Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miesten kiinnostus lopahtaa AINA parin kk jälkeen?

Vierailija
14.03.2017 |

Olen 28-vuotias ihan nätti, normaalivartaloinen ja muuten normaali nainen. En ole seurustellut nyt viiteen vuoteen koska jokaikisen miehen kiinnostus lopahtaa parin kuukauden jälkeen. Olen tapaillut monia miehiä. Kaikki on tuntunut menevän hyvin ja olen ihastunut. Mutta lopulta jokainen, josta olen ollut kiinnostunut, ja siis jatkanut tapailua, on parin kuukauden jälkeen ilmoittanut että ei haluakaan sitoutua/ei ole tarpeeksi tunteita/en ole se oikea. Olen kuulemma kiva ymsyms mussa ei ole vikaa.
Miten on näin helvetin vaikeaa löytää kumppani? Mikä mussa voi olla vikana?

Kommentit (224)

Vierailija
221/224 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa, alkaa taas kalja kiinnostamaan enemmän.

Vierailija
222/224 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parinetsijöiden pitäisi löytää toisensa oikeassa arkielämässä ja jos kymmenen törmäys-, juttelu-, tuijottelukerran jälkeen vielä kuumottaa niin silloin ollaan oikealla tiellä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/224 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on pikkasen vaikeeta tietää tälleen sinua tuntematta. Jospa sie et itse vaikuta kiinnostuneelta? Kaks kuukautta on aika pitkä aika "vaan" tapailla.

Pitkä aika?! Eihän tuossa vielä tunne toista juuri yhtään. Jos vaikka kerran viikos näkee.

Vierailija
224/224 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parinetsijöiden pitäisi löytää toisensa oikeassa arkielämässä ja jos kymmenen törmäys-, juttelu-, tuijottelukerran jälkeen vielä kuumottaa niin silloin ollaan oikealla tiellä...

Mitäs jos toisesta ei tiedä eikä saa suoraa vastausta?