Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et kassalle mennessä ota maksuvälinettä esille silloin kun kassa lyö ostoksia

Vierailija
08.03.2017 |

vaan alat kaivamaan sitä ja mahdollista etukorttia rahapussista vasta kun kassa sanonut loppusumman? Ja minkä takia säilytät korttia rahapussissa erillisessä rahakorttisuojassa? Hidas!

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan Mobilepaylla, joten kännykkä on valmiina kädessä ja vilautan sitä vain scannauslaitteelle. Helppoa ja nopeaa!

Vierailija
2/106 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta kestää. Mitä vikaa hitaudessa on? Sinäkin vanhenet päivä päivältä, ja sinäkin vielä liityt meihin hitaisiin. Kun se tapahtuu muistelemme yhdessä hymyssä suin tätä pöhköä avaustasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pakkaan niitä ostoksia.

Nappaan sen kortin esiin kun myyjä vetää viivakoodia kolmanneksi viimeisestä tuotteesta. Ja kyllä: nappaan. Tiedän tasan tarkkaan missä lokerossa se on lompakossa.

Vierailija
4/106 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen pakkaamaan tavaroita siksi aikaa kun kassa käsittelee ostoksia. Tulen ajoissa ennen loppusummaa takaisin, ja maksan tasarahalla. Jos jättäisin rahat maksutasolle kesken ostosten ja lähtisin pakkaamaan, joku huonossa lykyssä veisi rahat.

Vierailija
5/106 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koeta kestää. Mitä vikaa hitaudessa on? Sinäkin vanhenet päivä päivältä, ja sinäkin vielä liityt meihin hitaisiin. Kun se tapahtuu muistelemme yhdessä hymyssä suin tätä pöhköä avaustasi.

Tosiaanko se ikä vaikuttaa niin paljon älyyn, että ei osata ennakoida ja ottaa sitä maksuvälinettä valmiiksi esille? Vai onko tässä nyt aivot juotu taas?

Vierailija
6/106 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. ostaa vain yhden makaronipaketin ja tonnikalapurkin aina kerrallaan, eikä tajunnut että joillakin voi olla useampia ostoksia pakattavana jolloin on tyhmää seisoskella tyhjän panttina kassaflikan edessä seteli kämmenellä.

Vierailija
7/106 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaanko se ikä vaikuttaa niin paljon älyyn, että ei osata ennakoida ja ottaa sitä maksuvälinettä valmiiksi esille? Vai onko tässä nyt aivot juotu taas?

Emme me kaikki ole sellaisia kuin vanhempasi. Ei kaikille viina maistu. Ja kyllä tosiaan, ikä vaikuttaa nopeuteen. Kaikki vaan sujuu hitaammin kuin ennen. Niin se vain on, parempi uskoa jo nyt vaikka itsekin sen tulet sitten huomaamaan. Parasta jos opit sen jo nyt, niin et ole niin huvittava muille hampaitasi kiristellessäsi ja mulkoillessasi otsatukkasi alta kassajonossa. 

Vierailija
8/106 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska inhoan väkivaltaa! Aina, kun kassa alkaa lyömään ostoksia, on minun pakko kääntää pääni pois. Tiedän, että se on hänen työtään, mutta silti.

Vierailija
9/106 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. ostaa vain yhden makaronipaketin ja tonnikalapurkin aina kerrallaan, eikä tajunnut että joillakin voi olla useampia ostoksia pakattavana jolloin on tyhmää seisoskella tyhjän panttina kassaflikan edessä seteli kämmenellä.

Sekö on tosiaan niin vaikeaa, että tulee takaisin pakkaamasta niitä ostoksia juuri sopivasti silloin kun kassa vetää viimeisiä lävitse? Ei helvetti, ihmiset ovat kyllä yksinkertaisia.

Vierailija
10/106 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mistä mä tiedän, kuinka paljon mun pitää sieltä kolikko-kukkarosta koivertaa, ennen kuin se summa on sanottu!

