Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Argh! Pakko avautua miehen tavoista

Vierailija
07.03.2017 |

Tilanne; ostan jotain edullista juustoa; molemmat käyttää "tasasesti". Edullista juustoa on vielä jäljellä, kun päätän ostaa jotain kalliimpaa juustoa, leppäsavua tai jotain. Mies tekee eväät; aukasee uuden juuston. "Hei käytettäis se arkijuusto loppuun". -Sitä on huono höylätä, voit murustella siitä vaikka palasia ku teet itelles lämppäreitä (lämpösiä voileipiä). Muutaman päivän kuluttua tajuan, että oon ite syönyt muutaman siivun uudesta juustosta, kun mies on hotkinut siitä 95%. Sama toistuu kaikessa; leivät mitä ostan, kinkut, makkarat (ei mitään jauhomakkaroita), yhtäkkiä huomaan että hei, taas ne kaikki on syöty, ja jättänyt yhden kinkkusiivun mulle. Makkarapaketista piti tehdä makkarasoppaa, mutta mies veti kylmänä "pikkunälkäänsä" 3 makkaraa. Ostin jauhelihaa, piti tehdä makaronilaatikkoa. Hän alko sitä paistamaan, kunnes havahduin "hei, piti tehä laatikkoo siitä!". Mutta annoin olla, aattelin että kai sen vois syödä ihan paistettuna makaronilaatikon kanssa. Mies ei ite ottanut lisukkeita, joten jauhelihasta katos 300g. Keitin itelleni makaronia joukkoon, kunnes haistoin kuinka vahvasti oli maustanut lihan. Valkosipulia, juustokuminaa, chiliä, pippuria.. oli kauhee nälkä, mutta en pystyny syömään kun valkosipulin haju pelkästään löi vasten kasvoja, hel*etin pahaa oli. Mies söi onnessaan sen mun ruuan, "vähä ehkä liikaa tuli sitä ja sitä maustetta". Kauppaan olis 20min matka, joten ei napannu lähtee ajeleen, vaikka jääkaappi tyhjä. Ikinä ei ilmota, jos joku elintarvike on loppumassa; kun palaan kaupasta ja alan tekeen välipalaa, huomaan että kaikki syöty. Tällä hetkellä mä ostan ruuat, kun mies odottelee ensimmäistä tiliä töistä. Monta kertaa ylimaustaa ruuan, ja suuttuu kun en pysty syömään ja teen jonkun leivän. Silloin harvoin kun mies jotain ostaa, hän muistaa heti mainita "älä sit syö näitä ku otan evääks". Anteeksi avautuminen, oli vaan pakko purkautua :D

Kommentit (291)

Vierailija
141/291 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä kun joku valittaa yhden (1) miehen käytöksestä, alkaa heti miesvihaulina. Samaan aikaan jos joku valittaa yhden (1), tai noin neljänkymmenen (40, case Axl) naisen käytöksestä, KUKAAN ei mainitse sanallakaan naisvihaa.

Ilmeisesti palstamiesten mielestä 1 mies = kaikki miehet. Tosin ihmettelen miten miehiä edes voidaan heidän mielestään jakaa kilttimiehiin ja jännämiehiin, kun kerran yksi on sama kuin kaikki. Ehkä tämä on sitä palstamiehen logiikkaa.

Axl on yksittäistapaus, palstan miesviha megalomaanista vihapuhetta.

Myös aloittajan puoliso on yksittäistapaus, miksi hänen viestinsä siis on koko sukupuolta koskevaa vihapuhetta?

Vierailija
142/291 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meneekö sun kaikki aika netissä vai miksi et saa mitään aikaan?

Vastasitko nyt väärään ketjuun, vai millä tavalla mun teksti liittyy siihen, etten saa mitään aikaan? :D

Ap

Olen eri, mutta haukut miestäsi av-palstalla ja makaat kotona työttömänä. Melkoinen saavutus.

