Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on sinun celebrity crush?

Vierailija
08.03.2017 |

Eli julkisuuden henkilö, johon olet ihastunut. Jos sinulla on ollut useita celebrity crusheja niin kerro vaikka kaikki!

Minun celebrity crush on tällä hetkellä Eddie Redmayne. Katsoin ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja ihastuin häneen ihan täysin!
Entisiä celebrity crusheja ovat olleet mm. Chris Pine ja Brock O'hurn

Kommentit (1940)

Vierailija
241/1940 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narcos-sarjan eversti Carrillo eli Maurice Compte. <3

Vierailija
242/1940 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa olla fiktiivinen niin Severus Kalkaros. En osaa sanoa tähän mitään järkevää syytä, sillä miesmaku on sellainen boheemi, mielenrauhaa henkivä pitkätukkainen, nykyaikainen hippi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1940 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hugh Jackman aina ja ikuisesti.

Vierailija
244/1940 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

James McAvoy.

Vierailija
245/1940 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

James McAvoy.

Jännä. Just katsoin yhden leffan missä se oli, ja mietin, että siinä on mies, jota ei varmaan kukaan voi pitää haluttavana. Olin siis väärässä. Mikä siinä on Se Juttu?

Vierailija
246/1940 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisiksi tuorein ihastus on Michael Greyeyes. Viisikymppinen, joka näyttää kolmikymppiseltä.

Tuorein on L--- N----n. Ah, auraa sinä lumiset tiet auki täällä Pohjolassa.

Brian May, ja jo mainittu Freddy M.

Seiväshyppääjä Renaud Lavillenie. Kuinka toitkaan loppukesän iltoihin kohinaa suurilta stadioneilta.

Aina kun näen Tauno Majurin komean miehekkäänä suomalaisessa mustavalkoelokuvassa, ajattelen, miksi en voinut syntyä sata vuotta sitten.

Vierailija
247/1940 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukas Hradecky. Se oli siinä Hansin matkassa ohjelmassa jotenkin ihana.

Vierailija
248/1940 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

James McAvoy.

Jännä. Just katsoin yhden leffan missä se oli, ja mietin, että siinä on mies, jota ei varmaan kukaan voi pitää haluttavana. Olin siis väärässä. Mikä siinä on Se Juttu?

Sovitus nimisessä elokuvassa siihen ihastuin, muita sen leffoja en oo hirveesti nähny. Muhun vetoaa siinä sen silmät ja nenä! 😄

Vierailija
249/1940 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikkimaailmasta :

Hardcore superstar bändin  laulaja Jocke Berg. Hän on vaan minua puolet vanhempi, mutta sekään ei haittaa :) Hän ollut jo monia vuosia.

Crashdietin entinen laulaja Simon Cruz. Hänkin ollut jo tosi pitkään. Saman bändin kitaristi Martin ja joskus Peter myös ( tosin hän on jo vähän liian söpö minusta)

Petri Lindroos  ( Norther, Ensiferum) varsinkin silloin kun oli nuorempi. 

Juha Kylmänen ( For My Pain, Reflexion) ollut pitkään. 

Sister ( ruotsi)  bändistä Jamie, Filip ja erityisesti rumpali Cari

Davey Havok ( AFI) varsinkin kun oli nuorempi, mutta on vieläkin.

DJ Skrillex ( Sonny John Moore) Tämä on aika uusi. 

Nämä varmaan monille tuntemattomiakin.

Tv:stä

Kirk Acevedo ( varsinkin OZ:n aikaan kun oli Miguel ) Ensimmäinen tv-ihastus. 

Theo Rossi,  ( Sons of anarchy, Juice ) tämä on oikeastaan tosi paha ihastus edelleen. Huh huh :)

Pana Hema-Taylor ( pitkähiuksisena varsinkin)

Vierailija
250/1940 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musiikkimaailmasta :

Hardcore superstar bändin  laulaja Jocke Berg. Hän on vaan minua puolet vanhempi, mutta sekään ei haittaa :) Hän ollut jo monia vuosia.

Crashdietin entinen laulaja Simon Cruz. Hänkin ollut jo tosi pitkään. Saman bändin kitaristi Martin ja joskus Peter myös ( tosin hän on jo vähän liian söpö minusta)

Theo Rossi,  ( Sons of anarchy, Juice ) tämä on oikeastaan tosi paha ihastus edelleen. Huh huh :)

Kaikkiin samanaikaisesti?

Vierailija
251/1940 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brad Pitt. Vaikka olen mies ja hetero.

Vierailija
252/1940 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

James McAvoy.

Sovitus nimisessä elokuvassa siihen ihastuin, muita sen leffoja en oo hirveesti nähny. Muhun vetoaa siinä sen silmät ja nenä! 😄

Mulla se lähti ehkä jostain kuvista, hänellä on kauniit silmät. Sitten näin haastatteluja, hänen huumorintaju vetoaa muhun ja mun silmään hänessä on jännää karismaa. Ja on siis myös hyvä ja paneutuva näyttelijä. :D 

Jos se tokan kommentoijan näkemä elokuva oli Filth, niin en ihmettele. :D

Vierailija
253/1940 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyler Hoechlin

Vierailija
254/1940 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länkkärit liian äijämäisiä, en tykkää. Aasialaisista näyttelijä Lee Minho on pitkä ja komea.

Vierailija
255/1940 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

James McAvoy.

Mulla se lähti ehkä jostain kuvista, hänellä on kauniit silmät. Sitten näin haastatteluja, hänen huumorintaju vetoaa muhun ja mun silmään hänessä on jännää karismaa. Ja on siis myös hyvä ja paneutuva näyttelijä. :D 

Se oli joku X-Men. Tuskin siis parhaimmillaan siinä(kään) roolissa. Pitääpä antaa mahdollisuus ja katsoa muitakin hänen leffojaan. Tuli turhan tylysti tuomittua, mutta se oli vain sellainen ajatus.

Vierailija
256/1940 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musiikkimaailmasta :

Kaikkiin samanaikaisesti?

No, ehkä nyt kaikkiin sentään, mutta oikeastaan minulla on kyllä voi olla monia samanaikaisesti. Ehkä jotkut ovat jääneet vähän menneisyyteen, mutta nämä myös vaihtelevat. Joskus joku toinen häipyy hetkeksi ja sitten taas myöhemmin saatan ihastua enemmän uudestaan. Oikeastaan tässä oli kyllä kaikki julkkikset joihin olen ihastunut  tähän mennessä ( lisää varmaan tulee) jos en nyt unohtanut ketään. Osa paljon vahvempia ihastuksia, mutta he kaikki ovat silti edelleen rakkaita :) 

Vierailija
257/1940 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä ei varmaan sano kenellekään mitään (ellei paikalla satu olemaan K-pop-faneja, moi vaan), mutta tämänhetkinen on Lee Taeyong.

Vierailija
258/1940 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

James McAvoy.

Se oli joku X-Men. Tuskin siis parhaimmillaan siinä(kään) roolissa. Pitääpä antaa mahdollisuus ja katsoa muitakin hänen leffojaan. Tuli turhan tylysti tuomittua, mutta se oli vain sellainen ajatus.

No pakko sanoa, et kyl mäkin mietin joskus X-Menejä katsoessa, et mikähän tuossa tyypissä nyt on SE, mut sitten eksyn taas katsomaan jotain McAvoy / Michael Fassbender -haastatteluja ja oon taas myyty. :D

Vierailija
259/1940 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä valtiovarainministeri Katri Kulmuni. Aiempia esim Avril Lavigne, Shirley Manson, Hayley Williams

Vierailija
260/1940 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brad Pitt. Vaikka olen mies ja hetero.

Ei kai siitä muut tykkääkään kuin heteromiehet :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän