Kuka on sinun celebrity crush?
Eli julkisuuden henkilö, johon olet ihastunut. Jos sinulla on ollut useita celebrity crusheja niin kerro vaikka kaikki!
Minun celebrity crush on tällä hetkellä Eddie Redmayne. Katsoin ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja ihastuin häneen ihan täysin!
Entisiä celebrity crusheja ovat olleet mm. Chris Pine ja Brock O'hurn
Kommentit (1940)
Vierailija kirjoitti:
Ana de Armas
Mä otan sitten Ben Affleckin kun se jää muuten yksin. Hyviä puolia: alkoholismia ja tasapainottomuutta voisi käyttää lyömäaseena ja kevytkeljuiluun aina kun en saisi tahtoani läpi. Lisäksi se lopulta varmasti antaisi minullekin pääroolin jossain sen elokuvassa.
VESTA BURMAN <3
Ei oo ennen ollut julkkisihastuksia.
T. 26 v.
Vierailija kirjoitti:
Alan Rickman. Muut eivät ymmärrä... huoh. En yleensä välitä julkkiksista, sillä pelkkä ulkonäkö ei juurikaan herätä mitään reaktioita, täytyy olla karismaa, oikeanlainen persoona, jne. Jotenkin Rickmanissa (tai siis siinä mielikuvassa joka minulla hänestä on) yhdistyy nuo kaikki.
Oi tinä uniikki lumihiutaleparka, eikö ne muut siis niiku silleen tajuuuu, huuuuuoh, ah ja voi...
...ja sitten ihastuksen kohteena on geneerinen jännämiesakkojen ihanne vuosikymmenten takaa. Heh.
Ois edes Sean Harris, joka on miljuuna kertaa jännempi. (juu, mulla romahti aikoinaan Rickmanin ihailu huomattavasti, kun äijä osottautui siviilissä paskantärkeäksi patsastelijaksi - kaverukset Tom Hiddelston ja Benedict Cumberbatch tekivät nimittäin joskus aikoinaan someen pätkiä, jossa kilpailivat, kumpi imitoi hauskemmin ALan Rickmania (hänellähän on erittäin tunnistettava ääni, puhetapa ja maneerit), ne olivatkin hilpeitä (näytettiin muistaakseni Graham Norton -showssakin), ja Rickman otti nokkiinsa. Ei ilmeisesti ollut kuullut sanontaa, et matkiminen on kohteliaisuuden korkein muoto)
Vierailija kirjoitti:
jätän vain tämän tänne
https://en.wikipedia.org/wiki/Celebrity_worship_syndrome
Tosikko, mikä vesikko.
Vierailija kirjoitti:
jätän vain tämän tänne
https://en.wikipedia.org/wiki/Celebrity_worship_syndrome
Noihan on kaikki miehiä. Naiset tykkää julkkiksista ihan vaan omaksi huvikseen.
Vierailija kirjoitti:
Antti Tuisku. En olisi ikinä uskonut että näin käy.
Mulla on sama. Ja inhosin sitä alussa. Sitten vaan aloin lämmetä sille koska joku sen biisi kosketti syvältä ja huomasin miten symppis on ihmisenä. Sitten aloin huomata muitakin asioita, kuten että sillä on ihana hymy, nauravat silmät, jne. Ja Pam, I'm in love❤️
En ikinä olisi uskonut että jos kerran elämässäni ihastun julkkikseen, se on joku v-tun Antti Tuisku!
Mutta niinhän se tosielämässäkin menee, että tulee ihastuttua sellaisiin miehiin joista ei olisi uskonut, mutta on vain joku ihmeellinen kemia.
Tommi Korpela, vaikka vois olla mun iskä kun on sen verran ikää mut huhhuh et on hyvännäköne mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan Rickman. Muut eivät ymmärrä... huoh. En yleensä välitä julkkiksista, sillä pelkkä ulkonäkö ei juurikaan herätä mitään reaktioita, täytyy olla karismaa, oikeanlainen persoona, jne. Jotenkin Rickmanissa (tai siis siinä mielikuvassa joka minulla hänestä on) yhdistyy nuo kaikki.
Oi tinä uniikki lumihiutaleparka, eikö ne muut siis niiku silleen tajuuuu, huuuuuoh, ah ja voi...
...ja sitten ihastuksen kohteena on geneerinen jännämiesakkojen ihanne vuosikymmenten takaa. Heh.
Ois edes Sean Harris, joka on miljuuna kertaa jännempi. (juu, mulla romahti aikoinaan Rickmanin ihailu huomattavasti, kun äijä osottautui siviilissä paskantärkeäksi patsastelijaksi - kaverukset Tom Hiddelston ja Benedict Cumberbatch tekivät nimittäin joskus aikoinaan someen pätkiä, jossa kilpailivat, kumpi imitoi hauskemmin ALan Rickmania (hänellähän on erittäin tunnistettava ääni, puhetapa ja maneerit), ne olivatkin hilpeitä (näytettiin muistaakseni Graham Norton -showssakin), ja Rickman otti nokkiinsa. Ei ilmeisesti ollut kuullut sanontaa, et matkiminen on kohteliaisuuden korkein muoto)
Ehkä sitten olisi kannattanut olla jännämiesakka vuosikymmenten takaa, omassa ikäluokassani tuo herättää enemmän ihmetystä siihen pisteeseen asti että en yleensä kehtaa sanoa mitä julkkista pidän viehättävimpänä. Ei nyt hirvittävä ongelma, mutta "lumihiutailen" täällä sitten anonyymisti. :-p
Voit ottaa ihan rauhallisesti, vaikka Rickmania inhoaisitkin. Se Cumberbatchin imitaatio oli kyllä ihan hauska.
Esiteininä 70-luvulla: John Wayne ja Jimmy Carter, vähän myöhemmin Pelle Miljoona
Hyvin pysyvästi David Bowie
Henry Fonda, Buster Keaton, Johnny Depp, Alan Rickman, U2:n Bono, Michael Jackson, Tom Cruise vain jokunen mainitakseni
Vierailija kirjoitti:
Esiteininä 70-luvulla: John Wayne ja Jimmy Carter, vähän myöhemmin Pelle Miljoona
Hyvin pysyvästi David Bowie
Henry Fonda, Buster Keaton, Johnny Depp, Alan Rickman, U2:n Bono, Michael Jackson, Tom Cruise vain jokunen mainitakseni
Eeppistä, että joku muukin on tuntenut vetoa Pelle Miljoonaan! High five!
Vierailija kirjoitti:
Paul Rudd. Ottaisin.
Antaisin. Edestä ja takaa, alta ja päältä.
Editorsin Tom Smith ja Tom Hardy Taboossa
Vierailija kirjoitti:
Editorsin Tom Smith ja Tom Hardy Taboossa
Dat back... uuuh.
Ana de Armas