Kuka on sinun celebrity crush?
Eli julkisuuden henkilö, johon olet ihastunut. Jos sinulla on ollut useita celebrity crusheja niin kerro vaikka kaikki!
Minun celebrity crush on tällä hetkellä Eddie Redmayne. Katsoin ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja ihastuin häneen ihan täysin!
Entisiä celebrity crusheja ovat olleet mm. Chris Pine ja Brock O'hurn
Kommentit (1940)
Minkä vtun takia täytyy työntää englantia suomenkieliseen lauseeseen?! En vain voi käsittää 😑 Ja vastaus: Minulla ei ole JULKKISIHASTUSTA, koska en ole vajaaälyinen teini.
Henry Cavill noiturin roolissa sarjassa Witcher. Koskaan ennen en ole pitänyt hänestä sen kummemmin, mutta tuo rooli osui ja upposi.
Keanu Reeves. Lahjakas näyttelijä ja kaiken lisäksi vaikuttaa niin mielettömän sympaattiselta ihmiseltä. Vähän rikkinäiseltä mutta hyväsydämmiseltä. Missään en ole koskaan lukenut mitään ilkeitä kommentteja hänestä, kaikki tuntuvat arvostavan.
Jennifer Aniston, ei haittaa vaikka onkin juuta lainen
Mä oon hitto soikoon 30v mies ja haaveilen kaikista sellaisista naisista mitä en koskaan voi saada, olkoon mikä julkkis tahansa (en tarkoita Maisa Torppaa). Miten te muut olette parantuneet tästä? Eiks tämmöinen vaiva pitäisi kuulua johonkin teini-ikään?
Ian Somerhaldet Damonina, kuten niin monella muullakin .
Ei varmaan yllätä että joskus muinoin oli James Mastersenin esittämä Spike (Buffy). Tosin myös samasta sarjasta Sarah Michelle Gellar ja ennen kaikkea Alyson Hannigan.
Vierailija kirjoitti:
Sam Heughan
Sama. Ei kaipaa perustelua:)
Jennifer Lawrence
Paitsi että on tehnyt hienoja rooleja, vaikuttaa myös todella hauskalta tyypiltä haastattelujen perusteella. En useimmiten edes jaksa katsoa julkisten vierailuja jossain keskusteluohjelmissa, mutta Lawrence on poikkeus. Mielettömän kaunis ja eläväinen.
Till Lindemann, Richard Kruspe, Christoph Schneider
Ennen oli Johnny Depp, mutta jonkinasteinen kyllästyminen tuli siellä Liisa ihmemaan ja Paholaisparturin tienoilla. Liian monta samantyyppistä roolia putkeen, joten alkoi vain tympiä. On kuitenkin oikeasti hitsin lahjakas näyttelijä, mutta jumiutui suosion huipulla suosittuihin oudon tyypin rooleihin.
Angiina Jolie oli joskus. Tosin fanitin myös Tomb Raider -pelisarjaa. Kyllä mä edelleen katson elokuvat, mutta on se suurempi into mennyt. Vaikuttaa ihmisenä kovalta.
Kirsi Alm-Siira oli niin ihana tänään Viiden jälkeen lähetyksessä,
pakko sanoa myös hänet.
On sellanen ilopilleri muutenkin, hyvin valoisa luonteenlaatu eikä ressaa liikoja.
Joskus vähän sekoillut joo mutta ei se haittaa, on tosi symppis.
Rick Genest jostain kumman syystä.
Till Lindemann