Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Argh! Pakko avautua miehen tavoista

Vierailija
07.03.2017 |

Tilanne; ostan jotain edullista juustoa; molemmat käyttää "tasasesti". Edullista juustoa on vielä jäljellä, kun päätän ostaa jotain kalliimpaa juustoa, leppäsavua tai jotain. Mies tekee eväät; aukasee uuden juuston. "Hei käytettäis se arkijuusto loppuun". -Sitä on huono höylätä, voit murustella siitä vaikka palasia ku teet itelles lämppäreitä (lämpösiä voileipiä). Muutaman päivän kuluttua tajuan, että oon ite syönyt muutaman siivun uudesta juustosta, kun mies on hotkinut siitä 95%. Sama toistuu kaikessa; leivät mitä ostan, kinkut, makkarat (ei mitään jauhomakkaroita), yhtäkkiä huomaan että hei, taas ne kaikki on syöty, ja jättänyt yhden kinkkusiivun mulle. Makkarapaketista piti tehdä makkarasoppaa, mutta mies veti kylmänä "pikkunälkäänsä" 3 makkaraa. Ostin jauhelihaa, piti tehdä makaronilaatikkoa. Hän alko sitä paistamaan, kunnes havahduin "hei, piti tehä laatikkoo siitä!". Mutta annoin olla, aattelin että kai sen vois syödä ihan paistettuna makaronilaatikon kanssa. Mies ei ite ottanut lisukkeita, joten jauhelihasta katos 300g. Keitin itelleni makaronia joukkoon, kunnes haistoin kuinka vahvasti oli maustanut lihan. Valkosipulia, juustokuminaa, chiliä, pippuria.. oli kauhee nälkä, mutta en pystyny syömään kun valkosipulin haju pelkästään löi vasten kasvoja, hel*etin pahaa oli. Mies söi onnessaan sen mun ruuan, "vähä ehkä liikaa tuli sitä ja sitä maustetta". Kauppaan olis 20min matka, joten ei napannu lähtee ajeleen, vaikka jääkaappi tyhjä. Ikinä ei ilmota, jos joku elintarvike on loppumassa; kun palaan kaupasta ja alan tekeen välipalaa, huomaan että kaikki syöty. Tällä hetkellä mä ostan ruuat, kun mies odottelee ensimmäistä tiliä töistä. Monta kertaa ylimaustaa ruuan, ja suuttuu kun en pysty syömään ja teen jonkun leivän. Silloin harvoin kun mies jotain ostaa, hän muistaa heti mainita "älä sit syö näitä ku otan evääks". Anteeksi avautuminen, oli vaan pakko purkautua :D

Kommentit (291)

Vierailija
201/291 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehdää ja ostetaan itse omat ruokamme.. koska mies syö enemmän ja helpompi punnita oikeat määrät kun tekee vaikka itselle 4 päivän ruuat.. ei mitään ongelmia :D kasvikset, marjat, pähkinät,hedelmät ym. On yhteisiä ja molemmat ostelee niitä vuorotellen. Sinuna avautuisin ihan kunnolla..

Vierailija
202/291 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ap on ärsyttävä säätäjä, en jaksaisi.

Meillä ostetaan riittävästi kanaa ja jauhelihaa jääkaappiin.

Arkijuusto pahaa niin sen voi jättää kauppaan ja ainakin meillä varaa ostaa sitä juustoa mitä halutaan.

Meitä on 4 taloudessa ja silloinkin sipsipussejakin neljä. Nykyään saa pieniä pusseja ja yksi pussi maksaa 80 senttiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/291 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arkijuusto pahaa niin sen voi jättää kauppaan ja ainakin meillä varaa ostaa sitä juustoa mitä halutaan.

Meitä on 4 taloudessa ja silloinkin sipsipussejakin neljä. Nykyään saa pieniä pusseja ja yksi pussi maksaa 80 senttiä.

Selvä.. :D "Ainakin meillä varaa". Mut tiedätkö, kun rahat on tiukilla, yks kustantaa kaiken ruuan, mutta toinen syö ja mässäilee 3/4 ruuista, niin saattaa se jonku hermoja kiristää. Ja kun sie jääkapilla välillä seistään, katellaan ja ihmetellään mitä heittäis suuhunsa, ja samalla mietties vedetään puolet leipäkinkuista naamariin. Jos rahat riittäis, niin ei mua kiinnostais jos mies söis päivässä vaikka kokonaisen lehmän :3

Ap

Vierailija
204/291 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattehan te naisetkin äitiyspakkauksen, älkää valittako turhasta. Tai mä haluan äitiyspakkausta vastaavan summan rahaa kans!

Hahahaa, mikä äijä. Kateellinen lapsen äitiyspakkauksesta.

Vierailija
205/291 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät miehen maksamaan, osansa ruuista. Käyttämänsä osan, kuten teillä kait muuten asiat on makseltu käytön mukaan/puoliksi?

Toinen vaihtoehto? Hankit oman jääkaapin, ja kerrot että mies saa jättää jääkaappisi rauhaa, se on loppu nyt yhteisruokataloudelle.

Eiköhän miehesi opi tällä tavoin. Jos ei keskustelu ruuankäyttötavoista ole tehonnut. Itsellä oli oikein USEIN sisäänsä ruokaa mättävä miesystävä, jota yhden kokonaisen kesän ja syksyn, syksytalven syötin itseni ohessa pienistä tuloista.

Kun sitten myöhemmin kävin hänen kotonaan, eh tuota mieheltä olikin aina rahat jääneet kotiin tai autoon, kun oltiin kaupassa! Että tällaisia kokemuksia minullakin on, ehkä tietoistakin hyväksikäyttöä, huomaamattomasti muka.

Vierailija
206/291 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hain äsken jääkaapista tuoremehua ja kas vain kun huomasin, että paistamani silakat oli syöty parempiin suihin. Tein meille päivälliseksi silakat ja muusin (tupla-annoksen), mutta nyt oli vain muusi tallella. Suunnitelma oli, että huomenna lämmitetään lounaaksi  edelliset ja päivälliseksi laitan possunlihaa uuniin. Vaan mitäs nyt muusin kaveriksi?

Iltapalaksi olisi toki ollut tarjolla patonkia, ruisleipää, puuroa, maksamakkaraa, juustoa, hedelmiä, jogurttia, rahkaa, marjoja, kurkkua, salaattia... mistä valita.

Huokaus...

Oliko tämä suunnitelma kerrottu selkeästi toiselle osapuolelle? Jos oli, niin tuo on kyllä tahallista k-päisyyttä. Jos ei, niin ajattelemattomuutta.

Monelta mieheltä tuntuu puuttuvan suunnitelmallisuutta ja kokonaiskuvan hahmottamista. Ei vaan ajatella silakkapihviä pitemmälle. Samaa ilmiötä kuin se kuuluisa metatyö - naisen harteille jää usein kaikki suunnittelu, valmistelu ja jälkipyykki.

Ei tietenkään voi yleistää, tunnen minäkin miehiä jotka hoitavat lasten ja perheen asiat alusta loppuun. Mutta myös heitä, jotka eivät kiinnitä mitään huomiota arkielämän pyörittämiseen tai edes kuuntele jos jostain suunnitelmasta puhutaan...

Oli kerrottu, kuten jo parinkymmenen vuoden ajan. Sanoin eilen ihan ymmärrettävästi, että "Huomenna syödään silakkaa ja muusia lounaaksi" (jo ihan sen takia, että jos lähden jonnekin, voi itse lämmittää ruuan itselleen lounasaikaan, jottei syö mitään satunnaisia mitä kaapista löytää, vaan kunnon ruokaa) ja kysyin haluaako iltapalaksi vaikka uunipuuroa. Ei halunnut. Mutta silloin oli jo varmaankin ne silakat jo tukevasti mielessä? (Olen kyllä huomannut, että ei kiinnosta kuunnella.)

Onneksi on ihmisessä kuitenkin hirveä määrä hyviä ominaisuuksia, muuten en jaksaisi ymmärtää ollenkaan. No eihän maailma tähän kaadu, pikku juttuja, enkä vaadi keneltäkään mitään yliluonnollisia kykyjä, ihmetyttää vaan :)

A4-kokoinen lappu jääkaapin oveen tai  säästettävien safkojen päälle asiasta niin hemmo ei voi valittaa ettei nähnyt lappua ja tiedät että toiminta on tahallista ja tarkoituksellista toiveistasi piittaamattomuutta jolloin voit ilmoittaa että menet kokkauslakkoon kuukaudeksi koska miehesi ei kunnoita sinua.

Vierailija
207/291 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,edelleen ihmettelen miksi olet tuollaisessa suhteessa? Miehesi ei selvästikään arvosta eikä rakasta

sinua- haluatko oikeasti elää tuollaista elämää kun voisit saada tasa-arvoisen kumppanuuden kunhan

opit arvostamaan itseäsi ja opettelet elämään jonkun aikaa yksinäsi?

Vierailija
208/291 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen myös, onko tuo joidenkin naisten käsitys rakkaudesta. Että rakkautta on ku saa paapoa ja pestä toisen jättämät kakkaraidatki pöntöstä ja miehisyys on sitä, että sikaillaan ja ollaan välinpitämättömiä.

Joskus 18-vuotiaana suostuin kyllä melkein mihin vaan, mutta kyllä onneksi nykyään osaa tajuta oman arvonsa. Ei se tarkoita, että jos haluaa olla toiselle hyvä ja ajatella sen parasta, että alennutaan joksikin kotipiiaksi. Toivon, ettette perusta perhettä tuollaisten kanssa tai lapsenne tulee kärsimään. Tuo sikailu periytyy nimittäin todella herkästi etenkin pojille. Ja lapsia se vasta loukkaakin, kun isä laittaa sen lapsen vanukkaan jatkuvasti oman lapsensa edelle. Jatkuva riitelykään ei ole hyväksi lapselle.

Ja en ymmärrä , miten nuo vässykät voisi olla muissa asioissa niin skarppeja, jos ei jotain tyhjää makkarapakettia osaa laittaa roskiin. Että miten tollasesta olis hyväks aktiiviseks isäks, joka vie lapsen puistoon leikkimään ja uintitreenien jälkeen opettaisi lapsen laittamaan kamat kuivumaan ja menis sen kanssa vaikka hiihtämään ilman, että erikseen tarvii käskeä. Toki jokainen voi oppia, mutta lasta yrittäessä sen pitäisi olla jo selkeää.

Tommonen ukko plörähtää myös vuosien varrella helposti ylipainoiseksi possuksi.

Vierailija
209/291 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon tullut vinkkejä mun kahvimaito-ongelmaan, kiitoksia vaan :D Pitää jotain kokeilla. Aina mies lupaa uuden maidon tuoda, mutta silloin se on jo myöhäistä, kun aamu on pilalla ilman aamukahvia.

Täällä on ollut ennenkin keskusteluja rohmumiehistä. Oli aika yleinen vinkki, että ruoasta kannattaa heti pakastaa osa omiin rasioihin. Monella oli se ongelma, että ruokakulut oli jaettu puoliksi, mutta mies söi kuitenkin ruoista suurimman osan.

Piilota se desi tai pari maitoa oikeasti jonnekin jääkaapin perälle  ja juttele miehen kanssa. Laita se pari kertaa kauppaan jos ei tajua, yleensä kun oppi menee kantapään kautta paremmin perille.Kyllä mies oppii että aamukahvimaito on pyhä.

Mulla on aina pitkään säilyvä hätävaramaito jemmassa, jos normimaito loppuu eikä muista tai jaksa käydä hakemassa.

Kaada maito jääpalapussiin ja pakasta. Ota maitojääpaloja suoraan kahviin tai sulata pala mikrossa ennen kahviin laittoa.

Vierailija
210/291 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hain äsken jääkaapista tuoremehua ja kas vain kun huomasin, että paistamani silakat oli syöty parempiin suihin. Tein meille päivälliseksi silakat ja muusin (tupla-annoksen), mutta nyt oli vain muusi tallella. Suunnitelma oli, että huomenna lämmitetään lounaaksi  edelliset ja päivälliseksi laitan possunlihaa uuniin. Vaan mitäs nyt muusin kaveriksi?

Iltapalaksi olisi toki ollut tarjolla patonkia, ruisleipää, puuroa, maksamakkaraa, juustoa, hedelmiä, jogurttia, rahkaa, marjoja, kurkkua, salaattia... mistä valita.

Huokaus...

Oliko tämä suunnitelma kerrottu selkeästi toiselle osapuolelle? Jos oli, niin tuo on kyllä tahallista k-päisyyttä. Jos ei, niin ajattelemattomuutta.

Monelta mieheltä tuntuu puuttuvan suunnitelmallisuutta ja kokonaiskuvan hahmottamista. Ei vaan ajatella silakkapihviä pitemmälle. Samaa ilmiötä kuin se kuuluisa metatyö - naisen harteille jää usein kaikki suunnittelu, valmistelu ja jälkipyykki.

Ei tietenkään voi yleistää, tunnen minäkin miehiä jotka hoitavat lasten ja perheen asiat alusta loppuun. Mutta myös heitä, jotka eivät kiinnitä mitään huomiota arkielämän pyörittämiseen tai edes kuuntele jos jostain suunnitelmasta puhutaan...

Oli kerrottu, kuten jo parinkymmenen vuoden ajan. Sanoin eilen ihan ymmärrettävästi, että "Huomenna syödään silakkaa ja muusia lounaaksi" (jo ihan sen takia, että jos lähden jonnekin, voi itse lämmittää ruuan itselleen lounasaikaan, jottei syö mitään satunnaisia mitä kaapista löytää, vaan kunnon ruokaa) ja kysyin haluaako iltapalaksi vaikka uunipuuroa. Ei halunnut. Mutta silloin oli jo varmaankin ne silakat jo tukevasti mielessä? (Olen kyllä huomannut, että ei kiinnosta kuunnella.)

Onneksi on ihmisessä kuitenkin hirveä määrä hyviä ominaisuuksia, muuten en jaksaisi ymmärtää ollenkaan. No eihän maailma tähän kaadu, pikku juttuja, enkä vaadi keneltäkään mitään yliluonnollisia kykyjä, ihmetyttää vaan :)

A4-kokoinen lappu jääkaapin oveen tai  säästettävien safkojen päälle asiasta niin hemmo ei voi valittaa ettei nähnyt lappua ja tiedät että toiminta on tahallista ja tarkoituksellista toiveistasi piittaamattomuutta jolloin voit ilmoittaa että menet kokkauslakkoon kuukaudeksi koska miehesi ei kunnoita sinua.

Hyvä että joku "potkii persuksille" :) Sitä on vaan kai jo niin turtunut tähän. Eiku laputtamaan vaan, otinkin just lihat uunista, ja merkkaan heti kun pata jäähtyy. Ei kai tässä muukaan auta.

Vierailija
211/291 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin epäilen, että tämmöiset ihmiset eivät koskaan tule olemaan pitkässä parisuhteessa. Aivan käsittämätöntä paskaa. Ei ole kertaakaan tarvinnut alkaa laskemaan 20 yhteisen vuoden aikana " nää on mun ruokia ja nää on sun ruokia." Ja olemme muuttaneet yhteen 19 vuotiaina.

No ei varmaan jos puolisosi on ollut tasapuolinen ruokakuluissa, kuten kuuluukin.

Ongelmia tulee jos tulotaso on matala, ja toinen toimii itsekkäästi. Esim. exän kanssa meillä oli tiukkaa rahan kanssa ja yhden kerran oli vähän enemmän rahaa, joten pistin elämän risaiseksi ja ostin molemmille 2 Lidlin vanukasta (maksoivat siis silloin joku 20-30cent). No, mies söi onnessaan illalla kaksi. Yöllä heräsi jääkaapille ja vetäisi ahneeseen turpaansa minun vanukkaat 👍

Tuollainen toiminta kertoo itsekkyydestä, olemattomasta itsehillinnästä ja siitä, ettei toista kunnioiteta pätkääkään.

Ps. Mikähän pakkomielle noilla luuserimiehillä on vanukkaisiin? Tuli vaan niin elävästi mieleen av:n legendaarinen ketju "Mies syö lasten vanukkaat" 😂😂😂

Tähän on pakko laittaa: OMG...

Ja tästä tulikin mieleeni, että näin aikoja sitten jo dokkarin tutkimuksesta, jossa lapsille laitettiin nenän eteen suklaata ja sanottiin, että saat syödä tämän heti tai odottaa vartin ja saat tuplamäärän suklaata. Osa söi, osa odotti. 15 vuotta myöhemmin samasta lapsiryhmästä parhaiten koulussa ja töissä menestyivät ne, jotka odottivat.

Impulssikontrolli (hyvää suomea, heh) ylipäätään on muutenkin mielenkiintoinen ilmiö. Esimerkiksi seksin suhteen en ole koskaan "menettänyt kontrolliani", vaikka esimerkiksi olen ollut kahdestaan himoitsemani varatun miehen kanssa asunnossani ja mies ilmaisi halukkuutensa. Koska se hetken huuma ei olisi ollut mitään verrattuna jälkiseurauksiin. Mutta osa kavereistani ei olisi odottanut ja pitivät minua suorastaan typeränä.

Kenties nämä vanukkaan syöjät kuuluvat tuohon impulssiensa vallassa eläviin. Eivät vaan pysty kontrolloimaan itseään ja olemaan syömättä, jos kerran mieli tekee? Ja tämä voisi heijastua muillekin elämän osa-alueille? Hitto mä haluaisin tehdä Suuren Vanukastutkimuksen! :)

Palstalta ainakin löytyy kiitettävästi lähdematskua impulssikontrollittomien vanukkaansyöjien puolisoista, jotka jo näpsyttelevät innokkaita sormiaan näppiksen tuntumassa. Joko saa vastata??

Proffa kehtasi kerran sanoa, että ei susta ainakaan tutkijaa tule... Mitä vielä - tarvittiin vain mielenkiintoinen tutkimuskohde!

"Jacky mulle, Jacky mulle" - Neuropsykologinen tutkimus itsekkyydestä, impulssien hallinnasta ja elämäntaidoista aikuisten miesten vanukaskäyttäytymisessä

:D :D :D Kiitos nauruista!

Ajattele nyt kun tutkijat ovat tutkineet esimerkiksi Playboy-mallien rinnanympäryksen muuttumista viimeisen 20 vuoden aikana tms.

Vierailija
212/291 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tulen nillittämään miehestä tänne. Olen miettinyt, kuinka ihmeessä saisin piilotettua kahvimaitoni niin, ettei se rohmu joisi sitä! En juo maitoa muuten ollenkaan, mutta kahvia en mustana juo. Yksi purkki riittäisi minulle päiväkausiksi, mutta mies juo sen AINA. Jättää sentään välillä pienet säälittävät kahvilirut purkin pohjalle. Tulee aika helkutin kalliiksi mun kahvin juominen, jos joudun sitä varten ostamaan yhden purkin päivässä miehen lotkittavaksi.

Osta niitä 2 desin kestomaitoja ja piilota johonkin.

Minä taas neuvoisin, että tölkki avaamattomana patterin taakse pariksi viikoksi ja sitten tölkki jääkaappiin.

Juohan vielä suoraan purkista? 😈😁

Vierailija
213/291 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas liuta akkoja keksimässä keinoja kostaa, rankaista, häpäistä, näpäyttää, jne.

Jos ukolle ei mene perille, että "hei mauri, voitaisko tehdä niin että uutta leikkelepakettia ei avata ennen kuin vanha on loppu ja jos jotain ostetaan yhteiseksi niin ois kiva jos siitä jäis mulle pääasiassa suunnilleen puolet?" niin sitten ei voi mitään.

Ihmetyttää että pitää heti olla näpäyttelemässä ja kohtelemassa miestä kuin jotain vähä-älyistä.

Kun olet sanonut asiasta nätisti noin ziljoona kertaa, niin alkaa näpäyttelyt olla pienintä mitä voit tehdä.

Vierailija
214/291 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä otti niin paljon päähän se, että aina oli juusto imetty naamaan, tyyliin kilon juusto muutamassa päivässä, leikkelepaketista se kuuluisa yksi siivu jäljellä (mikähän logiikka tässä muute on?) jne. jne. Ja juu, ja ihan sama mitä sanoi, vastaus oli vaan että juu juu. Omasta mielestään hän ei syönyt paljon, ja "muutkin sitä juustoa syö". Itse voisinkin olla ilman leivänpäällisiä, mutta lapsille olisi kiva laittaa aamiaisleivälle jotain. Tein sitten niin, että kirjoitin jääkaapin kahteen ylimpään hyllyyn lasten ja oman nimet ja sanoin, että näiltä hyllyiltä sinulla ei ole lupa otttaa mitään. Ostin sitten samat juustot ja kinkut sekä hänen hyllyllinen, että meidän hyllylle ja kas kummaa, kolmen henkilön käytössä oleva juusto tosiaan kesti kauemmin kuin yhden hengen. Siis sama kilon paketti. Ehkä tässä kohdassa mieskin tajusi, että syö aika paljon ja että muitakin ihmisiä asuu hänen kanssaan samassa taloudessa ja heitäkin voisi ajatella ennen kui hotkaisee sen kinkkupaketin.