Juu, hoidan talon, ostokset, siivoukset, lämmittämiset yms. Onhan sitä enemmän aikaa nyt työttömänä, mutta tämäkin työttömyys kestää enää muutaman viikon. Jos katotaan edellistä kolmea vuotta, niin jouduin tekemään silti lähes täysin yksin nuo asiat, samalla kun olin töissä ja mies oli työttömänä kotona. Mutta paskaakos mä teille selittelen, kunhan vaan tulin ärtyneenä tänne purkautuun noista tavoista, jotka tosin ei mielestäni oo liitännäisiä siihen, että makaanko vaan päivät pitkät vai en :p

Montako orkkua sait ketjun miesvihakommenteista? Tietäähän mies, että et arvosta häntä laisinkaan?

Mitä itse sait äskeisestä? Mies tässä ei arvosta kuin omaa napaansa.

Ei ap

Et vastannut kysymyksiini.

,

En vastannut, koska en ole ap. Mutta en saa yhtään orkkua, koska mieheni ei vaan osaa. Hän on hyödytön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/291 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, näitä yhden leikkelesiivun/keksin/paahtoleipäsiivun jättäjiä on, kun "Enhän mä kaikkea syönyt!" Ei tuossa ole kuin keskustelun paikka, vaikka siitä saatkin mahdollisesti nillittäjän maineen. Ei raukka vaan tajua, ettei se jääkaappi itse evästä sinne kasvata (mikä siinä noin muuten ihan normaaliälyisillä ihmisillä voikin olla niin vaikeaa).

Ja sitten on näitä akkoja jotka käyvät kaupassa ja ostavat naurettavia, ämmämäisiä määriä ruokaa ja sitten itkevät, että jos joku onkin syöty, kun "Siitä 200 grammasta juustoa piti riittää meille kahdelle kuukaudeksi". Sylettää tuollaiset eukot, joilla ei ole mitään ymmärrystä minkään määrien päälle kun itse piipertävät ja sitten vittuilevat päälle, jos nälkäänsä on jonkun syönyt loppuun! Tuollaiset muijat pitäisi pistää kaupassakäyntikurssille, jottei hommat menisi aina pelleilyksi.

t. iso mies 36v

Tai sitten miesten pitää opetella myös käymään kaupassa, niin saavat tarvitsemansa määrät ilman valitusta. Eikä ruokalaskuja voi jakaa muodikkaasti 50 - 50 jos oikeasti kuluttaa paljon toista enemmän.

Meillä ruokaa hankitaan kulutuksen mukaan, molemmat käyvät kaupassa, eikä kukaan jää nälkäiseksi. Epäselvissä tapauksissa jokainen osaa kysyä, eikä kenenkään herkut katoa minnekkään. Kaupassa maksaa se, jolla on rahaa ja sen mukaan ostetaan mihin on varaa.

Tai säännöksi että jokainen syö mitä on ostanut, jos et ole sitä ostanut niin et sitä sitten syö.

Vierailija
144/291 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä kun joku valittaa yhden (1) miehen käytöksestä, alkaa heti miesvihaulina. Samaan aikaan jos joku valittaa yhden (1), tai noin neljänkymmenen (40, case Axl) naisen käytöksestä, KUKAAN ei mainitse sanallakaan naisvihaa.

Ilmeisesti palstamiesten mielestä 1 mies = kaikki miehet. Tosin ihmettelen miten miehiä edes voidaan heidän mielestään jakaa kilttimiehiin ja jännämiehiin, kun kerran yksi on sama kuin kaikki. Ehkä tämä on sitä palstamiehen logiikkaa.

Axl on yksittäistapaus, palstan miesviha megalomaanista vihapuhetta.

Myös aloittajan puoliso on yksittäistapaus, miksi hänen viestinsä siis on koko sukupuolta koskevaa vihapuhetta?

Et sitten ole lukenut tätä ketjua kokonaisuudessaan läpi, tai muutenkaan av-palstaa?

