"Olisiko se aivan mahdoton ajatus, että kerran olisit sexy, kun tulen töistä kotiin."
Vihaan välillä tuota miestä niin perkeleesti. Että minun pitäisi illalla laittautua sexyksi ukkoa varten, koska mies sattuu haluamaan sitä rankan työpäivänsä jälkeen... Käyn itsekin töissä, ja ei mies koskaan esim. vapaapäivinä ole laittautunut mitenkään minua varten. Ei ole edes tehnyt mitään kotitöitä, kun saavun töistä.
Kommentit (273)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli joskus tuollainen kitisijämies. Voisitko olla tuota ja sitä ja tätä. Homma ei vaan toiminut, mies alkoi ärsyttämään ja minua ei huvittanut miellyttää. Nyt on toinen ääni kellossa, uusi, parempi, paras mies. Parempi kuin koskaan ennen, parempi kuin kukaan aiemmin tuntemani mies, parasta mitä tiedän. Kaverit sanovat, että sinulla on paras aviomies, mitä hekään tietävät. Mieheni on vaan jotain muuta kuin sata tavallista miestä.
Haluan häntä kun hän tulee töistä tai on kotona ja laittaa tiskit koneeseen tai ei laita tiskejä koneeseen. Ihan sama, antaa niiden tiskien olla tai pölyjen kerääntyä, kotityöt on sivuseikka. Se siivoaa, jota sotku häiritsee. En minä ole ensimmäisenä häiriintymässä, minulla on muita asioita. Muut asiat mielessä. Muuta tärkeämpää kuin siivoaminen.
Ahaa, eli jos naisen kaverit pitävät minua todella hyvänä miehenä, saan paljon hyvää seksiä ilman siivoamista. Hyvä että nyt tiedän mihin pitää jatkossa panostaa. Kiitos.
Veit säälittävyyden uudelle tasolle. Joudut miettiä miten saat seksiä siivoamatta. Mikä luuseri!
Tätä ketjua lukiessani tajuan olevani unelma-aviomies: vien roskat imuroin, täytän ja tyhjennän tiskikonetta, imuroin, pesen ikkunat, hoidan pyykjejä, enkä vilkaisekaan vaimoon päin ainakaan seksi mielessä.. En ole vuosikausiin vaivannut häntä sellaisella, mistä ei selvästikään ole kiinnostunut. No niin, nyt yläpeukkujen tulva, kiitoksia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla erikoinen nainen, kun laittaudun mielelläni seksikkääksi ja vielä passaan miestäkin. Vien vaikka oluen käteen työpäivän päätteeksi ja otan suihin. No, ei ole kyllä koskaan kukaan mies paljoa valittanutkaan..
Minäkin tykkään passata miesystävääni. Useimmiten teen sen ruhtinaallisilla aamiaisilla viikonloppuisin ja muutenkin ruoalla. Seksiä ja tietysti suuseksiäkin annan, koska itsekin siitä nautin (kuin myös sen saamisesta). Mutta vain koska hän on sen arvoinen ja tekee yhtä paljon minun eteeni. Seksi on sellainen asia, jota kumpikaan ei anna palkkioksi jostain tai siksi, että yrittäisi sillä korottaa osakkeitaan toisen (saati joidenkin ulkopuolisten) silmissä. Me arvostamme ja puolin ja toisin panostamme toisiimme siksi, että rakastamme toisiamme.
Sinä päivänä, kun minun pitäisi antaa seksiä/suuseksiä/mitätahansaseksiä vain pitääkseni miehen kanssani, antaisin todellakin mieluummin hänen mennä.
Mistähän tuollainen nainen löytyisi?
Meistä feministeistä.
t. Se, jolle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli joskus tuollainen kitisijämies. Voisitko olla tuota ja sitä ja tätä. Homma ei vaan toiminut, mies alkoi ärsyttämään ja minua ei huvittanut miellyttää. Nyt on toinen ääni kellossa, uusi, parempi, paras mies. Parempi kuin koskaan ennen, parempi kuin kukaan aiemmin tuntemani mies, parasta mitä tiedän. Kaverit sanovat, että sinulla on paras aviomies, mitä hekään tietävät. Mieheni on vaan jotain muuta kuin sata tavallista miestä.
