Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko rakastelusta kadonnut luonnollisuus/aitous?

Vierailija
04.09.2026 |

30-vuotiaalla naisystavälläni on parturoitu alapää ja häpykummulla tatuointi. Hän käyttää epillereitä ja sivelee liukuvoidetta pilluunsa ennen naimista. Nautintoa tehostetaan seksileluilla

M 50v

Onko rakastelusta kadonnut luonnollisuus/aitous

Vaihtoehdot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuon ikäisellä naisella pillu pitäis kostua muutenkin ja liukuvoide turha. Mut totta, että kaikki ihme temput lisääntynyt hirvittävän paljon.

Vierailija
2/8 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plaah. 

Suorittakaa keskenänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat käävät ei kiihota.

Vierailija
4/8 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hyvä, ongelma on täysin siinä sinun suhteessasi.

Vierailija
5/8 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kadonnut. Luonnollisuus olisi sitä, että mies vetelisi paljaalla eri naisia oma nautinto etusijalla, ja saattaisi raskaaksi. 

Olen ihan tyytyväinen, ja niin on vaimonikin, että on olemassa e-pillerit, kierukat, ym. Liukuvoidettakin joskus käytetään, sekä leluja. Molemmat saadaan nautintomme, ja ollaan saatu päättää lapsiluku.  

Onko muusta elämästä kadonnut luonnollisuus? Kun on jääkaapit, supermarketit, suihku, ja pesukone? Mielestäni onneksi on.

M47

Vierailija
6/8 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailen eri ikäisiä naisia ja on tosiasia, että nuoretkin naiset käyttävät liukuvoidetta.

M 40v

Vierailija
7/8 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotun kun näen luojan jäljiltä oleva pillun. Jos häpykarvat on parturoitu ja alapäässä on tatuointeja ja lävistyksiä, niin kaluni ei jäykisty,.

Vierailija
8/8 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailen eri ikäisiä naisia ja on tosiasia, että nuoretkin naiset käyttävät liukuvoidetta.

M 40v

Siis mitä. Mä olen yli 50, enkä eläissäni tarvinnut liukuvoidetta…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme