Muita, jotka eivät edes avaa yhdyssanavirheitä sisältäviä otsikoita?
Tai muita räikeitä oikeinkirjoitus- tai kielioppivirheitä. Yksittäiset painovirheet eivät haittaa.
Synttäri juhliin vinkkejä en ole mestari leipuri. en enään leivo kenellekkään pulla pitkoakaan.
En avaisi tätä, vaikka olisin ammattimainen juhlien järjestäjä pää täynnä toinen toistaan valovoimaisempia ideoita.
Kommentit (3)
En koskaan avaa
-räikeitä virheitä sisältäviä otsikoita
-selvästi provosoivia otsikoita
-ketjuja, joissa on yli 50 kommenttia
Oletpa välkky. Olen äikänope ja minusta on kyllä tärkeämpää esimerkiksi se, että ymmärtää, mitä sanat tarkoittavat. Käytät aloituksessasi sanoja painovirhe ja valovoimainen aivan väärin.
Minulla on paljon oppilaita, jotka eivät vain millään opi yhdyssanoja, vaikka toisille ne ovat itsestäänselvyyksiä. Yleensä se johtuu jonkintyyppisestä lukihäiriöstä, joka on neurologinen, lähinnä synnynnäinen ongelma. Kukaan ei ole itse itselleen aiheuttanut lukihäiriötä. Nämä oppilaat voivat kuitenkin olla hienoja tyyppejä, jotkut älykkäitäkin ja monet tietävät paljon sellaisistakin asioista, joista minä en tiedä mitään.
Sinä sen sijaan olet omahyväinen ja tympeä ihminen, joka luulee itsestään liikoja.
Sama!
Yleensä ne sisällöltäänkin ovat typeriä. Kyllä vanha viisaus: sisältö ja muoto kulkevat käsi kädessä pitää paikkansa.