleen, joten älä ota yh-äitiä puheeksi ollenkaan. Hän on huolissaan koska sinä olet välinpitämätön ja hän haluaa sinut takaisin.

Kokeile miltä tämä tuntuu ja miten tämä tepsii. Yh-äiti itse on suuri ongelman aiheuttaja, koska hän piehtaroi varatun miehen huomiosta ja on valmis jyräämään hänen vaimonsa. Anna miehellesi mahdollisuus nähdä mitä yh-äiti tekee - itse.

Onnea, älä anna heidän pilata elämääsi ja iloasi. He eivät ole sen arvoisia. Miehesi saa mahdollisuuden näyttää minkä arvoinen hän on. Toivottavasti hän on kympin arvoinen xx

Vierailija
82/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastuminenhan ihan kivaa. En tiedä miksi se pitää yrittää salata. Salailu vain lisäisi sitä tunnetta että ihastus on jollakin tavalla uhka puolisolle.

Joo on ihan kivaa. Kivaa varmaan katsella kun miehen pää pyörii kuin korkkiruuvi ja puolustelee naista kuin omaansa. Ainoa pointti vaan, että oikeesti omaansa kutsuu idiootiksi.

On siinä melkomoinen kusipää mieheksi. Ihan sama pettääkö vai ei, mulle riittäisi jo tuo katseilla nuoleminen ja mitähän se mahtaa mielessään kuvitella? Seksin aikana unelmoida? Eikä älyä edes peittää tuota kiimaisuuttaan! On ihan eri juttu tykätä jostain ihmisestä tai pitää viehättävänä, kuin kuolata perään ja vähätellä, ettei tässä mitään, olet idiootti, tyhmä ja vainoharhainen..

Mä raivostuisin niin, ettei mitään määrää...ja itsetunto on kohdillaan, enkä ole epävarma.

Ja joo, jokainen kokee parisuhteessa pikkuihastuksia, jotka menee ja tulee, mutta tämä on jo ihan omassa kategoriassaan. Onko nainen osoittanut myös jotain epäilyttävää käytöstä?

Jos sinulla on itsetunto kohdillaan miksi katselet puolisoa joka kutsuu puolisoa idiootiksi?

Sori, mutta en ymmärtänyt yhtään tätä kommenttia. Mulla ei ole puolisoa, joka käyttäytyisi noin. ??

"Mä raivostuisin niin, ettei mitään määrää...ja itsetunto on kohdillaan, enkä ole epävarma."

Raivostuisit miehelle joka ihastuu muihin kun on kutsunut sinua ensin idiootiksi?

Minulle olisi ihan sama vaikka minua idiootiksi hakukkuva mies ihastuisi johonkin toiseen.

Toope. Tuo kirjoittaja ei ole ap, hän vain kertoo mitä itse tekisi (siis raivostuisi), jos olisi samassa tilanteessa kuin ap. Ap:n mies siis on kutsunut ap:tä idiootiksi ja ap:n mies ei osaa peittää ihastumistaan, kuten normaalit ihmiset. Ei tuon kirjoittajan mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan tekee kipeää. Samassa tilanteessa vuosi sitten olleena. Ihastumisia nyt varmaan tulee mutta aikuisen ihmisen pitäisi edes kumppaninsa seurassa yrittää olla tätä noin selvästi näyttämättä.

Mun mies soitteli lisäksi rakkauslauluja ja itkeskeli. Oli ilmeisesti yrittänyt naista ihan tosissaan, mutta nainen ei lämmennyt. Kyllä suhde otti niin kovan osuman ettei siitä enää noussut. Ihan sama toisaalta, mulle ilmestyi yllättävän paljon kiinnostuneita.

Vierailija
84/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni on erittäin valaisevaa miehelle miettiä miten itse reagoisi jos puoliso on selvästi ihastunut toiseen. Mielellään vielä näkisi kun puoliso puhuu lämpimästi toisesta miehestä, viihtyy toisen miehen vieressä, nojaa lähemmäs kuuntelemaan tarkemmin, nauraa ja hymyilee, koskettelee sekä omia hiuksiaan että miehen olkapäätä. Menomatkalla harrastukseen täytyy autossa pöyhiä tukkaa, lisätä huulipunaa ja korkkarit jäähalliin. Miettiä ääneen, että onkohan Henrik tulossa, olisi mukava nähdä pitkästä aikaa. Kotimatkalla autossa vaimo tuumailee ääneen, että on se fiksu mies tuo Henrik, ja Hernrik sanoi sitä ja Henrik sanoi tätä ja Henrik on muuten sitä mieltä että. Parin kolmen viikon tehokuuri Henrikkiä niin eiköhän ääni kellossa muutu omalla miehellä.

