Kuka on sinun celebrity crush?
Eli julkisuuden henkilö, johon olet ihastunut. Jos sinulla on ollut useita celebrity crusheja niin kerro vaikka kaikki!
Minun celebrity crush on tällä hetkellä Eddie Redmayne. Katsoin ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja ihastuin häneen ihan täysin!
Entisiä celebrity crusheja ovat olleet mm. Chris Pine ja Brock O'hurn
Kommentit (1940)
Vierailija kirjoitti:
Mulla tämä on ongelma. Olen ollut tosi pitkään ihastunut yhteen julkkismieheen (ei suomalainen). Haaveilen yhteisestä elämästä hänen kanssaan ja kuvittelen mielessäni tilanteita, jossa kohtaisimme ja rakastuisimme. Melkein kaikki vapaa-aika menee haaveillessa. Twitteriä harkitsen nyt tosi paljon, kun sitä kautta voisin laittaa miehelle suoraan viestin. Tiedän, miten älytön se ajatus on! Vaikuttaa tosi huonontavasti mun elämään, kun kukaan potentiaalinen mies ei tunnu miltään näiden haaveiden jälkeen...
Tuttu tunne... ah
Surusilmäinen Kurt Cobain hiukset sekaisina harmaassa villapaidassa syksyisessä sateisessa Seattlessa skeittilauta taustalla.
Eilen, tänään ja ikuisesti. Kukaan ei korvaa häntä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon hitto soikoon 30v mies ja haaveilen kaikista sellaisista naisista mitä en koskaan voi saada, olkoon mikä julkkis tahansa (en tarkoita Maisa Torppaa). Miten te muut olette parantuneet tästä? Eiks tämmöinen vaiva pitäisi kuulua johonkin teini-ikään?
Minä lähestyn 70:tä. Kejua lukiessani huomasin, etten ole ihastunut viime aikoina. Joko kaikki on ohi?
Vierailija kirjoitti:
Viggo Mortensen Aragornina, aaaaah! Ja vielä nimenomaan sellasena vähän likaisena ja räsyisenä, viimeisten kohtausten sliipattu kuningas ei enää yhtään iske.
Näin:
Sama. Emilia Clarkessa on myös jotain kiinnostavaa. Tom Selleck myös, Sean Connery ja Judd Nelson Breakfast Clubissa. Robert Downey Jr myös Ally McBealissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tämä on ongelma. Olen ollut tosi pitkään ihastunut yhteen julkkismieheen (ei suomalainen). Haaveilen yhteisestä elämästä hänen kanssaan ja kuvittelen mielessäni tilanteita, jossa kohtaisimme ja rakastuisimme. Melkein kaikki vapaa-aika menee haaveillessa. Twitteriä harkitsen nyt tosi paljon, kun sitä kautta voisin laittaa miehelle suoraan viestin. Tiedän, miten älytön se ajatus on! Vaikuttaa tosi huonontavasti mun elämään, kun kukaan potentiaalinen mies ei tunnu miltään näiden haaveiden jälkeen...
Tuttu tunne... ah
Mulla on kanssa sama, tunnustan :D Koko elämä mennyt haaveillessa, enkä ole yhtään oikeaa parisuhdetta saanut aikaiseksi. No menee se elämä näinkin, olen tuottava veronmaksaja ja kaikin puolin harmiton ihminen. Toisinaan mietin, että mitähän tämä ihastuksen kohde sanoisi, jos tietäisi. Varmaan tarjoaisi terapian :D Mä uskallan jopa kertoa, kuka se mulla on: James Hetfield... Ja mä en ole ihan nuori, täytän seuraavaksi 44.
Vierailija kirjoitti:
Heath Ledger, rip.
Tämä - aina ja ikuisesti. Niin valovoimainen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heath Ledger, rip.
Tämä - aina ja ikuisesti. Niin valovoimainen!
Komein mies kautta aikojen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Onpas Eddie suosittu, mäkin oon ihan in looove....😍
Jo kasarilta asti ollut Bruce Willis. Häntä vaan rakastan.
Cole Sprouse saa sukat hyrräämään jaloissa 😌 kasvoin disneyn parissa ja the suite life zack ja cody tuli tutuksi 🤭
Kaikkia ei voi tältä istumalta muistaa, mutta tässä joitain:
- Renée O’Connor ”Xena the Warrior Princess” -sarjassa Gabriellena pitkillä hiuksilla (sorit, henk. koht. mielt.)
- Lara Flynn Boyle ”Twin Peaks” -tv-sarjassa Donna Haywardina.
- Jewel Staite ”Firefly”-tv-sarjassa Kaylee Fryen roolissa.
- laulaja-Erin on nykyään jotenkin suloinen (tai ehkä on aina ollut, en seurannut niin paljon silloin aikoinaan)
- Krista Siegfrieds
- Elina Kottonen
Viimeisin:
- Pauliina Ilmonen
t: M43v
Rammsteinin Till Lindemann