Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miesten kiinnostus lopahtaa AINA parin kk jälkeen?

Vierailija
14.03.2017 |

Olen 28-vuotias ihan nätti, normaalivartaloinen ja muuten normaali nainen. En ole seurustellut nyt viiteen vuoteen koska jokaikisen miehen kiinnostus lopahtaa parin kuukauden jälkeen. Olen tapaillut monia miehiä. Kaikki on tuntunut menevän hyvin ja olen ihastunut. Mutta lopulta jokainen, josta olen ollut kiinnostunut, ja siis jatkanut tapailua, on parin kuukauden jälkeen ilmoittanut että ei haluakaan sitoutua/ei ole tarpeeksi tunteita/en ole se oikea. Olen kuulemma kiva ymsyms mussa ei ole vikaa.
Miten on näin helvetin vaikeaa löytää kumppani? Mikä mussa voi olla vikana?

Kommentit (224)

Vierailija
1/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko liian takertuvainen, annatko myös omaa tilaa? Päädyttekö liian aikaisin sänkyyn?

Vierailija
2/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama ongelma on meillä miehillä.

Itse tapailin juuri naisen kanssa vähän päälle 3kk ja sieltä tuli sitten yllättäen tekstari että ei ole kemiaa.

Minä joka olisin todella sitoutumishaluinen en saa tilaisuutta siihen :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu paitsi että olen ruma ja lauta :( Eli uskon että tossa ne syyt miksei miehet kattele mua kauempaa kun just sen pari kuukautta. Tälläkin hetkellä tapailen erästä miestä ja tätä tapailua on kohta takana just sen 2 kk ja tuntuu jo nyt että miestä on alkanut kyllästyttämään... Ei varmaan kestä enää kauaa tämä(kään) tapailu :(

Vierailija
4/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on pikkasen vaikeeta tietää tälleen sinua tuntematta. Jospa sie et itse vaikuta kiinnostuneelta? Kaks kuukautta on aika pitkä aika "vaan" tapailla.

Vierailija
5/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto? Eikai mikään suhde kestä jos asenne on jo toi että kyllä se toinen kohta kyllästyy. Tämä kommentti tarkoitettu siis nro 3 kommentoijalle.

Vierailija
6/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa keskittyä elämässä muihin asioihin kuin seurusteluun. Kyllä sä viimestään keski-ikäisenä jonkun ukon löydät (mikäli vielä haluat) kun tajuavat että kohta ovat vanhoja eivätkä halua olla yksin

Vierailija
7/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama ongelma on meillä miehillä.

Itse tapailin juuri naisen kanssa vähän päälle 3kk ja sieltä tuli sitten yllättäen tekstari että ei ole kemiaa.

Minä joka olisin todella sitoutumishaluinen en saa tilaisuutta siihen :/

Mene ap:n kanssa treffeille?

Vierailija
8/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että en vaikuttaisi kiinnostuneelta. Mielestäni osoitan kyllä kiinnostukseni ja olen muutenkin huomaavainen ja ajattelevainen. En ole takertuvainen, osaan antaa tilaa enkä halua koko ajan ketään nähdä. Riippuu vähän miehestäkin ja siitä kuinka paljon hän haluaa nähdä, en siis itse ole aina ehdottelemassa näkemistä vaan miehet myös. Seksiä en heti anna mutta kyllähän yleensä 2 kk ajassa tulee jo sitäkin harrastettua. En vaan ymmärrä.

-ap

Vierailija
9/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihan nätti"

Luulen, että vastaus ongelmaan löytyy noista kahdesta sanasta rivien välistä luettuna.

Vastimattomaan ulkonäköön kun lisätään ripaus kaheliutta ja takertuva omistushaluinen luonne, niin kuka tahansa tervejärkinen mies kaasuttaa auringonlaskuun taakseen katsomatta.