Ei se ainakaan meillä ole mitään muuttanut. Ihastukset menee vain ohi aikanaan, puolin ja toisin.

Vierailija
85/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut saman usein. Miesten on hyvä tietää että heidän arvonsa nousee varattuina. Naiset ovat susia toisilleen.

Jos toinen mies flirttaisi sinulle miehesi edessä, hänen tulee sanoa suorat sanat toiselle miehelle ja käskeä hänet vetäytymään. Miehet kunnioittavat yleensä toisten miesten reviirejä.

Naisten kohdalla on eri asia. Naiset ovat ovelia. Yh-äiti tietää aivan varmasti mitä miehesi ajattelee, huolestuttavaa on ettei hän välitä sinusta tai sinun tunteistasi. Julmaa toimintaa.

4. Toinen nainen tajuaa tilanteen. Tarkkailen häntä ja katson kuinka julkea hän on. Yleensä mies on torjunut hänet kovin sanoin.

5. Lopputulos: olen saanut selville miten mies toimii näissä tilanteissa jolloin päätän itse haluanko jatkaa hänen kanssaan vai en. Vetäytymällä minä olen tilanteen "herratar".

- Kun miehesi puhuu yh-äidistä, esitä pitkästynyttä ja välinpitämätöntä, ikäänkuin se olisi valkoista kohinaa. Selaa lehteä tms. Kun mies lopettaa, puhu innostuneesti jostakin toisesta aiheesta. Jos mies puhuu yh-äidistä -> valkoista kohinaa eli tylsää puhetta.

Mies huomaa nopeasti ettei saa sinua reagoimaan puheillaan. Älä mene mukaan keskusteluun, anna miehen höpöttää yksikseen.

- Kun yh-nainen saapuu paikalle, kiinnitä huomiosi johonkin toiseen ihmiseen ja rupattele hänen kanssaan. Nainen tai mies, samantekevää, kunhan yh-naiselle käy selväksi ettet sinä voisi vähempää liikuttaa hänen läsnäolonsa.

- Kun miehesi kyttäilee yh-naista, keksi tekosyy ja mene muualle. Älä katso häneen päin. Ole kuin häntä ei olisi olemassakaan.

Olet täten jättänyt miehesi täysin yh-äidin armoille,  mikä tarkoittaa sitä että miehesi on toimittava. Nyt näet onko miehesi luottamuksesi arvoinen vai ei.

Muista että kyseessä on heidän välinen ongelma, se ei ole sinun syytäsi eikä se ole sinun harteillasi. Miehesi on selvitettävä ongelmansa yksin.

Parhaassa tapauksessa käy niin, että miehesi tajuaa yhtäkkiä millainen petoeläin yh-äiti onkaan. Itse olen huomannut kuinka miesystävät ovat aivan järkyttyneitä siitä kuinka ystävättäret kehtaavat käydä heidän kimppuunsa ilman minkäänlaista kunnioitusta minua kohtaan.

Kun sinä olet vetäytynyt miehesi saa mahdollisuuden nähdä yh-äiti sellaisena kuin hän on. Todennäköisesti miehesi ryntää suojelemaan sinua ja menettää kaiken mielenkiintonsa yh-naista kohtaan. Miehesi yrittää hurmata sinut uudelleen, joten älä ota yh-äitiä puheeksi ollenkaan. Hän on huolissaan koska sinä olet välinpitämätön ja hän haluaa sinut takaisin.

Kokeile miltä tämä tuntuu ja miten tämä tepsii. Yh-äiti itse on suuri ongelman aiheuttaja, koska hän piehtaroi varatun miehen huomiosta ja on valmis jyräämään hänen vaimonsa. Anna miehellesi mahdollisuus nähdä mitä yh-äiti tekee - itse.

