Kävin helsingissä pitkästä aikaa, miksi kellään takseista ei ollut mittaria?
Vähän pisti ihmetyttämään, täällä missä itse asun takseissa on mittarit, helsingissä taas kellään ei ollut, sanoivat vaan jonku hinnan alussa, halusivat vielä käteisenä. Tosi pimeää meininkiä.
Kommentit (30)
Jännä juttu. Kaikissa käyttämissäni takseissa - Lähitaksi, Taksi Helsinki, Menevä - on ollut taksamittarit.
No et osannut ottaa oikeita takseja. Mutta mitäpä maalainen voi tietää
Oot hypännyt johonkin villitaksiin. Olen joutunut viimeaikoina usein kulkemaan takseilla ja kaikissa on ollut mittari sekä muutkin asiat kuten pitää. Kun käytän vain tiettyjä.
LähiTaksi ja taksi Helsinki on ainoat joita käytän. Näihin voi luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten otetaan oikea taksi? Juna aseman eessä oli niitä jonossa niin menin semmoseen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole Helsingissä käynytkään.
Olen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten otetaan oikea taksi? Juna aseman eessä oli niitä jonossa niin menin semmoseen. Ap
Minkä junaaseman ?
Vierailija kirjoitti:
Kysäseppä Berneriltä ja kerro meillekin mitä vastaa. Kadonnut kuin tuhka tuuleen...
elelee saamillaan korruptiorahoilla kuten suuri osa Suomen poliitikoista
korruptiot kukoistavat Suomessa vuodesta toiseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä junaaseman ?
Sen ison missä on se citycenter kauppakeskus vastapäätä. Ap
Mielestäni taksien apit toimii myös hyvin. Matkan hinta on tiedossa ennen lähtöä. Taksamittarit on kalliita eikä välttämättä tuo mitään lisäarvoa kun matkan hinnasta sovitaan etukäteen. Jos se ei käy, asiakas voi valita toisen taksin.
Suosittelen käyttämään Taksi Helsinki yrityksen takseja hesassa. Se on luotettava lafka jossa hommat hoidetaan oikein.
Itse käytän vain Taksi Helsinkiä sovelluksen kautta. Aina luotettava.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen käyttämään Taksi Helsinki yrityksen takseja hesassa. Se on luotettava lafka jossa hommat hoidetaan oikein.
Jep.
Tosi paskoja takseja ollut Helsingissä.
Tapaus 1: Tilasin puhelimitse. Netistä joku firma. Ei saapunut. Soitin 20 min. kuluttua uudestaan. Oli kuulemma matkalla. Ei osannut sanoa koska saapuu. Odotin vielä 15 min. oli tuulinen ja kylmä ilma ja odotin lapsen kanssa. Ei osannut sanoa missä viipyy. Peruin tilauksen ja tilasin toisen.
Tapaus 2: Taksi Rauttikselta Viking terminaaliin. Veloitti 35€. Sairasta!
Sovellus esim. 02 Taksi kannattaa hankkia, näet kiinteän hinnan ja eri firmojen lähimmät taksit, halvimmat/kalliimmat.
Sovelluksesta voi seurata taksin kulkua ja välillä ovat kyllä ihme reittejä kulkeneetkin. Valitettavasti jotkut saattavat mm. yllättäen perua tilauksen..
Muuten tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Maalaisjuntti matkailee, osa XXIV
Tuliko sulle nyt parempi mieli..?
-Ei ap.
Kysäseppä Berneriltä ja kerro meillekin mitä vastaa. Kadonnut kuin tuhka tuuleen...