Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Olisiko se aivan mahdoton ajatus, että kerran olisit sexy, kun tulen töistä kotiin."

Vierailija
07.03.2017 |

Vihaan välillä tuota miestä niin perkeleesti. Että minun pitäisi illalla laittautua sexyksi ukkoa varten, koska mies sattuu haluamaan sitä rankan työpäivänsä jälkeen... Käyn itsekin töissä, ja ei mies koskaan esim. vapaapäivinä ole laittautunut mitenkään minua varten. Ei ole edes tehnyt mitään kotitöitä, kun saavun töistä.

Kommentit (273)

Vierailija
21/273 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan käsittämatontä miten jotkut naiset yhdistää aina seksin ja siivoamisen. Mitä tekemistä niillä on keskenään? Jos seksi on palkinto siivoamisesta niin taitaa olla enemman sellainen hyötyliitto kuin rakkausliitto.

Tämä. Minun(kin) on ihan mahdotonta kuvitella kiihottuvani siitä, että kotona on siivottu.

Joo ymmärrän sen, että jos töiden jälkeen vielä kaatuu kotityöt päälle niin halut menevät ihan puhtaasti väsymyksestä, mutta silti en itse näe, että kyse on jostain vaihtokaupasta: "jos tiskaat niin saat seksiä". Ei, ei se ainakaan itselläni niin mene.

Mun nähdäkseni kyse ei ole siitä, että halut syttyisivät siitä, että se mies tiskaa, vaan juuri siitä, että seksiä varten tarvitsee aikaa ja energiaa ja jos molemmat menevät siihen tiskaamiseen niin sitten jää välistä. Tietty onhan sekin kivaa, että toinen osoittaa huomioivansa mun siisteystason ja auttaa sen ylläpitämisessä.

Itse ainakin saan energiaa ja jaksamista seksistä silloin kun on rankkaa ja väsyttää. Ilman seksiä väsyttää ja hattuttaa vielä enemmän.

Vierailija
22/273 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaan välillä tuota miestä niin perkeleesti. Että minun pitäisi illalla laittautua sexyksi ukkoa varten, koska mies sattuu haluamaan sitä rankan työpäivänsä jälkeen... Käyn itsekin töissä, ja ei mies koskaan esim. vapaapäivinä ole laittautunut mitenkään minua varten. Ei ole edes tehnyt mitään kotitöitä, kun saavun töistä.

Meillä sentään isäntä tyhjentää ja täyttää tiskikoneen, kun haluaa seksiä. Siitä sen tietääkin, että mitä on mielessä, kun huomaa, että tiskit on hoidettu.

"Sentään"? Ihan kivikautista meininkiä. Meillä kotityöt on aina tehty puoliksi ilman että asiasta on tarvinnut edes keskustella. Seksiäkin on ihan säännöllisesti ilman, että siihen kuuluisi jotain ihmeellisiä taloshommien kautta suoritettuja soidinmenoja. 

Näillä asioilla saattaa olla yhteys. Siis kotitöiden tasaisella jakautumisella ja tyydyttävällä seksielämällä.

Niin on. Sitä on ihan tutkitukkin. Niissä suhteissa on eniten seksiä missä mies ei tee lainkaan tai hyvin ns. perinteisiä naisten töitä.

Annapa tulla linkkiä tähän. Veikkaan että valehtelet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/273 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla erikoinen nainen, kun laittaudun mielelläni seksikkääksi ja vielä passaan miestäkin. Vien vaikka oluen käteen työpäivän päätteeksi ja otan suihin. No, ei ole kyllä koskaan kukaan mies paljoa valittanutkaan..

Vierailija
24/273 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas kerran yhden miehen viaton tokaisu sai palstan miesvihakiimaliemet kiehumaan.

Tietääkö aloittajan mies kuinka paljon hänen naisensa häntä halveksii ja vihaa? Vastaatko?

Miksi olet hänen kanssaan yhdessä?

Niin? Odotan aloittajan vastausta.

Vierailija
25/273 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan olla erikoinen nainen, kun laittaudun mielelläni seksikkääksi ja vielä passaan miestäkin. Vien vaikka oluen käteen työpäivän päätteeksi ja otan suihin. No, ei ole kyllä koskaan kukaan mies paljoa valittanutkaan..

Palstan miesvihaajat hiki päässä alapeukuttaa sinun mielipidettäsi, ettei nyt vaan kukaan missään nimessä erehdy tekemään mitään miesten eteen =D Hulvatonta =D

Vierailija
26/273 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtelet.

Vierailija
27/273 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se menee automaattisesti niin että minä hoidan lapsen ja kodin ja mies käy töissä. Mutta kyllä tuo isukki lastaki hoitaa välillä ja antaa mulle omaa aikaa. Mut en tiiä, mulle tuo kotihommien teko tulee luonnostaa, en mie tykkäis jos mies siivois tai pyykkäis. Ne hommat on mun! :)

Vierailija
28/273 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei välitetä niin kodinhoidosta, se on pakko tehdä mutta ei se mitään hohdokasta ole. Minua varmaan enemmän vaivaa jos on monta päivää koti hujan hajan, siksi itse siivoan säntillisemmin mutta en valita. Mies siivoaa kun huomaa sotkun, hän sanoo, että on useammankin kerran aikonut mutta kun vaimo perhana ehti ensin. Jos tarvitsen apua niin saan apua. Tämä on aika hyvin koska olemme muuttaneet vasta aikuisina yhteen, kumpikin asui vuosikaudet omillaan.

Minusta ei kannata riidellä siivouksesta, siinä menee vain aikaa ja energiaa hukkaan. Jos aiotte elää yhdessä niin sopikaa yhteinen standardi. Seksi ja imurointi ei oikein itselle kolahda noin esileikkinä.

Vierailija
29/273 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi teistä tulee aiemmin töistä kotiin? Jos mies, niin saatko sinä myös samanlaisen palvelun? Haetteko te lapset tarhasta vasta tuon jälkeen vai annatteko heidän odottaa sen aikaa pihalla?

Vierailija
30/273 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että ap laittautuisi sexyksi ihan oma-aloitteisesti, jos mies joskus töistä tullessaan toisi kukkia ja sulkaarasian ja sanoisi, että nyt mennään hyvään ravintolaan koti-illallisen sijaan. Monestiko mies on kunnostautunut?

Vierailija
31/273 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, lisäksi tienaat viisi tonnia kuussa ja samalla jatko-opiskelet ja kuntoilet viidesti viikossa, omaat moitteetoman ulkonäön ja hoidat täysin kodin, lapset ja miehen.

Vierailija
32/273 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että ap laittautuisi sexyksi ihan oma-aloitteisesti, jos mies joskus töistä tullessaan toisi kukkia ja sulkaarasian ja sanoisi, että nyt mennään hyvään ravintolaan koti-illallisen sijaan. Monestiko mies on kunnostautunut?

Just, eli miksikäs taas kutsuttiinkaan naista, joka antaa materiaa vastaan seksiä?

Säälin kaikkien palstamammojen miehiä.

Vierailija
33/273 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Tällee sinkkuna välillä haaveilen että saisin laittautua ja joskus odottaa kuumaa miestäni kotiin saapuvaksi.

Vierailija
34/273 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oot vähän erikoinen joo. Mutta ei siinä, kyllä meitä maailmaan mahtuu jos jonkinlaista persoonaa.

Vierailija
35/273 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole erikoinen nainen vaan lattiarätti, jos tuon aloittajan kuvaileman tiuskaisun jälkeen vielä mielistelet kuin piesty koira. Mutta oletan että sinulle mies ei tiuski? Ja oletan että et tajua, että tuo tiuskaisu ei ole varmasti ensimmäinen jonka aloittaja on mieheltään saanut. Mutta kun et mieti näitä asioita, voit tuntea itsesi paremmaksi ja paistatella täällä miesten kehuissa.

Vierailija
36/273 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just, eli miksikäs taas kutsuttiinkaan naista, joka antaa materiaa vastaan seksiä?

No ihan vaikka vaan kaappaa syliin ja pitää hetken hyvänä ja hauskuuttaa. Vaikka tanssittaa ja hieroo ja hellii hetken. Pointti oli siinä, että miksi vastuu tunnelman luonnista on vain toisella? En kehtaisi kinuta mieheltä jotain palveluksia, jos en itse antaisi niitä myös.

Vierailija
37/273 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kaverisi tarjoaa sinulle kaljan kun katsotte peliä, otatko häneltä suihin pelin aikana vai jälkeen?

Vierailija
38/273 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan käsittämatontä miten jotkut naiset yhdistää aina seksin ja siivoamisen. Mitä tekemistä niillä on keskenään? Jos seksi on palkinto siivoamisesta niin taitaa olla enemman sellainen hyötyliitto kuin rakkausliitto.

Tämä. Minun(kin) on ihan mahdotonta kuvitella kiihottuvani siitä, että kotona on siivottu.

Joo ymmärrän sen, että jos töiden jälkeen vielä kaatuu kotityöt päälle niin halut menevät ihan puhtaasti väsymyksestä, mutta silti en itse näe, että kyse on jostain vaihtokaupasta: "jos tiskaat niin saat seksiä". Ei, ei se ainakaan itselläni niin mene.

Niin, siis meillä se menee niin, että mies olettaa saavansa seksiä, jos hoitaa tiskit. Ja kyllä, se ärsyttää minua, koska on niin ilmeistä. Toisaalta positiivista on, että on ilmeisesti jollain tasolla ymmärtänyt, että jos vaimo ei ole kotitöistä rättiväsynyt, niin jaksaa seksi kiinnostaa enemmän. Toki itse toivoisin, että työt jaettaisiin tasan ihan joka päivä eikä harrastettaisi tällaisia ilmiselviä vaihtokauppoja.

Vierailija
39/273 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kaverisi tarjoaa sinulle kaljan kun katsotte peliä, otatko häneltä suihin pelin aikana vai jälkeen?

Kyllä se saa sen kaljan takaisin. Mutta palstamamma odottaa vain yksipuolista jalustalle nostamista.

Tässä on se ero.

Vierailija
40/273 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus tuollainen kitisijämies. Voisitko olla tuota ja sitä ja tätä. Homma ei vaan toiminut, mies alkoi ärsyttämään ja minua ei huvittanut miellyttää. Nyt on toinen ääni kellossa, uusi, parempi, paras mies. Parempi kuin koskaan ennen, parempi kuin kukaan aiemmin tuntemani mies, parasta mitä tiedän. Kaverit sanovat, että sinulla on paras aviomies, mitä hekään tietävät. Mieheni on vaan jotain muuta kuin sata tavallista miestä.

Haluan häntä kun hän tulee töistä tai on kotona ja laittaa tiskit koneeseen tai ei laita tiskejä koneeseen. Ihan sama, antaa niiden tiskien olla tai pölyjen kerääntyä, kotityöt on sivuseikka. Se siivoaa, jota sotku häiritsee. En minä ole ensimmäisenä häiriintymässä, minulla on muita asioita. Muut asiat mielessä. Muuta tärkeämpää kuin siivoaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi