Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~@~Ensikot vko 12~@~

20.03.2006 |

Koitan muistaa vanhasta pinosta ne viimeiset nimmarit, että oikein osaisin kommentoida.

Jepenille piti sanomani onnea (jos en vkolla aiemmin sitä jo tehnyt) sekä toivottaa sinut tervetulleeksi pysyvästi tälle puolelle.

Amylle piti kirjoittaa, että että... Mä oon ollu kyllä lähestulkoon koko raskauden ajan aika tiukkana noiden yöjuoksujen suhteen. Lapsi kun on yhteinen hanke kuitenkin, niin oletan, että kummatkin siihen sitoutuu sitten tasapuolisesti. Tästä kyllä ilmoitin miehelle jo ennen raskautta. Olen myös ilmoittanut, että seuraavan vuoden aikana synnytyksestä mulla on viisi yöjuoksuiltaa enemmän resurssipankissa kuin sillä ;)

Lisalle piti sanomani, että mulla on usein sama ongelma jos mies on poissa, ettei uni tule. Toisaalta, viimeksi kun se oli kokonaan yötä poissa, nukuin paremmin kuin ikuisuuksiin.

Viikonlopun lievän unettomuuden jälkeen olin onnellinen kun nukuin 6 tuntia putkeen, kävin sitten pisulla ja nukuin vielä tunnin. Kello oli soittamassa jo puoli kuus, kun pitäs vielä viime tinkaan lukea tenttiin, joka alkaa kasilta. Siitä puheenollen...

Mukavia vkon ensihetkiä.

Iglu ja Kepa rv36+5

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa vaan minunkin puolestani uusille! Ja onnittelut plussauksesta! Cactus, kävin lueskelemassa teidän juttuja tuol kuumeilupuolella ja olin ihan varma et koht siirryt tänne... ja täällähän sä nyt oot! Hienoa!

Oma napa keksi nyt sit 8 viikon täyttymisen kunniaks toteuttaa mun pahimman pelon: oksu tuli eilen illalla hampaita pestessä :-( Yök! Nyt en enää uskalla pestä hampaita... No joskos se tästä.. täytyy yrittää viikonloppuna huilailla.

Vaippagalluppiin sen verran et meillä varmaan kanssa kuormitetaan luontoa ja käytetään kertakäyttösiä... tosin mieli voi vielä muuttua ennenku se vaipparumba sitten vihdoin alkaa :-)

Täytyy taas vissiin syödä ettei huono olo yllätä... oikein mukavaa viikonloppua kaikille!

JoJo + Napero rv 8+1

Vierailija
82/112 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=SeaGreen]Heissan!

Onpas ihanaa, kun taas on viikonloppu! =) Tänään ollaan menossa mun vanhempien luo, jossa miehus rassaa moottoripyörää ja mä taidan ommella yhden pöytäliinan. Ja huomenna olis tarkoitus lähteä leikkimään metsuria mökille eli harventamaan hiukan rannan puita. Itse taidan pitäytyä kuitenkin muonitusjoukoissa ja korkeintaan risusavotassa - saavat miehus ja isä päristellä moottorisahan kanssa.

Sippu kyseli vaippa-asioista. Mulla on vakaa aikomus olla luontoa tuhoava äiti ja käyttää kertiksiä. Mä en ole vielä löytänyt itsestäni sitä maailmanparantajaa, joka innostuisi kierrätyksestä ym. sen kummemmin. Mutta jos kerran ä-pakkauksessa jokunen kestovaippa tulee, niin saatanpa kokeilla. Jää nähtäväksi.

Tervetuloa ja onnittelut uusille! Ainakin osborne ja cactus jäivät mieleeni. Kuullostaa ihan huikealta ja varmaan monelle toivoa-antavalta tuo osbornen tarina.

Voi JoJo tuota sinun huonoa oloasi! Koitahan saada edes jotain pysymään sisällä. Tuo hampaitten pesemisen ongelma onkin kyllä kinkkinen...

Nyt kuitenkin sohvalle pienille päikkäreille ennen kuin miehus tulee kotiin.

-Amy ja EkaVekara 8+3[/color]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi (jostakin) aikaa!

Meillä pyritään pääsääntöisesti kestovaippailemaan. Ja noita vaippoja on tullut jo hommailtuakin jokunen: harsoja, sisävaippoja ja yhdet kuoret. Eilen hain kankaita, niin alan ommella kuivaliinapintaisia lisäimuja. Montakohan tuntia sitä onkaan tuolla kestovaippainfon sivuilla tullut jo vietettyä...