Vierailija
10/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sulla ei vaan ole osunut oikea mies kohdalle. Kyllä se oikea sieltä vielä tulee :)

Vierailija
11/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se nyt ole ihan normaalia että kiinnostus lopahtaa tuossa vaiheessa todennäköisimmin jos on lopahtaakseen? Kuitenkin ihan tarpeeksi pitkä aika, että ehtii toiseen tutustua kunnolla.

Vierailija
12/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti millainen olet pinnan alta? Pelkkä normaali ei paljoa kerro, normaaliuden määritelmä on hyvin lavea.

Loppupeleissä sillä nättiydellä tai normaalivartalolla ei pitkälle pötkitä, jos miehellä ei ole sun kanssa hyvä olla.

Asenne, arvot, kiinnostuksen kohteet, älykkyys, sosiaaliset taidot, arjen hallinta ja suhtautuminen tähän mieheen saavat miehen joko rakastuminen tai sitten häipymään.

Jos koet, että olet noissakin suhteissa ok, niin sitten tapaamasi miehet eivät vain ole olleet sinua varten ja hyvä vaan, että ovat häipyneet😁

Vierailija
13/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa tuuria. Mulla oli ihan samanlaista pitkään ja sitten vaan löytyikin mies, jonka kanssa kaikki osui kohdalleen. Sinänsä ironista, että hän on myös ulkonäkönsä puolesta parempi kuin nämä edelliset tapailukumppanit. En ole keksinyt muuta selitystä kuin sattuman.

Vierailija
14/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten sulla ei vaan ole osunut oikea mies kohdalle. Kyllä se oikea sieltä vielä tulee :)

Niin, kun on kylän jännämiehet käyty läpi

Vierailija
15/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama juttu paitsi että olen ruma ja lauta :( Eli uskon että tossa ne syyt miksei miehet kattele mua kauempaa kun just sen pari kuukautta. Tälläkin hetkellä tapailen erästä miestä ja tätä tapailua on kohta takana just sen 2 kk ja tuntuu jo nyt että miestä on alkanut kyllästyttämään... Ei varmaan kestä enää kauaa tämä(kään) tapailu :(

Eiköhän se joku muu kuin ulkonäkö sen kiinnostuksen lopeta, vai säkissä ja huppu päässä olet tähän saakka ollut?

Vierailija
16/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavat olla  Tinder tuttavuksia joista harvoin syntyy oikeita suhteita.Tapaa mies harrastusten parissa  niin teillä voi olla alusta asti jotain yhteistä.Tsemppiä.

Vierailija
17/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitavat olla  Tinder tuttavuksia joista harvoin syntyy oikeita suhteita.Tapaa mies harrastusten parissa  niin teillä voi olla alusta asti jotain yhteistä.Tsemppiä.

Kaipa siellä tinderissä on ihan samoja ihmisiä mitä harrastuksissakin.

Harrastuksessa tapaaminen on hirveän epätodennäköistä eikä ikinä voi kenestäkään tietää kuka on sinkku ja kuka varattu. Aloite on paljon helpompi tehdä netissä kuin kasvokkain harrastuksessa.

Vierailija
18/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja säkö kiinnostut sit about kaikista niistä miehistä?

Vierailija
19/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanhenki on kertakäyttökulttuuria. Sukupuolet eivät enää tarvitse toisiaan tullakseen toimeen, eikä kahden väliset suljetut parisuhteet ole enää mikään ihanne ja normi vaan suhteet voivat olla mitä monimuotoisempia. Asiassa ei ole mitään henkilökohtaista.

Vierailija
20/224 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko liian takertuvainen, annatko myös omaa tilaa? Päädyttekö liian aikaisin sänkyyn?

Tätä klisettä en ymmärrä. Miten ihmeessä oikeasti hyvä juttu voisi mennä pilalle sillä, että mennään sänkyyn liian aikaisin? Paitsi jos puhutaan teineistä, joiden seksi on epävarmaa sähellystä. Mistä tulee sellainen oletus, että mies (tai nainen), joka oli oikeasti kiinnostunut, menettikin kiinnostuksensa kun sai seksiä?