Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, millaista naista teillä on matalin kynnys lähestyä esim. baarissa?

Vierailija
14.03.2017 |

Ja pitääkö paikkansa, että miehet usein lähestyy oikeasti kiinnostavan naisen kaveria?

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hgfhfghdf kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua kun lukee, niin ei tee mieli lähestyä miehiä. Jos mies pelkää tulla puhumaan minulle (olen alle 160cm), miten se pärjäisi kanssani muutenkaan. En ole hiljainen ja hymyilevä koriste, vaan roisin huumorin ja vahvat mielipiteet omaava ihminen.

Siinä nyt on melkoinen ero tutustua tuollaisen ihmiseen ja sitten olla sen kanssa, kun se on jo tuttu. Uusi ihminen hermostuttaa aina, ihan sama minkalainen hän on luonteeltaan.

Muuten, onko sinun kanssasi oleminen pärjäämistä, vai onko se mukavaa? Maksaako siis edes vaivaa rohkaistua ja tulla juttusille? Sinulle se kai olisi helpompaakin, kun olet roisi ja vahva?

Henkilökemia on jotain, mille minä en osaa laittaa mitään määreitä. Sitä on tai ei ole. Ihan mukava ihminen olen :) Minä nyt vaan ajattelen, että en kestä miestä joka pelkää aloittaa puhumaan minulle, kun olen kuitenkin ihan symppiksen näköinen.

"Maksaako vaivaa tulla juttusille? " on siis turha kysymys muuten paitsi jos mies etsii pelkkää seksiä. Ei maksa vaivaa.

Vierailija
82/99 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua on tultu iskemään AINA vain silloin, kun olen ollut yksin. Kun olen jonottanut baaritiskille tai istunut/seisonut yksin kavereiden mentyä käymään vessassa jne. En ainakaan muista, että ikinä olisi kukaan tullut jutulle, jos olen ollut jonkun toisen seurassa. Oli se seuralainen sitten mies tai naispuolinen.

Ja vaatetus on ehtinyt olla monenlaista näiden vuosien aikana. Korkkaria ja hametta, nahkahousua ja farkkuja, tennareilla jne.

Itse taas lähestyin nuorempana naisia jahdatessani pelkästään yksin olevia naisia. Naisporukat olivat pelottavia, koska usein siinä tilanteessa joutuu hurmaamaan koko sakin sen yhden sijasta. On ahdistavampaa asettua näytille kolmelle-neljälle tytölle (tai kymmenelle!) kuin yhdelle. Eivät kaikki nuoret miehet ole super-ekstoverttejä, ainakaan itse en ollut.

En tiedä luitko väärin vai kirjoititko vain "väärin" vastauksesi, mutta niinhän tuossa juuri sanottiin, että häntä on tultu iskemään nimenomaan vain silloin, kun on ollut yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta Medellínistä! Mitä nämä vastaukset on? Mä olin tulossa kommentoimaan, että ei miehet mene sieltä mistä aita on matalin. Me ollaan saalistajia ja me halutaan parasta. Mutta tää onkin jotain ihan muuta kuin kuvittelin... Hermanos?! M29 ja latino

No jaa suomalaiset miehet ovat pelkureita. En tiedä miten tuo voi tulla yllätyksenä kenellekkään. Sen aggressiivisen netissä uhoavan kovan äijän kuoren alta löytyy epävarma ja pelokas hiiri joka punastuu ja juoksee karkuun jos vastaantuleva ihminen hymyilee. Minulla on jonkun verran espanjalaisia ja ranskalaisia kavereita eikä kukaan heistä pidä suomalaisista miehistä. Monet ovat sanoneet että miehet täällä ovat töykeitä, ilkeitä ja tyhmiä. Väkivaltaisuus, tunteettomuus ja alkoholin ihannointi ei myöskään ole tehnyt vaikutusta. 

Vierailija
84/99 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitänyt itseäni ihan nättinä, ja en muista että baarissa olisin koskaan mököttänyt. Olen tanssinut, jutellut kavereille ja tutuille, nauranut ja ollut oma itseni. Äärimmäisen harvoin on kukaan tullut juttelemaan, ei edes se kaikkein kännisin keski-ikäinen mies ole lähestynyt. Kukaan ei ole sanonut mitään pahaa, joku kommentoinut ulkonäköäni kauempaa.

Mutta koskaan ei ole tarjottu drinkkiä, ei pyydetty tanssimaan, ei mitään. Joskus tuntui, että joku hivuttautui lähemmäs tuijottamaan mutta ei se pelkkä tuijotus kauhean kivaa ole. 

Mitä tästäkään pitäisi päätellä? Itse en ole mennyt suoraan puhumaan baarissa miehelle jota en tunne, mutta voisin joskus kokeilla. Enää ei taida kyllä miehiä kiinnostaa, kun ikää +30 ja painoakin vähän liikaa (sitä se turvallinen avioliitto teettää). 

Tuossapa se on: "Painoakin vähän liikaa".  Ikä ei haittaa, mutta jos naisessa on läskiä... Totaalinen turn off.

Mikä hitto siinä on, ettei voi laihduttaa?

Vierailija
85/99 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta Medellínistä! Mitä nämä vastaukset on? Mä olin tulossa kommentoimaan, että ei miehet mene sieltä mistä aita on matalin. Me ollaan saalistajia ja me halutaan parasta. Mutta tää onkin jotain ihan muuta kuin kuvittelin... Hermanos?! M29 ja latino

No jaa suomalaiset miehet ovat pelkureita. En tiedä miten tuo voi tulla yllätyksenä kenellekkään. Sen aggressiivisen netissä uhoavan kovan äijän kuoren alta löytyy epävarma ja pelokas hiiri joka punastuu ja juoksee karkuun jos vastaantuleva ihminen hymyilee. Minulla on jonkun verran espanjalaisia ja ranskalaisia kavereita eikä kukaan heistä pidä suomalaisista miehistä. Monet ovat sanoneet että miehet täällä ovat töykeitä, ilkeitä ja tyhmiä. Väkivaltaisuus, tunteettomuus ja alkoholin ihannointi ei myöskään ole tehnyt vaikutusta. 

Aika juntteja kavereita sinulla, jos he kehtaavat haukkua sinulle kotimaasi miehiä. Törkeää käytöstä. Kokeilepa puhua samaan sävyyn ranskalaismiehistä ranskalaiselle naiselle.

Vierailija
86/99 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka hymyilee päin.

Vierailija
87/99 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paremminkin niin, että se baarissa reteästi naisia iskevä multitalentti paljastuu pienen tapailun jälkeen itsetuntovammaiseksi ja jatkuva pönkittämisen tarve on suuri. Lisäksi tarkistaa itsensä joka peilistä ollessasi asunnossasi.

Baariympäristössä kieltämättä tehokkaasti toimiva itsekorostus ei vaan sovellu kaikille.

Vierailija
88/99 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka hymyilee päin.

Ei oo kyllä ikinä tapahtunu.

Vierailija
89/99 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukosta erottuvaa. Ei se useimmiten tai yleensä ole se "helpoimman" näköinen nainen, mutta minua kiehtovat omaperäiset ja massasta erottuvat naiset joten lähestyn yleensä heitä. Mitä geneerisemmän näköinen, sitä vähemmän kiinnostava minun silmissäni.

M24

Vierailija
90/99 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään, jonka taktiikka on etsiä baarista nainen rumimmasta päästä. Kuulemma rantut runkkaa :D

Vierailija
91/99 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei oo koskaan lähestynyt baarissa ykskään mies olin sitten yksin tai kavereiden seurassa. Tosin olen lauta. Kai se tissittömyys on miehille totaalinen turn off. N28

Vierailija
92/99 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa meikattua 6/10 lievästi pullukkaa muttei turboläskiä.

Vierailija
93/99 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hfghgfhdf kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanon naisena suoraan, että jos lähestyn mielenkiintoista miestä pelkään että hän tulkitsee sen niin että haluan panna tai että minua saa käyttää seksuaalisesti hyväksi tms. Aika vähiin jää siis lähestymiset, korkeintaan uskallan vienosti katsoa ja hymyilla takaisn

Kyllähän miehestäkin ensimmäisenä epäillään, että on panon perässä. Monesti toki onkin, mutta minä ainakin haluan tutustua ensin :)

Eihän sinulla mitään hätää ole, jos olet julkisella paikalla kuitenkin. Ei sinua väkisin panna baarin lattialla ja miehen mukaan ei tarvitse heti lähteä, voi sopia vaikka treffit jonnekin toiselle päivälle.

Vaikka mies ei olisi pelkän seksin perässä, niin seksi varmaan kelpaisi useimmille, eikö? Siksi naisen on vaikeaa tietää, ottaako mies lähestymisen tutustumisena vai mahdollisuutena seksiin.

Vierailija
94/99 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika juntteja kavereita sinulla, jos he kehtaavat haukkua sinulle kotimaasi miehiä. Törkeää käytöstä. Kokeilepa puhua samaan sävyyn ranskalaismiehistä ranskalaiselle naiselle.

Olen yrittänyt selittää heille että suomalaisten miesten välinpitämätön ja töykeä käytös ei välttämättä johdu ilkeydestä vaan ujoudesta. Moni ystävistäni kokee tulleensa loukatuksi jos mies ei vastaa hymyyn, pidä katsekontaktia tai halua/osaa jutella small talkia tai ihan vain vaihtaa kuulumisia. Se mikä on normaalia käytöstä suomalaisessa kulttuurissa voi olla hyvinkin loukkaavaa ja epäkohteliasta jossain toisessa. En itsekkään aina ymmärrä suomalaisten miesten käyttäytymistä. Esim. minulle on käynyt muutaman kerran niin että minusta kiinnostunut mies on kohdellut minua todella ilkeästi tai välinpitämättömästi, jopa eristänyt kokonaan porukan ulkopuolelle. 

Vierailija
95/99 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavaa, joka on hoikassa seurassa. 