Onnea, älä anna heidän pilata elämääsi ja iloasi. He eivät ole sen arvoisia. Miehesi saa mahdollisuuden näyttää minkä arvoinen hän on. Toivottavasti hän on kympin arvoinen xx

Vaikka tässä nyt mielestäni vähän turhaan demonisoidaan "yh-äitiä", emme tiedä miten tämä ihastuksen kohde käyttäytyy ap:n tilanteessa, niin minusta tässä on kuitenkin ihan hyvä toimintasuunnitelma. Vetäytymällä ja välinpitämättömyydellä saa miehen todellisen luonteen esiin, ei tarvitse myöhemmin miettiä että olisiko tämä tehnyt aloitteen naisen suhteen, jos en olisi mustasukkaisena raivonnut jne. Ja kun ketään ei voi omistaa. Jos kumppani ihastuu toiseen ja vielä toimii tämän tunteensa mukaan, niin mikäli ei itse ole avoimen suhteen kannalla, niin eihän siitä oikeastaan voi muuta kuin päästää vapaaksi sellainen kumppani, joka ei ole kykenevä sitoutumaan. Turha myöskään sanoa että täytyisi puhua rehellisesti tunteistaan. Ap:hän on yrittänyt puhua, mutta se ei ole toiminut.

Vierailija
86/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha myöskään sanoa että täytyisi puhua rehellisesti tunteistaan. Ap:hän on yrittänyt puhua, mutta se ei ole toiminut.

Harva pystyy peittämään tunteensa niin että niitä ei huomaa. Puolisosta huomaa hyvinkin helposti sen että hän on ihastunut tai häntä suututtaa jokin asia. Myös sen huomaa helposti jos puoliso ei hyväksy minun tunteita.

Vierailija
87/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tässä nyt mielestäni vähän turhaan demonisoidaan "yh-äitiä", emme tiedä miten tämä ihastuksen kohde käyttäytyy ap:n tilanteessa, niin minusta tässä on kuitenkin ihan hyvä toimintasuunnitelma. Vetäytymällä ja välinpitämättömyydellä saa miehen todellisen luonteen esiin, ei tarvitse myöhemmin miettiä että olisiko tämä tehnyt aloitteen naisen suhteen, jos en olisi mustasukkaisena raivonnut jne. Ja kun ketään ei voi omistaa. Jos kumppani ihastuu toiseen ja vielä toimii tämän tunteensa mukaan, niin mikäli ei itse ole avoimen suhteen kannalla, niin eihän siitä oikeastaan voi muuta kuin päästää vapaaksi sellainen kumppani, joka ei ole kykenevä sitoutumaan. Turha myöskään sanoa että täytyisi puhua rehellisesti tunteistaan. Ap:hän on yrittänyt puhua, mutta se ei ole toiminut.

En tarkoittanut etteikö mies myös olisi syyllinen, mutta olen nähnyt ja kokenut näitä tapauksia aivan tarpeeksi ja joutunut kehittämään oman toimintamallin. En suostu taistelemaan miehestä ja minusta on epäkunnioittavaa kun toinen nainen ei osaa kunnioittaa toisten liittoja.

Mitenkään miehiä väheksymättä, miehet eivät tajua mitä aseita naiset käyttävät. On säälittävää nähdä kuinka mies joutuu toisen naisen pauloihin, kun vieressä oleva nainen näkee selvästi mitä toinen nainen yrittää.

En hyväksy pettämistä missään muodossa, siksi toimintamalli on toiminut hyvin. Haluan nähdä miten toinen nainen toimii ja miten mies reagoi. Tavallaan loistava testi testata miehen luonne, vaikkei sitä toivoisi tapahtuvan. On naisia jotka ovat mustasukkaisia toisille naisille heidän miehistään. Ikävä kyllä parhaatkin kaverit ovat osoittautuneet tällaisiksi.

Parhaat tilanteet:

Naapuri oli avoimesti rakastunut poikaystävääni enkä koskaan puhunut asiasta kummallekaan. Kerran naapuri meni ilmeisesti liian pitkälle kun olin keittämässä kahvia. Poikaystävä huusi: "Jos et jumalauta nyt lopeta tota lääppimistä niin mä lennätän sut kaaressa ovesta ulos" :D

Naimisissa oleva ystävätär rakastui uuteen poikaystävääni.

Hän tuli joka päivä käymään, pynttäytyneenä parhaimpiinsa ja vokotellen poikaystävääni. Esitti jopa rintojaan jossakin vaiheessa samalla kun yritin piilottaa hymyni. Sanoi minulle juttuja kuten "no sä ainakin oot rakastunut, tosta toisesta en oo niinkän varma"... kevyttä psyykkausta mutta ei mennyt läpi, hymyilin takaisin enkä sanonut mitään.

Jossakin vaiheessa poikaystävä alkoi ärsyyntymään, kyseli miksi ystävätär tulee käymään joka päivä ja miten minä siedän häntä, enkö minä näe mitä hän tekee? Sanoin etten välitä. Siitä lähtien aina kun ystävätär tuli käymään lähti mies toiseen huoneeseen ja sulki oven. Suostui tulemaan ulos vasta kun ystävätär oli lähtenyt. Tätä tapahtui kolmisen viikkoa ennenkuin ystävättärelle valkeni ettei mies tule ulos huoneesta. Siihen loppui *kun mun tulee niin ikävä mun hyvää ystävää että mun on pakko käydä joka päivä* käynnit kuin seinään.

Koskaan nainen ei ottanut puheeksi miksi mies toimi tällä tavalla, tiesi varmaankin etten minä ollut sanonut mitään. En puhunut asiasta poikaystävänkään kanssa. Hän teki oikean liikkeen ja asia oli sillä selvä.

Ap:n täytyisi olla ovelampi kuin "yh-äiti".  Miehet eivät pärjää naisille naisten aseilla, mutta naiset tietävät mitä toisen naisen päässä liikkuu. Ja siksi he voivat myös esittää omaa teatteria toiselle naiselle - hymyillen.

Ap, onnea matkaan, taistele taistelematta kulissien takana, sinulla on kaikki valtakortit xx

Vierailija
88/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastuminenhan ihan kivaa. En tiedä miksi se pitää yrittää salata. Salailu vain lisäisi sitä tunnetta että ihastus on jollakin tavalla uhka puolisolle.

Joo on ihan kivaa. Kivaa varmaan katsella kun miehen pää pyörii kuin korkkiruuvi ja puolustelee naista kuin omaansa. Ainoa pointti vaan, että oikeesti omaansa kutsuu idiootiksi.

On siinä melkomoinen kusipää mieheksi. Ihan sama pettääkö vai ei, mulle riittäisi jo tuo katseilla nuoleminen ja mitähän se mahtaa mielessään kuvitella? Seksin aikana unelmoida? Eikä älyä edes peittää tuota kiimaisuuttaan! On ihan eri juttu tykätä jostain ihmisestä tai pitää viehättävänä, kuin kuolata perään ja vähätellä, ettei tässä mitään, olet idiootti, tyhmä ja vainoharhainen..

Mä raivostuisin niin, ettei mitään määrää...ja itsetunto on kohdillaan, enkä ole epävarma.

Ja joo, jokainen kokee parisuhteessa pikkuihastuksia, jotka menee ja tulee, mutta tämä on jo ihan omassa kategoriassaan. Onko nainen osoittanut myös jotain epäilyttävää käytöstä?

Jos sinulla on itsetunto kohdillaan miksi katselet puolisoa joka kutsuu puolisoa idiootiksi?

Sori, mutta en ymmärtänyt yhtään tätä kommenttia. Mulla ei ole puolisoa, joka käyttäytyisi noin. ??

"Mä raivostuisin niin, ettei mitään määrää...ja itsetunto on kohdillaan, enkä ole epävarma."

Raivostuisit miehelle joka ihastuu muihin kun on kutsunut sinua ensin idiootiksi?

Minulle olisi ihan sama vaikka minua idiootiksi hakukkuva mies ihastuisi johonkin toiseen.

Toope. Tuo kirjoittaja ei ole ap, hän vain kertoo mitä itse tekisi (siis raivostuisi), jos olisi samassa tilanteessa kuin ap. Ap:n mies siis on kutsunut ap:tä idiootiksi ja ap:n mies ei osaa peittää ihastumistaan, kuten normaalit ihmiset. Ei tuon kirjoittajan mies.

Just näin. :D t: Raivotar

Vierailija
89/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se toinen nainen sinkku? 

on, neljän lapsen yh.

JSSAP ja juokse! Miehesi on selkeästi menettänyt järkensä.

Vierailija
90/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää tekstihän oli suorastaan taidetta. Hienoa.

t. Mies, joka tod.näk. ei olisi kympin arvoinen mutta joku seiskapuoli.

Vierailija
91/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on, neljän lapsen yh.

Mihin mies nyt järjen olisi menettänyt. Korkeintaa se on hetken tunteiden vallassa taka-alalla.

Vierailija
92/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on, neljän lapsen yh.

Mihin mies nyt järjen olisi menettänyt. Korkeintaa se on hetken tunteiden vallassa taka-alalla.

hetken?

Vierailija
93/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on, neljän lapsen yh.

Neljän lapsen yh? Neljän?! Onko miehesi tunnetusti varakas?

Niin että neljän lapsen yh on automaattisesti persaukinen munahaukka joka etsii epätoivoisesti elättäjää itselleen ja lapsilleen? Tiedän eräänkin 4 lapsen yyhoon, joka on hyvin varakas eikä tasan tarvitse miestä sen takia. Ulos päin se ei juuri näy.

Itse 3 lapsen yh ja sen verran omaisuutta ja ok ulkonäkö, etten todellakaan edes ottaisi ketään lasteni harrastuskavereiden isistä, vaikka olisivat vapaita 😂 mahakkaita kaljuja keski-ikäisiä. Itse 40 ja pidän nuorta rattopoikaa.

Vierailija
94/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on, neljän lapsen yh.

hetken?

Ei ihastumis vaihe loputtomiin kestä.

Vierailija
95/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

96 jatkaa vielä sen verran, että naiset ovat aivan käsittämättömän epävarmoja miehistään! Aivan normaali oleminen tulkitaan vokotteluksi. Myös silloin, kun olin vakavassa parisuhteessa miehen kanssa, joka olin noin 1000 kertaa paremman näköinen kuin heidän insinööri-Makensa.

96/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle vinkki: hankkiudu itse tuon yh-naisen ystäväksi. Mene juttelemaan hallilla, pyydä fb-kaveriksi, käykää yhdessä lenkillä treenien aikana jne.

On toiminut minulla monta kertaa.

Toiseksi: ei kai tuossa ollut mitään puhetta ihastumisen vastavuoroisuudesta. Yhtäkkiä se yh-äiti on leimattu varsinaiseksi munahaukaksi, pesänrikkojaksi ja golddiggeriksi. Entäpä jos hän kyllä huomaa miehen pikku ihastuksen, mutta itsellään on ihan muuta mielessä. Joka tapauksessa ystävyys miehen vaimon kanssa vaikuttaisi asiaan.

Ihme vaahtoajia muuten monet. Heti pitäis ero ottaa ja perhe hajottaa pienen ihastuksen takia

Vierailija
97/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on, neljän lapsen yh.

hetken?

Meinaatko että miehellä ei koskaan järkeä ole ollutkaan? Onko puoliso valittu juurikin sen takia vai siitä huolimatta? ...ei ehkä kovin järkevää.

Vierailija
98/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää tekstihän oli suorastaan taidetta. Hienoa.

t. Mies, joka tod.näk. ei olisi kympin arvoinen mutta joku seiskapuoli.

Haluan tietää mitä tarkoitat seiskapuolella? Kympin arvoisella tarkoitin sitä, että ap:n mies ei jatka pidemmälle vaan tajuaa itse ajoissa mitä hänelle tehdään.

Muistatko seireenit Odysseian tv-sarjassa? Merimiesten piti sitoa itsensä mastoihin kun seireenien laulu oli houkuttelemassa heidät haaksirikkoon.

Yh-äiti on epäilemättä "seireeni", hän on taitavasti lumonnut miehen ja kääntänyt miehen huomion itseensä. Mies on vaarassa kävellä kohti oman avioliittonsa tuhoa, ellei hän herää ajoissa. Yh-äidillä ei ole mitään jaloja tarkoituspäämääriä, ei toisten avioliittoihin sotkeuduta hyvää hyvyyttään.

Jos mies saa riuhtaista itsensä irti ajoissa - tekemällä tietoisen päätöksen - silloin ap:llä on kympin arvoinen mies.

