Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miesten kiinnostus lopahtaa AINA parin kk jälkeen?

Vierailija
14.03.2017 |

Olen 28-vuotias ihan nätti, normaalivartaloinen ja muuten normaali nainen. En ole seurustellut nyt viiteen vuoteen koska jokaikisen miehen kiinnostus lopahtaa parin kuukauden jälkeen. Olen tapaillut monia miehiä. Kaikki on tuntunut menevän hyvin ja olen ihastunut. Mutta lopulta jokainen, josta olen ollut kiinnostunut, ja siis jatkanut tapailua, on parin kuukauden jälkeen ilmoittanut että ei haluakaan sitoutua/ei ole tarpeeksi tunteita/en ole se oikea. Olen kuulemma kiva ymsyms mussa ei ole vikaa.
Miten on näin helvetin vaikeaa löytää kumppani? Mikä mussa voi olla vikana?

Kommentit (224)

Vierailija
121/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkö sulla ei ole muuta kiinnostavaa tarjota kuin se pimpukka, ja sekään ei ole (enää?) parasta A-ryhmää?

Heh heh. Näin se nyt vain menee. Totuus pitää naisen kestää tasa-arvon aikana siinä missä mies.

:)

Vierailija
122/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Se mitä yritin sanoa tässä oli, että jonkun kusipää, voi olla jonkun toisen unelmamies, joka ei petä ei jätä. 

Kyllä minä tuon ymmärrän, mutta ei sitä kusipäisyyttä oikein voi puolustella sillä, että "kun minä nyt vain halusin seksiä, niin luulin, etten ole kusipää".

Ei se ole mitään puolustelua, vaan elämää. Naiset ovat monella tavalla kusipäitä ihan tietämättään, mutta se vain on sitä naiseutta. 

Joo elämää toki, mutta tässä keskustelussa se on puolustelua. Kusipäistähän tuo on, ei se millään itsensä huijaamisella muuksi muutu. Miksi sitä ei voi sanoa ääneen ilman selittelyjä?

Koska se ei ole rakentavaa, eikä lisää ymmärrystä asiasta. Leimaamalla joku ihminen yhden elämänosa-alueen hallitsemattomuuden kautta kokonaan kusipääksi on typerää. Moni ns. kusipää voisi tarvita hieman terapiaa ja tulla ulos täysin kelpo miehenä.
Kannattaa muistaa, että miehiä seksihalut tyhmentävät ihan tieteellisesti. Itsensä huijaaminen ja ajautuminen typeryyksiin on miehille ominaista. Evoluutio on tehnyt miehistä sellaisia, että heidät saa houkuteltua seksipuuhiin mahdollisimman helposti, koska evoluution näkökulmasta vain sillä on merkitystä, että ihminen lisääntyy. Ihmiselämän onnellisuudella ei ole taasen mitään merkitystä.
Naisilla pelaaminen on miehelle riski ja todennäköisesti syö elämän pituutta. Kusipäisyys siis kostautuu, jos sitä ei voi katkaista. Ja jokainen mies sen pohjimmiltaan tietää, että naisten iskeminen syö omaa identiteettiä ja elämää. Jokainen häntäheikki on jollakin tavalla henkisesti pahoinvoiva. 
Voitte miettiä miksi niin moni yhteiskunta on asettanut tiukat suitset pariutumiselle ja seksin harrastamiselle. Se voi johtua juurikin siitä, kuinka vaikeaksi kaikki menee, jos mitään suitsia ei ole. Ja sellaiseen ei ole varaa yhteiskunnissa, joissa eletään köyhyydessä. Esim. sukupuolitaudit saattoivat aikanaan tappaa ihmisiä niin paljon, että ne olivat kulkutaudeista seuraavaksi tappavimmat. 

No kyllä se minun mielestäni lisää ymmärrystä asiasta aika paljonkin, jos tiedän, että miehillä on (luontainen?) taipumus kusipäiseen käytökseen. Kyllä minusta on aika lohdullista kuulla, että minussa naisena ei ole mitään vikaa, suuri osa miehistä on tällaisia ja että tätä sattuu kaikille muillekin naisille. Minua vain riepoo tälläkin palstallakin, kun naisista tehdään ihan idiootteja, kun ihastuvat näihin pelimiehiin, eikä voida vaan sanoa, että se on kiinni pelimiesten kusipäisyydestä ja on ihan yleistä.

