Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL

Vierailija
08.03.2017 |

Kommentit (4635)

Vierailija
3441/4635 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän säälittää. Tosi-tv ohjaajat tekevät mitä tahansa saadakseen katsojia. Laura ja Veera ovat olleet herkimpiä vedätyksille ja nolanneet itsensä haukkumalla ja kiukuttelemslla. Veerallekin on varmaan oltu tosi kaverillisia, että on luotu sellainen fiilis, että kavereiden kanssa tässä vaan jutellaan. Lauralle taas on tehty källejä, että saadaan tunteet ryöpsähtämään. Illuusion keskellä on vaikea muistaa, että jonain päivänä kaikki huonoimmat hetket leikataan koko kansan naurettavaksi ja pilkattavaksi. Älkää ikinä osallistu todi-tv-ohjelmiin jos ette voi olla 24/7 vieraskoreita!!!

Vierailija
3442/4635 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta, että Laura ja Veera ovat nolanneet itsensä, mutta ei se kyllä ohjaajien vika oo. Miten suurin osa kuitenkin osaa käyttäytyä ja hillitä itsensä?

Ihan oma vika, jos on urpo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3443/4635 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole munannu kukaan, tytöt on nuoria ja jokainen persoona on erilainen. Niin kuuluukin olla. Rakastuminen on spontaani tunne ja toiset näyttää tunteensa avoimemmin kun toinen. Hyvä niin. Välinpitämätön tapa suhtautua muihin ei välttämättä osoita hyviä käytöstapoja. Ennemminkin hyvinkin laskelmoivaa, rakastunut ei laske etukäteen sopivaa kuvakulmaa kameraan

Realismia peliin, kuka tuolla on rakastunut? Ei kukaan, Ninja ehkä vähän ihastunut, ehkä joku niistä jo aiemmin tippuneista hömpöistä lähinnä ajatukseen lentäjäsulhasesta. Ja se spontaanius tulee hyvin kuormittavasta tilanteesta, tuotantoyhtiön ohjailusta ja tietty luonteesta.

Vierailija
3444/4635 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin nyt kokonaan tuon ensi viikon jakson. Tuo Tuomaksen meno kesken treffien rauhoittelemaan Lauraa oli kyllä niin käsikirjoitetun oloinen juttu, samoin se Lauran suuttuminen.

Uskon et se oli käsikirjoitettu juttu. Miten muuten Tuomas olisi saanut LK:n kanssa treffeillä olessaan tiedon että nyt Laura on talolla suuttunut?

Vierailija
3445/4635 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumivaippahousuihin pukeminen oli kyllä noloa.

Ei ollenkaan, ihan kävi kateeksi, kun Laura Karoliina näytti ihan Bond-tytöltä!

Vierailija
3446/4635 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kakkos kausi on kyll ätäyttä kuraa. Bachelor Tuomas on kaukana unelmien poikamiehestä, on niin tylsä ja persoonaton, eikä edes mikään kauhean komea. Tytöistäkin fiksut tiputettiin heti alussa, jäljelle jäi LK, joka on kauhean tyrkky bimbo ja mukana vaan ulkonäön takia, Ninja (no tämä varmaan voittaja) ja Laura, joka käyttäytyy todella lapsellisesti. No eiköhän tämä Tuomas käy sitten iskemässä taas jonkun Jutta 2:sen kun on ensin saanut tarpeeksi julkisuutta.

Vierailija
3447/4635 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret rakastuu tulisesti joskus ihan ensisilmäyksellä. Näihin ihaniin haavekuviin koko nuoruus ja hullaantuminen perustuu 😏

Vierailija
3448/4635 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret rakastuu tulisesti joskus ihan ensisilmäyksellä. Näihin ihaniin haavekuviin koko nuoruus ja hullaantuminen perustuu 😏

Ja romantikot uskovat kerta toisensa jälkeen, että se hullaantuminen kestää.

Vierailija
3449/4635 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bätse seurailee kaikenlaisia misukoita instassa. Ei taida Etelä-Afrikan morsiot paljon painaa enää.

Vierailija
3450/4635 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas ja Nanna sopisi yhteen.

Vierailija
3451/4635 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se joillakin kestääkin, yhtälailla kun yleensäkin toiset kokee sen ikuisen rakkauden ja joillekin sopii paremmin uusi kuukauden välein.

Elämä on ihmeellistä

Vierailija
3452/4635 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomennako ratkeaa ruutu + lopputulos?

Vierailija
3453/4635 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninja ja Laura jäivät .  Laura Karoliina tippui.

Vierailija
3454/4635 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä lukee, että vika jakso tulis vasta samaan aikaan telkun kanssa. Plaah, jos näin on.

Vierailija
3455/4635 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veeralla ei kyllä tunnu olevan mitään filtteriä. Mulla tärähti korvaan erityisesti se, kun sanoi suoraan Laura K:ta tyhmäksi ja kertoi, että hävettäisi esiintyä hänen kanssaan jossakin. Tuntuu, että ei kyllä itse pystyisi laukomaan moisia kommentteja toisista, vaikka kuinka eläisi "kuplassa" tuolla Bachelor-talossa...

Erityisen surullista oli kyllä näiden uusien tyttöjen kohtelu, varsinkin Sonjan tapaus. Kaikista yököttävimpiä olivat mielestäni Lauran omahyväisesti laukomat kommentit siitä, kuinka "Tuomas tykkää luonnonkauniista naisista" yms. 

Veera vaikutti aluksi ihan mukavalta tyypiltä ja blogissaankin antaa suht. fiksun kuvan itsestään, ainakin sen verran, mitä olen itse lukenut. Toki ohjelmaan varmaan poimitaankin ne kaikkein kärjistetyimmät kommentit, mutta ei tämä toki silti poista sitä faktaa, että joitakin ilkeyksiä on tullut sanottua. Jotenkin mulle jäi sellainen fiilis, että Veera olisi myös heittänyt joitakin kommentteja puolivitsillä ja että hän ei lopulta sitten tajunnutkaan kuinka paljon kommenttinsa satuttivat esim. Sonjaa. Toivon todella, että Veera ja Laura ovat katsoneet Sonjan tilintekojakson ja katuneet sanomisiaan. Ovatkohan edes pyytäneet anteeksi? 

Vierailija
3456/4635 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä lukee, että vika jakso tulis vasta samaan aikaan telkun kanssa. Plaah, jos näin on.

Näin muistelin olevan myös viime vuonna..

Vierailija
3457/4635 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veeralla ei kyllä tunnu olevan mitään filtteriä. Mulla tärähti korvaan erityisesti se, kun sanoi suoraan Laura K:ta tyhmäksi ja kertoi, että hävettäisi esiintyä hänen kanssaan jossakin. Tuntuu, että ei kyllä itse pystyisi laukomaan moisia kommentteja toisista, vaikka kuinka eläisi "kuplassa" tuolla Bachelor-talossa...

Erityisen surullista oli kyllä näiden uusien tyttöjen kohtelu, varsinkin Sonjan tapaus. Kaikista yököttävimpiä olivat mielestäni Lauran omahyväisesti laukomat kommentit siitä, kuinka "Tuomas tykkää luonnonkauniista naisista" yms. 

Veera vaikutti aluksi ihan mukavalta tyypiltä ja blogissaankin antaa suht. fiksun kuvan itsestään, ainakin sen verran, mitä olen itse lukenut. Toki ohjelmaan varmaan poimitaankin ne kaikkein kärjistetyimmät kommentit, mutta ei tämä toki silti poista sitä faktaa, että joitakin ilkeyksiä on tullut sanottua. Jotenkin mulle jäi sellainen fiilis, että Veera olisi myös heittänyt joitakin kommentteja puolivitsillä ja että hän ei lopulta sitten tajunnutkaan kuinka paljon kommenttinsa satuttivat esim. Sonjaa. Toivon todella, että Veera ja Laura ovat katsoneet Sonjan tilintekojakson ja katuneet sanomisiaan. Ovatkohan edes pyytäneet anteeksi? 

Ihmettelen miksi tuotatoyhtiö lähetti selkeästi eri tyyppiset naiset yllättäen kisaan mukaan. Kaikki poikamiehen valitsemat naiset olivat hoikempia kuin Sonja ja "perinteisen kauniita/sieviä", nämä mukaanheitetyt normaalinaisia. Ja osallistujien psyykettä kannattaisi hieman tarkastaa, sekä tytölle että katsojille epämiellyttävää jos parin päivän visiitti aiheuttaa traumoja.

Vierailija
3458/4635 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tositelkussa ohjaajat käyttävät jopa psykologeja, jotta saadaan ihmisiä mukaan, jotka takuuvarmasti ärsyttävät toisiaan. Ilman draamaa ohjelmat on tylsiä.

Vierailija
3459/4635 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miksi tuotatoyhtiö lähetti selkeästi eri tyyppiset naiset yllättäen kisaan mukaan. Kaikki poikamiehen valitsemat naiset olivat hoikempia kuin Sonja ja "perinteisen kauniita/sieviä", nämä mukaanheitetyt normaalinaisia. Ja osallistujien psyykettä kannattaisi hieman tarkastaa, sekä tytölle että katsojille epämiellyttävää jos parin päivän visiitti aiheuttaa traumoja.

Minusta myös tuotantoyhtiö on tässä se, jota pitäisi syyttää. Tuohan oli täysin tarkoitushakuinen veto. Sitten tilinteossa juontajat jeesustelivat, että kuinkas nyt noin, sinulla oli varmaan siellä kurjaa.

Vierailija
3460/4635 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viveka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se joillakin kestääkin, yhtälailla kun yleensäkin toiset kokee sen ikuisen rakkauden ja joillekin sopii paremmin uusi kuukauden välein.

Elämä on ihmeellistä

En ole tuo edellinen, mutta se rakkaushullaantuminen ei voi kestää koko elämää, koska keho olisi sietämättömässä stressitilassa. Joko et enää muista mitä se on tai sitten et ole niin intensiivistä kokenut, mistä puhutaan. Se on myös synnynnäistä, kuinka intensiivisenä alkuhuuman kokee.

Tietysti on erittäin toivottavaa, että oma puoliso arvottaa ennemmin parisuhteen pitkäikäisyyttä kuin hormonihuuruja, joten vain pienet tunnekuohut voivat taata paremman kumppanin.

Ketju on lukittu.