Ne on niin otettuja sellaisessa tilanteessa, että pääsee ujuttautumaan seurueeseen helposti. Sitten voi katsella kauniimpia ja kääntää flirtin sinne päin. 

Tuo on maailman huonoin taktiikka, että yrittää ensi uida naisporukan yhden jäsenen liiveihin ja sitten vonkaa   heti perään ryhmän toista jäsentä. Naiset pitävät sellaisia likuhihnaiskijöitä säälittävinä ja aika limaisina. Ja usko pois, vaikka sinä luulisit, että teet sen sulavasti, niin Jenni ja Minna kyllä panivat merkille, että alkuillasta pari tuntia sitten yritit ensi vokotella heidän ystäväänsä Hannaa, eli no go.

Minäkin joskus nuorena kuvittelin että vähemmän viehättäviä naisia olisi helpompi iskeä, koska olisivat enemmän otettuja huomiosta, mutta paskan marjat. Ovat epäluuloisempia, vittumaisempia ja hankalampia. Kyllä se vaan niin on että kaunis mieli kauniissa kehossa. Jos nainen on nätti, niin hän on myös todennäköisemmin mukava ja helpommin lähestyttävä.

Mistäköhän se mahtaisi oikein johtua? Olisiko miesten puolelta heidän törkeä hyväksikäyttäminen omiin, itsekkäisiin tarkoituksiinsa, ja heidän kaltoinkohtelu syynä sille, että miksi tällaiset naiset eivät ota miehiä ilomielin, ja avosylin vastaan? Ennen kuin syyttelee ketään, kannattaa myös miettiä sitä omaa käytöstään, ja asennettaan muita ihmisiä kohtaan. Ruman naisen osa tässä maailmassa on äärimmäisen karu, sitä sinä et miehenä tule koskaan ymmärtämään. Yritä olla heitä kohtaan armollisempi, ei heistä ole pakko kiinnostua romanttisessa -ja seksuaalisessa mielessä mutta se ei tarkoita sitä että heitä täytyy kohdella kuin alinta saastaa.

Vierailija
96/99 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hgfhfghdf kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua kun lukee, niin ei tee mieli lähestyä miehiä. Jos mies pelkää tulla puhumaan minulle (olen alle 160cm), miten se pärjäisi kanssani muutenkaan. En ole hiljainen ja hymyilevä koriste, vaan roisin huumorin ja vahvat mielipiteet omaava ihminen.

Siinä nyt on melkoinen ero tutustua tuollaisen ihmiseen ja sitten olla sen kanssa, kun se on jo tuttu. Uusi ihminen hermostuttaa aina, ihan sama minkalainen hän on luonteeltaan.

Muuten, onko sinun kanssasi oleminen pärjäämistä, vai onko se mukavaa? Maksaako siis edes vaivaa rohkaistua ja tulla juttusille? Sinulle se kai olisi helpompaakin, kun olet roisi ja vahva?

Henkilökemia on jotain, mille minä en osaa laittaa mitään määreitä. Sitä on tai ei ole. Ihan mukava ihminen olen :) Minä nyt vaan ajattelen, että en kestä miestä joka pelkää aloittaa puhumaan minulle, kun olen kuitenkin ihan symppiksen näköinen.

"Maksaako vaivaa tulla juttusille? " on siis turha kysymys muuten paitsi jos mies etsii pelkkää seksiä. Ei maksa vaivaa.

No joo, seksi on sitten oma asiansa.

Tässä on kyllä se paradoksi, että mitä ihanammalta nainen vaikuttaa, sen vaikeampaa häntä on lähestyä, koska isku on kova jos hommasta ei tule mitään. Tästä johtuen taas pelimiehiä pidetään rohkeina ja itsevarmoina, vaikka enemmän on kyse siitä, ettei heitä niin kiinnosta juuri tämä tietty nainen, vaan se kaato. Jos nainen kieltäytyy, sitten kokeillaan vain seuraavaa, kunnes joku lähtee. Hurmaavan itsevarma tyyppi, niinpä niin.

Vierailija
97/99 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista jotka ovat kuin tuossa huippumalliohjelmassa. Ei siis sen näköisiä geeneiltään (vaikka ei siinäkään mitään pahaa ole :D), mutta tyyliltään jotakuinkin. Ei liikaa meikkiä, ei liikaa vaatteilla koreilua, normaalipainoinen, pitkä tukka ja hyvä ryhti.

Vierailija
98/99 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka ei ole akkalauman ympäröimä, joka ei ole kaatokännissä ja josta näkyy että pitää huolta itsestään. Ei tarvitse olla hoikka tai urheilullinen (mielellään ei, koska kokemukseni mukaan lihavat naiset juttelevat herkemmin ja lähtevät mukaan helpommin ja nopeammin), mutta niin että pukeutuu naisellisesti - mekkoja ja hameita, kivoja koruja, huolelliset meikit ja pitkät hiukset - ja käyttäytyy naisellisesti. 

Vierailija
99/99 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotain tuttua tietenkin. Jotain yhteistä on hyvä olla taustalla. Edes kaukaisesti tutun tuttua.