Kuka on sinun celebrity crush?
Eli julkisuuden henkilö, johon olet ihastunut. Jos sinulla on ollut useita celebrity crusheja niin kerro vaikka kaikki!
Minun celebrity crush on tällä hetkellä Eddie Redmayne. Katsoin ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja ihastuin häneen ihan täysin!
Entisiä celebrity crusheja ovat olleet mm. Chris Pine ja Brock O'hurn
Kommentit (1940)
Vierailija kirjoitti:
No tämä ei varmaan sano kenellekään mitään (ellei paikalla satu olemaan K-pop-faneja, moi vaan), mutta tämänhetkinen on Lee Taeyong.
Tiedän! Komea on. <3
Michael Fassbender jo ties kuinka monetta vuotta...
Peter Facinelli. Oli varsinkin nuorena tosi komea.
Mulla tämä on ongelma. Olen ollut tosi pitkään ihastunut yhteen julkkismieheen (ei suomalainen). Haaveilen yhteisestä elämästä hänen kanssaan ja kuvittelen mielessäni tilanteita, jossa kohtaisimme ja rakastuisimme. Melkein kaikki vapaa-aika menee haaveillessa. Twitteriä harkitsen nyt tosi paljon, kun sitä kautta voisin laittaa miehelle suoraan viestin. Tiedän, miten älytön se ajatus on! Vaikuttaa tosi huonontavasti mun elämään, kun kukaan potentiaalinen mies ei tunnu miltään näiden haaveiden jälkeen...
Tällä hetkellä Taylor Swift, älykäs, lahjakas ja hyvänäköinen, tekee erinomaista musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Alice in Chainsin Jerry Cantrell :D
Sama! :D
PUHUKAA SUOMEA J U M A L A U T A!!!!!!!!!
Selepriti krush blaablaa. Voi että alkaa mitta täyttyä näihin anglismeihin jo.
Isabel imagination ASMR. Kaunis, taitava ja huumorintajuinen.
Teemu Brunila jonotti vappuna mun kanssa samassa alkossa :D tunnistin heti, eipä oo vanhentunut.
Ville Valo on edelleenkin hyvännäköinen. Etenkin kun laitatti uudet legot.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tämä on ongelma. Olen ollut tosi pitkään ihastunut yhteen julkkismieheen (ei suomalainen). Haaveilen yhteisestä elämästä hänen kanssaan ja kuvittelen mielessäni tilanteita, jossa kohtaisimme ja rakastuisimme. Melkein kaikki vapaa-aika menee haaveillessa. Twitteriä harkitsen nyt tosi paljon, kun sitä kautta voisin laittaa miehelle suoraan viestin. Tiedän, miten älytön se ajatus on! Vaikuttaa tosi huonontavasti mun elämään, kun kukaan potentiaalinen mies ei tunnu miltään näiden haaveiden jälkeen...
Jos lohduttaa, minä painin samanlaisten asioiden kanssa, tosin ihastukseni kohde vaihtuu aika ajoin, mutta samalla lailla menee kaikki aika haaveillessa. Jää se oikea elämä elämättä kokonaan. Mitähän tälle voisi tehdä?
Onhan niitä useita ollu vuosien varrella mutta viimeaikaisimmat: Game of Thronesista Nikolaj Coster-Waldau (Jamie) ja Natalie Dormer (Margarey) 😍
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä useita ollu vuosien varrella mutta viimeaikaisimmat: Game of Thronesista Nikolaj Coster-Waldau (Jamie) ja Natalie Dormer (Margarey) 😍
Onnistuit kirjoittamaan molemmat roolihahmot väärin :'D
Vierailija kirjoitti:
Ja tietysti onnistuin kirjottamaan nimet väärin siis *Jaime ja *Margaery 🤦🏼♀️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnistuit kirjoittamaan molemmat roolihahmot väärin :'D
Haha aivopieru iski varsinki ku itteeni ärsyttää jos joku kirjottaa Jaimen väärin 😂 Näyttelijät sentää meni ykösellä oikeiin 😆
Mulla on useita ja vaihtelee kausittain. Viime vuosina ollut Ian Somerhaldet (Damon / the vampire diaries) ja Manu Bennet (Crixus / the Spartacus).
Mulla on nyt noin pari vuotta ollut ihastuksena Zayn Malik ja paljon paljon pidempään Ville Valo.
Jännä juttu, etten normaali elämässä ihastu tatuoituihin, tupakoiviin tai erittäin laihoihin miehiin.
Miesihanteeni on urheilullisempi/lihaksikkaampi, tupakoimaton ja kunnostaan huolehtiva mies. Nuo kaksihan ovat erittäin kaukana tästä ja silti aivan uskomattoman kuumia.
Alice in Chainsin Jerry Cantrell :D