"Olisiko se aivan mahdoton ajatus, että kerran olisit sexy, kun tulen töistä kotiin."
Vihaan välillä tuota miestä niin perkeleesti. Että minun pitäisi illalla laittautua sexyksi ukkoa varten, koska mies sattuu haluamaan sitä rankan työpäivänsä jälkeen... Käyn itsekin töissä, ja ei mies koskaan esim. vapaapäivinä ole laittautunut mitenkään minua varten. Ei ole edes tehnyt mitään kotitöitä, kun saavun töistä.
Kommentit (273)
Miten miehen pitäisi muka laittautua naista varten? Hiuslakkaako? Yök ei todellakaan. Miehen pitää olla miehekäs.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan välillä tuota miestä niin perkeleesti. Että minun pitäisi illalla laittautua sexyksi ukkoa varten, koska mies sattuu haluamaan sitä rankan työpäivänsä jälkeen... Käyn itsekin töissä, ja ei mies koskaan esim. vapaapäivinä ole laittautunut mitenkään minua varten. Ei ole edes tehnyt mitään kotitöitä, kun saavun töistä.
Miehesi pyysi "jos kerrant olisit sexy, kun tulen töistä kotiin". Siis kerran.
Oletan, että olette yhdessä vähintään 300 päivänä vuodessa. Jos ei koskaan voi tehdä toisen eteen mitään seksikästä, niin ei kannata olla yhdessäkään. Voi sinne tyhjäänkin kotiin tulla ihan yhtä hyvin töistä. Minulla on tästä kokemusta. Minua ei haittaisi pätkääkään, jos naiseni pyytäisi minua välillä laittautumaan hänen mieleisekseen, kun tulee töistä. Päinvastoin, tekisin sen ilomielin. Eri asia, jos tuollaisia pyyntöjä tulee jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huokaava mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Voidaan miettiä asiaa sitten, kun täällä on jotain kotihommia tehty, kun minä tulen töistä kotiin."
Tai sitten näin:
"Juu, heti kun sinä näytät sexyltä kun tulen töistä kotiin. "
Ahh, uusfeminismi. Tuo maaginen salaisuus tuhoutuneiden liittojen takana.
"Mä en oo saanu sulta, joten kostoks säkään et saa multa"
Way to go, ladies. Pysykää lujina ja pitäkää puolenne niitä arvottomia paskiaisia vastaan joiden kanssa elämänne olette päättäneet viettää.
Oletko ikinä ajatellut, että nainen ei halua seksiä, kun ei tunne itseään arvostetuksi? Mulle ainakin se, että mies osallistuu omalla panoksellaan kotitöihin helpottaakseen mun elämistäni, kertoo siitä, että mies arvostaa mua. Silloin haluan miestäni, kun koen olevani arvostettu.
Tämäkin jotenkin outo ajatus. Koet kotitöiden kuuluvan vain sinulle ja mies vain helpottaa elämääsi? Kyllä ne kotityöt kuuluu myös sille miehelle ihan automatic.
Niin kuuluu, olen samaa mieltä. Ajatus tuossa takana onkin se, että jos mies ei niitä tee, ne kaatuu mun niskaan kaikki, koska jonkun ne on vaan tehtävä. Yhtä lailla mä teen kotitöitä helpottaakseni miehen elämistä, ettei kaikki kaadu hänen niskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että ap laittautuisi sexyksi ihan oma-aloitteisesti, jos mies joskus töistä tullessaan toisi kukkia ja sulkaarasian ja sanoisi, että nyt mennään hyvään ravintolaan koti-illallisen sijaan. Monestiko mies on kunnostautunut?
Just, eli miksikäs taas kutsuttiinkaan naista, joka antaa materiaa vastaan seksiä?
Säälin kaikkien palstamammojen miehiä.
Entä miksikäs kutsuttaisiinkaan miestä, joka vaatii palvelua, passaamista, täyshoitoa JA seksiä töissäkäyvältä vaimoltaan?
Säälin kaikkia tuollaisten niljakkeiden vaimoja. (Säälin sinuakin, oi sinä koskaan naista saamaton, katkera pastaruikuttaja.)