Vierailija
145/291 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, näitä yhden leikkelesiivun/keksin/paahtoleipäsiivun jättäjiä on, kun "Enhän mä kaikkea syönyt!" Ei tuossa ole kuin keskustelun paikka, vaikka siitä saatkin mahdollisesti nillittäjän maineen. Ei raukka vaan tajua, ettei se jääkaappi itse evästä sinne kasvata (mikä siinä noin muuten ihan normaaliälyisillä ihmisillä voikin olla niin vaikeaa).

Ja sitten on näitä akkoja jotka käyvät kaupassa ja ostavat naurettavia, ämmämäisiä määriä ruokaa ja sitten itkevät, että jos joku onkin syöty, kun "Siitä 200 grammasta juustoa piti riittää meille kahdelle kuukaudeksi". Sylettää tuollaiset eukot, joilla ei ole mitään ymmärrystä minkään määrien päälle kun itse piipertävät ja sitten vittuilevat päälle, jos nälkäänsä on jonkun syönyt loppuun! Tuollaiset muijat pitäisi pistää kaupassakäyntikurssille, jottei hommat menisi aina pelleilyksi.

t. iso mies 36v

Tai sitten miesten pitää opetella myös käymään kaupassa, niin saavat tarvitsemansa määrät ilman valitusta. Eikä ruokalaskuja voi jakaa muodikkaasti 50 - 50 jos oikeasti kuluttaa paljon toista enemmän.

Meillä ruokaa hankitaan kulutuksen mukaan, molemmat käyvät kaupassa, eikä kukaan jää nälkäiseksi. Epäselvissä tapauksissa jokainen osaa kysyä, eikä kenenkään herkut katoa minnekkään. Kaupassa maksaa se, jolla on rahaa ja sen mukaan ostetaan mihin on varaa.

Tai säännöksi että jokainen syö mitä on ostanut, jos et ole sitä ostanut niin et sitä sitten syö.

Miten tämä toimii perheellä? Tai muutenkaan. Eli jos mies on käynyt töistä tullessa kaupassa, minun pitää lähteä erikseen, jos haluan myös jotain syötävää?

Meillä kumpikin käy kaupassa erikseen ja yhdessä, ostaa kaikille eikä ruuasta ole tarvinnut tapella. Herkkujakin osaa kumpikin ostaa kaikille.

Vierailija
146/291 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattehan te naisetkin äitiyspakkauksen, älkää valittako turhasta. Tai mä haluan äitiyspakkausta vastaavan summan rahaa kans!

Niin, ihan naisten iloksihan se äitiyspakkaus on tarkoitettu...

Vierailija
147/291 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. iso mies 36v

Aika moni palstamamma miehensä elättinä kuolisi nälkään.

Vierailija
148/291 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap-kulta, miksi olet tuollaisessa suhteessa? Miten miehesi rakkaus ja kunnioitus sinua kohtaan ilmenee?

Suosittelen ajattelemaan vakavasti mitä sinä tuosta suhteesta saat- muuta kuin mielipahaa?

Etsi oma asunto ja opettele elämään itsenäistä elämää. Älä ainakaan lapsia tee tuon "miehen" kanssa!

Vierailija
149/291 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattehan te naisetkin äitiyspakkauksen, älkää valittako turhasta. Tai mä haluan äitiyspakkausta vastaavan summan rahaa kans!

Sinä olet sen äitoyspakkauksen sisällön itse jo käyttänyt, älä nyt rupea ahneeksi. Ei niitä saa kuin yhden per lapsi.

Vierailija
150/291 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. iso mies 36v

Taajamassa voi tilata ruuat kotiin.  Kun maksaa puoliksi ruuat niin on selvää että ne syödään puoliksi tai jos on lapsia he ovat ensin ja sitten vasta muut.  On uskomatonta röyhkeyttä syödä esim. pelkät ( toisen vielä tuomat ) leikkeleet naamaansa ja pokkana pitää sitä aivan oikeana menettelynä.   Tuohon ei auta kuin että ulos.  Tulos tai ulos.  Ei jaksa ruveta piilottemeaan perunoiden sekaan leikkeleitä.  Sitäpaisti se toimisi vain kerran.  Tajuaako edes tuo tomppeli miten tyhmä on.

Miten tämä toimii perheellä? Tai muutenkaan. Eli jos mies on käynyt töistä tullessa kaupassa, minun pitää lähteä erikseen, jos haluan myös jotain syötävää?

Meillä kumpikin käy kaupassa erikseen ja yhdessä, ostaa kaikille eikä ruuasta ole tarvinnut tapella. Herkkujakin osaa kumpikin ostaa kaikille.

Vierailija
151/291 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa jääkaappiin omat hyllyt.

Itsekin jouduin miehelle aika tiukkaan sävyyn sanomaan aikanaan, että jos voisi yösyöpötellessä jättää mulle aamuksi edes yhden viipaleen leipää ja jotain siihen päälle. Hän ei välttämättä syö juuri mitään päivällä mutta sitten illalla tyhjentää jääkaapin.

Karkkipussin syö kerralla, mulle saattaa jäädä vaan pahimmat, jos en pidä puoliani. Poppareita ottaa kourallisen kerralla ja tunkee kaiken suuhun, itse otan pari kerrallaan, tähän auttaa vaan omat kulhot. Tosin mies syö omansa ja ruinaa sitten minulta. Myös alkoholijuomat tuppaa joskus menemään parempiin suihin. Eli jos ostan viikolla itselleni lonkeron viikonloppua varten, niin voi olla että mies juo sen (vaikka yleensä siis ei lonkeroa juo) ja sanoo ostavansa mulle uuden mutta ei kuitenkaan muista. Ja se, että syövät koiran kanssa kalliita leikkeleitä paketista paljaaltaan!

Vierailija
152/291 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu, että teillä on hirmu pienet ongelmat. Ei ole tainnut olla perheessä mitään suurempia vastoinkäymisiä vielä. Kalliimpaa juustoa, ei mitään jauhomakkaroita. Jos mies on syöppö, niin mitä sitten. Olkoon syöppö. Ehkä kannattaisi tehdä syöpölle kiloittain kasvisruokaa. Lidlistä saa halvalla hyviä kasviksia. Jos mies on juoppo, niin sitten voi hakea Viipurista tai Tallinasta viinaa. Hakekaa sitä, niin paljon, että tulee ihan kunnolla juoppo. Jos polttaa tupakkaa, niin sitä voi hakea Viipurista 10e kartonki. Jos tykkää vaatteista, niin sitten shoppaus New Yorkin outleteissä halpalennoilla ja hotellilla. Jos mies haluaa rahaa, niin alkakaa yrittäjiksi. Valittaminen kannattaa lopettaa heti, jos ei ole munaa opiskella tai yrittää. Itse koin noiden kaikkien edellä mainittujen asioiden kanssa syövän samaan aikaan ja ihan hyvin menee. Kaiken saa, jos haluaa. Helpompi on tietysti syyttää omaa miestään kaikesta, että ei ole oikeanlainen. Pienellä järjestelyllä kaikki onnistuu.

Vierailija
153/291 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on kanssa vähän syöppö, mutta kun opiskelijoita ollaan, niin ymmärtää olla syömättä päivän ruoka-aineksia. Myös välipaloista kyllä jättää minulle ihan hyvin. Itse olen keliaakikko niin välipalana lähinnä jugurttia ja hedelmiä, ja sopimus on, että viimeisiä hän ei syö, ja jättää aina vähintään desin minulle jugurttia. Hänellä on kumminkin leipää, jota voi syödä. Myös kaikki gluteenittomat herkut jättää rauhaan. Karkkia hän ei kamalasti syö, mutta jos ostan karkkia niin silloin kyllä kelpaa. Eikä se haittaa koska aina kysyy minulta saako ottaa. Sipsit taas tuppaa nopeasti menemään. Kaikenkaikkiiaan ei siis tarvitse mäkättää ruuista :D

Vierailija
154/291 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät todellakaan ajattele, miltä naisesta tuntuu - ehei, vatsa täyttyy. Miehet eivät ole oppineet jakamaan tai kohtuullistamaan tarpeitaan, koska äityli kotona on luopunut omista tarpeistaan ja keskittynyt passaamaan äidin pikku mussukkaa.

