Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL
Kommentit (4635)
Se Laura käyttäytyy kuin kiukutteleva teini koko sen ohjelman ajan, pieniä ilkeitä luonteenpiirteitä unohtamatta. Iältään jo olettaisi, että hallitsisi normaalissa ryhmässä olemisen. Herää ajatus siitä kiukuttelevasta lapsesta ryhmässä, joka ei vielä tule toimeen muiden kanssa ja joka pitäisi jättää vielä leikistä ulkopuolelle, kunnes on valmis samoihin sääntöihin kuin muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Tuomas bongattu Turun yössä sinkkuna
"bongattu sinkkuna" :DDD
Vierailija kirjoitti:
Tuomas bongattu Turun yössä sinkkuna
Lukiko sillä otsassa sinkku?
Millainenhan tämä Laura on työelämässä? Paineensietokyky vaikuttaa huonolta.
Eipä ole väliä kenet tämä Savon lahja valitsee. Miksikö??? Näistä naisista kenenkään kanssa ei tule kestämään.
Hoitajan työssä joutuu tapaamaan valtavan kirjon potilaita ja lääkäreitä. Paukkuuko ovet keskussairaalassakin jos joku erehtyy hänelle poikkipuolisen sanan sanomaan?
Oon katsonut nää jaksot ja mun mielestä ei Lauran omaan rauhaan vetäytymisessä oo mitään pahaa. Hän ottaa vaan etäisyyttä, eikä ala mitään kiukkuamaan toisille. Mun mielestä hyvä ratkaisua varsinkin naisporukoissa. Hoitsut on monet koviakin sanoon ja selkään puukottajia riittää, naiset taas.
Vierailija kirjoitti:
Viveka kirjoitti:
Oon katsonut nää jaksot ja mun mielestä ei Lauran omaan rauhaan vetäytymisessä oo mitään pahaa. Hän ottaa vaan etäisyyttä, eikä ala mitään kiukkuamaan toisille. Mun mielestä hyvä ratkaisua varsinkin naisporukoissa. Hoitsut on monet koviakin sanoon ja selkään puukottajia riittää, naiset taas.
Niin Lauran kiukku ei ole tuhoavaa vaan siinäkin on jotain lämmintä ja ymmärrettävää. Hän ei vahingoita muita. Purkaa vaan oloaan. Ilkeys on ihan muuta ja sitä näkyy täällä LK tallista. Eiköhän nuo ole rahatukolla lasvatettuja kersoja joille ei ollut vanhemmilla aikaa?
Tää sun Lauran huonon käytöksen ylistäminen ja muiden haukkuinen on kyllä hellyyttävää, varsinkin kun olet ulissut puolet ketjusta siitä, kuinka (Lauraa) ei saisi kiusata.
Laura ei ole valittu, koska on käynyt bilettämässä? Nyrkin ja hellan välissäkö Tuomaksen valitun pitäisi vaan olla?
Mä ymmärrän kyllä Lauraa. Tuomaksen takia tuolla ollaan ja kyllä joskus se menee varmasti tunteisiin jos ei pääse esim treffeille.
Kurkur kirjoitti:
Mä ymmärrän kyllä Lauraa. Tuomaksen takia tuolla ollaan ja kyllä joskus se menee varmasti tunteisiin jos ei pääse esim treffeille.
Niin, mutta sen sijaan, ette hän loukkaantuisi Tuomakselle treffittömyydestä, on raivottaren ikävän käytöksen kohteena ollut villalla olevat muut naiset.
Musta ei oo luonnollista ton ikäisen kiukutella ja paiskoa ovia, ei anna itsestään kauhean tasapainoista kuvaa.
Ja toinen kiusaaja Veera joka vaan naureskeli kommenteilleen. Musta niissä ei ollut mitään hauskaa eikä varmaan Sonjankaan yms. mielestä. Ihan sama mitä nyt selittelis niin maku meni jo tyypistä! Onneks putos!
Ninja on normaalin ja kivan oloinen.
Katselin nyt kokonaan tuon ensi viikon jakson. Tuo Tuomaksen meno kesken treffien rauhoittelemaan Lauraa oli kyllä niin käsikirjoitetun oloinen juttu, samoin se Lauran suuttuminen. Muutenhan Laura oli jaksossa kuin eri ihminen, johtuiko siitä, että Veera ei enää ollut mukana. Ninjasta tulee vaikutelma, että häntä häiritsee Tuomaksen kanssa ollessa kameroiden läsnäolo eniten. Uskon, että kahdestaan ollessa on vapautuneempi. Jos nyt pitäis veikata, niin Ninja on minun mielestä valittu. Tuomas on vain niin vapautunut Ninjan kanssa ollessa ja tunnetta on katseessa.
Nimenomaan menee tunteisiin, jos ei mene on vain esiintymässä ja julkisuuden haussa. Love hurts 💕
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä LK lle kova kolaus ja häpeä kun Tuomas ryntäsi prinsessan luokse ja jätti hänet kuin trashin sanomatta edes heips! Tuomas oli kyllä niin suloinen Lauraa lohduttaessaan ruokaa ja kaikkea!
Jaa että semmottii näit, en mää vaa huomannu.
Ot, kyä Laura Karoliina oli HOT märkäpuvussa 😍
Onhan se nähty jenkkiversiossakin, että osa on luonnostaan miellyttäviä ihmisiä ja pärjäävät tässäkin loukkaamatta muita. Sitten on nää Laurat ja Veerat joilla on ilkeä luonne eivätkä pysty sitä telkassa peittelemään.
Jäin miettimään tota, että kenellä on oikeus arvostella muita. Itse en ois varmaan kiinnittänyt koko Veeraan mitään huomiota (en seurannut alkupään jaksoja) mutta siinä vaiheessa kun puhui uusista tytöistä niin rumasti niin jäi mieleen ikävässä mielessä ja silloin myös häntä itseään saa arvostella.