Mitä on konmaritus?
Ikinä kuullutkaan, valaiskaa minua tynnyrissä elävää junttia.
Kommentit (130)
heitellään kaikki naisen hamstraamat mukatarvittavat tavarat pois, ei tuo ole sen kummempaa.
Ei kukaan tarvi kymmentä koristetyynyä sohvalla tai villin huolettomasti puoliksi lattialla olevaa torkkupeittoa.
Toys5Us kirjoitti:
Tämä Marie Kondom ei varmaan ole koskaan kuullut lapsiperheiden todellisuudesta.
Kyllä lapset varmaan oppivat pitämään tavarat järjestyksessä jos opastaa. Kertoo heille selkeästi, että tavaroita ei jätetä hujan hajan ja kaikilla tavaroilla on paikkansa. Tosin en ole varma, koska itselläni ei ole lapsia.
En tiedä. Varmaan ehkä jotai vironkieltä ja tarkottaa koon määritystä.
Vierailija kirjoitti:
Toys5Us kirjoitti:
Tämä Marie Kondom ei varmaan ole koskaan kuullut lapsiperheiden todellisuudesta.
Kyllä lapset varmaan oppivat pitämään tavarat järjestyksessä jos opastaa. Kertoo heille selkeästi, että tavaroita ei jätetä hujan hajan ja kaikilla tavaroilla on paikkansa. Tosin en ole varma, koska itselläni ei ole lapsia.
Mulla on lapsia kolme kappaletta ja olen varma, että eivät opi.
Heität pois tai kierrätät tavaraa, jota sitten parin viikon päästä olisit tarvinnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toys5Us kirjoitti:
Mulla on lapsia kolme kappaletta ja olen varma, että eivät opi.
Kyllä ne oppii. Siinä 2-9 vuotiaana siivoavat nätisti kun yhdessä harjoiteltu ja tullut tavaksi. Sitten alkaa lipsumaan. Viimeistään 13-15 vuotiaana ei mitään toivoa että osaisi enää. Oppii uudestaan (ehkä) kun muuttaa omilleen. Tai sitten joskus jonkun aikuisiän kriisin jälkeen hurahtaa ja pistää paikat kuntoon.
Lapsetkin on yksilöitä, osa on todella siistejä luonnostaan, osa ei, osa sekä että ja jotain siltä väliltä. Meillä lapsilla mennyt yllä mainitusti, yksi kolmesta jo omillaan ja asunto on kohtuu siisti (ainakin huoneeseen verrattuna). Nuorimman (nyt 14) kohdalla en olisi IKINÄ uskonut että huone muuttuu kaatopaikaksi ja tavarat on milloin missäkin, mutta niin vain kävi.
En tiedä,
Zinc
Ainoastaan Sanna Maritan.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuossa kirjoitusvirhe? Kommari tarkoittaa kommunistia.
kommaritus tarkoittaa sitä, että otetaan työssäkäyvältä keskiluokalta ja annetaan työnvälttelijäpummeille ja pörssimiljonääreille
UFFin virallinen ohje on että vaatekeräyslaatikkoon LIKAISIA vaatteita. Tämä siksi kun siellä Afrikassa on muutenkin likaista niin tutumpaa heille että saavat likaisia vaatteita.