Vierailija
11/106 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö ei pakkasi vasta maksettuaan. Eikä ollut vanhus. Korkeintaan 50v jos sitäkään.

Vierailija
12/106 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme me kaikki ole sellaisia kuin vanhempasi. Ei kaikille viina maistu. Ja kyllä tosiaan, ikä vaikuttaa nopeuteen. Kaikki vaan sujuu hitaammin kuin ennen. Niin se vain on, parempi uskoa jo nyt vaikka itsekin sen tulet sitten huomaamaan. Parasta jos opit sen jo nyt, niin et ole niin huvittava muille hampaitasi kiristellessäsi ja mulkoillessasi otsatukkasi alta kassajonossa. 

Jos tajuaa, että kaikki tapahtuu hitaammin kuin ennen niin tajuaa myös aloittaa ne toimet aikaisemmin kuin aiemmin. Vai mitä?

Vierailija
13/106 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yleensä varmistan ensin, että voiko maksaa luonnossa, ennen kuin kaivan maksuvälineeni esiin. Harvassa paikassa nykyään käy..

Vierailija
14/106 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei myös voi laittaa sitä korttia jo ennakkoon siihen laitteeseen?

Vierailija
15/106 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua ärsyttää ne jakarit, jotka menevät kärry täynnä tavaraa itsepalvelukassalle. Niitten kassojen idea on se, että ne asiakkaat pääsevät nopeasti, jotka ostavat vain muutamaan tuotteen, mutta eipä se toimi kun niihin mennään isojen kärryjen kanssa vaikka isoa tavaramäärää ostaessa oikea paikka olisi kassa.

Vierailija
16/106 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei myös voi laittaa sitä korttia jo ennakkoon siihen laitteeseen?

No kun ei voi muilla olla kiire kun ei kato mullakaan ole!

Vierailija
17/106 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun tein kassahommia niin mua kans ärsytti tää niitten asiakkaiden kohdalla ketkä naputteli kassahihnaa ja huohotteli sitä kun olin mukamas niin hidas... Kumma juttu kun on niin hirveä kiire ni miksei nää asiakkaat KOSKAAN menny pakkaamaan niitä tavaroitaan vaan jäi tuijottelemaan mun naamaa? :D Ja tosiaan rahoja/kortteja alettiin kaivamaan laukusta/taskusta/repusta vasta silloin kun olin summan sanonut. Siinä vaiheessa teki itsekkin mieli huohotella ja naputella.

Vierailija
18/106 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole jonoja ennen minua niin en ehdi ottaa korttia esille koska pakkaan ostoksia ja otan muovipussin ja laitan sen kassahihnalle yms. Jos on jonoa ennen minua niin ehdin paremmin ottaa kortin esille paitsi että joudun kaivamaan pankkikortin plus kanta-asiakaskortin. Jossain liikkeessä joudun vielä kaivamaan kolmannenkin kortin eli opiskelijakortin jos sieltä saa opiskelija-alennusta.

Vierailija
19/106 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska maksan 5 senttisillä ja haluan tietää paljonko niitä pitää kaivaa. Eikä se paljon hidasta kun me lasketaan ne ne kolikot pari kertaa kassaneidin kanssa, mahdollisesti kolmesti jos kaksi ekaa ei täsmää.

Vierailija
20/106 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ruokakaupassa nii häiritse korttien esille ottaminen mutta postissa??? MIKSI ihmiset ottaa ne henkkarit ja saapumisilmotuksen esille vasta pyydettäessä ku hakevat pakettia? Varsinki ne henkkarit on jotenki hemmetin hankalat tajuta ottaa esille vaikka ne kummiski pyydetää joka kerta. Aina ne on silti jossai kassin pohjalla vaikka pakettia haetaan. Mulla on aina kaikki tarvittava kädessä jo ennen jonoon menoa että voin ihan vaan ojentaa kassalle kaikki mitä pitää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi