Miksi kaikki laittaa nykyään epäluonnolliset kulmakarvat ja ripset?
Ei tuollaiset yli tummat kulmakarvat ja pitkät ripset ole yhtään nättiä. Täysin luonnotonta.
Kommentit (17)
Eivät kaikki, vain tyhjäpäisimmät tekee tuota. Samaan kastiin menee hiustenpidennykset ja tekokynnet.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin kaikki?
No mitä olen vastaatulevia katellut vaikka kaupassa, niin tämä on nykytrendi.
Tekevät kaikkensa koska paskat geenit. Menee sitten vähän yli.
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki, vain tyhjäpäisimmät tekee tuota. Samaan kastiin menee hiustenpidennykset ja tekokynnet.
Ketä varten noita laitetaan? Tykkääkö miehet oikeasti tekoripsistä-, kynsistä ja hiuksista?
Katoin just Selviytyjät jakson Ruudussa eikä kyllä kellään naisilla ollut luonnolliset kulmakarvat.
Aivan kamalaa. Pahaa tekee kattella sellasii hynttättyjä pyntättyjä ja varsinkin suurin osa niista on kehopositiivia niin mietin vaan että jos tuon ajan ois käyttäny päivittäin siihen että kiertää vaikka korttelin tai pari niin oisko eri meininki?
Kai siinä on sama kuin kuulemma huulitäytteistä. Ehkä ensin otetaan luonnolliset ripsenpidennykset, mutta pikkuhiljaa sille sokeutuu ja ottaa aina vain luonnottomammat. Itse haluan näyttää meikittömänä oikeasti meikittömältä, mutta toisaalta minulla onkin mustat ja tuuheat ripset sekä kulmat ihan luonnostaan, joten ehkä siksi en ihan täysin ymmärrä koko aihetta. Jos on ns. "väritön" meikittä, ehkä haluaa meikkiä pysyvämpää ilmettä noilla lisukkeilla. Minusta kyllä monet vaaleakulmaiset ovat hyvin kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä varten noita laitetaan? Tykkääkö miehet oikeasti tekoripsistä-, kynsistä ja hiuksista?
Miehet laitta myös hiusten tuhennukset,kuin väriä hiuksiin.Kaljun kohtaan hiusten istutus.Halpaa hiustenistutus on esim.Turkki/ Thaima loma matkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin kaikki?
Katsot aika valikoivasti vastaantulevia. Yritäpä uudelleen: tuossa tulee Helvi, 94 v. Seuraavana Paavo, 56 v. Sitten Lumi, 11 v. JNE
Nojaa, suurimmalla osalla on kyllä mielestäni ihan perus kulmakarvat jne, jos jollain on vähän erikoisemmat niin varmaan ne erottuukin paremmin joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin kaikki?
Katsot aika valikoivasti vastaantulevia. Yritäpä uudelleen: tuossa tulee Helvi, 94 v. Seuraavana Paavo, 56 v. Sitten Lumi, 11 v. JNE
Tuon ikäiset tilaavat ruoat kotiinkuljetuksena nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin kaikki?
Katseesi osuu vain näihin vähäpukeisiin pusuhuuliin. Et huomaa taviksia.
Vierailija kirjoitti:
Okei. Itse sairastuin vakavasti ja pitkät paksut hiukseni ohenivat siinä määrin, että edessä olisi ollut hiusten lyhyeksi leikkuu vuosien kasvatuksen jälkeen, joten valitsin lisähiukset, joiden avulla en menettänyt pituuttani.
Sairaus vaikuttaa ulkonäköön, joten laitatin myös ripsienpidennykset, jotta tuntisin oloni kauniimmaksi ja laitetuksi...
Koen jälleen olevani jollain tavalla kaunis. Ripset ovat suht luonnolliset, toki tuuheammat, samoin hiukset vastaa omaani, millaiset olivat ennen sairastumistani..
Älkää ihmiset tuomitko tyhjäpäiksi, jos ette tiedä, mistä syystä joku näitä tekohiuksia ja ripsia yms käyttää..
Jos joku haluaa käyttää, onko sillä väliä, tavitseeko analysoida, kukaan ei tiedä totuutta, miksi joku näihin päätyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Itse sairastuin vakavasti ja pitkät paksut hiukseni ohenivat siinä määrin, että edessä olisi ollut hiusten lyhyeksi leikkuu vuosien kasvatuksen jälkeen, joten valitsin lisähiukset, joiden avulla en menettänyt pituuttani.
Sairaus vaikuttaa ulkonäköön, joten laitatin myös ripsienpidennykset, jotta tuntisin oloni kauniimmaksi ja laitetuksi...
Koen jälleen olevani jollain tavalla kaunis. Ripset ovat suht luonnolliset, toki tuuheammat, samoin hiukset vastaa omaani, millaiset olivat ennen sairastumistani..
Älkää ihmiset tuomitko tyhjäpäiksi, jos ette tiedä, mistä syystä joku näitä tekohiuksia ja ripsia yms käyttää..
Jos joku haluaa käyttää, onko sillä väliä, tavitseeko analysoida, kukaan ei tiedä totuutta, miksi joku näihin päätyy.
Joo mutta minkä takia laittaa epäluonnolliset lisäkkeet oli sitten syy mikä tahansa?
Luulevat että niin saa tavisnaamastakin kauniin.