Ymmärrän sinänsä aloitusta vaikka se provo onkin, ajattelen itsekin noin, ja olen asiasta vaimon kanssa keskustellutkin ihan sivistyneesti, ilman mitään tuollaisia yksittäisiä heittoja. Seksielämä tökkii todella pahasti, lapsenhoito ja kotityöt jakautuu aikalailla 50/50, välillä tuntuu että mä teen enemmän (esim. viikonloppuisin herään aina lapsen kanssa ja vaimo saa nukkua). Seksi ei tunnu vaimoa kiinnostavan, ja siitä tulee väkisin sellainen olo ettei hän halua minua, vaikka sanookin haluavansa. Vajaan 1,5kk tauko tällä hetkellä, läheisyyttä on, halaan ja pussaan ilman taka-ajatuksia ja ehkä 2vko välein yritän tilanteen mukaan viedä asiaa pidemmälle, laihoin tuloksin. On kohtalaisen masentavaa aina joutua toteamaan että eipä se taaskaan innostunut spontaanisti, vaikka ois lapsi hoidossa ja tilaa ja aikaa.
En haluaisi että hän minun pyyntöni takia tekee seksiin liittyviä asioita (esim. jokin uus juttu mitä kokeilla seksissä), vaan omasta halustaan haluaisi yllättää minut ja samalla tietysti itsensäkin jos kokeiltais jotain uutta. Tämä on ehkä se suurin ongelma tässä, kun se että pyytää jotakin ei tunnu vaan yhtään samalta kuin se että toinen oma-alotteisesti keksisi jotain. Vaimo sanoo yrittävänsä kovin, mutta valittavasti mulla ei oo yhtään sellanen olo. Pitää taas keskustella ajan kanssa uudestaan lähiaikoina, koska tilanne raastaa mua aika pahasti.
Hemmottelu on jäänyt viime aikoina aika vähälle, mutta motivaatio siihen on hieman kadoksissa koska tuntuu ettei siitäkään ole mitään apua aiemminkaan ollut, okei, kyllähän nautin suuresti yhteisestä ajasta ravintolassa ja konsertissa/teatterissa/jne., ja ihan vaan lähekkäin olemisesta. Mutta siitä jää jotenkin valju maku jos sitten ei kotona enää tapahdukaan mitään enempää. Saattaa olla että vaimo aistii jotenkin että seksi mielessä vien häntä ulos, ja osittain onkin oikeassa sen suhteen, se on ihan totta.
Kun seksiä on, se on ihan ok, mutta siitä monesti puuttuu kuitenkin vaimolta sellainen kiihko ja intohimo, jota minun puoleltani olisi tarjolla todella paljon, mutta vastakaikua en saa. Ja ennen kuin ehditte sanomaan, niin seksi ei todellakaan ole mitään 3min sisään-ulos-sisään-ja se on siinä meininkiä, vaan esileikkiä on, ja minulle on erityisen tärkeää että nainen nauttii.
Huonoa huumoria mieheltäsi.
Suksikoon kuuseen, jospa kasvaisi siellä vähän ihmisenä ja miehenä, ja palaisi takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi pyysi "jos kerrant olisit sexy, kun tulen töistä kotiin". Siis kerran.
Oletan, että olette yhdessä vähintään 300 päivänä vuodessa. Jos ei koskaan voi tehdä toisen eteen mitään seksikästä, niin ei kannata olla yhdessäkään. Voi sinne tyhjäänkin kotiin tulla ihan yhtä hyvin töistä. Minulla on tästä kokemusta. Minua ei haittaisi pätkääkään, jos naiseni pyytäisi minua välillä laittautumaan hänen mieleisekseen, kun tulee töistä. Päinvastoin, tekisin sen ilomielin. Eri asia, jos tuollaisia pyyntöjä tulee jatkuvasti.
Oon ihan samaa mieltä. Oikeesti, oisko se niin paha silloin tällöin? Mitä veikkaat, jos kysyisit mieheltä jotakin samantapaista niin mitä se tekis, tulis valittamaan vauvapalstalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huokaava mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Voidaan miettiä asiaa sitten, kun täällä on jotain kotihommia tehty, kun minä tulen töistä kotiin."
Tai sitten näin:
"Juu, heti kun sinä näytät sexyltä kun tulen töistä kotiin. "
Ahh, uusfeminismi. Tuo maaginen salaisuus tuhoutuneiden liittojen takana.
