Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miesten kiinnostus lopahtaa AINA parin kk jälkeen?

Vierailija
14.03.2017 |

Olen 28-vuotias ihan nätti, normaalivartaloinen ja muuten normaali nainen. En ole seurustellut nyt viiteen vuoteen koska jokaikisen miehen kiinnostus lopahtaa parin kuukauden jälkeen. Olen tapaillut monia miehiä. Kaikki on tuntunut menevän hyvin ja olen ihastunut. Mutta lopulta jokainen, josta olen ollut kiinnostunut, ja siis jatkanut tapailua, on parin kuukauden jälkeen ilmoittanut että ei haluakaan sitoutua/ei ole tarpeeksi tunteita/en ole se oikea. Olen kuulemma kiva ymsyms mussa ei ole vikaa.
Miten on näin helvetin vaikeaa löytää kumppani? Mikä mussa voi olla vikana?

Kommentit (224)

Vierailija
141/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä näitä miehiä sitten vaivaa, jotka jo kahden kuukauden jälkeen kyllästyvät ja haluavat noin äkkiä vaihtelua? Ovatko tosiaan "kaikki" miehet täysin kykenemättömiä oikeaan parisuhteeseen?

Miksi miehen pitäisi pilata loppuelämänsä toteuttamalla jonkun naisen parisuhdeperheleikkihaaveet, jos voi saada suht pienellä vaivalla uutta seuraa entisen käydessä ahdistavaksi?

Sanoinko, että näin pitäisi tehdä? Mutta on minusta kummallista, että halutaan parisuhteita, mutta kuitenkin niihin kyllästytään jo parin kuukauden jälkeen. Kyllähän tuo nuorilla ihmisillä varmaan toimii, mutta mikä järki siinä oikeasti on pidemmän päälle. Olet "parisuhteessa" ihmisen kanssa, jonka nimeä et edes muista enää parin vuoden päästä, koska hänen jälkeensä on ollut kymmeniä uusia "parisuhteita". Irtosuhteet ja säätäminen ovat asia erikseen, mutta miksi pitää johonkin suhteeseen lähteä veivaamaan, jos niissä ei ole tarkoituskaan pysyä.

Seksin saamisen takia. Monesti naiset ei halua irtoseksiä vaan seksiä vasta parisuhteessa. Saadakseen seksiä mies huijaa haluavansa parisuhteen.

Eikö tämä ole vähän säälittävää? Ryhtyä kusipääksi seksin takia?

Tottakai se on säälittävää ja itsekästä ja urpoa ja kusipäistä ja törkeää :D . Mutta todellisuutta liian usein silti.

Eli tässä ketjussa nyt väitetään seuraavaa:- Naiset haluavat parisuhteita, miehet eivät- Miehet haluavat seksiä, naiset haluavat sitä vain parisuhteissa- Miehet joutuvat tämän takia huijaamaan naisia parisuhteisiin, että saavat seksiä- Miehet toimivat siis moraalittomasti vain k**linsä johdattamanaTämä on siis miesten myöntämä ajatusmalli ja naiset ovat tyhmiä, kun eivät tätä tajua. MUTTA jos sanon, että miehet ovat yleisesti kusipäitä (joo, ne muutamat poikkeukset on olemassa) se on miesvihaa. Miehet myöntävät toimivansa kusipäisesti, mutta jos minä en voi naisena sanoa sitä ääneen, eikö totta?

Tottakai se on miesvihaa, jos yleistät tuon toiminnan. Noita pelimiehiä on miehistä aika pieni osa, mutta he ovat näissä tapauksissa suurelta osin edustettuna.

Tässä ketjussa on nyt sanottu, että tuo on miehille ihan yleinen toimintatapa ja he tekevät mitä vain saadakseen seksiä ja huijaavat, vaikka heitä ei mikään parisuhde oikeasti kiinnosta, mutta nyt sitten taas homma kääntyikin niin, että näin tekee vain se pieni pelimiesvähemmistö. Eli miten se nyt menee? Puhuttiinko tässä nyt sittenkin vain pelimiehistä? Miten voit sanoa, että pelimiehiä on pieni osa, mutta he ovat suurelta osin edustettuna? Voitko avata, miksi?

Pelimiesten touhuahan tuo on. Tosin monella miehellä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin alkaa pelaamaan jos haluaa säännöllisesti seksiä. 

Mies tietää saavansa säännöllistä seksiä ainoastaan parisuhteessa joten mies on pakotettu pelaamaan ja leikkimään parisuhdetta. Tämä selvä, mutta mikä ihmeen vika siinä ihan oikeassa parisuhteessa sitten oikein on kun se ei miehelle kelpaa? Sitä miehelle tärkeää säännöllistä seksiä siinäkin on.

Vierailija
142/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä näitä miehiä sitten vaivaa, jotka jo kahden kuukauden jälkeen kyllästyvät ja haluavat noin äkkiä vaihtelua? Ovatko tosiaan "kaikki" miehet täysin kykenemättömiä oikeaan parisuhteeseen?

Miksi miehen pitäisi pilata loppuelämänsä toteuttamalla jonkun naisen parisuhdeperheleikkihaaveet, jos voi saada suht pienellä vaivalla uutta seuraa entisen käydessä ahdistavaksi?

Sanoinko, että näin pitäisi tehdä? Mutta on minusta kummallista, että halutaan parisuhteita, mutta kuitenkin niihin kyllästytään jo parin kuukauden jälkeen. Kyllähän tuo nuorilla ihmisillä varmaan toimii, mutta mikä järki siinä oikeasti on pidemmän päälle. Olet "parisuhteessa" ihmisen kanssa, jonka nimeä et edes muista enää parin vuoden päästä, koska hänen jälkeensä on ollut kymmeniä uusia "parisuhteita". Irtosuhteet ja säätäminen ovat asia erikseen, mutta miksi pitää johonkin suhteeseen lähteä veivaamaan, jos niissä ei ole tarkoituskaan pysyä.

Seksin saamisen takia. Monesti naiset ei halua irtoseksiä vaan seksiä vasta parisuhteessa. Saadakseen seksiä mies huijaa haluavansa parisuhteen.

Tottakai se on säälittävää ja itsekästä ja urpoa ja kusipäistä ja törkeää :D . Mutta todellisuutta liian usein silti.

Eli tässä ketjussa nyt väitetään seuraavaa:- Naiset haluavat parisuhteita, miehet eivät- Miehet haluavat seksiä, naiset haluavat sitä vain parisuhteissa- Miehet joutuvat tämän takia huijaamaan naisia parisuhteisiin, että saavat seksiä- Miehet toimivat siis moraalittomasti vain k**linsä johdattamanaTämä on siis miesten myöntämä ajatusmalli ja naiset ovat tyhmiä, kun eivät tätä tajua. MUTTA jos sanon, että miehet ovat yleisesti kusipäitä (joo, ne muutamat poikkeukset on olemassa) se on miesvihaa. Miehet myöntävät toimivansa kusipäisesti, mutta jos minä en voi naisena sanoa sitä ääneen, eikö totta?

Tottakai se on miesvihaa, jos yleistät tuon toiminnan. Noita pelimiehiä on miehistä aika pieni osa, mutta he ovat näissä tapauksissa suurelta osin edustettuna.

Tässä ketjussa on nyt sanottu, että tuo on miehille ihan yleinen toimintatapa ja he tekevät mitä vain saadakseen seksiä ja huijaavat, vaikka heitä ei mikään parisuhde oikeasti kiinnosta, mutta nyt sitten taas homma kääntyikin niin, että näin tekee vain se pieni pelimiesvähemmistö. Eli miten se nyt menee? Puhuttiinko tässä nyt sittenkin vain pelimiehistä? Miten voit sanoa, että pelimiehiä on pieni osa, mutta he ovat suurelta osin edustettuna? Voitko avata, miksi?

Pelimiesten touhuahan tuo on. Tosin monella miehellä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin alkaa pelaamaan jos haluaa säännöllisesti seksiä. 

Oletko koskaan kuullut sellaisesta kuin parisuhde? Niissä perinteisesti on harrastettu seksiä ja ihan säännöllisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana tulee mieleen ripustautuminen, liian nopea sitoutumisen tare ja ehkä mustasukkaisuus kaupan päälle. Suhdetta jatketaan se pari kuukautta kun toinen miellyttää, mutta lopulta karataan painostavaa ilmapiiriä.

Vierailija
144/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ottaa tapailun liian vakavasti. Tän takia tapailen itse sinkkuna useita eri miehiä kun tiedän heidän tekevän ihan samaa.

Sama. Pelimiesten pyöritettäväksi joutuminen (enkä edes mennyt sänkyyn mutta ehdin ihastua) koulutti minusta "pelinaisen". 

Täälläkin sama tilanne. 

Olen ollut pitkissä ja hyvissä parisuhteissa koko elämäni, vain lyhyitä aikoja sinkkuna. Uusimman suhteen päätyttyä menin sitten ihastumaan mieheen, jolla oli muita naisia samaan aikaan (ehdimme kerran mennä sänkyynkin ennen kuin tajusin tilanteen). Suhteesta ei tietenkään tullut mitään. Itse pidin vielä koko tuon ajan kiinni siitä, että tapailen vain yhtä kerrallaan vaikka tiesin miehen toimivan toisin. Enpä pidä enää. Nytkin minulla on yli kymmenen miehen kanssa treffejä sovittuna, vaikka myös tapailen yhtä miestä puolitosissani ja olen häneen ihastunut.

Karua ehkä, mutta totta. Yksi asia mitä en ymmärrä on se, miksi hemmetissä nössömiehet kaikkialla ihailevat ja puolustelevat pelimiesten käytöstä tai jopa mahdollistavat sitä, sen sijaan että nousisivat moista touhua vastaan. Haaveiletteko te salaa, että joku päivä teistäkin tulee se pelimies joka kykenee vaihtamaan naisia kuin sukkia? Oletteko ihan varmoja siitä että se on niin hauskaa elämää kuin kuvittelette sen olevan?

Minä en edes pystyisi tapailemaan muita, jos olisin yhtään tosissani kenenkään kanssa. Varmaan on vahva ihastus!

Siksi käytinkin sanaa "puolitosissani".

Vierailija
145/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtivät tutustua ja hoksaavat ettet ole sitä mitä etsivät.

Vierailija
146/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan kuullut sellaisesta kuin parisuhde? Niissä perinteisesti on harrastettu seksiä ja ihan säännöllisesti.

Ja sitoutumishaluttomia miehiä varten on maailman vanhimman ammatin edustajat, sieltä jokainen mies saa seksiä ihan niin säännöllisesti kuin haluaa.

Yhdenkään miehen ei ole mikään pakko leikkiä naisen tunteilla vaan se on ilkeän ja itsekkään miehen valinta.

Vierailija
147/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi yleistää .

Voiko historiassasi olla jotain sellaista mikä vaikuttaa siihen että miesten kiinnostus lopahtaa.

Onko jotain esim mt ongelmia tai muita sairauksia .

Ehkä liikaa miespuolisia "halinalle ystäviä"/ fb kamuja ( en tarkoittanut sitten Facebookia)

Mikä on oma analyysi asiasta ?

Vierailija
148/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

gfgdfgsdfg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ottaa tapailun liian vakavasti. Tän takia tapailen itse sinkkuna useita eri miehiä kun tiedän heidän tekevän ihan samaa.

Sama. Pelimiesten pyöritettäväksi joutuminen (enkä edes mennyt sänkyyn mutta ehdin ihastua) koulutti minusta "pelinaisen". 

Täälläkin sama tilanne. 

Olen ollut pitkissä ja hyvissä parisuhteissa koko elämäni, vain lyhyitä aikoja sinkkuna. Uusimman suhteen päätyttyä menin sitten ihastumaan mieheen, jolla oli muita naisia samaan aikaan (ehdimme kerran mennä sänkyynkin ennen kuin tajusin tilanteen). Suhteesta ei tietenkään tullut mitään. Itse pidin vielä koko tuon ajan kiinni siitä, että tapailen vain yhtä kerrallaan vaikka tiesin miehen toimivan toisin. Enpä pidä enää. Nytkin minulla on yli kymmenen miehen kanssa treffejä sovittuna, vaikka myös tapailen yhtä miestä puolitosissani ja olen häneen ihastunut.

Karua ehkä, mutta totta. Yksi asia mitä en ymmärrä on se, miksi hemmetissä nössömiehet kaikkialla ihailevat ja puolustelevat pelimiesten käytöstä tai jopa mahdollistavat sitä, sen sijaan että nousisivat moista touhua vastaan. Haaveiletteko te salaa, että joku päivä teistäkin tulee se pelimies joka kykenee vaihtamaan naisia kuin sukkia? Oletteko ihan varmoja siitä että se on niin hauskaa elämää kuin kuvittelette sen olevan?

Tavallisten miestenkö pitäisi jotenkin estää pelimiesten pelaaminen? Mitenkähän se tapahtuu? Kyllä se on kuulkaa ihan teidän naisten käsissä sen lopettaminen. Niin kauan kuin palkitsette pelimiehiä ja kusipäistä käyttäytymistä, eli tapailette heitä ja annatte seksiä, pelimiehiä tulee olemaan. Ei sitä mikään muu pysty pysäyttämään kuin se, että avaatte silmänne ja suljette jalkanne. Ette te kaikki niin naiiveja voi olla kuin esimerkiksi nämä naiset, jotka luulivat että Axl Smith on heihin aidosti rakastunut. Vain heihin ja juuri heihin, kaikista niistä tarjokkaista. Eihän se tosin edes pitänyt yhteyttä eikä ilmoitellut milloin on palannut Suomeen, mutta kyllä se ihan ehtaa rakkautta on ja luotettava, ihana mies. Come on, valot päälle.

Komppaan 100%. Täällä on oikeasti joka päivä niitä itkeviä naisia, kun mies sitä ja mies tätä. Lopettakaa naiset se uhriutuminen, oikeesti ja ottakaa vastuu niistä miesvalinnoistanne.

Vierailija
149/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies automaattisesti vain seksin perässä, jos haluaa jo toisella treffikerralla mun luo yöksi ja yrittää lämmitellä?

sitä enemmän  varmaan yrittää lämmitellä, mitä ihastuneempi on. Ei ainakaan itselle tulisi mieleen, että rakastuin ensisilmäyksellä taidanpa pihdata pari kuukautta.

Vierailija
150/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites intiimihygenia? Jos vähän enemmän löyhkää sängyssä niin kyllähän siinä karskimmallakin kaverilla into lopahtaa.

Vierailija
151/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin, että se parin kuukauden jälkeinen ero ei johdu kyllästymisestä. Aletaan vain etsiä sitä hätäuloskäyntiä, kun toinen esittää sen "minne meidän suhde on menssa" kysymyksen.

Vierailija
152/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pitänyt tiukan linjan sen suhteen, että mun kanssa ei pelailla. En harrasta yhdenyönjuttuja enkä halua säätöjä, enkä ole halunnut olla leikkikalu siksi aikaa kunnes mies löytää sen oikean johon hän rakastuu.

Olen toistaiseksi ikisinkku. Ei tästä vaan tule mitään. Kukaan ei halua mitään vakavaa, eikä halua tutustua ilman heti sänkyyn hyppäämistä, eikä arvosta mitään muuta kuin hetken huumaa. Tai siltä se alkaa tuntua.

Vierailija
153/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos sen sijaan että koitat käyttäytyä "oikein" heittäytyisitkin tunteidesi vietäväksi?

Niin. Ja kannattaisi koittaa tutustua ihmisiin muutenkin kun vain himojensa purkamisella jollekkin randomille panolle =D

Vierailija
154/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin sama tilanne. 

Olet pelinainen ja alat moralisoida pelimiesten touhuja. 

37-vuotiaana ensimmäistä kertaa elämässäni, kyllä. Entä sitten? Ja osoittaisitko missä moralisoin? Kunhan sanoin ihmetteleväni sitä, että seksiä saamattomat miehet ihannoivat pelimiesten käytöstä ja kerroin pitäväni tätä typeränä.

Kyseisestä pelimiehestä (joka teki minusta pelinaisen) ei muuten todellakaan olisi voinut uskoa että hän on sellainen. Ei ole mikään lepertelijä ja yltiöromanttista paskaa suoltava kasanova, ei erityisen komea ulkonäöltäänkään, ja naisenpuutettaan valittelee siinä missä muutkin. Olen jutellut asian hänen kanssaan halki ihan suoraan, koska mielestäni hän oli minulle sen verran velkaa että pakotin hänet kuuntelemaan mielipiteeni hänen käytöksestään. Hän oli todella yllättynyt, kun kerroin hänen pelaavan naisilla. Ei ollut itse tullut ajatelleeksikaan sellaista. Ja uskon että hän oli ihan vilpittömästi tätä mieltä.

Hänen tapauksessaan kyse on siis ihan ajattelemattomuudesta - ja toisaalta toki myös itsepetoksesta ja jonkin asteisesta naisvihasta, koska tiedän että en ole ensimmäinen nainen joka hänelle tästä asiasta huomauttaa. Hän ei vain ota naisten kommentteja kovinkaan vakavasti. Naiset kun nyt vain ovat sellaisia tuulella käyviä heikkopäisiä debiilejä, joille on ihan ok mm. valehdella ja joita saa vedättää omien tarpeiden tyydyttämisen nimissä, ja joilta saatu palaute on ihan höpöhöpöpuhetta. Tältä palstalta voi päivittäin lukea kirjoituksia, joissa mies suhtautuu naisiin juuri samalla tavalla. Tämä mies vain oli taitava peittämään suhtautumistaan silloin, kun tapasimme. Itse tätä peittelyä ja pelaamista tiedostamattaan (häneen paremmin tutustuttuani olen varma, ettei hän tee sitä tietoisesti).

Vierailija
155/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko liian takertuvainen, annatko myös omaa tilaa? Päädyttekö liian aikaisin sänkyyn?

Tätä klisettä en ymmärrä. Miten ihmeessä oikeasti hyvä juttu voisi mennä pilalle sillä, että mennään sänkyyn liian aikaisin? Paitsi jos puhutaan teineistä, joiden seksi on epävarmaa sähellystä. Mistä tulee sellainen oletus, että mies (tai nainen), joka oli oikeasti kiinnostunut, menettikin kiinnostuksensa kun sai seksiä?

Niin, tämä siis pätee tapauksiin, joissa toinen osapuoli osoittaa aitoa kiinnostusta, kuten itsekin asian totesit. Mutta ongelma onkin siinä, että on ihmisiä, etenkin miehiä, jotka esittävät kiinnostunutta saadakseen ainoastaan seksiä, ja kun saavat haluamansa, katoavat vähin äänin. Sille toiselle ihmiselle jää siitä todella hyväksikäytetty, arvoton ja typerä olo. Sitä tuntee sellaisessa tilanteessa itsensä ihan totaalisen huonoksi ja riittämättömäksi ihmisenä, herää kysymys että enkö ole tarpeeksi hyvä suhteeseen? Toki kiinnostus on asia, joka joko syntyy kahden ihmisen välille tai ei synny, sitä ei voi missään nimessä pakottaa mutta aina pitäisi tehdä peli selväksi jo alkuvaiheessa, ja kertoa toiselle suoraan että mitä oikein on etsimässä, ja sitten katsoa että onko toisen kanssa asiasta yhteisymmärrys olemassa vai ei, ja jos ei ole niin sen jälkeen voi molemmat jatkaa eri suuntiin ilman että ketään loukataan siinä prosessissa. Toisen ihmisen tahallinen harhaanjohtaminen, ja hyväksikäyttäminen on väärin ja todella tuomittavaa.

Vierailija
156/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aika vaikea asia ja vaatii aika paljon rohkeutta ja muutenkin kanttia viheltää peli poikki. Katsotaanpa omaa tilannetta. Olen tapaillut naista muutaman kuukauden. Viihdymme toistemme seurassa hyvin, arvomaailma kohtaa on samoja harrastuksia jne. Noh sitten taas on niitä huonoja puolia(varmasti myös minussa hänen mielestään), jotka eivät tässä tilanteessa haittaa kun emme ole ns. virallisesti yhdessä tai asu yhdessä. Periaatteessa kaikki on siis hyvin tällä hetkellä tälläisessä "kevytsuhteessa", mutta jos mietin että hänen kanssaanko sitten loppuelämä pitäisi viettää saman katon alla ja tutustuttaa sukulaisiin jne... noh en ole ollenkaan varma.

Vierailija
157/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin etin miestä sen 4v. Kunnes sitte tinderissä nappas. Eri paikkakunnalta tosin. Ihan sattumaa kaikki. Synkkas hyvin ja on hyvä olla yhdessä.

Komeakin vieläpä, kaikki se mitä halusin on samassa paketissa. <3

Älä siis luovuta vielä. Meinasin ite luovuttaa usein mut sitkeästi kääntelin kiviä. En ettiny ja etin,kaikki versiot kävin läpi ja sit tapahtu.

Jos sitkeästi kiviä kääntelit, niin ei ole mikään kovin suuri yllätys, että löytyi nimenomaan vieraalta paikkakunnalta. Kannattaa ehkä muuttaa hänen luokseen ja lopettaa käynnit kokonaan nykyiselle asuinpaikkakunnallesi. Nimittäin jos mies kuulee millainen jopo olet ollut, niin kiinnostus saattaa lakata aika nopeasti. 

Vierailija
158/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin aviomieheltäni.

Lyhyesti: seksi alkaa tylsistyttää

Vierailija
159/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin sama tilanne. 

Olet pelinainen ja alat moralisoida pelimiesten touhuja. 

37-vuotiaana ensimmäistä kertaa elämässäni, kyllä. Entä sitten? Ja osoittaisitko missä moralisoin? Kunhan sanoin ihmetteleväni sitä, että seksiä saamattomat miehet ihannoivat pelimiesten käytöstä ja kerroin pitäväni tätä typeränä.

Kyseisestä pelimiehestä (joka teki minusta pelinaisen) ei muuten todellakaan olisi voinut uskoa että hän on sellainen. Ei ole mikään lepertelijä ja yltiöromanttista paskaa suoltava kasanova, ei erityisen komea ulkonäöltäänkään, ja naisenpuutettaan valittelee siinä missä muutkin. Olen jutellut asian hänen kanssaan halki ihan suoraan, koska mielestäni hän oli minulle sen verran velkaa että pakotin hänet kuuntelemaan mielipiteeni hänen käytöksestään. Hän oli todella yllättynyt, kun kerroin hänen pelaavan naisilla. Ei ollut itse tullut ajatelleeksikaan sellaista. Ja uskon että hän oli ihan vilpittömästi tätä mieltä.

Hänen tapauksessaan kyse on siis ihan ajattelemattomuudesta - ja toisaalta toki myös itsepetoksesta ja jonkin asteisesta naisvihasta, koska tiedän että en ole ensimmäinen nainen joka hänelle tästä asiasta huomauttaa. Hän ei vain ota naisten kommentteja kovinkaan vakavasti. Naiset kun nyt vain ovat sellaisia tuulella käyviä heikkopäisiä debiilejä, joille on ihan ok mm. valehdella ja joita saa vedättää omien tarpeiden tyydyttämisen nimissä, ja joilta saatu palaute on ihan höpöhöpöpuhetta. Tältä palstalta voi päivittäin lukea kirjoituksia, joissa mies suhtautuu naisiin juuri samalla tavalla. Tämä mies vain oli taitava peittämään suhtautumistaan silloin, kun tapasimme. Itse tätä peittelyä ja pelaamista tiedostamattaan (häneen paremmin tutustuttuani olen varma, ettei hän tee sitä tietoisesti).

Voi luoja, sä olet helppo höynäytettävä. Tuo mieshän on erityisen taitava peluri.

Vierailija
160/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on aika vaikea asia ja vaatii aika paljon rohkeutta ja muutenkin kanttia viheltää peli poikki. Katsotaanpa omaa tilannetta. Olen tapaillut naista muutaman kuukauden. Viihdymme toistemme seurassa hyvin, arvomaailma kohtaa on samoja harrastuksia jne. Noh sitten taas on niitä huonoja puolia(varmasti myös minussa hänen mielestään), jotka eivät tässä tilanteessa haittaa kun emme ole ns. virallisesti yhdessä tai asu yhdessä. Periaatteessa kaikki on siis hyvin tällä hetkellä tälläisessä "kevytsuhteessa", mutta jos mietin että hänen kanssaanko sitten loppuelämä pitäisi viettää saman katon alla ja tutustuttaa sukulaisiin jne... noh en ole ollenkaan varma.

Etkö ole ollut noista huonoista puolista alussa tietoinen, vai miksi olet aloittanut suhteen?

Kysyy tuo ylempänä kirjoittanut "pelinainen", joka ei kuitenkaan lähde suhteeseen noista lähtökohdista - tai jos lähden niin teen miehelle heti aluksi selväksi, että en näe suhteella kovin pitkälle kantavaa tulevaisuutta. Näin heikommilla oleva osapuoli voi itse valita, haluaako ottaa riskin vai onko mieluummin yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi