Miehet, millaista naista teillä on matalin kynnys lähestyä esim. baarissa?
Ja pitääkö paikkansa, että miehet usein lähestyy oikeasti kiinnostavan naisen kaveria?
Kommentit (99)
En lähesty naisia baarissa tai missään. Tinder toimii paljon paremmin. Olen itseasiassa helkkarin tyytyväinen Tinder-kokeiluuni tähän menessä. Se on huomattavasti parempi kuin mikään deitti-platformi jota olen kokeillut, siellä on myös normaaleja naisia, joiden kanssa tulen helposti juttuun. Voin unohtaa aloitteiden teon paineen forever.
Vierailija kirjoitti:
Ja pitääkö paikkansa, että miehet usein lähestyy oikeasti kiinnostavan naisen kaveria?
Naista,joka ei käy baareissa,koska en itsekkään käy niissä
Vierailija kirjoitti:
Moni mies kyllä tapaisi varmasti kivoja naisia baarissa, jos eivät vaan joisi itseään niin hirveään kondikseen. Heti alkoi naisetkin kiinnostua, kun aloin juoda vain pari juomaa tai olin täysin selvänä. Olen myös kokeillut örveltämistyyliä ja kontaktit olivat murto-osa nykyisestä.
Hienoa, juuri näin!
Viimeksi kun kävin baarissa, oli alkuilta ja silti moni mies jo nuokkui. Yksi tuli viereiseen pöytään, sanoi moi ja taisi vähän torkahtaa. Hetken päästä kuului "upee koipi" ja taas mies nukahti. Hän oli ihan ok näköinen eikä mitenkään ängennyt iholle eli vähemmillä promilleilla olisin mielelläni jutellut.
Itse viimeksi kolme miestä tuli viereiseen pöytään ja huonovointisin kaatoi alkajaisiksi lasituopin lattialle. että siltä pohjalta sitten "mitäs tytö" läppää- juttelin kuitenkin selvimmän kanssa aikani oli mukavaa, pyydettiin jatkoillekin, mutta kieltäydyin kohteliaasti ja neuvoin toisen baarin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista naista joka on ensin lähestynyt itse minua.
Miksi minun pitäisi muka tehdä aloite vain siksi että minulla on penis jalkojen välissä............
Kyllä mä luotan siihen, että mies itse osoittaa millaisen naisen seuraan haluaa hakeutua. En lähde tyrkyttämään seuraani.
Huonon argumentin tunnistaa siitä, että se toimii ihan yhtä hyvin, vaikka vaihtaa asetelman toisinpäin. Eli kyllä mä luotan siihen, että nainen itse osoittaa millaisen miehen seuraan haluaa hakeutua. En lähde tyrkyttämään seuraani. Kas näin.
Kuinka moni mies lukee Vauva-lehden läppäpalstaa ?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sen verran vanhanaikainen että toivon miehen lähestyvän :) Ja jos jotenkin keksin tavan lähestyä kiinnostavaa miestä, niin haluaisin että hän sitten jotenkin osoittaisi kiinnostuksen olevan molemminpuolista. Jo mies pälyilee hermostuksissaan muualle niin tulkitsen sen kyllä niin ettei kiinnosta.
Tervetuola miesten maailmaan, mahdottomaan tulkitsemiseen :)
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua kun lukee, niin ei tee mieli lähestyä miehiä. Jos mies pelkää tulla puhumaan minulle (olen alle 160cm), miten se pärjäisi kanssani muutenkaan. En ole hiljainen ja hymyilevä koriste, vaan roisin huumorin ja vahvat mielipiteet omaava ihminen.
Siinä nyt on melkoinen ero tutustua tuollaisen ihmiseen ja sitten olla sen kanssa, kun se on jo tuttu. Uusi ihminen hermostuttaa aina, ihan sama minkalainen hän on luonteeltaan.
Muuten, onko sinun kanssasi oleminen pärjäämistä, vai onko se mukavaa? Maksaako siis edes vaivaa rohkaistua ja tulla juttusille? Sinulle se kai olisi helpompaakin, kun olet roisi ja vahva?
Lähestyn sellaista, joka näyttää siltä että irtoseksiä olisi luvassa. Naiset viestittävät tätä faktaa aika selvillä (osittain alitajuisilla?) signaaleilla, kunhan niitä oppii ensin lukemaan. Hyviä merkkejä ovat esim. tupakointi, näkyvät tatuoinnit ja tietynlainen "hurja mutta ei liian hurja" -tyylin kampaus.
Sitähän nyt kaikki baarista hakevat, vai kuinka? Vakavat suhdekandidaatit sitten muualta, esim. kirjastosta ja taidekursseilta yms.
Mua on tultu iskemään AINA vain silloin, kun olen ollut yksin. Kun olen jonottanut baaritiskille tai istunut/seisonut yksin kavereiden mentyä käymään vessassa jne. En ainakaan muista, että ikinä olisi kukaan tullut jutulle, jos olen ollut jonkun toisen seurassa. Oli se seuralainen sitten mies tai naispuolinen.
Ja vaatetus on ehtinyt olla monenlaista näiden vuosien aikana. Korkkaria ja hametta, nahkahousua ja farkkuja, tennareilla jne.
Mitä isompi lauma naisia, niin sitä varmemmin jätän väliin. En ole kovin ekstrovertti ja jännitänkin vähän. Monesti myös joku laumasta saattaa olla "häätäjätyyppiä".
Hymy ja sitten minulle henkilökohtaisesti vielä mahdollisimman pitkä, niin pakotan itseni epämukavuusalueelle. Ujous on aivan ok, osaan sitä asiaa lähestyä omien kokemusten kautta. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavaa, joka on hoikassa seurassa.
Ne on niin otettuja sellaisessa tilanteessa, että pääsee ujuttautumaan seurueeseen helposti. Sitten voi katsella kauniimpia ja kääntää flirtin sinne päin.
Tuo on maailman huonoin taktiikka, että yrittää ensi uida naisporukan yhden jäsenen liiveihin ja sitten vonkaa heti perään ryhmän toista jäsentä. Naiset pitävät sellaisia likuhihnaiskijöitä säälittävinä ja aika limaisina. Ja usko pois, vaikka sinä luulisit, että teet sen sulavasti, niin Jenni ja Minna kyllä panivat merkille, että alkuillasta pari tuntia sitten yritit ensi vokotella heidän ystäväänsä Hannaa, eli no go.
Miksi sitten aina Jenni tai Minna lähtee panolle kanssani?
Siksi, että olen limainen liukuhihnaiskijä? Näen tässä jotain ristiriitaa..
Ja minä näen, kun sinä heräät yksin näistä päiväunistasi vain lämmin kätösesi lohdukkeenasi.
Ajattelet siis, ettei komea nuori mies, jolla on sivitystä ja rahaa saa naisia? Ihan milloin ja missä vain.
Herää sinä todellisuuteen.
Ne jätkät ei totisesti täällä paljon pyöri, mutta joku voi.
Viime yönä nainen lähestyi baarissa, vaihdoimme numerot ja syleilimme.
Vierailija kirjoitti:
Mua on tultu iskemään AINA vain silloin, kun olen ollut yksin. Kun olen jonottanut baaritiskille tai istunut/seisonut yksin kavereiden mentyä käymään vessassa jne. En ainakaan muista, että ikinä olisi kukaan tullut jutulle, jos olen ollut jonkun toisen seurassa. Oli se seuralainen sitten mies tai naispuolinen.
Ja vaatetus on ehtinyt olla monenlaista näiden vuosien aikana. Korkkaria ja hametta, nahkahousua ja farkkuja, tennareilla jne.
Itse taas lähestyin nuorempana naisia jahdatessani pelkästään yksin olevia naisia. Naisporukat olivat pelottavia, koska usein siinä tilanteessa joutuu hurmaamaan koko sakin sen yhden sijasta. On ahdistavampaa asettua näytille kolmelle-neljälle tytölle (tai kymmenelle!) kuin yhdelle. Eivät kaikki nuoret miehet ole super-ekstoverttejä, ainakaan itse en ollut.
Vierailija kirjoitti:
Sanon naisena suoraan, että jos lähestyn mielenkiintoista miestä pelkään että hän tulkitsee sen niin että haluan panna tai että minua saa käyttää seksuaalisesti hyväksi tms. Aika vähiin jää siis lähestymiset, korkeintaan uskallan vienosti katsoa ja hymyilla takaisn
Kyllähän miehestäkin ensimmäisenä epäillään, että on panon perässä. Monesti toki onkin, mutta minä ainakin haluan tutustua ensin :)
Eihän sinulla mitään hätää ole, jos olet julkisella paikalla kuitenkin. Ei sinua väkisin panna baarin lattialla ja miehen mukaan ei tarvitse heti lähteä, voi sopia vaikka treffit jonnekin toiselle päivälle.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista naista joka lähestyy itse miestä.
Niin siis kaunis nainen, joka lähestyy miestä. Noin, korjattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen ei koskaan lähesty miestä, tavismiestä ei kukaan nainen. Noin, korjattu.
MiäsHenkilö kirjoitti:
En lähesty naisia baarissa tai missään. Tinder toimii paljon paremmin. Olen itseasiassa helkkarin tyytyväinen Tinder-kokeiluuni tähän menessä. Se on huomattavasti parempi kuin mikään deitti-platformi jota olen kokeillut, siellä on myös normaaleja naisia, joiden kanssa tulen helposti juttuun. Voin unohtaa aloitteiden teon paineen forever.
Tuo kuulostaa hyvältä. Harkitsen parhaillaan Tinderöinnin aloittamista. Deittisovelluksissa saa eliminoitua sen kaikkein pahimman kynnyksen, eli epävarmuuden siitä onko toinen ylipäänsä sinkku ja seuraa vailla. Kun sitä ei tarvitse ihmetellä, ei tule kiusallisia tilanteita ja tarjonta on selkeästi esillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen ei koskaan lähesty miestä, tavismiestä ei kukaan nainen. Noin, korjattu.
Eikä tavismies lähesty naista. Heti ensimmäinen vastaaja sanoi, että kunhan hänen ei vain tarvitse itse tehdä mitään niin muuta ei tarvita. Ja seurasi yläpeukkujen tulva. En käsitä miesten kitinää siitä että naiset eivät lähesty, kun itse ovat tasan yhtä aloitekyvyttömiä.
Moni mies kyllä tapaisi varmasti kivoja naisia baarissa, jos eivät vaan joisi itseään niin hirveään kondikseen. Heti alkoi naisetkin kiinnostua, kun aloin juoda vain pari juomaa tai olin täysin selvänä. Olen myös kokeillut örveltämistyyliä ja kontaktit olivat murto-osa nykyisestä.