Olen todistanut läheltä miten yksi katkera, naimisissa oleva nainen, on tuhonnut ainakin kolme avioliittoa. Hän lumoaa miehet kunnes hän täyttää miesten ajatusmaailman - ja tämä tapahtuu netissä, nuoret miehet eivät edes tiedä kuinka vanha hän on tai miltä hän näyttää, kunnes miehet jättävät vaimonsa, jolloin nainen katkaisee suhteen samantien. Vain yksi mies sai itsensä riuhtaistua irti ja aivan viime hetkellä. Nainen itki vuosikausia kuinka mies oli "jättänyt" hänet ilman mitään varoitusta :D Silloin iloitsin sisäisesti, mies oli osoittanut voimansa ja valinnut vaimonsa. Ja voittanut seireenin kutsun.

Tässä toinen tarina, löysin sen ruotsalaiselta foorumilta missä ihmiset tunnustivat pahimmat mokansa:

Ruotsalainen perheenisä, onnellisesti naimisissa, vei kerran lapsensa päiväkotiin missä oli uusi hoitaja, nuori ja hyvännäköinen nainen. Mies ei kiinnittänyt häneen sen kummempaa huomiota, mutta hoitaja osoitti hänelle paljon ihailua mikä tietysti sai miehen hyvälle tuulelle.

Hoitaja oli määräaikainen ja kun pesti loppui, antoi nainen lapun missä oli hänen puhelinnumeronsa ja pyysi miestä soittamaan hänelle, kertoi olevansa ihastunut mieheen ja toivoi seksiä miehen kanssa.

Tässä kohtaa mies teki ensimmäisen virheensä, hän otti vastaan lapun.

Mies kieriskeli omantuntonsa kanssa pari viikkoa, soitti naiselle ja meni naisen luokse harrastamaan seksiä.

Viikko sen jälkeen nainen soitti hänelle kertoakseen että hän on myynyt videon heidän seksiaktistaan jollekin lehdelle - joku lehti julkaisee näitä videoita ja kuvia pettävistä miehistä - ja miehen maailma romahti.

Vaimo jätti hänet, hän on nyt onneton ja katuu tekoaan ja pyysi muilta tukea foorumilla.

Foorumin miehet olivat aivan raivoissaan miehelle, olivat sitä mieltä että hän on itse aiheuttanut oman tilanteensa ja muistuttivat miestä hänen vaimostaan, kyselivät tuliko miehelle koskaan mieleen mitä hän teki vaimolleen!

En tietenkään puhu yleisesti naisista, ainoastaan niistä naisista jotka kiinnostuvat erityisesti varatuista miehistä. Miehet, pysykää lujina ja pitäkää moraali korkeana. On masentavaa ja surullista joka kerta kun näkee miehen lankeavan näiden naisten pauloihin. Vaimot ovat voimattomia eivätkä voi tehdä mitään, siksi miehen on tehtävä selkeä päätös ja sanoa EI, mikäli hän haluaa pelastaa liiton.

Olethan kympin mies? xxx

Vierailija
99/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on vankkumaton luottamus omiin voimiinsa. Kaiken takana on nainen jos mies pettää se on naisen syytä (naisen jonka kanssa mies pettää), jos mes ei petä nainen jota hän ei petä on nin taitava että onnistuu pettämisen estämään. Onko miehellä edes omaa vastuuta asiassa saati tahtoa?

Vierailija
100/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on, neljän lapsen yh.

Neljän lapsen yh? Neljän?! Onko miehesi tunnetusti varakas?

Niin että neljän lapsen yh on automaattisesti persaukinen munahaukka joka etsii epätoivoisesti elättäjää itselleen ja lapsilleen? Tiedän eräänkin 4 lapsen yyhoon, joka on hyvin varakas eikä tasan tarvitse miestä sen takia. Ulos päin se ei juuri näy.

Itse 3 lapsen yh ja sen verran omaisuutta ja ok ulkonäkö, etten todellakaan edes ottaisi ketään lasteni harrastuskavereiden isistä, vaikka olisivat vapaita 😂 mahakkaita kaljuja keski-ikäisiä. Itse 40 ja pidän nuorta rattopoikaa.

Sori, my bad taas. En tajunnut, että puhe olikin taas sinusta, sinusta ja sinusta, joka olemalla yksittäistapaus olet sama kuin kaikki. Ihan vitusti sori, kun en muistanut just sinua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan