Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et kassalle mennessä ota maksuvälinettä esille silloin kun kassa lyö ostoksia

Vierailija
08.03.2017 |

vaan alat kaivamaan sitä ja mahdollista etukorttia rahapussista vasta kun kassa sanonut loppusumman? Ja minkä takia säilytät korttia rahapussissa erillisessä rahakorttisuojassa? Hidas!

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koeta kestää. Mitä vikaa hitaudessa on? Sinäkin vanhenet päivä päivältä, ja sinäkin vielä liityt meihin hitaisiin. Kun se tapahtuu muistelemme yhdessä hymyssä suin tätä pöhköä avaustasi.

Tosiaanko se ikä vaikuttaa niin paljon älyyn, että ei osata ennakoida ja ottaa sitä maksuvälinettä valmiiksi esille? Vai onko tässä nyt aivot juotu taas?

Emme me kaikki ole sellaisia kuin vanhempasi. Ei kaikille viina maistu. Ja kyllä tosiaan, ikä vaikuttaa nopeuteen. Kaikki vaan sujuu hitaammin kuin ennen. Niin se vain on, parempi uskoa jo nyt vaikka itsekin sen tulet sitten huomaamaan. Parasta jos opit sen jo nyt, niin et ole niin huvittava muille hampaitasi kiristellessäsi ja mulkoillessasi otsatukkasi alta kassajonossa. 

Jos tajuaa, että kaikki tapahtuu hitaammin kuin ennen niin tajuaa myös aloittaa ne toimet aikaisemmin kuin aiemmin. Vai mitä?

Ei,ei ei,  kun se tajuaminenkin on hitaampaa

vuan mihinkä siton kiire, valamiissa mualimassa

Vierailija
22/106 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon ärsyttävämpiä ne on joiden jalat ei jostain syystä toimi vielä siinä vaiheessa kun vaihtorahaa tai korttia tungetaan käsilaukkuun. Ei voi liikkua samalla, vaan se operaatio on ensin suoritettava tientukkeena maksupaikan edessä. Sama tapahtuu pankkiautomaateilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. ostaa vain yhden makaronipaketin ja tonnikalapurkin aina kerrallaan, eikä tajunnut että joillakin voi olla useampia ostoksia pakattavana jolloin on tyhmää seisoskella tyhjän panttina kassaflikan edessä seteli kämmenellä.

Sekö on tosiaan niin vaikeaa, että tulee takaisin pakkaamasta niitä ostoksia juuri sopivasti silloin kun kassa vetää viimeisiä lävitse? Ei helvetti, ihmiset ovat kyllä yksinkertaisia.

Miten osaat kirjoittaa muttet lukea? Juurihan #4 pääsi kertomasta, että tekee juuri noin. Sinä se tässä yksinkertainen olet tai muuten käsityskyvytön. Nimitin sinua yllä hampaiden kiristelijäksi, mutta taidatkin olla niitä suu auki moljottajia, jotka eivät tajua mistä muut keskustelevat. Tyhmyyttä huokuva katse vain siirtyy puhujasta toiseen ja suu ammottaa avoinna.

Vierailija
24/106 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ladon siinä kohtaa ostoksia kassiin. Mene munapää toiseen jonoon tärisemään. Vttu jos sais euron jokasesta idiootista ulisijasta...

Vierailija
25/106 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän mua ärsyttää ne jakarit, jotka menevät kärry täynnä tavaraa itsepalvelukassalle. Niitten kassojen idea on se, että ne asiakkaat pääsevät nopeasti, jotka ostavat vain muutamaan tuotteen, mutta eipä se toimi kun niihin mennään isojen kärryjen kanssa vaikka isoa tavaramäärää ostaessa oikea paikka olisi kassa.

