Kuka on sinun celebrity crush?
Eli julkisuuden henkilö, johon olet ihastunut. Jos sinulla on ollut useita celebrity crusheja niin kerro vaikka kaikki!
Minun celebrity crush on tällä hetkellä Eddie Redmayne. Katsoin ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja ihastuin häneen ihan täysin!
Entisiä celebrity crusheja ovat olleet mm. Chris Pine ja Brock O'hurn
Kommentit (1940)
Vierailija kirjoitti:
Mun all time favourite: Matthew Gray Gubler (Criminal Minds)
Mulla Paget Brewster samasta sarjasta. En edes ole naisiin päin, mutkun se on niin täydellinen. Ymmärrän tasan minkä takia Frendeissä Chandler oli niin ihastunut "Kathyyn". Samat fiilikset!
Hohohoo, näitä on monta. Mikael Persbrandt, Daniel Craig, Chris Hemsworth, Alicia Vikander, Jennifer Lawrence, Jennifer Connelly.
Lenny Kravitz. Ennen oli Johnny Depp myös. Teininä Tom Cruise, kääk!
Niitä on monta. Jare Brand, Reindeerspotting Jani, Keith Moon, River Phoenix, Tommi Korpela, DJ Yotto, Bella Hadid <3
Onhan niitä vaikka ketä, mutta useamman vuoden ollut jo eniten Joaquin Phoenix. Jotain käsittämätöntä karismaa miehessä on, vaikka ei ole sillain perinteisellä tavalla hyvännäköinen. Jokeria en ole vielä nähnyt.
James McAvoy, voisin kuunnella hänen skottiaksenttia tuntikausia. <3 Ja katsella tietty. :D
Chris Hemsworth
Vierailija kirjoitti:
Miki Liukkonen
Melkein kuin nuori Jörn Donner
Tämä on kyllä aika syvältä...
Paldin Danse
Olen ihastunut Ozark sarjan Ruth Langmore hahmoon, jota esittää Julia Garner. Ruth on ihana nainen :D
Vierailija kirjoitti:
Miki Liukkonen
Miks tykkäät tuommoisista heroin chic miehistä :D
Reality Bites -elokuvan Winona Ryder, Seinfeldin "Elaine" eli Julia Louis-Dreyfus sekä Miami Vice -sarjan kaksi naisetsivää "Gina" ja "Trudy".
Gwen Stefani ennen naamajobia. Katsokaa tuubista "It's My Life"
Leonardo DiCaprio, Harrison Ford, David Duchovny, Chris Hemsworth, Damon Albarn, Cillian Murphy, Tommi Korpela. Naisista Julianne Moore, Amy Adams, Gillian Anderson.
Vierailija kirjoitti:
Leonardo DiCaprio, Harrison Ford, David Duchovny, Chris Hemsworth, Damon Albarn, Cillian Murphy, Tommi Korpela. Naisista Julianne Moore, Amy Adams, Gillian Anderson.
Yes!! Damon ja Julianne, oih.
Gina Carano, huhhuh mikä misu!
Mullahan näitä piisaa... Tässäkin ketjussa näyttää olevan Alex Hogh Andersen ja ihan varmasti Jason Momoa.
Tämän vuoden ihastukset ovat olleet: Henry Cavill, Titus Welliver ja nyt just kuumimpana: Pablo Shreiber.
Patrick Stewart