Kuka on sinun celebrity crush?
Eli julkisuuden henkilö, johon olet ihastunut. Jos sinulla on ollut useita celebrity crusheja niin kerro vaikka kaikki!
Minun celebrity crush on tällä hetkellä Eddie Redmayne. Katsoin ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja ihastuin häneen ihan täysin!
Entisiä celebrity crusheja ovat olleet mm. Chris Pine ja Brock O'hurn
Kommentit (1940)
Tom Hiddlestonia panisin koska vain.
Timothée Chalamet on sympaattinen ja suloinen nuori lahjakkuus, vähän kuin ihmis-koiranpentu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun all time favourite: Matthew Gray Gubler (Criminal Minds)
Mulla Paget Brewster samasta sarjasta. En edes ole naisiin päin, mutkun se on niin täydellinen. Ymmärrän tasan minkä takia Frendeissä Chandler oli niin ihastunut "Kathyyn". Samat fiilikset!
Hitsi, sekö esitti Kathyä? No voi elämän kevät, en ole tajunnut.
Criminal mindsissä aina katson sitä aina että kun on jotenkin niin kaunis.
Olen kyllä täysin hetero, joten kai tuossa on se yksi nainen jolle voisi sanoa olevansa kateellinen. Reidiä katselen kyllä kans, vähän eri tavalla.
Alexander Dreymon (The Last Kingdom)
Cillian Murphy (Peaky Blinders)
Henry Cavill (The Witcher)
Aidan Turner (Poldark)
Petrus Schroderus (tosielämässä toivoton ajatus, viisi lasta ja kaksi avioliittoa).
Ikuisesti: Johnny Depp.
Billie Eilish!!!
Ja olen nainen. :-)
Michael Fassbender, erittäin tuhmien päiväunelmieni kohde. Uskomstonta, että joku voi olla niin täydellisen komea.
Lasse Sievinen, tai siis sen näyttelijä
Vierailija kirjoitti:
Lasse Sievinen, tai siis sen näyttelijä
Timo Jurkka Säädyllisessä murhenäytelmässä yli parikymmentä vuotta sitten, e r i t t ä i n hyvää näyttelijätyötä.
Samuli Vauramo (Varsinkin n. 15v sitten)
Chris Hemsworth
Peter Falk eli Columbon näyttelijä ❤️
Robert Pattinson, juuri eilen luin että "Edward" on jäänyt jumiin Lontooseen ja viettää aikaa loma-asunnossa. Ansaitsee paljon parempaa kun twilightin bella..
Vierailija kirjoitti:
Michael Fassbender, erittäin tuhmien päiväunelmieni kohde. Uskomstonta, että joku voi olla niin täydellisen komea.
Tämä :)
Chris Martin ja Brad Pitt, karismaa ja sielukkuutta enemmän kuin kenessäkään!!!!
Täällä joku mainitsi Tommy Leen vanhempana. Minä sanoisin Tommy Lee Jones tuossa jonkin verran nuorempana.
Pitkä ja liehuvalettinen Hozier
Kuinka juntti täytyy olla että pari sanaa englantia aiheuttaa noin suurta ahdistusta. Kyllä sä varmaan ymmärsit mitä tässä tarkoitettiin, jos et, niin käytä vaikka sanakirjaa apunasi.