Ettekö te naiset todellakaan nää lävitse niistä pelimiesten maneereista ja manipuloinnesta, että ne juoksevat pillun perässä.

Mikä teidät pistää niihin tutustumaan, naivius ja typeryys.

Niin tätä juuri tarkoitin, kun naisia haukutaan tyhmiksi, mutta sitten kuitenkin sanotaan, että kaikki miehet pelaavat tätä peliä ja että miehet eivät itsekään huomaa huijaavansa. :D Mutta nyt tämä kääntyikin taas niin, että on vain muutama pelimies, jotka huijaavat ihan tietoisesti ja näihin naiset sitten tyhminä lankeavat. Eli miten se nyt on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä näitä miehiä sitten vaivaa, jotka jo kahden kuukauden jälkeen kyllästyvät ja haluavat noin äkkiä vaihtelua? Ovatko tosiaan "kaikki" miehet täysin kykenemättömiä oikeaan parisuhteeseen?

Miksi miehen pitäisi pilata loppuelämänsä toteuttamalla jonkun naisen parisuhdeperheleikkihaaveet, jos voi saada suht pienellä vaivalla uutta seuraa entisen käydessä ahdistavaksi?

Sanoinko, että näin pitäisi tehdä? Mutta on minusta kummallista, että halutaan parisuhteita, mutta kuitenkin niihin kyllästytään jo parin kuukauden jälkeen. Kyllähän tuo nuorilla ihmisillä varmaan toimii, mutta mikä järki siinä oikeasti on pidemmän päälle. Olet "parisuhteessa" ihmisen kanssa, jonka nimeä et edes muista enää parin vuoden päästä, koska hänen jälkeensä on ollut kymmeniä uusia "parisuhteita". Irtosuhteet ja säätäminen ovat asia erikseen, mutta miksi pitää johonkin suhteeseen lähteä veivaamaan, jos niissä ei ole tarkoituskaan pysyä.

Seksin saamisen takia. Monesti naiset ei halua irtoseksiä vaan seksiä vasta parisuhteessa. Saadakseen seksiä mies huijaa haluavansa parisuhteen.

Eikö tämä ole vähän säälittävää? Ryhtyä kusipääksi seksin takia?

Tottakai se on säälittävää ja itsekästä ja urpoa ja kusipäistä ja törkeää :D . Mutta todellisuutta liian usein silti.

Eli tässä ketjussa nyt väitetään seuraavaa:- Naiset haluavat parisuhteita, miehet eivät- Miehet haluavat seksiä, naiset haluavat sitä vain parisuhteissa- Miehet joutuvat tämän takia huijaamaan naisia parisuhteisiin, että saavat seksiä- Miehet toimivat siis moraalittomasti vain k**linsä johdattamanaTämä on siis miesten myöntämä ajatusmalli ja naiset ovat tyhmiä, kun eivät tätä tajua. MUTTA jos sanon, että miehet ovat yleisesti kusipäitä (joo, ne muutamat poikkeukset on olemassa) se on miesvihaa. Miehet myöntävät toimivansa kusipäisesti, mutta jos minä en voi naisena sanoa sitä ääneen, eikö totta?

Tottakai se on miesvihaa, jos yleistät tuon toiminnan. Noita pelimiehiä on miehistä aika pieni osa, mutta he ovat näissä tapauksissa suurelta osin edustettuna.

Tässä ketjussa on nyt sanottu, että tuo on miehille ihan yleinen toimintatapa ja he tekevät mitä vain saadakseen seksiä ja huijaavat, vaikka heitä ei mikään parisuhde oikeasti kiinnosta, mutta nyt sitten taas homma kääntyikin niin, että näin tekee vain se pieni pelimiesvähemmistö. Eli miten se nyt menee? Puhuttiinko tässä nyt sittenkin vain pelimiehistä? Miten voit sanoa, että pelimiehiä on pieni osa, mutta he ovat suurelta osin edustettuna? Voitko avata, miksi?

Pelimiesten touhuahan tuo on. Tosin monella miehellä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin alkaa pelaamaan jos haluaa säännöllisesti seksiä. 

Tehdääs nopeesti pieni laskelma:

-20-50 vuotiaista miehistä sinkkuja on ehkä 20 %, muut vakituisessa parisuhteessa / naimisissa.

-Sinkkumiehistä ehkä 20 % on pelimiehiä.  

-Sinkkumiehistä kuitenkin ehkä vain 50 % on ylipäätään "markkinoilla", eli käy ulkona baareissa ym, on nettideittiprofiili, alkaa juttelemaan vieraille naisille bussissa tai jotain sellaista millä ilmaisee että on avoin tutustumiselle ja voi tavata uusia ihmisiä. Eli markkinoilla on 10 % kaikista 20-50 vuotiaista miehistä. 

-Pelimiehistä kaikki on "markkinoilla" eli etsii aktiivisesti seuraa. Suurin osa pelimiehistä on sinkkuja.

-Näin ollen pelimiehet osuu tuohon 10 %:n joukkoon eli siihen miesjoukkoon, jotka ovat sekä sinkkuja että etsivät aktiivisesti seuraa. Tuossa 10 % joukossa pelimiehet on todella yliedustettuina siis, eli seuraa etsivistä sinkuista suuri osa on näitä pelimiehiä. 

Tämä on se syy, miksi naiset noita pelimiehiä kohtaa niin paljon. Ehdottomasti suurin osa miehistä ei ole pelimiehiä, mutta he ovat joko jo naimisissa/vakisuhteessa tai eivät ole asettaneet itseään "markkinoille" etsimällä aktiivisesti seuraa.  

Tuo ei varsinaisesti ole mikään laskelma ja toisekseen "laskelmasi" lopputulos ei ole se, että valtaosa seuraa etsivistä miehistä on pelimiehiä. Toki pelimiehet ovat paljon aktiivisempia seuranhakijoita keskimäärin kuin tavalliset miehet ja siten useampi nainen kohtaa heidät. Se ei kuitenkaan ole mikään syy haksahtaa pelimieheen, koska pelimiehen tunnistaa jo kaukaa. Onhan noita pelinaisiakin, mutta kun heidät tunnistaa, niin voi pitää heidän kanssaan hauskaa. 

Itseasiassa kaikkia pelimiehiä ei ollenkaan tunnista jo kaukaa. Paitsi ehkä joku konkari, joka on tullut pelimiesten huijaamaksi jo monta kertaa. Ja pointtini ei ollutkaan väittää, että suuri osa seuraa etsivistä miehistä olisi pelimiehiä vaan kertoa syitä sille, miksi niin moni nainen kohtaa elämässään pelimiehiä. 

Minä muuten olen pelinainen joidenkin miesten kanssa, ja joidenkin kanssa taas yhtään en. Nykyisen avomieheni kanssa en ole koskaan pätkääkään "pelannut", vaan ollut aitona ja täysillä alusta saakka mukana. Eli pelinaiseus ainakin on tilannesidonnaista.

Tottakai se on ainakin jossain määrin tilannesidonnaista, mutta sen huomaa helposti, että onko joku kanssasi oikeasti tosissaan vai ei. 

Vierailija
124/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itellä lopahtaa kiinnostus jo alta viikon jälkeen

Vierailija
125/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Se mitä yritin sanoa tässä oli, että jonkun kusipää, voi olla jonkun toisen unelmamies, joka ei petä ei jätä. 

Kyllä minä tuon ymmärrän, mutta ei sitä kusipäisyyttä oikein voi puolustella sillä, että "kun minä nyt vain halusin seksiä, niin luulin, etten ole kusipää".

Ei se ole mitään puolustelua, vaan elämää. Naiset ovat monella tavalla kusipäitä ihan tietämättään, mutta se vain on sitä naiseutta. 

Joo elämää toki, mutta tässä keskustelussa se on puolustelua. Kusipäistähän tuo on, ei se millään itsensä huijaamisella muuksi muutu. Miksi sitä ei voi sanoa ääneen ilman selittelyjä?

