Kuka on sinun celebrity crush?
Eli julkisuuden henkilö, johon olet ihastunut. Jos sinulla on ollut useita celebrity crusheja niin kerro vaikka kaikki!
Minun celebrity crush on tällä hetkellä Eddie Redmayne. Katsoin ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja ihastuin häneen ihan täysin!
Entisiä celebrity crusheja ovat olleet mm. Chris Pine ja Brock O'hurn
Kommentit (1940)
Justin Hartley (This is us Kevin).
Adam Levine. Mutt tää on laantunut. En ole keneenkään nyt ihastunut, rakastan onneksi itseäni aiempaa enemmän.
Eric Clapton <3
Vaikka on yli seitsemänkymppinen ja minä alle 25v menisin naimisiin heti jos vain kysyisi... Mikään ei ole parempaa, kuin mies joka osaa käsitellä kitaraa ja laulaa upeasti...
Teininä oli Maria Fingerroos, tai hänen tissit.
Liev Schreiber
Kim Bodnia
Sacha Baron Cohen (ei hahmoina)
Mulla monet "ihastukset" on kytköksissä roolihahmon, mutta monet on kyllä hyviä monissa hyvinkin erilaisissa rooleissa. Tässä joitakin:
Viggo Mortensen Aragornina
Keanu Reeves Speedin Jack Travenina & Matrixit
Russel Crowe Gladiaattorina ja aah mikä ääni
Jonny Depp
Daniel Craig
Mads Mikkelsen
Robert Downey Jr
Jne jne
Karisma on kova juttu, sitä joko on tai sitten ei. Kun sitä on, ulkonäöllä ei silloin ole mitään merkitystä.
Musiikki puolen julkkiksiin en nyt mene.
Naimisissa olen ja hyvä liitto karismaattisen ja älykkään miehen kanssa.
Tanskan kruununprinssi Frederik. Prinssi kuin sadusta.
Tähän ketjuun on iskenyt joku alapeukuttaja, joka on periaatteesta käynyt painamassa alapeukkua jokaiselle viestille :D
Se jonka lista alkoi Wes Bentley kirjoitti:
Tom Hiddleston
Sama! Sivistynyt, hauska, kaunis mies!
Eddie Vedder (omassa elementissään joko lavalla hikisenä tai meressä surffaamassa)
Vierailija kirjoitti:
Tähän ketjuun on iskenyt joku alapeukuttaja, joka on periaatteesta käynyt painamassa alapeukkua jokaiselle viestille :D
No kun se on olemassa, niin hirveän kätevä käyttää osoittaakseen olevansa eri mieltä toisten ihastumisista/tunteista. Säälittävää nillittää alapeukuista. ;)
Tämäkin puuttui
Robert Downey Jr
Tom Hiddleston