"Mä en oo saanu sulta, joten kostoks säkään et saa multa"
Way to go, ladies. Pysykää lujina ja pitäkää puolenne niitä arvottomia paskiaisia vastaan joiden kanssa elämänne olette päättäneet viettää.
Tää on itseasiassa ihan totta ja valitettavaa. Luin myös tovi sitten muistaakseni hesarista jutun, jossa seksuaali- ja parisuhdeterapeutti kertoi siitä, että joskus sitä seksiä kannattaa antaa myös vaikkei itseä niin innostaisi tai huvittaisi. Sekin on sitä toisen tarpeiden huomioonottamista.
Äkkiä pilattua touhua, kun käytetään kaupankäynnin tai vallan välineenä...
Mitäs tuo terapeutti tuumii niistä ihmisistä, joille kelpaa seksi vaikka toista ei kiinnosta? Itse olin täysin musertunut, kun tajusin että tämähän tapahtuu minun mielikseni ja on tapahtunut ties miten kauan. Halut meni kuukausiksi enkä voinut pitkään aikaan edes ajatella seksiä itkemättä. Oli tosi paha kriisin paikka, en ole ikinä inhonnut itseäni niin kovasti. En voinut käsittää, että minulle rakas ihminen ajattelee minun olevan tuollainen: vaadin seksiä ja omien tarpeideni tyydyttämistä, vaikka toisella on paha olla.
Mutta muita ei tunnu haittaavan tippaakaan. Enkä edes pidä itseäni erityisen herkkänä tai empaattisena ihmisenä. Mutta pidän itseäni kyllä huomattavasti parempana ihmisenä kuin noita, jotka eivät yhtään välitä kumppanin tunteista. Ja pidän itseäni parempana kuin tuo, joka leikkii terapeuttia.
Monesti seksissä toisen ihmisen kanssa täkeitä on se että tuntee itsensä halutuksi. Pelkkä tekninen seksin antaminen ei oikein siihen riitä koska silloin tunne siitä että toinen haluaa oikeasti harvoin välittyy. Seksin nautinto ei synny siitä että huomaa toisen tekevän velvollisuuttaa jotakin mitä hän ei oikesti halua. Teknisesti seksiä voi harrastaa yksinkin vaikkapa apuvälinein.
Toista kannattaa mielestäni kuitenkin opetella haluamaan ilman ehtoja siitä että pyykit pitää olla viikattuna tai tiskipöytä tyhjä. Niistä esteistä jotka estää haluamasta kannattaa keskustella.
Ehtojen asettamista on myös se että "mä voisin sua haluta jos sinä kerrankin olisit seky kun tulen töistä" ym. Valitettavasti ne ehdot harvoin lisää halukkuutta vaan pikemminkin päinvastoin. Silti niitä asioita kannattaa suhteessa tehdä joista tietää toisen nauttivan. Jos tietää että toinen nauttii sekyistä vaatteista niitä kannataa käyttää tai jos teitää että romanttinen ilta kynttilöin jne lisää toisen halukkuutta niitä hetkiä kannattaa järjestää.Olet juuri niitä ihmisiä, joita en tajua. "Opetella haluamaan." En minä halua että minua opetellaan haluamaan, haluan että toinen kertoo mikä on vialla. Haluan tietää mitä hän ajattelee ja tuntee. Minä EN halua että vika korjataan ja lasku perään. Kyseessä on ihminen, ei tukossa oleva viemäri.
Ei sillä, että sanot että esteistä pitää keskustella, ole mitään arvoa kun kuitenkin edellytät että pitää "opetella haluamaan". Tuo on vain kulunut fraasi, jonka tiedät että pitää lisätä. Et tarkoita sitä, haluat vain että se toinen ihminen lakkaa olemasta rikki. Mieluummin heti kuin kohta.
Ja ei, en rauhoitu.
Onneksi en ole parisuhteessa kanssasi ja toivottavasti et myöskään ole parisuhteessa ihmisen kanssa joka haluaa olla haluttu. Toisenlaisiakin parisuhteita varmasti löytyy joissa ei tarvitse toista haluta eikä opetella haluamaan.
Luuletko että haluaisin olla parisuhteessa kanssasi, kun kohtelet ihmisiä kuin olisivat viallisia koneita? Sinun kannattaa olla yhdessä yhtä tunteettoman ihmisen kanssa kuin itse olet.
En todellakaam kuvittele vaan toivon että pysyt oletukseni hyvinkin kaukana minusta. Sinulla ei ole hajuakaan siitä kuinka kohtelen ihmisiä.
Kyllä kommenteistasi tuli hyvinkin selkeä kuva, miten muita kohtelet. Koneina. Ja hyökkäät raivopäänä kimppuuni siksi, kun sanoin että haluan ymmärtää muita.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sinänsä aloitusta vaikka se provo onkin, ajattelen itsekin noin, ja olen asiasta vaimon kanssa keskustellutkin ihan sivistyneesti, ilman mitään tuollaisia yksittäisiä heittoja. Seksielämä tökkii todella pahasti, lapsenhoito ja kotityöt jakautuu aikalailla 50/50, välillä tuntuu että mä teen enemmän (esim. viikonloppuisin herään aina lapsen kanssa ja vaimo saa nukkua). Seksi ei tunnu vaimoa kiinnostavan, ja siitä tulee väkisin sellainen olo ettei hän halua minua, vaikka sanookin haluavansa. Vajaan 1,5kk tauko tällä hetkellä, läheisyyttä on, halaan ja pussaan ilman taka-ajatuksia ja ehkä 2vko välein yritän tilanteen mukaan viedä asiaa pidemmälle, laihoin tuloksin. On kohtalaisen masentavaa aina joutua toteamaan että eipä se taaskaan innostunut spontaanisti, vaikka ois lapsi hoidossa ja tilaa ja aikaa.
En haluaisi että hän minun pyyntöni takia tekee seksiin liittyviä asioita (esim. jokin uus juttu mitä kokeilla seksissä), vaan omasta halustaan haluaisi yllättää minut ja samalla tietysti itsensäkin jos kokeiltais jotain uutta. Tämä on ehkä se suurin ongelma tässä, kun se että pyytää jotakin ei tunnu vaan yhtään samalta kuin se että toinen oma-alotteisesti keksisi jotain. Vaimo sanoo yrittävänsä kovin, mutta valittavasti mulla ei oo yhtään sellanen olo. Pitää taas keskustella ajan kanssa uudestaan lähiaikoina, koska tilanne raastaa mua aika pahasti.
Hemmottelu on jäänyt viime aikoina aika vähälle, mutta motivaatio siihen on hieman kadoksissa koska tuntuu ettei siitäkään ole mitään apua aiemminkaan ollut, okei, kyllähän nautin suuresti yhteisestä ajasta ravintolassa ja konsertissa/teatterissa/jne., ja ihan vaan lähekkäin olemisesta. Mutta siitä jää jotenkin valju maku jos sitten ei kotona enää tapahdukaan mitään enempää. Saattaa olla että vaimo aistii jotenkin että seksi mielessä vien häntä ulos, ja osittain onkin oikeassa sen suhteen, se on ihan totta.
Kun seksiä on, se on ihan ok, mutta siitä monesti puuttuu kuitenkin vaimolta sellainen kiihko ja intohimo, jota minun puoleltani olisi tarjolla todella paljon, mutta vastakaikua en saa. Ja ennen kuin ehditte sanomaan, niin seksi ei todellakaan ole mitään 3min sisään-ulos-sisään-ja se on siinä meininkiä, vaan esileikkiä on, ja minulle on erityisen tärkeää että nainen nauttii.
Tosi ikävää. Kuitenkin kuvittelisin, että ap:n mies ei ole kaltaisesi tasapainoinen henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin vain pohditaan keinoja vaimon korjaamiseen, ei haluttomuuden syitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli joskus tuollainen kitisijämies. Voisitko olla tuota ja sitä ja tätä. Homma ei vaan toiminut, mies alkoi ärsyttämään ja minua ei huvittanut miellyttää. Nyt on toinen ääni kellossa, uusi, parempi, paras mies. Parempi kuin koskaan ennen, parempi kuin kukaan aiemmin tuntemani mies, parasta mitä tiedän. Kaverit sanovat, että sinulla on paras aviomies, mitä hekään tietävät. Mieheni on vaan jotain muuta kuin sata tavallista miestä.
Haluan häntä kun hän tulee töistä tai on kotona ja laittaa tiskit koneeseen tai ei laita tiskejä koneeseen. Ihan sama, antaa niiden tiskien olla tai pölyjen kerääntyä, kotityöt on sivuseikka. Se siivoaa, jota sotku häiritsee. En minä ole ensimmäisenä häiriintymässä, minulla on muita asioita. Muut asiat mielessä. Muuta tärkeämpää kuin siivoaminen.
Ahaa, eli jos naisen kaverit pitävät minua todella hyvänä miehenä, saan paljon hyvää seksiä ilman siivoamista. Hyvä että nyt tiedän mihin pitää jatkossa panostaa. Kiitos.
Tavoitteenasi on saada paljon hyvää seksiä ja sen lisäksi täyshoito kokki-, pyykkihuolto- ja siivouspalveluilla? No, panosta nyt hyvä mies sitten siihen (mihin ikinä nyt aikoitkaan - naisen ystävien hurmaamiseenko se oli?)
Vinkkinä: Ehkäpä sinun olisi tärkeämpää tajuta, että juuri tuo "mulle kaikki ilman että itse annan mitään" -asenteesi on naisettomuutesi ja seksipulasi taustalla. Mutta ihanaa jos lopultakin löydät jonkun riittävän tyhmän hempukan joka tuohon suostuu, pääsemme kenties lukemasta loputonta marinaasi.
Ei muakaan kiihottais suoraan se, että kämppä olis siisti. Mutta jos kaikki on mun harteilla, käy näin;
-Kiukustun, puren hampaita yhteen ja yritän olla valittamatta, etten AAAAAINA vaan ulisis
-Alan siivoamaan
-olen vielä ärtynyt siitä, että jouduin yksin siivoamaan
-väsynyt siivouksesta
-haluan hetken rentoutua
Aika ja energia menee tuohon. Paljon otollisempi paikka ja hetki mahdolliselle kiihottumiselle olisi, jos on vähemmän siivottavaa, ja iloinen mieli kun mieskin siivonnut. Enemmän aikaa ja energiaa jää sitte muuhun touhuun ja tohinaan ;)
Monesti mies tulee syleileen taakse ku huomaa mun kiukkusena pesevän tiskejä. Tekee siinä vaihees mieli vetästä vaan kyynärpäällä vatsaan, kun haluan vaan saada sen työn mahdollisimman nopeesti pois alta, kun tiedän että on miljoona muutakin asiaa tehtävänä. Jos olisin sohvalla iloisin mielin rentoutumassa ja mies tuli halimaan, niin etenis muuhunki toimintaan. Tulipas ylipitkä selostus. Mutta luulis tosta ymmärtävän, ettei ne miehen tekemät kotityöt suoraan laukaise mitään kiihotusta naisessa
Vierailija kirjoitti:
Ei muakaan kiihottais suoraan se, että kämppä olis siisti. Mutta jos kaikki on mun harteilla, käy näin;
-Kiukustun, puren hampaita yhteen ja yritän olla valittamatta, etten AAAAAINA vaan ulisis
-Alan siivoamaan
-olen vielä ärtynyt siitä, että jouduin yksin siivoamaan
-väsynyt siivouksesta
-haluan hetken rentoutua
Aika ja energia menee tuohon. Paljon otollisempi paikka ja hetki mahdolliselle kiihottumiselle olisi, jos on vähemmän siivottavaa, ja iloinen mieli kun mieskin siivonnut. Enemmän aikaa ja energiaa jää sitte muuhun touhuun ja tohinaan ;)
Monesti mies tulee syleileen taakse ku huomaa mun kiukkusena pesevän tiskejä. Tekee siinä vaihees mieli vetästä vaan kyynärpäällä vatsaan, kun haluan vaan saada sen työn mahdollisimman nopeesti pois alta, kun tiedän että on miljoona muutakin asiaa tehtävänä. Jos olisin sohvalla iloisin mielin rentoutumassa ja mies tuli halimaan, niin etenis muuhunki toimintaan. Tulipas ylipitkä selostus. Mutta luulis tosta ymmärtävän, ettei ne miehen tekemät kotityöt suoraan laukaise mitään kiihotusta naisessa
Minulle ainakin tulee tuosta niin hyväksikäytetty olo, että kiukuttaa monta päivää. Enkä tosiaan edes yritä peittää sitä. Päinvastoin. Annan kiukun näkyä ihan selvästi, en puhu, paiskon kaapinovia, potkin kenkiä tieltäni. Miehelle tulee siitä kurja olo ja niin totisesti on syytäkin. En tunne yhtään huonoa omaatuntoa siitä, että olen raivoissani kun minut jätetään raatamaan yksin. Jos silloin yrittäisi halailla, voisin ihan hyvin käskeä painumaan helvettiin.
On niin hassua, että minut tuomitaan tästä käytöksestä. Mutta miestä ei, vaikka hän ärsyttää minua ihan tahallaan, tekee ihan tietoisesti minun oloni kurjaksi. Tämä vain on se asetelma. Naisen pitää hymistä ja ymmärtää, hillitä itsensä. Mies saa tehdä mitä tykkää.
Palstamammat ne jaksaa siivota joka päivä ja aamusta iltaan. Tuskin. Kunnon marttyyrimeininkiä jokaisen tämän ketjun naisten kommenteissa. "Minä kun niiiiiiiiiiiiiiiin kamalasti teen ihan koko ajan 24/7/365 kotitöitä ja siksi pihtaan". Todellisuudessa aika menee av-palstalla maatessa.
Vierailija kirjoitti:
Palstamammat ne jaksaa siivota joka päivä ja aamusta iltaan. Tuskin. Kunnon marttyyrimeininkiä jokaisen tämän ketjun naisten kommenteissa. "Minä kun niiiiiiiiiiiiiiiin kamalasti teen ihan koko ajan 24/7/365 kotitöitä ja siksi pihtaan". Todellisuudessa aika menee av-palstalla maatessa.
Asia on niin, että minä en tee enemmän töitä. Piste. Reilu jako. Vaikka töitä olisi tunti viikossa, minä EN tee enempää kuin 50 %. Eikä kenellekään kuulu pätkääkään, miten loppuajan käytän. Se on minun aikaani enkä ole siitä tilivelvollinen.
Vierailija kirjoitti:
Ja nekin minuutit pitäisi käyttää sinun tyydtyyämiseesi?
Vierailija kirjoitti:
Käyn itsekin töissä, ja ei mies koskaan esim. vapaapäivinä ole laittautunut mitenkään minua varten. Ei ole edes tehnyt mitään kotitöitä, kun saavun töistä.
Oletko pyytänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vai että miesvihaa? On se nyt kumma, miten nykyään törkeiden miesten arvostelu on miesvihaa ja törkeiden naisten arvostelu naisvihaa! Eikö miehen urpoilusta saisi ärsyyntyä ollenkaan, ettei olisi "miesvihaaja"?
Ei naisten arvostelu ole näiden palstamiekkosten mielestä mitään naisvihaa vaan ihan asiallista kritiikkiä. Niin kuin nyt se että kaikki "Suominaiset" ovat v*ttumaisia, rumia, tupakoivia, moukkamaisia, rumasti pukeutuvia, kananpersetukkaisia lehmiä ja siiderivalaita. Mitä, ihan vaan tuossa tosiasioita kerrotaan, ei ole mitään naisvihaa mailla halmeillakaan, nih. Mutta jos joku nainen omasta yksittäisestä miehestään yhdenkin negatiivisen sanan erehtyy sanomaan, niin miesvihahuutelijat tukehtuvat pyhän raivon vallassa omaan sylkeensä.
Hei mitä ihmettä??
Eikö teillä sitten saa toivoa mitään seksiin liittyvää? Eikö tuokin fantasia ole aika kevyt ja helppo, että puet vaikka stay upit ja alusvaatteet joku päivä ja yllätät miehen?
Meillä ainakin saa toivoa puolin ja toisi ja ne myös toteutetaan useimmiten (kolmekimppaa ei olla toteutettu vielä, kun ei olla uskallettu :) ). EI tulisi todellakaan mieleenkään haukkua miestä siaksi tai suuttua, jos miehellä on omia fantasioita ja haluja. Ihan hirveä tuollainen suhde. ja hirveinsuhde on sellanen, jossa sitä seksiä pitää ostaa jollain mielistely/kotityöhommilla. Ettekö te naiset sitten halua yhtään? Eroisin heti, jos seksistä tulisi meillä kauppatavaraa.
En todellakaam kuvittele vaan toivon että pysyt oletukseni hyvinkin kaukana minusta. Sinulla ei ole hajuakaan siitä kuinka kohtelen ihmisiä.