Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL
Kommentit (4635)
Nyt täältä lähtee niin helposti viestejä, että huh huh! Ei logiikan häivää.
Vierailija kirjoitti:
Nyt täältä lähtee niin helposti viestejä, että huh huh! Ei logiikan häivää.
Joo näinpä, pohjois-K vivahde tulee kieltämättä. Varsinkin kun kyseessä ei ole ketään halventavaa tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku poistatti viestini. Miksi joku väitti, että Tuomas asuu kerrostalokaksiossa jos ohjelman alussa sanottiin hänen asuvan rivarissa?
Missään ei sanottu että se alussa kuvattu rivari olisi Tuomaksen koti. Asuu Leppävaarassa kerrostalokaksiossa
Näin on. Instagramissa Tuomaksella on kuva asunnosta joka on kerrostalo. Samasta asunnosta ja sisustuksesta on kuvia exällä instagramissa myös ja näkyy selkeästi parveke !!
Jotenkin ymmärrän, että jaksatte seurata Tuomaksen ja kandidaattityttöjen instaa, mutta kaivella esille exien instat... Get a life.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laurahullu poistattaa muiden viestejä, jotka eivät ihannoi Tuomasta ja Lauraa yhdessä tai Lauran persoonallisuutta.
Laura itse?
Höpö höpö taas vaan sinne. Antakaapa olla taas.
Ninja voittaa!
Tai luulis Tuomasta hävettävän, jos valitsee Lauran, kun kaikki on nyt nähnyt miten hän on käyttäytynyt. Edelleen en ymmärrä miten Veera ja Laura kehtasi arvostella muita, kun eivät oo itekään kummosia.
Vierailija kirjoitti:
Aina ketjuihin hyökkää joku hullu paikalle:)) Tässä laurahullu, toisissa jennihullu, xeniahullu jne :))))
Niinköhän ovat hulluja jos saapuvat sinne missä sinä levittelet väärää todistusta ja kiusaat ihmisiä?
Miksei lentäjä leikkauta tuota suupielensä syylää pois? Esteettinen haitta.
Mikä on bimbon määritelmä? https://www.instagram.com/veeramariahaa/ Ymmärrän, että kauniit ja treenatut ihmiset haluavat esitellä itseään, mutta miten määritellä bimbo? Makee kroppa ja olen suorastaan kateellinen!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku poistatti viestini. Miksi joku väitti, että Tuomas asuu kerrostalokaksiossa jos ohjelman alussa sanottiin hänen asuvan rivarissa?
Missään ei sanottu että se alussa kuvattu rivari olisi Tuomaksen koti. Asuu Leppävaarassa kerrostalokaksiossa
Yritin tiirailla sitä juna-asemakuvaa Instassa mutta en saanut selvää. Leppävaara se ei ole. Mäkkylä vai mikä?
Mäkkylä on osa leppävaaraa
ehkä niin mutta Mäkkylän asema ei ole Leppävaaran asema. Mäkkylässä on kyllä niitä kalliita uusia kerrostaloja.
Katsoin eilen Tilinteon ja Veera ei kyllä nostanut pisteitään. Joo, vikahan on vain leikkauksessa kun hän haukkuu ihmisiä. Ite on todellinen bimbo! Puistattava tyyppi!
Tuomas ei ymmärrä hyvän päälle . Veera kohta valmistuu ja pääsisi kerrostalo kaksi osta pois . Oon satavarma ettei löytynyt poika miehelle vaimoa. Mikä muuten on Ninjan ammatti??,
Vierailija kirjoitti:
Tuomas ei ymmärrä hyvän päälle . Veera kohta valmistuu ja pääsisi kerrostalo kaksi osta pois . Oon satavarma ettei löytynyt poika miehelle vaimoa. Mikä muuten on Ninjan ammatti??,
Ohis: mikä ois menevälle miehelle tai naisellekin parempi asumismuoto kuin kerrostalo? Kaikki eivät pihahommista välitä, miten tätä on niin vaikea ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Ninja voittaa!
Tai luulis Tuomasta hävettävän, jos valitsee Lauran, kun kaikki on nyt nähnyt miten hän on käyttäytynyt. Edelleen en ymmärrä miten Veera ja Laura kehtasi arvostella muita, kun eivät oo itekään kummosia.
samaa mieltä, en ymmärrä miten kehtaavat arvotella.
mutta minkänäköinen nainen on tarpeeksi kaunis voidakseen arvostella muita? itselläni ei tullut mieleen ketään :)
Eiks kukaan ole bongannut näitä missään? Hyvin ovat kyllä piilotelleet! Juoruvaje!
Näiden mimmien instoja kun katsoo, niin Ninja on jotakuinkin ainoa, jolla on muutakin kuin selfieitä, eikä selfietkään ole vain törröhuulia ja pakaroita. Tervettä menoa ja onnellisen ihmisen aura. Huumoria. Tykkään.
Vaikka eihän se some tietysti kaikkea kerro, mutta kyllä siitä jonkun kuvan saa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on bimbon määritelmä? https://www.instagram.com/veeramariahaa/ Ymmärrän, että kauniit ja treenatut ihmiset haluavat esitellä itseään, mutta miten määritellä bimbo? Makee kroppa ja olen suorastaan kateellinen!!!
Laura ja Veera olleet bilettämässä, joten tuskin Laura on valittu!
Vierailija kirjoitti:
Katsoin eilen Tilinteon ja Veera ei kyllä nostanut pisteitään. Joo, vikahan on vain leikkauksessa kun hän haukkuu ihmisiä. Ite on todellinen bimbo! Puistattava tyyppi!
Todellakin törkeää käytöstä. Veera vielä sanoi, että se on ihan kuulijan korvassa miten ihminen itse hänen sanomisensa ottaa. Tyypillinen kiusaajan kommentti!
Höh mun viesti poistettiin...