Koska se ei ole rakentavaa, eikä lisää ymmärrystä asiasta. Leimaamalla joku ihminen yhden elämänosa-alueen hallitsemattomuuden kautta kokonaan kusipääksi on typerää. Moni ns. kusipää voisi tarvita hieman terapiaa ja tulla ulos täysin kelpo miehenä.Kannattaa muistaa, että miehiä seksihalut tyhmentävät ihan tieteellisesti. Itsensä huijaaminen ja ajautuminen typeryyksiin on miehille ominaista. Evoluutio on tehnyt miehistä sellaisia, että heidät saa houkuteltua seksipuuhiin mahdollisimman helposti, koska evoluution näkökulmasta vain sillä on merkitystä, että ihminen lisääntyy. Ihmiselämän onnellisuudella ei ole taasen mitään merkitystä.Naisilla pelaaminen on miehelle riski ja todennäköisesti syö elämän pituutta. Kusipäisyys siis kostautuu, jos sitä ei voi katkaista. Ja jokainen mies sen pohjimmiltaan tietää, että naisten iskeminen syö omaa identiteettiä ja elämää. Jokainen häntäheikki on jollakin tavalla henkisesti pahoinvoiva. Voitte miettiä miksi niin moni yhteiskunta on asettanut tiukat suitset pariutumiselle ja seksin harrastamiselle. Se voi johtua juurikin siitä, kuinka vaikeaksi kaikki menee, jos mitään suitsia ei ole. Ja sellaiseen ei ole varaa yhteiskunnissa, joissa eletään köyhyydessä. Esim. sukupuolitaudit saattoivat aikanaan tappaa ihmisiä niin paljon, että ne olivat kulkutaudeista seuraavaksi tappavimmat. 

No kyllä se minun mielestäni lisää ymmärrystä asiasta aika paljonkin, jos tiedän, että miehillä on (luontainen?) taipumus kusipäiseen käytökseen. Kyllä minusta on aika lohdullista kuulla, että minussa naisena ei ole mitään vikaa, suuri osa miehistä on tällaisia ja että tätä sattuu kaikille muillekin naisille. Minua vain riepoo tälläkin palstallakin, kun naisista tehdään ihan idiootteja, kun ihastuvat näihin pelimiehiin, eikä voida vaan sanoa, että se on kiinni pelimiesten kusipäisyydestä ja on ihan yleistä.

Ettekö te naiset todellakaan nää lävitse niistä pelimiesten maneereista ja manipuloinnesta, että ne juoksevat pillun perässä.

Mikä teidät pistää niihin tutustumaan, naivius ja typeryys.

Niin tätä juuri tarkoitin, kun naisia haukutaan tyhmiksi, mutta sitten kuitenkin sanotaan, että kaikki miehet pelaavat tätä peliä ja että miehet eivät itsekään huomaa huijaavansa. :D Mutta nyt tämä kääntyikin taas niin, että on vain muutama pelimies, jotka huijaavat ihan tietoisesti ja näihin naiset sitten tyhminä lankeavat. Eli miten se nyt on?

Riippuu varmaan miten pahasti nainen on täyttänyt päänsä demin, cosmon, täykkäreiden ja muun roskan kaltaisilla mielikuvilla "unelmamiehestä"

Jos naisella ei ole itsenäistä ja kriittistä ajattelukykyä olemassa, niin ei tarvitse kuin myötäillä naista ja lirkutella muutama valkoinen valhe naisen harhaisille kuvitelmille ja homma on paketissa.

Naivi nainen rakastuu juuri niihin pahimpiin paskanpuhujiin ja kusettajiin.

Vierailija
126/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tapailemani nainen ei hylkää minua, koska olin liian hätäinen. Kun hän selvästi on kunnon tyttö, jota kannattaa odottaa. Se on niin vaikeaa luovia näissä jutuissa, kun on aina törmännyt vain pinnallisiin suhteisiin.

Vierailija
127/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko maineesi kiirinyt miesten tietoon?

Vierailija
128/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin etin miestä sen 4v. Kunnes sitte tinderissä nappas. Eri paikkakunnalta tosin. Ihan sattumaa kaikki. Synkkas hyvin ja on hyvä olla yhdessä.

Komeakin vieläpä, kaikki se mitä halusin on samassa paketissa. <3

Älä siis luovuta vielä. Meinasin ite luovuttaa usein mut sitkeästi kääntelin kiviä. En ettiny ja etin,kaikki versiot kävin läpi ja sit tapahtu.

Vierailija
129/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies automaattisesti vain seksin perässä, jos haluaa jo toisella treffikerralla mun luo yöksi ja yrittää lämmitellä?

Vierailija
130/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies automaattisesti vain seksin perässä, jos haluaa jo toisella treffikerralla mun luo yöksi ja yrittää lämmitellä?

Automaattisesti ei tietenkään voi sanoa että olisi.

Kyllä itsekin miehenä voisin ehkä haluta seksiä jo toisella treffikerralla ja voisin olla silti täysin vakavissani.

Vierailija
131/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ottaa tapailun liian vakavasti. Tän takia tapailen itse sinkkuna useita eri miehiä kun tiedän heidän tekevän ihan samaa.

Sama. Pelimiesten pyöritettäväksi joutuminen (enkä edes mennyt sänkyyn mutta ehdin ihastua) koulutti minusta "pelinaisen". 

Täälläkin sama tilanne. 

Olen ollut pitkissä ja hyvissä parisuhteissa koko elämäni, vain lyhyitä aikoja sinkkuna. Uusimman suhteen päätyttyä menin sitten ihastumaan mieheen, jolla oli muita naisia samaan aikaan (ehdimme kerran mennä sänkyynkin ennen kuin tajusin tilanteen). Suhteesta ei tietenkään tullut mitään. Itse pidin vielä koko tuon ajan kiinni siitä, että tapailen vain yhtä kerrallaan vaikka tiesin miehen toimivan toisin. Enpä pidä enää. Nytkin minulla on yli kymmenen miehen kanssa treffejä sovittuna, vaikka myös tapailen yhtä miestä puolitosissani ja olen häneen ihastunut.

Karua ehkä, mutta totta. Yksi asia mitä en ymmärrä on se, miksi hemmetissä nössömiehet kaikkialla ihailevat ja puolustelevat pelimiesten käytöstä tai jopa mahdollistavat sitä, sen sijaan että nousisivat moista touhua vastaan. Haaveiletteko te salaa, että joku päivä teistäkin tulee se pelimies joka kykenee vaihtamaan naisia kuin sukkia? Oletteko ihan varmoja siitä että se on niin hauskaa elämää kuin kuvittelette sen olevan?

Tavallisten miestenkö pitäisi jotenkin estää pelimiesten pelaaminen? Mitenkähän se tapahtuu? Kyllä se on kuulkaa ihan teidän naisten käsissä sen lopettaminen. Niin kauan kuin palkitsette pelimiehiä ja kusipäistä käyttäytymistä, eli tapailette heitä ja annatte seksiä, pelimiehiä tulee olemaan. Ei sitä mikään muu pysty pysäyttämään kuin se, että avaatte silmänne ja suljette jalkanne. Ette te kaikki niin naiiveja voi olla kuin esimerkiksi nämä naiset, jotka luulivat että Axl Smith on heihin aidosti rakastunut. Vain heihin ja juuri heihin, kaikista niistä tarjokkaista. Eihän se tosin edes pitänyt yhteyttä eikä ilmoitellut milloin on palannut Suomeen, mutta kyllä se ihan ehtaa rakkautta on ja luotettava, ihana mies. Come on, valot päälle.

Vierailija
132/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, näihin asioihin kun ei ole sitä helppoa ja mustavalkoista ratkaisua. On kusipäitä ja vilpittömiä molemmin puolin ja tuhansia erilaisia tilanteita ja asteita. Pitäisi vaan jaksaa kahlata kaikki läpi ja luottaa siihen, että ehkä se 63. tarjokas on ihan oikeasti se, jota on odotettu. Mielestäni tuossa kahden kuukauden lopahtamisessa ei sinänsä ole mitään erikoista, siinä kohti vaan huomataan ettei tästä virityksestä ole tämän kummemmaksi, vaikka yritettiin. Tai sitten paljastetaan ne kortit jotka toisella oli tiedossa jo alunperin, mikä on tosin paskamaista, mutta eikö silloinkin ole parempi, että homma päättyy? Joka tapauksessa sitten vaan uutta matoa koukkuun, ei sitä kumppania löydä kuin ihmisiin tutustumalla.

Vierailija
133/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten sulla ei vaan ole osunut oikea mies kohdalle. Kyllä se oikea sieltä vielä tulee :)

Tai sitten ei tule. Fiksu ihminen ei laske tuon naurettavan latteuden varaan yhtään mitään. Ja ap, olen itse huomannut ihan saman ja enää en oikeastaan edes uskalla kiinnostua kenestäkään.

Vierailija
134/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko liian takertuvainen, annatko myös omaa tilaa? Päädyttekö liian aikaisin sänkyyn?

Tätä klisettä en ymmärrä. Miten ihmeessä oikeasti hyvä juttu voisi mennä pilalle sillä, että mennään sänkyyn liian aikaisin? Paitsi jos puhutaan teineistä, joiden seksi on epävarmaa sähellystä. Mistä tulee sellainen oletus, että mies (tai nainen), joka oli oikeasti kiinnostunut, menettikin kiinnostuksensa kun sai seksiä?

Ihmettelen samaa. Varsinkin kun lukuisat parisuhteet saa alkunsa jopa yhdenyönjutusta eli sitä seksiä on harrastettu ihan heti kättelyssä.

Vierailija
135/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut varmaan jaksaa jopa sen pari kuukautta odotella josko sitä perseseksiä alkaisi saamaan ja sitten tietysti loppuu se mielenkiinto kun sitä ei olekaan tulossa

Vierailija
136/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos sen sijaan että koitat käyttäytyä "oikein" heittäytyisitkin tunteidesi vietäväksi?

Vierailija
137/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä näitä miehiä sitten vaivaa, jotka jo kahden kuukauden jälkeen kyllästyvät ja haluavat noin äkkiä vaihtelua? Ovatko tosiaan "kaikki" miehet täysin kykenemättömiä oikeaan parisuhteeseen?

Miksi miehen pitäisi pilata loppuelämänsä toteuttamalla jonkun naisen parisuhdeperheleikkihaaveet, jos voi saada suht pienellä vaivalla uutta seuraa entisen käydessä ahdistavaksi?

Sanoinko, että näin pitäisi tehdä? Mutta on minusta kummallista, että halutaan parisuhteita, mutta kuitenkin niihin kyllästytään jo parin kuukauden jälkeen. Kyllähän tuo nuorilla ihmisillä varmaan toimii, mutta mikä järki siinä oikeasti on pidemmän päälle. Olet "parisuhteessa" ihmisen kanssa, jonka nimeä et edes muista enää parin vuoden päästä, koska hänen jälkeensä on ollut kymmeniä uusia "parisuhteita". Irtosuhteet ja säätäminen ovat asia erikseen, mutta miksi pitää johonkin suhteeseen lähteä veivaamaan, jos niissä ei ole tarkoituskaan pysyä.

Seksin saamisen takia. Monesti naiset ei halua irtoseksiä vaan seksiä vasta parisuhteessa. Saadakseen seksiä mies huijaa haluavansa parisuhteen.

Eikö tämä ole vähän säälittävää? Ryhtyä kusipääksi seksin takia?

Tottakai se on säälittävää ja itsekästä ja urpoa ja kusipäistä ja törkeää :D . Mutta todellisuutta liian usein silti.

Eli tässä ketjussa nyt väitetään seuraavaa:

- Naiset haluavat parisuhteita, miehet eivät

- Miehet haluavat seksiä, naiset haluavat sitä vain parisuhteissa

- Miehet joutuvat tämän takia huijaamaan naisia parisuhteisiin, että saavat seksiä

- Miehet toimivat siis moraalittomasti vain k**linsä johdattamana

Tämä on siis miesten myöntämä ajatusmalli ja naiset ovat tyhmiä, kun eivät tätä tajua. MUTTA jos sanon, että miehet ovat yleisesti kusipäitä (joo, ne muutamat poikkeukset on olemassa) se on miesvihaa. Miehet myöntävät toimivansa kusipäisesti, mutta jos minä en voi naisena sanoa sitä ääneen, eikö totta?

Tottakai se on miesvihaa, jos yleistät tuon toiminnan. Noita pelimiehiä on miehistä aika pieni osa, mutta he ovat näissä tapauksissa suurelta osin edustettuna.

Mistä ihmeestä sä nuo pelimiehet tähän tempaisit? Nehän on nimenomaan ihan tavismiehet joilla se irtoseksin saaminen takkuaa ja jotka sitten alkavat tapailemaan naista pelkän seksin saamisen toivossa vaikka nainen ei kiinnostaisi muuten lainkaan. Tuollaiset pelimiehet/jännämiehet/alfat osaa jokainen nainen halutessaan kiertää kaukaa mutta nämä tavismiehet onkin hankalampi rasti, tavismies kun seisoo vaikka päällään pari kuukautta jos sillä saa seksiä.

Vierailija
138/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä toisenlaisiakin miehiä, ainakin yksi. Nimittäin mun aviomies. Parin kuukauden päästä ensitapaamisesta me jo asuttiin yhdessä ja oltiin kihloissa. Kesällä tulee viisi vuotta yhdessä, joista neljä naimisissa. Meillä on myös 3,5 v poika.

Vierailija
139/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin sinkku, huomasin kyllä aina, milloin mies oikeasti oli ihastunut. Kyllä sen huomaa. Miehestä kuin miehestä tulee tietynlainen, kun hän ihastuu tosissaan naiseen. Sitten oli niitä, jotka kyllä sanallisesti kertoivat olevansa ihastuneita, mutta käytös kertoi ihan muuta. Oltiin etäisiä, itse sai olla koko ajan se joka soittaa ym. En sitten tiedä, olenko jotenkin erityisen herkkä aistimaan toisen ihmisen tunnetiloja. Vaikka kyllä mun mielestä rakastuneen miehen tunnistaa jo kilometrien päähän.

Minulla on kyllä ihan sama kokemus. Jos olen joutunut sekunninkin edes pohtimaan, että onko tuo mies minuun aidosti ja paljon ihastunut, niin ei jatkoon. Olen kohdannut miehiä, joista olen 100% varmuudella tiennyt kilometrinkin päähän, että hän on korviaan myöten minuun rakastunut. Niiden kanssa olen sitten jatkanut, jos oma tunne on ollut sama. Jos taas olen joutunut edes hieman olemaan epävarma miehen tunteista, niin ei ole kannattanut jatkaa tutustumista. Ja miehen sanat ei ole se avain nyt tässä vaan muu käyttäytyminen. Minulle on kyllä sanottu että ollaan ihastuneita, mutta jokin käytöksessä tai yhteydenpidossa on tehnyt minut silti epävarmaksi asiasta, ja yleensä totuus on sitten ollut että mies ei ole ollut täysillä kiinnostunut, vaikka on ollut kyllä jonkin verran kiinnostunut. Minulla on ollut paljon pettymyksiä parisuhteissa ja näin jälkikäteen syynä on ollut se, että mies ei ole ollut aidosti rakastunut, jonkun verran kiinnostunut vain. Ja minä ihastuneena olen luullut liikaa. Kun oivalsin, että kannattaa alkaa suhteeseen vain sellaisen miehen kanssa, joka on minuun ihan superrakastunut ja lääpällään, niin löysin onnen.

Lucky you, itse olen ollut samasta syystä sinkkuna viimeiset 11 vuotta.

Vierailija
140/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei ole oivaltanut sitä olennaisinta juttua tässä. Noiden miesten kiinnostus ap:hen ei aluksikaan ole ollut riittävän suurta. Todella moni mies alkaa "tapailemaan" jotain naista ajankulun vuoksi, seksin vuoksi, huvin vuoksi tms, vaikka ei ole ihastunut siihen naiseen. Riittää, että se nainen on ok näköinen ja ihan kiva. Mutta mies tietää ihan alusta saakka, että tästä ei ole tulossa mitään elämänmittaista juttua. Kuitenkin parinkin kuukauden suhde on monelle miehelle parempi kuin ei mitään suhdetta esim seksin ja hauskan yhdessä olon vuoksi. Tämän vuoksi jos "tarjolla" on suhde, niin mies sen suhteen haluaa, vaikka tietää koko ajan että tulee lopettamaan sen suhteen kun alkaa vähänkin kyllästyttää tai tekee mieli alkaa etsimään sitä oikeaa tai saada vaihtelua. Ap on tulkinnut noiden miestensä kiinnostuksen väärin. Ne miehet eivät ole rakastuneet ap:hen. Ne ovat varmasti tykänneet ja viihtyneet yhdessä ym, mutta eivät ole olleet alussakaan kiinnostuneita ap:sta niin paljon, että ap edustaisi heille "vaimoehdokasta". 

Eli ei noiden miesten kiinnostus ole lopahtanut. Heitä ei ole alkujaankaan kiinnostanut kovin paljon. Heitä on kyllä kiinnostanut viettää aikaa (ja harrastaa seksiä) ap:n kanssa paremman puutteessa, mutta he eivät ole rakastuneet ap:hen ihmisenä. Ja millään tasoteorioilla ja ulkonäöillä ei tässä ole nyt väliä, kyseessä voi olla ap:ta paljon rumemmat tms miehet. 

Ap sinun kannattaa kiinnittää jatkossa huomiota siihen, että ihastuuko mies sinuun oikeasti muutamien ensimmäisten tapaamisten jälkeen. Opettele tunnistamaan ihastunut mies ja erottamaan se "kiinnostuneesta" miehestä.

Hassua,vaikka olen nainen niin tuo yllä kuvattu toimitatapa kuvaa selvästi minun toimintatapaa😀

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme