Miehet, millaista naista teillä on matalin kynnys lähestyä esim. baarissa?
Ja pitääkö paikkansa, että miehet usein lähestyy oikeasti kiinnostavan naisen kaveria?
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Lihavaa, joka on hoikassa seurassa.
Ne on niin otettuja sellaisessa tilanteessa, että pääsee ujuttautumaan seurueeseen helposti. Sitten voi katsella kauniimpia ja kääntää flirtin sinne päin.
Tuo on maailman huonoin taktiikka, että yrittää ensi uida naisporukan yhden jäsenen liiveihin ja sitten vonkaa heti perään ryhmän toista jäsentä. Naiset pitävät sellaisia likuhihnaiskijöitä säälittävinä ja aika limaisina. Ja usko pois, vaikka sinä luulisit, että teet sen sulavasti, niin Jenni ja Minna kyllä panivat merkille, että alkuillasta pari tuntia sitten yritit ensi vokotella heidän ystäväänsä Hannaa, eli no go.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Jos sen naisen ulkonäössä on jotain kommentoitavaa. Esim.hamsteripaita.
Löytyykö useinkin sellaisia, joiden ulkonäköä haluat kommentoida?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisen, eloisaan naiseen.
Miten voi yksin olla eloisa?
Naureksii itsekseen ja iskee silmää, nostaa helmaa miehille joka suuntaan?
Pitää itsestään huolta ja haluaa näyttää luonnolisen kauniille.
Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa hän on oikeassa. Pistä vaikka vilkkuva led-valo päähän tai ihan mitä vain. Mitä tahansa mistä saa jutunjuurta aikaiseksi.
Vähän törkeä esimerkki tällaisesta oli takavuosien paidat, jossa oli tissien kohdalla silmät. Eräs tyyppi meni tytön luo, tuijotti paitaa ja sanoi "sulla on kauniit silmät". En suosittele ihan näin mutta samasta ideasta siis kyse.
Jos nainen näyttää siltä että hän kaipaa kontakteja. Katselee kiinnostuneena ympärilleen, ottaa jopa katsekontaktin ja hymyilee.
Jos nainen on tiiviisti jonku kanssa tekemisissä, näyttää ärsyyneeltä, kiukkuselta, välinpitämättömältä tai masentuneelta, niin saa varmaan olla rauhassa.
En käy koskaan baareissa ja en ikinä lähesty ketään, mutta kaikista matalin kynnys ois lähestyä vaikka jotain yksinäistä joka itkee, siitä ois helppo kysyä että mikä on hätänä jne.
Vierailija kirjoitti:
En käy koskaan baareissa ja en ikinä lähesty ketään, mutta kaikista matalin kynnys ois lähestyä vaikka jotain yksinäistä joka itkee, siitä ois helppo kysyä että mikä on hätänä jne.
Jes, eli aina ei tarvi olla iloinen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on niin otettuja sellaisessa tilanteessa, että pääsee ujuttautumaan seurueeseen helposti. Sitten voi katsella kauniimpia ja kääntää flirtin sinne päin.
Tuo on maailman huonoin taktiikka, että yrittää ensi uida naisporukan yhden jäsenen liiveihin ja sitten vonkaa heti perään ryhmän toista jäsentä. Naiset pitävät sellaisia likuhihnaiskijöitä säälittävinä ja aika limaisina. Ja usko pois, vaikka sinä luulisit, että teet sen sulavasti, niin Jenni ja Minna kyllä panivat merkille, että alkuillasta pari tuntia sitten yritit ensi vokotella heidän ystäväänsä Hannaa, eli no go.
Minäkin joskus nuorena kuvittelin että vähemmän viehättäviä naisia olisi helpompi iskeä, koska olisivat enemmän otettuja huomiosta, mutta paskan marjat. Ovat epäluuloisempia, vittumaisempia ja hankalampia. Kyllä se vaan niin on että kaunis mieli kauniissa kehossa. Jos nainen on nätti, niin hän on myös todennäköisemmin mukava ja helpommin lähestyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten aina Jenni tai Minna lähtee panolle kanssani?
Siksi, että olen limainen liukuhihnaiskijä? Näen tässä jotain ristiriitaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisen, eloisaan naiseen.
Miten voi yksin olla eloisa?
Naureksii itsekseen ja iskee silmää, nostaa helmaa miehille joka suuntaan?
Huoh.
Heh, sekoittaa elossa olevan eloisaan.
Huomenta Medellínistä! Mitä nämä vastaukset on? Mä olin tulossa kommentoimaan, että ei miehet mene sieltä mistä aita on matalin. Me ollaan saalistajia ja me halutaan parasta. Mutta tää onkin jotain ihan muuta kuin kuvittelin... Hermanos?! M29 ja latino
Vierailija kirjoitti:
Huomenta Medellínistä! Mitä nämä vastaukset on? Mä olin tulossa kommentoimaan, että ei miehet mene sieltä mistä aita on matalin. Me ollaan saalistajia ja me halutaan parasta. Mutta tää onkin jotain ihan muuta kuin kuvittelin... Hermanos?! M29 ja latino
Hola vaan, eli kaunis, tyylikäs mutta vakava naama on sittenkin paras?
Sellaista naista joka on ensin lähestynyt itse minua.
Miksi minun pitäisi muka tehdä aloite vain siksi että minulla on penis jalkojen välissä............
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi muka tehdä aloite vain siksi että minulla on penis jalkojen välissä............
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä luotan siihen, että mies itse osoittaa millaisen naisen seuraan haluaa hakeutua. En lähde tyrkyttämään seuraani.
Lähestyminen on vaikeaa, ja pelottavaa. Siksi lähestyn vain sellaista naista, joka näyttää siltä, että lopputulos on todennäköisesti onnistunut. Selkeä katsekontakti useamman kerran, ja nainen näyttää lähes siltä, että haluaisi sanoa minulle jotain. Silloin olen valmis ottamaan riskin. Ihan sama minulle juoko neutraalisti jotain drinkkiä, vai hymyileekö paljon, vai jopa kreisibailaa pöydällä. Pääasia, että hän näyttää siltä kuin haluais jutella juuri minulle.
Vierailija kirjoitti:
Lähestyminen on vaikeaa, ja pelottavaa. Siksi lähestyn vain sellaista naista, joka näyttää siltä, että lopputulos on todennäköisesti onnistunut. Selkeä katsekontakti useamman kerran, ja nainen näyttää lähes siltä, että haluaisi sanoa minulle jotain. Silloin olen valmis ottamaan riskin. Ihan sama minulle juoko neutraalisti jotain drinkkiä, vai hymyileekö paljon, vai jopa kreisibailaa pöydällä. Pääasia, että hän näyttää siltä kuin haluais jutella juuri minulle.
Hyvin sanottu ja oikein ymmärrettävää. Ei oo kiva tunne tulla torjutuksi. Mutta noi merkit joita sanoit seurailevasi on aika varmoja, joten oot hyvillä jäljillä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Koska olette miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti useimpina iltoina joudun toteamaan, että kylläpä panostin taas kiinnostavuuteen ja näyttävyyteen enemmän kuin yksikään nainen.