Hyvä ystäväni on kätilö ja jaksaa aina kauhistella, millaisia kamelikuormia tavaraa ihmiset raahaavat sairaalaan. Joillain on monta matkalaukullista roinaa mukana, jota sitten kuskataan synnytyssalista osastolle, eikä se mihinkään kaappeihin siellä mahdu! Sairaalassa on kuulemma kaikki elämässä tarvittava hammasharjaa ja huulirasvaa lukuun ottamatta. Ja neuvolakorttia ei saa unohtaa! Nälkään ei sairaalassa kuulemma kuole (ja kanttiinista saa tarvittaessa suklaapatukoita) ja romaanien lukukin jää useimmilla vähemmälle. Itse olen aika vakuuttunut siitä, että kun oma lapsi on saatu maailmaan, ei paljon juorulehdet jaksa kiinnostaa. Uskon jaksavani muutaman päivän ihan vaikka katsella vaan vauvan nukkumista ilman sen kummempia viihdykkeitä.

Vointeja kaikille!

Picapica ja Peukaloinen 19+2

Vierailija
84/112 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aluksi teki mieli kaikkea raikasta (hedelmiä ja vichyä). Nyt on tehnyt mieli suklaata tosi usein. Toi suklaa onkin paljon ärsyttävämpi mieliteko, kun hedelmiä voi sentään syödä aina kun haluaa ja miten paljon tahansa..

Me todennäköisesti kestoillaan, ainakin osittain. Kertakäyttövaippoja ollaan saatu jo aika iso kasa yhdeltä miehen kaverilta. Ne oli ostanut ihan pienimpiä vaippoja liikaa ja ne sit jäi tosi pian pieneksi niiden vauvalle (oli aika iso jo syntyessään). Kestoihin kallistun hinnan ja luontoystävällisyyden takia. Ei meillä kyllä mitään kovin fanaattisia luonnonystäviä olla, kuitenki yritetään lajitella jätteet ym. pientä. Kirppiksiä ja kierrätystä tavaroiden hankinnassa suositaan lähinnä rahasyistä.

Vauvalle ostettiin ensimmäiset vaatteet np-ultran jälkeen. Nyt onkin kertynyt jo aika kokoelma vaatteita (ollaan ostettu niitä, kun on hyviä tullut kirpputoreilla vastaan, uusia ei ole kuin yhdet tossut ja hattu). Sänky on jo hankittuna, kun sellainen löytyi lähikirppikseltä (oli niin hyväkuntoinen ja edullinen, ettei tarvinnut miettiä otetaanko vai ei). Mies on ihan hulluna kaikkeen elektroniikkaan (yllätys, yllätys) ja onkin ostanut jo soivan mobilen ja itkuhälyttimen (jota mä pidän ihan tarpeettomana meille). Molemmat sai käytettynä halvalla, joten toteuttakoon harrastustaan.. Etukäteen oon pelännyt lelujen hankkimista tai sitä miten pahasti se lähtee mieheltä käsistä (on lapsena elänyt tosi vaatimattomasti, käytännössä ilman leluja). Pari viikkoa sitten käytiin lelukaupassa huvikseen ihmettelemässä ja mies pitikin suurinta osaa tavaroista lähinnä länsimaisten ihmisten hömppänä. (Tosin olis halunnut itselleen nallen joka sanoo erilaisia juttuja suomeksi, esim. jalkaa koskiessa sanoo jalka. Ois kuulemma oppinut paljon paremmin suomea nallelta kuin koulusta..)

Meilläkin miehelle on tärkeää perheen elättäminen. Tosin mies opiskelee vielä ensi syksystä kevääseen, mutta sen jälkeen haluaa ehdottomasti kantaa vastuun rahasta. (Tottakai antaa minunkin käydä töissä ym., mutta päävastuu on kuulemma miehellä.)

Nyt on kai pakko lopettaa, etten tuki koko palstaa tällä kilometriviestillä :)

Jenni (rv 22+0)

Vierailija
85/112 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieki sitten piiiitkän ajan jälkeen pääsen vihdoin ja viimein siirtymään tänne puolelle!

Osa varmaankin muistaa tuolta kuumeilupuolelta saman otsikon alta :)

No mutta innokas kun kerta olen niin tässäpä vähän tarinaa:

Me on aloitettu yritys heinäkuussa vuonna 04. Yhtään mitään kun ei tapahtunut hakeuduin hoitoihin opiskelupaikkakunnallani kaukana kotoa. Mutta hoidoista ei ollut apua, ja koulun lopetettuani jäi myös hoitohommat lomalle. Samaan aikaan sairastuin tosi äksyyn angiinaan ja se vei kokonaan voimat ja päätettiin miehen kans et nyt yritys on hyllyllä niin kauan aikaa kunnes mie olen parantunu ja latautunu kunnolla. Mutta niinpä vain ensimmäisiä luomumenkkoja ei kuulunu ja tänä aamuna testasin :)

Selvä plussahan se oli, ja kailotin sitä kyllä kiitettävästi puoli seiskalta aamulla miehelle, että nyt ylös, nyt ylös!! Rakas luuli että ulkona oli tullut hirmuisesti lunta kun niin olin täpinöissä :) Ei se raukkanen edes ymmärtäny ensin mikä mulla oli kädessä ja mitä se näyttää.

Mutta mahtavinta varmaan on kun koko ajan hymyilyttää ja tuntuu että sydän pakahtuu kun on niin onnellinen :)

Onko se tällaista loppuun asti??

Ja anteeksi omanapaisuus... ;)

Terkkuja Q:lle hirmuisesti!! Perässä tullaan!

Ja muillekkin tutuille vilkutuksia!

fio rv 5+5

Vierailija
86/112 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiolle iiiiiisot iiiisot onnittelut plussasta!!!! =) Kyllä se vieläkin vaan näillä viikoillakin tuppaa hymyilyttämään ja päähän ei oikein mitään muuta mahdu kun oma napa. =) Kaikki ajatukset tuntuu olevan vauvassa ja raskaudessa, mutta täytyy kyllä myöntää ettei se tässä vaiheessa aina ihan niin ruusuista enää ole =) Masu ahdistaa ja vauva potkii kipeästi, mutta suurimmaksi osaksi vieläkin on ihan sellaisessa ihme onnenhuurussa...

Tervetuloa odotuspuolelle!!

[color=red]pikku-milli & paco 35+0[/color]

Vierailija
87/112 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkoi nettipimento... ukko olikin jo tänään lopettanu netin meidän vanhasta kodista.. =(

Ultrakuulumisiin... Ultra keskusäitiysneuvolassa siis oli ja meni!! =)

Penni-Enni huiski menemään siellä niin, että lääkäri oli ihmeissään. =0) Ei meinannut saada mittailtua paikkoja, kun aina Penni-Enni oli menossa. Ei pysynyt hetkeäkään paikallaan. ;) Yhden hetken Penni-Enni maltoi olla aloillaan, mutta sitten jo koukisti jalat ja ponkaisi pakoon. =) Ihana Penni-Enni!! <3 <3 <3

Niskaturvotus oli 1,6mm eli ihan ok. Istukka on etuseinämässä ja Penni-Enni 2 päivää kehityksessä edellä eli vastasi viikkoja 13+0, kun tänään on 12+5. =)

Mukaan saatiin 3 kuvaa ja ihana muisto!! =D

Että semmosta tänne... Menenkin nyt lukemaan muiden kuulumisia.

Onnellinen Burde & Penni-Enni

Vierailija
88/112 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli uusille ensikoille OIKEIN PALJON ONNEA plussan johdosta ja tervetuloa joukkoon! =D

Muutama (tai pari) oli tainnu käydä alkuraskauden ultrassa?! Oli kiva kuulla, että kaikki on hyvin sillä rintamalla!!

Vaippagalluppiin pistän oman kauhani ja sanon, että meillä aiotaan ainakin kokeilla kestovaippailua. Olen jo niitä vähän hamstrannutkin. =) Tietty kerttiksiä sen mukaan kun ittestä ja ukosta tuntuu... Ei siis mitään pakko kestovaippailua.

Pakko kertoo vielä nopeesti ennen ku pitää mennä, että luin tänään uusimman Harry Potterin loppuun ja se oli NIIN surullinen, että mähän sitten porasin varmaan 10min! =) Ukko vähän naureskeli, että tartteeko ny kirjan juttuja itkee, mutta.... se oli NIIN SURULLINEN!!!! =) En tiä sitten, että olisinko itkenyt jos en olis ollu raskaana.

Että tämmöset kuulumiset anoppilan koneelta. =)

Burde jälleen

Vierailija
89/112 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, tais olla just niin ihana ultrakokemus kuin toivottiinkin=) Toivottavasti saat sinäkin netin pian pelittämään niin pääsee kertomaan kuulumisia tarkemmin.

Kannattaakohan mun sittenkään lukea tuota uutta HP:ia jos se niin surullinen on? Sai jo se Sirius Mustankin kuolema mut päiväkausiksi masennuksen valtaan=D

Ja masennuksesta puheenollen, nyt se taas iskee. Mä oon niin vakuuttunut ettei tää tuu ulos ikinä..ja sit toisaalta, mitä jos en ookaan valmis?! Hulluksi tulee, kun on näkevinään merkkejä että jotain tapahtuu ja sit kuitenkin pelottaa. Ois niin kiva pitää tuo ukko ihan vaan itellä vielä..hyi mua, kun oon itsekäs! Ja tässäkin se kääntöpuoli, kun tippa linssissä kuvittelee kuinka ihanaa se sitten on nähdä isä ja tytär yhdessä(olettaen että hän sitä on)..APUA, miten sitä voikin ajatella NÄIN sekavia?!!?

Vaippakysymykseen vielä, meillä melkosen varmasti pitäydytään kertiksissä. Mies yhdesti mainitsi että kestoa vois kokeilla, mutta ei oo innostunut käyttämällä käyttämään kuitenkaan..

Se siitä taas, pitäis lähteä raahautumaan ukkoa vastaan kaupalle. Voi kun tää pieni ees valahtais vähän alaspäin, alkaa olla välillä hankalaa kun puskee itteä ylöspäin..oli taas semmoset myllerrykset eilen että pahaa teki.

Mutta eiköhän se tästä..ennen pitkää=)

-A edelleen 38+6-

Vierailija
90/112 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rakas Fio, miten ihania uutisia!!!!!!!!! [color=deeppink]♥♥♥[/color]Oikein sydän hypähti, kun näin sun viestin, olen sydämestäni onnellinen teidän puolesta!

Onnittelut myös Osbornelle pitkän odotuksen päättymisestä - ja toisaalta uuden, toisenlaisen odotuksen alkamisesta :) Tosi hienoa, että pikkuhiljaa me yksi toisemme jälkeen päästään kuitenkin tuolta lapsettomuuspuoleltakin tänne odottajien puolelle! Meidän ei tarttenut odottaa läheskään noin kauaa kuin teidän, mutta silti plussa tuntui/tuntuu aivan ihanalta ja ihmeellisesltä lahjalta! Pidän täysillä peukkuja, että kaikki menisi hyvin tällä kertaa ja saisitte pikkuisen syliinne loppuvuodesta!

Ja Cactusta jo onnittelinkin tuolla kuumeilija-Enskoissa, mutta nyt tervetuloa tälle puolelle!

[color=deeppink][size=3]♥ Onnellista odotusta teille kaikille Fio, Osborne ja Cactus! ♥[/color][/size]

Nostan esittelylistaa teitä varten, joten käykääpäs lisäämässä itsenne sinne, jepen kanssa!

Kestovaippailusta on ollut puhetta... Me kyllä innokkaasti kierrätetään, kerätään lasitölkit ja poltetaan takassa pahvit ja paperit yms. mutta ollaan yhteistuumin todettu, että meillä ei rahkeet riitä kestovaippailuun.

Voi että mua on kiukuttanut koko päivän, kun on niin kurjan flunssainen olo. En nukkunut viime yönä juuri yhtään ja kauhulla odotan jo ensi yötä. Nenäkin on jo ihan kipeä tästä niistämisestä ja pärskimisestä.

Lisäksi alkaa harmittaa, kun vauva ei edelleenkään tunnu todistettavasti liikkuvan, vaikka kuinka toivoisin. Vaikka se ei tietysti ole enää kovin todennäköistä, alan jo mietti sitäkin, että onko sikiö voinut menehtyä, vaikka mitään kipuja ei olekaan ollut... Pelottaa jo ihan se ens viikon rakenneultra :( Olispa kaikki hyvin, en voi muuta kuin toivoa kovasti!!!!

Ankalle lähetän ekstratsempit täältä, kyllä se pikkuinen kohta syntyy! Koitahan jaksaa!

-Q- ja -q- 18+4

Vierailija
91/112 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, miten se noin surullinen voi olla? Vähän haaveilen itsekin siitä, että saisin HP:n aloitettua tänä viikonloppuna. Se on niin ihanan kevyttä lukemista tohon mun viimeiseen tenttikirjaan verrattuna :)

-Q-

Vierailija
92/112 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukoilla käytiin ja kauppareissulla myös. Mies sai prätkän käyntiin, mutta mulla jäi liina vielä ompelematta. Ja jos kerran jo reilun vuoden olen pärjännyt ilman sitä, niin eipä tuo ole enää päivästä tai viikosta kiinni... ;o)

Burdella oli ihanat ultrauutiset! Meillä ei tyyppi vielä liikkunut, mutta varmaan sitten jo seuraavalla kerralla.

Ankka: eiköhän nuo ole kaikki vaavit ulos tulleet - kyllä ihan varmasti myös teidän pikkuankka. Ja hyvässä kunnossa. Voimia viimeisiin viikoihin!

Toivottavasti Q:n flunssa ei pahene! meillä töissä sekä flunssaa että vatasatautia liikkeellä. Toivottavasti säästyn.

Ja Fiolle vielä täälläkin isot onnittelut, vaikka Q:n tapaan tein sen myös tuonne kuumeilupuolelle.

Ja Potterista täytyy kommentoida, kun olen intohimoinen fani, että itse luin uusimman jo silloin kun se ilmestyi englanniksi. Ja kyllä oli oikeesti loppu niin surullinen, että toivon ja odotan jo kovasti viimeistä osaa, josko siellä koittaisi jo valoisammat ajat. Töissä juuri puhuttiin, kuinka ekat Potterit oli aika kevyttä luettavaa ja sopivia aika pienillekin, mutta kyllä näissä viimeisissä on ollut aika synkät tunnelmat. Mutta aikuisethan toki lukee eri tavalla kuin lapset ja ymmärtävät merkityksiä enemmän kuin nuorimmat lukijat. Mutta ehdottomasti kannattaa lukea!

-Amy ja EkaVekara

Vierailija
93/112 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Fio, Onnea!!!!!!!!!!

..ja tervetuloa myös muut uudet odottajat:)

Jojo: Mulla oli ihan sama homma hammasharjan kanssa..yökkäilin aina ihan kamalasti ja tuli oikeesti kammo koko homman, mutta sitten otin sähköhammasharjan käyttöön ja sillä onnistu homma paljon paremmin kun harja on pienempi eikä tarvi jynssätä sitä suussa ees taas:)

Vaippahommaan sen verran että meillä on vakaa aikomus ruveta kestoilemaan, luonnon ja rahansäästön takia..en kyllä aio ruveta hommaan millään monimutkaselta vaikuttavilla viritelmillä vaan ihan noita all in one vaippoja oon katellu.

Q:älä murehdi niistä liikkeistä, jokainen tuntee ne eriaikaan ja etkä sä nyt kuitenkaan niin pitkällä oo että ois ennenkuulumatonyta olla niitä tuntematta,kyllä ne sieltä tulee..mutta odottaminen on tietty aina mälsää:) Käy kuuntelemassa sydän ääniä jos et muuten saa mielenrauhaa:)

Tänää tuli postissa huuto.netistä huudetut farkkuhaalarit,ihanat on:)

Mukavaa viikonloppua kaikille!!

Queen rv 20+2

Vierailija
94/112 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osbornelle unohdin sanoa tervetuloa! =) Ja paljon onnea plussasta!

Mii, mulla oli viikkoja juurikin jotain 26 tai 27 silloin kun käytiin siellä Prahassa kääntymässä. Lennot jaksoi hyvin. Mulla oli lentosukat matkoilla ja sitten kun on pitempi lento niin kannattaa jaloitella välillä. Ja sitten siellä Prahassakin jaksoi kyllä ihan hyvin, vaikka oikeastaan joka paikkaan kuljettiin kävellen. Nyt en kyllä enää jaksais, mutta kyllä tuolloin jaksoi vielä ihan hyvin.

JoJo, mulla oli kanssa toi hampaiden pesu ihan tuskaa¿ vaikka oksentanut mä en alkuraskaudessakaan kun kaikenkaikkiaan joku kolme kertaa yhteensä niin hampaita pestessä yökkäilin vielä joskus 20 viikolla. Nykyään jo onnistuu yökkäämättä =D

Burdelle onnittelut ihanista ultrakuulumisista! On niin ihana lukea teidän ultrakäyntejä kun itsellä ne jo on kaikki ohi. Muistaa vaan sen ihanan tunteen mikä aina oli kun pienen näki ruudulla.Varsinkin rakenneultra oli tosi hieno kokemus ja konkretisoi raskauden ihan uudella tavalla.

Harry Potterista¿ =D mulla on vielä se edellinenkin lukematta. Eikös tää uus ollut jo kuudes? Mä oon ne neljä ensimmäistä lukenut kun serkkupoika aikanaan sen ensimmäisen mulla luetutti ja jäin sitten koukkuun ihan totaalisesti. Pitäis saada aikaseks lukea se edellinen nyt ensin jos vaikka sitten tän uusimmankin sais luettua. Nyt serkkupoika laittoi mulle viimeksi siellä käydessäni Narnian tarinat mukaan ja sekin on ollut kivaa luettavaa. Mulle kun koko Narnia on ollut ihan mysteeri kun en oo edes silloin aikanaan niitä telkkarista katsonut.

Ankka, tuttuja tuntemuksia¿ Mulla oli vielä ihan vähän aikaa sitten koko ajan sellainen tunne, etten olis yhtään valmis jos vauva päättäiskin syntyä etuajassa, mutta nyt on alkanut odottaa jo ihan valtavasti sitä että sen oman pienen saa syliin. Välillä kyllä jännittää ja mietityttää sitä, että mitä jos se kaikki vaikuttaakin parisuhteeseen jotenkin negatiivisesti, mutta suurimmaks osaks ajasta uskon, että kaikki menee hvyin =)

Q, ihan huoletta vaan niiden liikkeiden kanssa! Toiset kun tuntee vasta reilusti 20 viikon jälkeen ensimmäiset liikkeet. Mutta tiedän kyllä ton tunteen kun niitä odottaa eikä mitään kuulu¿ Vaikka mulla alkoikin kyllä melko aikaisin tuntumaan liikkeet niin siinä ehti kuitenkin olla sellainen muutaman viikon aika kun alkuraskauden vaivat oli ohi ja liikkeet ei vielä tuntunut. Tuntui ihan niin kuin ei raskaana olis ollutkaan ja sitä väkisinkin mietti että onko kaikki hyvin. Niin ihanaa se sitten oli kun ne ensimmäiset pienet kuplinnat alkoi tuntumaan =)

Kolme kaveria oli tuossa iltaa istumassa ja toivat vauvalle ihanat pienet lenkkarit. =) On ne niin suloiset¿ Nyt katselen Notting Hilliä ja yritän totutella käyttämään tän läppärin omaa hiirtä =)

Johan tuli romaani kirjoitettua näin illan ratoks¿

[color=red]pikku-milli & paco 35+0[/color]

Vierailija
95/112 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vielä tuon romaanin päätteeksi tulla terrorisoimaan... mä tein just hauskan havainnon kun huomasin, että voin pitää lautasta mahani päällä kun istun eikä siitä tarvi pitää kiinni =D

Vierailija
96/112 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille, olo on niin ihana, kun tuntee itsensä niin tervetulleeksi :)

Tänä aamuna oli jo hiukka kuvotuksen tunnetta ja on edelleen.. ÄÄH, tästäkö se alkaa? Heräsin jo puoli kuudelta enkä enää millään saanu unta, joten lähdin hauvojen kans lenkille :) Nyt pitääkin ottaa ihan tosissaan nämä kävelyt ettei pääse turpoamaan aivan mahdottomasti 9 kuukauden aikana :) Vähän kieltämättä pelottaa että painoa tulee yli 20 kg.. Kun olen niin laiska että synnytyksen jälkeen en kumminkaan ala liikkumaan tarpeeksi paljon :(

Mutta siihen on pitkä aika ja nyt pitää nauttia!

Jännä, että vaikka oireita oli vaikka kuinka paljon niin en osannu ajatella että nyt olisin oikeasti raskaana.. Kaikki ne väsymiset ja sohvalle kuukahtamiset olivatki sitä itseään! Ja jokin aika sitten alkoi himottamaan aivan hirveästi appelsiineja, ja himottaa edelleen :) JA se että jos radiosta tuli joku tosi hyvä biisi, saatoin alkaa pelkästään sitä itkemään kun se on niin kaunis ;) Ja tämä iänikuinen vilu! sohvalla ei voi istua ilman vilttiä. Luulin että se johtu siitä että meillä on niin vetoisa asunto vaikka lämmöt onki koko ajan ollu melkein 25 astetta sisällä :)

voi kauhea, nyt kello on jo paljon! Anteeksi taas omanapaisuus, mutta kyllä tämä tästä kun opin paremmin teidät tuntemaan! Ja perehdyn paremmin teidänkin juttuihin :)

Queenille ja Qlle halituksia ja muille myös!!!!

Mitäs muuten kuuluukaan pepsikselle??

fio rv5+6

Vierailija
97/112 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fio, meillä on ollu sama rytmi aamulla,mä heräsin kuudelta ja hetken aikaa palloiltuani lähdin lenkille koirien kans:)

Tuosta painon noususta, ..mä olin ennen raskautta semmonen että olin jatkuvasti laihiksella,tarkkasin syömisiäni ja rääkkäsin itteäni juoksemalla ym. joka ikinen päivä vaikkei ylipainoa ollu yhtään..ja inhosin aina mahaani,se ei koskaan ollu tarpeeks litteä tai mitä lie;)

Niin nyt on tosi ihana ja vapautunu fiilis ku syöminen on kerranki normaalia enkä tunne siitä huonoa omaa tuntoa ja ei tarvi käyttää tunteja päivästä jumppaamiseen ja juoksemiseen vaikka nyt kävelyhullu oon edelleenki..nyt vasta huomaa miten paljon sitä on käyttäny energiaansa ja stressanu tommosta asiaa, voi jestas:) ..ja mahaki on nyt aivan ihana, enintään tahtosin sen vielä isommaks:)

Kyllä mä silti nytki vähän katon etten

liikaa herkuttele..saas nähä iskeekö sama kyttääminen ja kuntoilu meikäläiseen sitte vauvan synnyttyä,toivottavasti ei ihan vanhassa mittakaavassa!

Queen rv 20+3

Vierailija
98/112 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille!

Olen lueskellut muiden kuulumisia ahkerasti lähes joka päivä, mutta enpä ole saanut aikaseksi itse mitään kommentoida :)

Kivaa kun ollaan taas saatu uusia Ensikoita joukkoon mukaan! Onnea uusille plussanneille, Fiolle erityisesti!

Mukavia ultrakuulumisia oli taas luettavana.

Me täällä todettiin miehen kanssa täältä joskus taannoin lukemani " kommentit" paikkansa hyvin pitäväksi, eli näköjään tässä koko ajan odottaa suunnilleen niskat kenossa seuraavaa " vaihetta" , ensin alkuraskauden ultraa ja ekaa neuvolaa, nyt seuraavaa ultraa. Vielä reilut pari viikkoa siis kärvisteltävä. Sittenpä voikin taas kehittää uutta odotettavaa :))

Meidän piti kertoa tutuille raskaudesta vasta vähän myöhemmin, mutta kumpikin ollaan oltu malttamattomia miehen kanssa ja vähitellen kertoiltu jo joillekin. Varsinkin kun on ollut hyvä tilaisuus, kun saatiin kihlasormukset alkuviikosta ja niitä on mm. töissä ihmeltelty.

Mun hyvä työkaveri olikin jo ehtinyt ihmetellä, kuka kumma oli käynyt atk-luokan koneella vauva-lehden sivuilla.... Oppilaita kun tuskin moiset sivut innostaa ;)) Molempien vanhemmat on kyllä vielä pimennossa, joskin voi olla että tahoillaan epäilevät jotain tämän suuntaista :) Eivät kuitenkaan kyselleet edes kihlaus-uutisten yhteydessä suoraan, joten ei sitten vielä sanottu ;)) Vasta parin viikon päästä, jos maltetaan :))

No niin, ensin olen pitkään hiljaa ja sitten terrorisoin urakalla oikein kilometritolkulla :)

t. Ope + Ahaa rv 9+5

Vierailija
99/112 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ihanaa nukkua pitkästä aikaa kunnolla! Vain 1 vessareissu, kyllä sitä tulee pienistä asioista tyytyväiseksi=D Isäntä nukkui aamulla pitkään ja minä virkeänä sain hommailla sillä aikaa rauhassa, nyt kun hän sit lähti tienaamaan niin mulla onkin päivä aikaa ottaa rennosti=)

Jännä, miten nää mielialat näin heittelee..eilen oli niin levoton ja ankea olo ja tänään taas jotain aivan muuta.

On kyllä hienoa että voi käydä täällä teille purkamassa tuntojaan, varsinkin kun ei lähipiiristä löydy ihmisiä joiden vois odottaa ymmärtävän tilannetta! Eikä tuo mies aina ymmärrä näitä fiiliksiä, vaikka itsekin hetkittäin oottaa aika malttamattoman oloisena..niin että kiitos teille kaikille tsemppauksesta<3

Eikös vaan ookin Ope niin, että niitä " virstanpylväitä" aina jännityksellä oottaa..hyvä ettei täälläkin juotu kakkukahveja aina näiden tärkeiden tapahtumien kunniaksi=D!

Q kultaseni, älä toki hermoile niiden liikkeiden kanssa. Tai ainakaan siitä onko vauvalla kaikki hyvin..kyllä musta tosiaan noi pörinät sun muut tuntemukset kuulostaa hyvinkin tutulta, eli varmasti pikku-q siellä iloisesti jumppailee=) Kuulostele ja nauti siitä ihan rauhassa.

Niistä raha-asioista oli vissiin jotain puhetta..mulla kun se viimevuotinen loukkaantuminen maksoi oikean unelmatyön niin mies on tuon tienaamisen pääasiassa hoitanut. Ja tuumaspa jopa kesällä että jos asiat menis niin kuin hän suunnittelee niin mä olisin kotiäitinä ja hän hoitais työssäkäynnin edelleen..mutta mulla on vähän suurempia suunnitelmia itteni varalle, sitten joku päivä kun on mahdollista. Siihen asti ainakin kun vanhempainvapaa päättyy niin mennään näin ja hyvin on pärjätty...

Sainpa taas tekstiä aikaan, saa nähdä montako novellia tässä päivän aikaan vielä ehtii väsätäkin..jospa lähtiskin sen sijaan ulkoilemaan, ihanan aurinkoinen päivä!! Eipä jumitu niin helposti koneelle kun ulkona on niin houkuttelevan näköistä=)

Piti jonkunlaista kyselyäkin laittaa teille taas, mutta pääsi lipsahtamaan mielestä! Käynpä tiedustelemassa kun taas muistan...

Aurinkoa muidenkin Enskojen päivään toivottaa

-Ankka pikkuvaakkuineen tänään tasan 39-

Vierailija
100/112 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä oli ylläri!Mies höpötti mulle just samaan aikaan jotain kun luin sun uutisen ja sit sano että ethän sä kuullu mitään mitä mä sulle sanoin.Selitin sitten siinä sun uutises! ;)Kylläpä hymyilyttää teiän puolesta!Iiiiiso onnitteluhali sinne!

Ja muille uusille kans tervetuloa mukaan!

Tänne kait ei ihmeempii.Maanantaina laitoin viimesen geelihoidon ja tänä aamuna taas rupee tuntumaan että ph arvot saattas ruveta taas pikkuhiljaa heittelemään....ei hyvältä kyllä vaikuta :(Tää rupee jo olemaan uskomatonta.Hitto ku en muistanu ostaa mitään asidofilusta tai jotain hapantuotetta kaupasta ku äsken kävin.Joutuukohan tässä jo kohta tekemään radikaalin muutoksen ruokavaliossa,kaikki sokerit,hiilihydraatit,vaalet leivät jne.pois?!?On se hauskaa kun eka 3 kuukautta on huono olo koko ajan ja sitku siitä pääsee melkee kokonaan eroon niin saakin tilalle helvetinmoiset päänsäryt ja ikuisen hiivan.....Aaaargh!Sori,rupeen olee jo aika kypsänä ja noi lääkitykset ajaa mut vararikkoon ku muuteki ihan köyhä.Onkohan nappula ees kunnossakaa ku koko ajan alapäässä jotain vaivaa,neuvolaki vasta 11.4 ja ultra sit joskus viikolla 35...hehe....

En oo varmaa mut iha ku välillä tuntus sellasta epämäärästä muljuntaa,sirinää tuolla vasemmalla puolella massua....oiskohan se nappula...;)Mut en tiiä voisko jo nyt tuntea,ku eipä tota kokemusta ooo näistä jutuista....

-Pepsi ja nappula rv15+6...jee huomenna siirrytään viidennelle kuulle ;)