Tai todennäköisemmin isukkiliini on näyttänyt nk. miehen mallia :/

Vierailija
155/291 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan pystyy syömään kokonaisen sipsipussin kerralla?

Helposti!  :D

Vierailija
156/291 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei arvosta eikä kunnioita sinua.

Vierailija
157/291 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuveli teki joskus suuriruokaisena teininä sitä, että kun kävi viimeisenä ottamassa ruokaa, niin vei aina kaiken mitä oli jäljellä, lähinnä siis viimeiset kastikkeet, lihanpalat tms. Kaikenlisäksi se ei välttämättä jaksanut edes syödä loppuun, eikä lähes koskaan ottanut mitään lisukkeita, joilla olisi myös voinut itseään täyttää jos niin älytön nälkä oli. Kiva sitten muiden mennä santsaamaan kun mitään ei ole jäljellä. Sille kyllä sitten huomautettiin, ettei voi vaan kaapia patoja tyhjäksi siksi että ottaa viimeisenä.

Oma mies ottaa onneksi minut huomioon

Vierailija
158/291 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meneekö sun kaikki aika netissä vai miksi et saa mitään aikaan?

Vastasitko nyt väärään ketjuun, vai millä tavalla mun teksti liittyy siihen, etten saa mitään aikaan? :D

Ap

Olen eri, mutta haukut miestäsi av-palstalla ja makaat kotona työttömänä. Melkoinen saavutus.

Juu, hoidan talon, ostokset, siivoukset, lämmittämiset yms. Onhan sitä enemmän aikaa nyt työttömänä, mutta tämäkin työttömyys kestää enää muutaman viikon. Jos katotaan edellistä kolmea vuotta, niin jouduin tekemään silti lähes täysin yksin nuo asiat, samalla kun olin töissä ja mies oli työttömänä kotona. Mutta paskaakos mä teille selittelen, kunhan vaan tulin ärtyneenä tänne purkautuun noista tavoista, jotka tosin ei mielestäni oo liitännäisiä siihen, että makaanko vaan päivät pitkät vai en :p

Montako orkkua sait ketjun miesvihakommenteista? Tietäähän mies, että et arvosta häntä laisinkaan?

Mitä itse sait äskeisestä? Mies tässä ei arvosta kuin omaa napaansa.

Ei ap

Et vastannut kysymyksiini.

,

En vastannut, koska en ole ap. Mutta en saa yhtään orkkua, koska mieheni ei vaan osaa. Hän on hyödytön.

Tuli juuri yksi ja iso, kun luin sun "montako orkkua sait ketjun miesvihakommenteista"-kommentin. Kaikenlainen ulina "teidän puolelta" on ollut aika kutkuttavaa. Mene nyt vaikka tamppaan mattoja jos et muuta tekemistä keksi ja anna meidän kamalien miesvihaajien oikein kunnolla levittää tätä MIESSSSVIHAAAAA

Ap

Vierailija
159/291 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jaetaan ruokakulut ja muut yhteiset nettotulojen suhteessa. Säästetään kuitit ja lasketaan ja tasataan noin viikon välein. Hyvin toimii. Oluet ja viinit kumpikin ostaa itse itselleen jos ei ole joku juhla tms.

Vierailija
160/291 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa! Laitoin vahingossa pluspeukun miesvihaulisijalle. :D

Pahoittelen, uliuliuli - ei todellakaan ollut tarkoitus.

Ap, lukollinen lokero jääkaappiin ja sinne ruoat, joita miespossun ei ole tarkoitus sinun kustannuksellasi mättää. Ei miehellä ole mitään oikeutta tyhjentää jääkaapista sinun ostamiasi ja maksamiasi herkkuruokia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi