Kuka on sinun celebrity crush?
Eli julkisuuden henkilö, johon olet ihastunut. Jos sinulla on ollut useita celebrity crusheja niin kerro vaikka kaikki!
Minun celebrity crush on tällä hetkellä Eddie Redmayne. Katsoin ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja ihastuin häneen ihan täysin!
Entisiä celebrity crusheja ovat olleet mm. Chris Pine ja Brock O'hurn
Kommentit (1940)
James Spader (Blacklist)
Sanottakoon että oli nuoruudessaan teini leffoissa tms. joissa en tykännyt hänestä yhtään, liekö roolihahmot olleet jonkin sortin k-päitä en enää muista.
Mikael Persbrandt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän ketjuun on iskenyt joku alapeukuttaja, joka on periaatteesta käynyt painamassa alapeukkua jokaiselle viestille :D
No kun se on olemassa, niin hirveän kätevä käyttää osoittaakseen olevansa eri mieltä toisten ihastumisista/tunteista. Säälittävää nillittää alapeukuista. ;)
Säälittävää nillittää alapeukkujen nillittämisestä.
Vierailija kirjoitti:
James Spader (Blacklist)
Sanottakoon että oli nuoruudessaan teini leffoissa tms. joissa en tykännyt hänestä yhtään, liekö roolihahmot olleet jonkin sortin k-päitä en enää muista.
Mikael Persbrandt
Ja Reddington ei ole k-pää? :D Tykkään kyllä itekin tosta sarjasta, vaikkei James Spader olekaan ollenkaan mun celeb crush, mutta hymyilytti vaan toi perustelu.
Tiedän, ei kovin suosittu kohde tällä palstalla mutta olen ollut jo pitkään ns. lääpälläni Sara Sieppiin. Aikuinen, koulutettu mies ja hyvässä ammatissa mutta silti Saran ulkoasu ja käyttäytyminen riisuu aseista. Varsinkin korona-ajan instagrammi on ollut mieltä ylentävää.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, ei kovin suosittu kohde tällä palstalla mutta olen ollut jo pitkään ns. lääpälläni Sara Sieppiin. Aikuinen, koulutettu mies ja hyvässä ammatissa mutta silti Saran ulkoasu ja käyttäytyminen riisuu aseista. Varsinkin korona-ajan instagrammi on ollut mieltä ylentävää.
Sara ei kai ole sukupuoltaan korjauttanut, taidat sekoittaa hänet Martti Aitolehtoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
James Spader (Blacklist)
Mikael Persbrandt
Ja Reddington ei ole k-pää? :D Tykkään kyllä itekin tosta sarjasta, vaikkei James Spader olekaan ollenkaan mun celeb crush, mutta hymyilytti vaan toi perustelu.
:D totta. Ulkonäöllisesti oli nuorempana jotenkin ällön imelän näköinen, se oli totaali yäk. Ehkä vanhemmiten nuo ristiriitaiset k-päät on kiehtovia kun onneksi ei omassa elämässä vastaavia ole. Tykästyin häneen Boston Legalin Alan Shorena, joka omalla tavallaan myös ristiriitainen hahmo.
Reddington on kyllä hahmona sellainen ettei ole ihailun kohde, mutta se miten Spader roolin tekee on.
Vierailija kirjoitti:
Aaron Taylor-Johnson
Sama, mutta vain blondina Anna Karenina - leffassa 🤭
Vierailija kirjoitti:
Timo Lavikainen 😍
Oksensin näppikselle 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä alapeukkuja näissä viesteissä. Mitä se kenenkään persettä kaivaa, kenestä joku toinen saa kiksit? Jotenkin lapsellista.
Itse käsitän asian näin: Yläpeukku = samaa mieltä ja alapeukku = eri mieltä. Ei olisi järjeä lainata jokaista viestiä, että en ole samaa mieltä vain siksi, ettei alapeukkua saisi käyttää. Lapsellisempaa meielstäni valittaa alapuekuista.
Tämä ei siis enää päde? Hyvää tietää, sitähän minäkin!
Kotimainen on parasta.
- Paula Vesala
- Sanna Marin
- Katri Kulmuni
- Maria Ohisalo
- Inka Kuustonen
- Laura Närhi
.. näin äkkiseltään.
M42
James Norton. Rakastuin häneen pappina Granchesterissä, m*rhaajana Happy Valleyssä, prinssi Andreina Sota ja rauha-sarjassa jnejne. En vain voi mitään sille charmille ja pilkkeelle silmäkulmassa, vaikkei vaaleana todellakaan kuulu miesmakuuni.
Alan Rickman. Muut eivät ymmärrä... huoh. En yleensä välitä julkkiksista, sillä pelkkä ulkonäkö ei juurikaan herätä mitään reaktioita, täytyy olla karismaa, oikeanlainen persoona, jne. Jotenkin Rickmanissa (tai siis siinä mielikuvassa joka minulla hänestä on) yhdistyy nuo kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Alan Rickman. Muut eivät ymmärrä... huoh. En yleensä välitä julkkiksista, sillä pelkkä ulkonäkö ei juurikaan herätä mitään reaktioita, täytyy olla karismaa, oikeanlainen persoona, jne. Jotenkin Rickmanissa (tai siis siinä mielikuvassa joka minulla hänestä on) yhdistyy nuo kaikki.
Alan Rickman oli kyllä kultaa. ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan Rickman oli kyllä kultaa. ❤️
Ja karismaa.
Ei ollut listallani jonka laitoin, mutta on yksi kiehtovimmista pahiksista ever.
En ole kai ihastuvaa sorttia, sillä ei tule mieleen ketään, jota olisin ihaillut niin paljon. Monia ihmisiä olen sen sijaan kunnioittanut valtavasti, isovanhempani etunenässä.