Samaa mieltä. Miksikähän niihin ip-kassoihin ei laiteta selvää rajoitusta. Monissa paikoissa on jonkinlainen kyltti, että "tarkoitettu vähäisille ostoksille" tjsp. Mutta kun jonkun mielestä se 234 tuotetta on vähäinen ostos. Voisi olla selkeästi vaikka max. 7 ostosta (hatusta nyt tuon numeron tempaisin, mutta älysitte kai idean). Kaikkihan sitä eivät uskoisi, mutta eikö ne kassalaitteet voisi sitten ohjelmoida siten, etteivät enää sitä kahdeksatta tuotetta hyväksyisi.

Vierailija
26/106 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koeta kestää. Mitä vikaa hitaudessa on? Sinäkin vanhenet päivä päivältä, ja sinäkin vielä liityt meihin hitaisiin. Kun se tapahtuu muistelemme yhdessä hymyssä suin tätä pöhköä avaustasi.

Tosiaanko se ikä vaikuttaa niin paljon älyyn, että ei osata ennakoida ja ottaa sitä maksuvälinettä valmiiksi esille? Vai onko tässä nyt aivot juotu taas?

Emme me kaikki ole sellaisia kuin vanhempasi. Ei kaikille viina maistu. Ja kyllä tosiaan, ikä vaikuttaa nopeuteen. Kaikki vaan sujuu hitaammin kuin ennen. Niin se vain on, parempi uskoa jo nyt vaikka itsekin sen tulet sitten huomaamaan. Parasta jos opit sen jo nyt, niin et ole niin huvittava muille hampaitasi kiristellessäsi ja mulkoillessasi otsatukkasi alta kassajonossa. 

Jos tajuaa, että kaikki tapahtuu hitaammin kuin ennen niin tajuaa myös aloittaa ne toimet aikaisemmin kuin aiemmin. Vai mitä?

Niinkö? Ei se minun kokonaisaikaani kassalla lyhennä, koska mitä aikaisemmin siirryn pakkaamasta maksamaan, niin sen enemmän minulle jää pakattavaa. Ja sitä pidemmän aikaa kassatyttö lykkelee sinun ostoksiasi minun ostosten sekaan. Parempi minulle, että pakkaan ensin pidempään, sitten maksan, ja sitten pakkaan loput vähäiset jäljelle jääneet ostokset pois ennen kuin hihna kuljettaa sinun ostoksesi sotkemaan pakkaamistani. Haittapuolena on, että sinä joudut odottamaan pidempään, mutta sehän ei ole haitta minulle. Vai mitä?

Vierailija
27/106 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos vanhukset hidasteleekin, kyllä tosi usein myös nuoret hidastelee. Heidän kun on pakko kassajonossakin tuijottaa puhelinta. Maksun koittaessa vasta aletaan kaivelemaan korttia tai rahaa.

Meitä on joka lähtöön.

Vierailija
28/106 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilö ei pakkasi vasta maksettuaan.

DO YOU SPEAK FINNISH!!

Vierailija
29/106 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aika menee niiden tavaroiden lappaamiseen hihnalle,ei siinä ehdi taskuja kaivella.

Vierailija
30/106 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä yleensä varmistan ensin, että voiko maksaa luonnossa, ennen kuin kaivan maksuvälineeni esiin. Harvassa paikassa nykyään käy..

No ei. Tuollaisia pedofiiliajeltuja posliinipimpsoja on nykyään 13 tusinassa. Eikä stamp trampisi asiaa paranna.

Vierailija
31/106 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon ärsyttävämpiä ne on joiden jalat ei jostain syystä toimi vielä siinä vaiheessa kun vaihtorahaa tai korttia tungetaan käsilaukkuun. Ei voi liikkua samalla, vaan se operaatio on ensin suoritettava tientukkeena maksupaikan edessä. Sama tapahtuu pankkiautomaateilla.

Onpa sinulla pienet ongelmat. Ajattele sen sijaan jos sinut olisi joukkoraiskattu yökerhon vessassa ja kärsisit siitä lähtien paniikkihäiriöistä. Kyllä silloin toivoisit, että sinulla olisi niin pienet ongelmat kuin nyt.

Vierailija
32/106 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ne, jotka seisovat bussipysäkillä, mutta bussin saapuminen tuleekin yllätyksenä ja lompakko tai bussikortti kaivetaan vasta bussin sisällä hirveän häsläyksen kanssa esille.

Vierailija
33/106 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ekaksi menevät on nopeampia, jäljessä tulevat hitaampia. Ihan sama kuin liikenteessä. Muutoinhan olisit siinä jonossa ennen minua. Ihan turha viddu kitistä tai vilkutella valoja. Mene kassalle ennemmin jos on kiire. Tai ohita jos uskallat.

Vierailija
34/106 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän teen juuri niin! Ja laitan sen jakokapulan hihnalle omien ostosteni jälkeen - olen kunnon mies enkä kivanyyhkislilttijännämies

Vierailija
35/106 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilö ei pakkasi vasta maksettuaan.

DO YOU SPEAK FINNISH!!

Pakkasi vasta maksettuaan. Ap

Vierailija
36/106 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa. Tai sitten olen vain saamaton. 

Vierailija
37/106 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pakkaan vasta kun olen maksanut. Oli minulla sitten 1 tai 1000 ostosta. Kaivelen kyllä maksukortin esiin siinä odotellessa. Ja pakatessa pakkaan rauhassa ja harkiten niin ettei mikään lytisty ja kaikki kassit ovat suurinpiirtein saman painoisia. On sitä huokailuja kuultu mutta minä olen asiakas siinä missä muutkin.

Ja muuten sen bonuskortin voi vetäistä heti kun yksi tavara on skannattu.

Vierailija
38/106 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun maksukorttini ovat korttilompakossa, korttilompakko on pienessä käsilaukussa ja pieni käsilaukku on isommassa laukussa ja isompi laukku on kärryissä. Miehellä menee aina hermot kun kaivelen kännykkää, lompakkoa tai avaimia kassista joka on kassissa joka on kassissa.

Vierailija
39/106 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaupassa käynti vaatii ilmeisesti hirvittävän paljon energiaa niin fyysisesti kuin henkisestikin. Teinit ei ainakaan sano pihaustakaan kassalla, kun taas vanhukset haluavat kaivaa niitä kymmensenttisiään joka välissä. Eivätkä monet osaa käyttää niitä maksukorttejakaan, painakaa keltaista nappia jos painatte PIN-koodin väärin! Sitä korttia ei tarvitse ottaa pois (maksutoimitus täytyy käynnistää uudestaan).

Vierailija
40/106 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ruokakaupassa nii häiritse korttien esille ottaminen mutta postissa??? MIKSI ihmiset ottaa ne henkkarit ja saapumisilmotuksen esille vasta pyydettäessä ku hakevat pakettia? Varsinki ne henkkarit on jotenki hemmetin hankalat tajuta ottaa esille vaikka ne kummiski pyydetää joka kerta. Aina ne on silti jossai kassin pohjalla vaikka pakettia haetaan. Mulla on aina kaikki tarvittava kädessä jo ennen jonoon menoa että voin ihan vaan ojentaa kassalle kaikki mitä pitää. 

Henkkarit kaivan vasta tiskillä esiin, koska vasta siinä on laskutila, jossa lompakon voi kaivaa repusta.

Minulle postissa käyminen ei ole niin pyhä toimitus, että lähtisin varta vasten vain henkkari kourassa pelkästään postiin. Samalla matkalla hoidan kaupassakäynnin ja muut asioinnit. Postiin mennessä saattaa olla jo aika monta kassia ja pusseloa sen repun lisäksi käsissä, lisäksi vielä pipo ja hansikkaat. Siinä ei todellakaan hiki päässä kaivella henkkareita tai maksukortteja ilman laskutilaa odotellessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän