Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, millaista naista teillä on matalin kynnys lähestyä esim. baarissa?

Vierailija
14.03.2017 |

Ja pitääkö paikkansa, että miehet usein lähestyy oikeasti kiinnostavan naisen kaveria?

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista naista joka lähestyy itse miestä.

Vierailija
2/99 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on minihame ja korkkarit niin on tosi helppoa penetroida takaapäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisen, eloisaan naiseen.

Vierailija
4/99 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/99 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista joka ei kiinnosta seksuaalisesti.

Vierailija
6/99 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kattellu yhtä muijaa samasta kaveriporukasta. Aina päällä tyyliin farkut, t-paita, tennarit baarissa, pitkät hiukset auki ei ainakaan kauheesti meikkiä. Se hymyilee tanssii nauraa nauttii, mutta ai että on vaikee lähestyä. Sit niitä korkkaribimboja on paljon helpompi kun ne meinaa kapsahtaa jo valmiiks kun ei pysy pystys.

Vierailija
7/99 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia, joilla on pulssi. En uskalla lähestyä ketään.

Vierailija
8/99 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi yksin olla eloisa?

Naureksii itsekseen ja iskee silmää, nostaa helmaa miehille joka suuntaan?

Vierailija
9/99 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis: itse naisena sanoisin, että silloin kuin nuorempana ja sinkkuna vielä kävin baareissa, niin nopeiten juttuseuraa tuli ihan vain kun otin katsekontaktin mieheen ja hymyilin suoraan hänelle. Minusta se on ylipäätään selkeä merkki kaikessa sosiaalisessa kanssakäymisessä, että toinen suhtautuu sinuun positiivisesti. Olen siis ihan tavallinen nainen, en mikään missi enkä tyrkky.

Vierailija
10/99 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihana nainen josta huokuu lämpö ja positiivinen asenne ihmisiin ja elämään. En lähesty ihmisiä jotka näyttää vihaisilta ja heistä huokuu kaikinpuolin negatiivisuus.

Vierailija
11/99 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käppäile ja seisoskele välillä yksi, vaikka olisit kavereiden kanssa. Voin vakuuttaa että lähestyminen on 100 kertaa helpompaa miehelle.

Vierailija
12/99 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajutonta.

Ikisinkkumies

Vierailija
13/99 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis: itse naisena sanoisin, että silloin kuin nuorempana ja sinkkuna vielä kävin baareissa, niin nopeiten juttuseuraa tuli ihan vain kun otin katsekontaktin mieheen ja hymyilin suoraan hänelle. Minusta se on ylipäätään selkeä merkki kaikessa sosiaalisessa kanssakäymisessä, että toinen suhtautuu sinuun positiivisesti. Olen siis ihan tavallinen nainen, en mikään missi enkä tyrkky.

Itse samaa mieltä, mutta joku ujompi mies voi hämmentyä tästäkin :) Ja mä hymyilen paljon, mutta sillä antaa usein ihan vääriä signaaleja kun miehet luulee että hymyilen juuri heille. Silloin joku tulee alottamaan keskustelun että kun meillä just tossa katseet kohtas... Ei siihen oikein viitti sanoa et no ei kyl tarkotuksella :D

Vierailija
14/99 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käppäile ja seisoskele välillä yksi, vaikka olisit kavereiden kanssa. Voin vakuuttaa että lähestyminen on 100 kertaa helpompaa miehelle.

Tää on hyvä tietää :) Mulle on joku joskus sanonut että kahdestaan olevia naisia ei mies uskalla lähestyä, mutta isompaa porukkaa kyllä, koska siitä nainen voi siirtyä sivummalle jättämättä kaveriaan yksin :)

Vierailija
15/99 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista, joka lähestyy minua ja toistaa sen sen verran useasti, että uskon, ettei kyse ole vitsistä.

Vierailija
16/99 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavaa, joka on hoikassa seurassa. 

Ne on niin otettuja sellaisessa tilanteessa, että pääsee ujuttautumaan seurueeseen helposti. Sitten voi katsella kauniimpia ja kääntää flirtin sinne päin. 

Vierailija
17/99 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävän humalaista. Baarit on yhden illan juttuja varten.

Vierailija
18/99 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen naisen ulkonäössä on jotain kommentoitavaa. Esim.hamsteripaita.

Vierailija
19/99 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oon myös huomannut, että miesten on jostain syystä helpompi lähestyä naista, joka on sekä miehiä että naisia sisältävässä kaveriporukassa, kuin pelkässä naisporukassa :)

Vierailija
20/99 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää onkin mielenkiintonen keskustelu! :) Kiitos miehet, että jaatte ajatuksianne.