Haluan häntä kun hän tulee töistä tai on kotona ja laittaa tiskit koneeseen tai ei laita tiskejä koneeseen. Ihan sama, antaa niiden tiskien olla tai pölyjen kerääntyä, kotityöt on sivuseikka. Se siivoaa, jota sotku häiritsee. En minä ole ensimmäisenä häiriintymässä, minulla on muita asioita. Muut asiat mielessä. Muuta tärkeämpää kuin siivoaminen.
Ahaa, eli jos naisen kaverit pitävät minua todella hyvänä miehenä, saan paljon hyvää seksiä ilman siivoamista. Hyvä että nyt tiedän mihin pitää jatkossa panostaa. Kiitos.
Amatoori. Ihan perusasioita. Kun olet saanut naisen kaverit ihastumaan sinuun, itse nainen on syö sen jälkeen kädestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua lukiessani tajuan olevani unelma-aviomies: vien roskat imuroin, täytän ja tyhjennän tiskikonetta, imuroin, pesen ikkunat, hoidan pyykjejä, enkä vilkaisekaan vaimoon päin ainakaan seksi mielessä.. En ole vuosikausiin vaivannut häntä sellaisella, mistä ei selvästikään ole kiinnostunut. No niin, nyt yläpeukkujen tulva, kiitoksia!
Ootko mittautanut testoarvoja? Ehkä kannattaisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko mittautanut testoarvoja? Ehkä kannattaisi
Mitä hyötyä siitä voisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan välillä tuota miestä niin perkeleesti. Että minun pitäisi illalla laittautua sexyksi ukkoa varten, koska mies sattuu haluamaan sitä rankan työpäivänsä jälkeen... Käyn itsekin töissä, ja ei mies koskaan esim. vapaapäivinä ole laittautunut mitenkään minua varten. Ei ole edes tehnyt mitään kotitöitä, kun saavun töistä.
Meillä sentään isäntä tyhjentää ja täyttää tiskikoneen, kun haluaa seksiä. Siitä sen tietääkin, että mitä on mielessä, kun huomaa, että tiskit on hoidettu.
Ei kai hän noin halvalla saa? Tuon työsuoritteen arvo on ehkä muutama euro.
Ei niitä kotitöitä ole pakko koko ajan tehdä töiden jälkeen kummankaan. Energiaa jää muuhunkin. Miksi pitää puunata kämppää jatkuvasti vai millasia porsaita oikein olette jos pitää koko ajan olla siivoamassa??? Itse teen kerralla ison siivouksen ja arkena jotain pientä järjestelyä mutta en koko iltaa tuhlaa kotitöihin. Näin jää aikaa parisuhteelle eikä pieni sotkuisuus mitään haittaa, eikä vaikuta seksielämään millään tavalla. Vai mietittekö seksin aikana et "no voi perkele, taas on likaiset sukat tossa lattialla eikä pyykkikorissa?" 😂
Millä kivikaudella oikein elelette??
Meillä mies huoltaa autot ja minä kodin, emmekä käytä seksiä vallan välineenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä sentään isäntä tyhjentää ja täyttää tiskikoneen, kun haluaa seksiä. Siitä sen tietääkin, että mitä on mielessä, kun huomaa, että tiskit on hoidettu.
"Sentään"? Ihan kivikautista meininkiä. Meillä kotityöt on aina tehty puoliksi ilman että asiasta on tarvinnut edes keskustella. Seksiäkin on ihan säännöllisesti ilman, että siihen kuuluisi jotain ihmeellisiä taloshommien kautta suoritettuja soidinmenoja.
Näillä asioilla saattaa olla yhteys. Siis kotitöiden tasaisella jakautumisella ja tyydyttävällä seksielämällä.
Niin on. Sitä on ihan tutkitukkin. Niissä suhteissa on eniten seksiä missä mies ei tee lainkaan tai hyvin ns. perinteisiä naisten töitä.
On tuosta poikkeuksiakin. Mies ei tee kotitöitä = on ilman seksiä koska vaimo ei jaksa suorittaa sitä enää kotitöiden jälkeen. Vaihdoin miehen sellaiseen joka tekee kotitöitä ja seksielämä kukoistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sentään"? Ihan kivikautista meininkiä. Meillä kotityöt on aina tehty puoliksi ilman että asiasta on tarvinnut edes keskustella. Seksiäkin on ihan säännöllisesti ilman, että siihen kuuluisi jotain ihmeellisiä taloshommien kautta suoritettuja soidinmenoja.
Näillä asioilla saattaa olla yhteys. Siis kotitöiden tasaisella jakautumisella ja tyydyttävällä seksielämällä.
Niin on. Sitä on ihan tutkitukkin. Niissä suhteissa on eniten seksiä missä mies ei tee lainkaan tai hyvin ns. perinteisiä naisten töitä.
On tuosta poikkeuksiakin. Mies ei tee kotitöitä = on ilman seksiä koska vaimo ei jaksa suorittaa sitä enää kotitöiden jälkeen. Vaihdoin miehen sellaiseen joka tekee kotitöitä ja seksielämä kukoistaa.
Kuinka monta minuuttia saa esim. yhdellä pyykkikoneen tyhjennyksellä? Tai vessojen pesemisellä?
Kyllä minä laittauduin sexyksi (omasta halustani) ennen kuin huushollissa oli lapsia ja koiria (ja niiden myötä se lapseksi taantunut mies) hoidettavana.
Märinä ja itku seksin käyttämisestä vallan välineenä alkoi sitten, kun en enää jaksanut/ehtinyt/pystynyt hoitamaan kaikkea iloisena ja halukkaana.
Mies halusi kermat kakusta joka suhteessa ja lohkaisi seksin kaikesta irrallaan olevaksi asiaksi, jolla minä teen kauppaa. No ei haittaa vaikka olet väsynyt/sairas/lapset valvoo, jos teet seksillä kauppaa olet henkisesti väkivaltainen. Ja nyt en ainakaan tee mitään ja murjotan viisi viikkoa. Ei ole ikävä.
Miehekäs marina se vasta kiihottaa. Muista, rakas vaimo, varata myös liukuvoidetta itsellesi.
Tuo miesten asenne seksiin kauppatavarana on kuvottava. Minä harrastan mielelläni seksiä silloin, kun jaksan. Jos olen jatkuvasti niin kuormittunut, etten jaksa seksiä harrastaa, niin mies on joko ilman tai keventää kuormaani. Kyse ei ole kaupankäynnistä, vaan ihan tavallisesti kumppanin tukemisesta ja auttamisesta silloin, kun sitä apua tarvitaan. Ei ole minun vikani, jos mies haluaa mieltää parisuhteen työsuhteeksi, jossa nainen on työnantajan ja palkanmaksajan asemassa, ja mies työntekijä joka tekee vain mitä työnantaja käskee, ja odottaa siitä palkaksi seksiä.
Vierailija kirjoitti:
"Voidaan miettiä asiaa sitten, kun täällä on jotain kotihommia tehty, kun minä tulen töistä kotiin."
Tai sitten näin:
"Juu, heti kun sinä näytät sexyltä kun tulen töistä kotiin. "
Ahh, uusfeminismi. Tuo maaginen salaisuus tuhoutuneiden liittojen takana.
"Mä en oo saanu sulta, joten kostoks säkään et saa multa"
Way to go, ladies. Pysykää lujina ja pitäkää puolenne niitä arvottomia paskiaisia vastaan joiden kanssa elämänne olette päättäneet viettää.
huokaava mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Voidaan miettiä asiaa sitten, kun täällä on jotain kotihommia tehty, kun minä tulen töistä kotiin."
Tai sitten näin:
Way to go, ladies. Pysykää lujina ja pitäkää puolenne niitä arvottomia paskiaisia vastaan joiden kanssa elämänne olette päättäneet viettää.
Joo, se juuri on se way. Jos mies ei suostu reiluun tasajakoon, sietääkin kärsiä. Tuollainen huijari on arvoton paskiainen ja kohta sinkku arvoton paskiainen. Katsos kun nykyään ei ole mikään pakko päättää että viettää elämän jonkun kanssa. Voi vaatia parannusta ja jos tilanne ei parane, voi lähteä. Kuten monet naiset ovat tehneet ja tulevat jatkossakin tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Tuo miesten asenne seksiin kauppatavarana on kuvottava. Minä harrastan mielelläni seksiä silloin, kun jaksan. Jos olen jatkuvasti niin kuormittunut, etten jaksa seksiä harrastaa, niin mies on joko ilman tai keventää kuormaani. Kyse ei ole kaupankäynnistä, vaan ihan tavallisesti kumppanin tukemisesta ja auttamisesta silloin, kun sitä apua tarvitaan. Ei ole minun vikani, jos mies haluaa mieltää parisuhteen työsuhteeksi, jossa nainen on työnantajan ja palkanmaksajan asemassa, ja mies työntekijä joka tekee vain mitä työnantaja käskee, ja odottaa siitä palkaksi seksiä.
Tästä voi kyllä osin syyttää naistenlehtiä ja naisia itseäänkin. Aina naisen haluttomuudesta puhuttaessa otetaan esiin kotityöt. Kai se näyttää sitten miesten mielestä lupaukselta, että noin saa varmasti seksiä. Miehet rakastavat yksinkertaisia selityksiä. Ja olen täältä lukenut paljon naisten kommentteja, että kyllä seksi kelpaisi, mutta kun se p****n ukko ei tee kotona mitään. Kun on noin kyllästynyt mieheensä, ei seksi varmasti kelpaisi vaikka mies osansa tekisikin. Silti siitä puhutaan, kun toivotaan että se patalaiska äijä tekisi jotain.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä kotitöitä ole pakko koko ajan tehdä töiden jälkeen kummankaan. Energiaa jää muuhunkin. Miksi pitää puunata kämppää jatkuvasti vai millasia porsaita oikein olette jos pitää koko ajan olla siivoamassa??? Itse teen kerralla ison siivouksen ja arkena jotain pientä järjestelyä mutta en koko iltaa tuhlaa kotitöihin. Näin jää aikaa parisuhteelle eikä pieni sotkuisuus mitään haittaa, eikä vaikuta seksielämään millään tavalla. Vai mietittekö seksin aikana et "no voi perkele, taas on likaiset sukat tossa lattialla eikä pyykkikorissa?" 😂
Millä kivikaudella oikein elelette??
Meillä mies huoltaa autot ja minä kodin, emmekä käytä seksiä vallan välineenä.
Mitä vallan välinettä teillä tarvittaisiinkaan, kun sinut on alistettu ja mies nauttii tilanteesta? Näitä ongelmia on vain niillä ihmisillä, jotka kunnioittavat itseään ja haluavat muidenkin kunnioittavan. Eli ei koske sinua.
Voisin veikata et tuossa on jo jotain muutakin ongelmaa?
Itse kyllä laittaudun mielelläni meitä molempia varten, enkä oleta että mies vastapalveluksena siivoaa...
huokaava mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten näin:
Oletko ikinä ajatellut, että nainen ei halua seksiä, kun ei tunne itseään arvostetuksi? Mulle ainakin se, että mies osallistuu omalla panoksellaan kotitöihin helpottaakseen mun elämistäni, kertoo siitä, että mies arvostaa mua. Silloin haluan miestäni, kun koen olevani arvostettu.
Kuinka usein olet pyytänyt häntä laittautumaan jotenkin? Kuinka hän on reagoinut, kun olet pyytänyt?