Vierailija
215/291 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon hieman vastapainoa omalla tarinallani: Myös naiset osaavat olla se nihkeämpi osapuoli. Ainakin itse olen aina suhteessa se laiskempi osapuoli, joka saattaa jättää tyhjiä pakkauksia tiskipöydälle ja syödä suoraan nakkeja paketista tai popsia ruokaa sitä mukaa, kun sitä valmistuu. Ja ahmia vanukkaita (:D). Tosin kokonaisuudessaan söin vähemmän, jätin aina toiselle yhtä paljon jos jotain herkkua tekikin mieli (ja ostin aina molemmille herkkuja ja ruokaa mistä mieskin tykkäsi). Mies kävi yleensä kaupassa koska tein pidempää työpäivää mutta ruokakulut pistettiin exceliin ja maksettiin ruuat puoliksi. Laiskuuden ymmärrän, koska tämä ikävä ominaisuus itselläkin tulee välillä esiin, mutta huomaavaisuuden puutetta en. 

Valitettavasti AP:n tapauksessa laiskuuteen yhdistyy hyvin vahva itsekkyys. Ihmettelen kovasti muiden tavoin, keskusteleeko AP miehensä kanssa tilanteesta. Jos, niin mitä mies vastaa? Miksei hän kunnioita AP:n tunteita ja vaivaa? 

Vierailija
216/291 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet edes mennyt yksiin miehen kanssa, joka on itsekäs ja piittaamaton? Miehen kanssa, jota ei voi kunnioittaa ihmisenä? Ainakaan minä en kunnioittaisi ihmistä joka ostaa kaljaa ja antaa naisensa maksaa ruoat.

Oikeasti naiset, ei kannata olla miehen kanssa joka tekee elämästäsi vaikeampaa. Parisuhde on YYA- sopimus, jonka tulisi tehdä kummankin osapuolen elämästä helpompaa kuin mitä se olisi sinkkuna. Jos tämä ei toteudu, ei parisuhdetta kannata jatkaa.

Anna mun kaikki kestää!! :D  "Helpompaa"!!??  Elämä ei voi koskaan olla naisen kanssa helpompaa kuin yksin.

"Helpompaa".  Huutonaurua :D :D

Vierailija
217/291 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä.. :D "Ainakin meillä varaa". Mut tiedätkö, kun rahat on tiukilla, yks kustantaa kaiken ruuan, mutta toinen syö ja mässäilee 3/4 ruuista, niin saattaa se jonku hermoja kiristää. Ja kun sie jääkapilla välillä seistään, katellaan ja ihmetellään mitä heittäis suuhunsa, ja samalla mietties vedetään puolet leipäkinkuista naamariin. Jos rahat riittäis, niin ei mua kiinnostais jos mies söis päivässä vaikka kokonaisen lehmän :3

Ap

Älä Ap välitä edellisestä. Kyllä sekin pullea av-mamma huutaisi miehelleen sohvalta saatanaa jos huomaisin ettei hänelle ole jäänyt sipsimässyä, vaikka osti 4 pussia.

Vierailija
218/291 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran huvikseni viikon syönyt töissä hyvin ja iltaisin ostanut hedelmiä itselle. Aamupalaksikin söin itsetehtyä mysliä, josta mies ei pitänyt. Kaappiin en ostanut koko viikon aikana mitään miehelle kelpaavaa. Noh, viikon se jaksoi valittaa ja aina kiltisti vastasin, että voi itse käydä kaupassa, kun aiemmin töistä pääsee. Alkoi tekemään itselleen ruokaa ja ostamaan eväitä pienen paaston jälkeen. Pieni hiljainen koulutus avasi sen silmät ja yllättäen hän huomasi, että ruoka maksaa ja että tulipa syötyä kaikki yksin.

Vierailija
219/291 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö helposti?

Vierailija
220/291 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan pystyy syömään kokonaisen sipsipussin kerralla?

HELPOSTI

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan